niin sitten voit ihan vapaasti unohtaa Jeesuksen ja sen, mitä Hän on tehnyt puolestasi.
Jos Taivaan kotiin ei tee mieli mennä,
339
2303
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Vain vapaaehtoisesti taivaaseen mennään Jeesuksen ansiosta, ei muuten.
Pelastus ei ole automaatio, vaan valinta.Okei, valitsen pelastuksen. Menenkö siis nyt taivaaseen vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen valintaa?
- Anonyymi
siare kirjoitti:
Okei, valitsen pelastuksen. Menenkö siis nyt taivaaseen vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen valintaa?
Varmaankin ymmärrät, ettei kahta toisiansa poissulkevaa vakaumusta voi valita yhtäaikaa?
Ratkaisevaa on se, kuka on sinun Herrasi. Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin ymmärrät, ettei kahta toisiansa poissulkevaa vakaumusta voi valita yhtäaikaa?
Ratkaisevaa on se, kuka on sinun Herrasi."Varmaankin ymmärrät, ettei kahta toisiansa poissulkevaa vakaumusta voi valita yhtäaikaa?"
Juu. En minä ole valinnut ateismiani. Sen sijaan nyt ilmoitin valitsevani pelastuksen. Menenkö siis taivaaseen, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen valintaa? Vai eikö pelastus olekaan valinta?
"Ratkaisevaa on se, kuka on sinun Herrasi."
Sinulla on nyt oppiriita tuon anonyymin kanssa, joka väittää, että pelastus on valinta.- Anonyymi
siare kirjoitti:
"Varmaankin ymmärrät, ettei kahta toisiansa poissulkevaa vakaumusta voi valita yhtäaikaa?"
Juu. En minä ole valinnut ateismiani. Sen sijaan nyt ilmoitin valitsevani pelastuksen. Menenkö siis taivaaseen, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen valintaa? Vai eikö pelastus olekaan valinta?
"Ratkaisevaa on se, kuka on sinun Herrasi."
Sinulla on nyt oppiriita tuon anonyymin kanssa, joka väittää, että pelastus on valinta.Viisastelu ei sinua auta. Sellaisia tuli Jeesuksenkin luo. Turhaan tulivat. He eivät tosissaan halunneet pelastua. Kiusoittelivat vain.
Aidosti syntejään katuvat ja Jeesukseen turvautuvat pääsevät Jeesuksen armoon sisälle ja pelastuvat iankaikkiseen elämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisastelu ei sinua auta. Sellaisia tuli Jeesuksenkin luo. Turhaan tulivat. He eivät tosissaan halunneet pelastua. Kiusoittelivat vain.
Aidosti syntejään katuvat ja Jeesukseen turvautuvat pääsevät Jeesuksen armoon sisälle ja pelastuvat iankaikkiseen elämään.Nimimerkki "siare" vie teitä hihhuleita, kuin pässiä narussa. Nolaatte vai itsenne lapsellisilla uskomuksillanne.😁
Anonyymi kirjoitti:
Viisastelu ei sinua auta. Sellaisia tuli Jeesuksenkin luo. Turhaan tulivat. He eivät tosissaan halunneet pelastua. Kiusoittelivat vain.
Aidosti syntejään katuvat ja Jeesukseen turvautuvat pääsevät Jeesuksen armoon sisälle ja pelastuvat iankaikkiseen elämään."He eivät tosissaan halunneet pelastua."
Mutta tässähän oli puhe siitä, että pelastus on valinta. Valinnan voi tehdä, vaikka sitä ei halua.
"Aidosti syntejään katuvat ja Jeesukseen turvautuvat pääsevät Jeesuksen armoon sisälle ja pelastuvat iankaikkiseen elämään."
Sinulla on ilmeisesti edelleen oppiriita sen anonyymin kanssa, joka väitti että pelastus on valinta.
Unohdit vastata kysymykseen:
lmoitan valitsevani pelastuksen. Menenkö siis taivaaseen, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen valintaa? Vai eikö pelastus olekaan valinta?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratkaisevaa on se, kuka on sinun Herrasi.Ei minulla ole herraa. Olen itseni herra.
- Anonyymi
Ei taivaan koti pappeineen ja munkkeineen ketään kiinnostaisikaan.
Siellä vain mekko päällä rukoillaan ja ylistetään jumalaa loputtomasti.- Anonyymi
On kai siellä "Jeesuksen morsiamille" jotain muutakin tarjolla?
- Anonyymi
Joo mutta helvetissä ovat kuulemma alasti,kuka missäkin kauhujen eri asteissa.Sinne siis,-niinkö?Ufot seurantakameroiden mukaan sukeltavat tulivuorien sisään ja ulos,miettikää miksi tuo liikenne ja mihin,onko maansisuksen helvetti jo täysi.Toimivat ns.henkisellä tasolla ja myöskin fyysisellä.Ihminen tyhmyydessään tuota ei pysty tajuamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai siellä "Jeesuksen morsiamille" jotain muutakin tarjolla?
No oman lammas haaremin saavat halukkaat.
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta helvetissä ovat kuulemma alasti,kuka missäkin kauhujen eri asteissa.Sinne siis,-niinkö?Ufot seurantakameroiden mukaan sukeltavat tulivuorien sisään ja ulos,miettikää miksi tuo liikenne ja mihin,onko maansisuksen helvetti jo täysi.Toimivat ns.henkisellä tasolla ja myöskin fyysisellä.Ihminen tyhmyydessään tuota ei pysty tajuamaan.
Helvetissä on tuska mitä on jättänyt tekemättä, paholainen nauraa tyhmille jota ovat valineet sen ohdotuksen, tuhota sinut täydelliseti rangaistu ei koskaa pääty.On Raamatun sivulla kirjoitettu kuolema ja tuonela heitetiin tuohon tuliseen järveen on toinen kuolema. Jumalaton kuolee kaksi kertaa ,kristitty kuolee kerran.
- Anonyymi
Jos perustat valintasi osittaiselle tai täysin väärälle harhakuvitelmalle, teet vakavan, ei, vaan äärimmäisen vakavan johtopäätelmän.
En missään tapauksessa suosittele suhtautumaan näin tärkeään asiaan kevyesti. Mutta minkä minä voin, jos silti niin teet.
Jumala kutsuu ihmisiä evankeliumin kautta. Toiset ottavat sen vastaan, toiset eivät. - Anonyymi
Taivas on erittäin ihana paikka, kun sen sijaan Helvetti on äärimmäisen kauhea paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivas on erittäin ihana paikka, kun sen sijaan Helvetti on äärimmäisen kauhea paikka.
Kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti sama paikka, mutta eri nimet.
- Anonyymi
Et voisi kovin paljon vääremmässä olla. Kyllä siellä Jumalaa kuitenkin ylistetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oman lammas haaremin saavat halukkaat.
Koraanissa niin valehdellaan.
- Anonyymi
Näin monet ovatkin tehneet. Demokraattinen valtatie vie muassaan. Siksi Jumala on yksi ja sama. Kuin eilen ja huomenna.
- Anonyymi
Vain kaita tie vie taivaaseen ja siitää tässä lsää. https://www.reddit.com/user/pentoikk/
- Anonyymi
Laita tie on Jeesuksen tie sen hän kulki. Puolestasi. Älä kuvittele suuria itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita tie on Jeesuksen tie sen hän kulki. Puolestasi. Älä kuvittele suuria itsestäsi.
Kaita tie on Jeesuksen. Sä yrität itse nyt.
Imisellä on kaksi valintaa elämä tai kuolema, väli muotoja ei ole.
Ajattelematonta mennä kadotukseen, halventaa tarjolla olevan pelastuksen.- Anonyymi
Ja kuolemassa elämä katoaa, niin se vain on.
- Anonyymi
Aivan. Välimuotoja ei todellakaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Välimuotoja ei todellakaan ole.
En halua olla mikään Jeesuksen morsian!
Kake - Anonyymi
Aivan. Varsinkin Suomessa on evankeliumi kuulunut ihan riittävästi, jotta ihmiset olisivat voineet siihen tarttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Varsinkin Suomessa on evankeliumi kuulunut ihan riittävästi, jotta ihmiset olisivat voineet siihen tarttua.
Nykyajan ihmistä on vaan vaikea enää huijata, jollain älyttömällä evankeliumilla.
Anonyymi kirjoitti:
Nykyajan ihmistä on vaan vaikea enää huijata, jollain älyttömällä evankeliumilla.
Evankelumi ole mikään älytön, menee evakeljumin halvetamisen puolelle, voi hyljätäsen omaksi turmiokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuit juuri kuten sinun pitääkin, kun et Jeesusta tunne.
”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KakeEi sinulle kukaan pakota pelastusta, jos sitä tarkoitat.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulle kukaan pakota pelastusta, jos sitä tarkoitat.
Kysymys on seurakunnasat ei yksityitsestä ihmisestä, seurakunta on morsius seurakunta.
- Anonyymi
Juuri niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuolemassa elämä katoaa, niin se vain on.
Tämän maanpäällisen elämän jälkeen seuraa joko ikuinen elämä tai ikuinen kadotus. Kumman haluat?
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Kysymys on seurakunnasat ei yksityitsestä ihmisestä, seurakunta on morsius seurakunta.
Juurikin näin.
Anonyymi kirjoitti:
Tämän maanpäällisen elämän jälkeen seuraa joko ikuinen elämä tai ikuinen kadotus. Kumman haluat?
On ihmisen valinta kumalle puolen on kiinostun mennä, Jumalan tarkoitus on kaikkien pelastus, mutta antaa mennä kadotukseen jos niin haluaa, ei estä menemistä.
kirjotaja2 kirjoitti:
On ihmisen valinta kumalle puolen on kiinostun mennä, Jumalan tarkoitus on kaikkien pelastus, mutta antaa mennä kadotukseen jos niin haluaa, ei estä menemistä.
Okei, ilmoitan, että valitsen pelastuksen. Olenko nyt siis pelastunut, vaikka olen edelleen yhtä paljon ateisti kuin ennen ilmoitustani? Vai eikö se ollutkaan valinta?
siare kirjoitti:
Okei, ilmoitan, että valitsen pelastuksen. Olenko nyt siis pelastunut, vaikka olen edelleen yhtä paljon ateisti kuin ennen ilmoitustani? Vai eikö se ollutkaan valinta?
Pelastun on Jeesuksen veren kautta, uusi elämä entisen joutuu hykäämään, Joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minkäkin tunnustan isäni edessä.
Sanoo Jeesus itsen, joka minut kieltää hänent minäkin kiellä, silloin on kadous edessä.kirjotaja2 kirjoitti:
Pelastun on Jeesuksen veren kautta, uusi elämä entisen joutuu hykäämään, Joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minkäkin tunnustan isäni edessä.
Sanoo Jeesus itsen, joka minut kieltää hänent minäkin kiellä, silloin on kadous edessä.Unohdit vastata kysymykseen:
Olenko nyt pelastunut kun ilmoitin valitsevami pelastuksen, vaikka olen edelleen yhtä paljon ateisti kuin ennen ilmoitustani? Vai eikö se ollutkaan valinta?
"Joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minkäkin tunnustan isäni edessä."
Täten tunnustan Jeesuksen ihmisten edessä. Tunnustaako Jeesus nyt minut Jumalan edessä, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen tunnustustani?siare kirjoitti:
Olenko nyt pelastunut kun ilmoitin valitsevami pelastuksen, vaikka olen edelleen yhtä paljon ateisti kuin ennen ilmoitustani? Vai eikö se ollutkaan valinta?
Täten tunnustan Jeesuksen ihmisten edessä. Tunnustaako Jeesus nyt minut Jumalan edessä, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen tunnustustani?Et ole pelastettu ilmoitamalla pelastus on paljon enemmän,rukous haluan tulla pelastetuksi ,Jeesus auta minua siihen. On yksin kertainen syntisen sukous.
kirjotaja2 kirjoitti:
Et ole pelastettu ilmoitamalla pelastus on paljon enemmän,rukous haluan tulla pelastetuksi ,Jeesus auta minua siihen. On yksin kertainen syntisen sukous.
Eli puheet siitä, että pelastus on valinta tai että Jeesuksen tunnustaminen ihmisten edessä saa Jeesuksen tunnustamaan minut Jumalan edessä, olivat valetta.
Onko valehtelu sinusta tehokas tapa julistaa uskoasi?siare kirjoitti:
Eli puheet siitä, että pelastus on valinta tai että Jeesuksen tunnustaminen ihmisten edessä saa Jeesuksen tunnustamaan minut Jumalan edessä, olivat valetta.
Onko valehtelu sinusta tehokas tapa julistaa uskoasi?Jeesu tunnutaa Isänkin edessä,omansa jotka ovat ottaneet hänent vastaa, omana vapahtajanaa, omilla on myös sinetti jonka kautta hän tuntee omasa.
Sinietti on sydämmessä kaikikaa Jumalan lapsilla.
Jeesuksen yhteyteen ole mitään valhetta, maailma kyllä yrittä kääntään kaiken valheeksi.- Anonyymi
siare kirjoitti:
Onko valehtelu sinusta tehokas tapa julistaa uskoasi?Sydämen usko ja suun tunnustus pelastavat. Sinulla on vain toinen niistä eli suun tunnustus. Se ei riitä. Saatanakin voi tehdä saman ja se tietää, että se joutuu tulijärveen.
Anonyymi kirjoitti:
Sydämen usko ja suun tunnustus pelastavat. Sinulla on vain toinen niistä eli suun tunnustus. Se ei riitä. Saatanakin voi tehdä saman ja se tietää, että se joutuu tulijärveen.
No huomautta asiasta sitten kirjotaja2:lle joka väitti että pelastus on valinta ja, että jos tunnustaa Jeesuksen ihmisten edessä niin Jeesus tunnustaa Jumalan edessä?
Onko sinun mielestäsi kirjotaja2:n harrastama valehtelu tehokas keino levittää uskoa?kirjotaja2 kirjoitti:
Jeesu tunnutaa Isänkin edessä,omansa jotka ovat ottaneet hänent vastaa, omana vapahtajanaa, omilla on myös sinetti jonka kautta hän tuntee omasa.
Sinietti on sydämmessä kaikikaa Jumalan lapsilla.
Jeesuksen yhteyteen ole mitään valhetta, maailma kyllä yrittä kääntään kaiken valheeksi."Jeesu tunnutaa Isänkin edessä,omansa jotka ovat ottaneet hänent vastaa, omana vapahtajanaa, omilla on myös sinetti jonka kautta hän tuntee omasa."
Eli se alkuperäinen väitteesi, että joka tunnustaa Jeesuksen ihmisten edessä, sen Jeesus tunnustan isäni edessä, oli pötyä.
"Jeesuksen yhteyteen ole mitään valhetta, maailma kyllä yrittä kääntään kaiken valheeksi."
Miksi sitten valehtelet, että pelastus on valinta ja että Jeesus tunnustaa Jumalan edessä ne, jotka tunnustavat Jeesuksen?- Anonyymi
siare kirjoitti:
No huomautta asiasta sitten kirjotaja2:lle joka väitti että pelastus on valinta ja, että jos tunnustaa Jeesuksen ihmisten edessä niin Jeesus tunnustaa Jumalan edessä?
Onko sinun mielestäsi kirjotaja2:n harrastama valehtelu tehokas keino levittää uskoa?Nämä uskon levittäjät eivät kaihda valehtelua, he seuraavat Paavalinsa viitoittamaa tietä.
Anonyymi kirjoitti:
Nämä uskon levittäjät eivät kaihda valehtelua, he seuraavat Paavalinsa viitoittamaa tietä.
Paavali olut mikään valhetelija, evankelista paranus saarnaja seurankunnan opettaja.
siare kirjoitti:
"Jeesu tunnutaa Isänkin edessä,omansa jotka ovat ottaneet hänent vastaa, omana vapahtajanaa, omilla on myös sinetti jonka kautta hän tuntee omasa."
Eli se alkuperäinen väitteesi, että joka tunnustaa Jeesuksen ihmisten edessä, sen Jeesus tunnustan isäni edessä, oli pötyä.
"Jeesuksen yhteyteen ole mitään valhetta, maailma kyllä yrittä kääntään kaiken valheeksi."
Miksi sitten valehtelet, että pelastus on valinta ja että Jeesus tunnustaa Jumalan edessä ne, jotka tunnustavat Jeesuksen?Sinä yritän kääntää ylös alasien kain esille tulevan. "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa. Matt10:32,
Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa. jae 33.
"Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon: Minä olen pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Valitkaa siis elämä, että te ja teidän jälkeläisenne. 5.Moos 30:19- Anonyymi
siare kirjoitti:
"Jeesu tunnutaa Isänkin edessä,omansa jotka ovat ottaneet hänent vastaa, omana vapahtajanaa, omilla on myös sinetti jonka kautta hän tuntee omasa."
Miksi sitten valehtelet, että pelastus on valinta ja että Jeesus tunnustaa Jumalan edessä ne, jotka tunnustavat Jeesuksen?Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
Kelpaako sinulle Jumalan pelastus? - Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Paavali olut mikään valhetelija, evankelista paranus saarnaja seurankunnan opettaja.
Aamen!
Meillä on Jumalan evankeliumi ja sitä me julistamme vastustuksesta huolimatta, sillä se on Jumslan tahto. Vaivannäkömme ei ole turha Herrassa! - Anonyymi
siare kirjoitti:
Onko sinun mielestäsi kirjotaja2:n harrastama valehtelu tehokas keino levittää uskoa?Hän ei valehtele. Hän kehoittaa sinua kääntymään Jeesuksen puoleen. Anna Jeesuksen pelastaa itsesi. Sitä sinä et koskaan kadu.
kirjotaja2 kirjoitti:
Sinä yritän kääntää ylös alasien kain esille tulevan. "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa. Matt10:32,
Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa. jae 33.
"Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon: Minä olen pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Valitkaa siis elämä, että te ja teidän jälkeläisenne. 5.Moos 30:19"Sinä yritän kääntää ylös alasien kain esille tulevan."
Sinähän se tässä aloit kääntää että tunnustus tai valinta ei riitä, vaikka aikaisemmin väitit muuta.
"Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa. Matt10:32,
"Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon: Minä olen pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Valitkaa siis elämä, että te ja teidän jälkeläisenne. 5.Moos 30:19"
Okei, täten tunnustan taas Jeesuksen uudelleen ihmisten edessä ja ilmoitan valitsevani elämän. Tunnustaako Jeesus minut Isän edessä ja olenko pelastettu, vaikma olen edelleen yhtä ateisti kuin ennenkin? Vai eikö tunnustaminen ja valinta riitäkään?Anonyymi kirjoitti:
Hän ei valehtele. Hän kehoittaa sinua kääntymään Jeesuksen puoleen. Anna Jeesuksen pelastaa itsesi. Sitä sinä et koskaan kadu.
"Hän ei valehtele."
Ai siis kirjotaja2 muutti mieltänsä ensimmäisten viestien jälkeen? Olisi kohteliasta mainita asiasta.
"Anna Jeesuksen pelastaa itsesi."
Saa tulla pelastamaan ihan milloin tahansa, en estä. Olenko nyt siis pelastettu?Anonyymi kirjoitti:
Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
Kelpaako sinulle Jumalan pelastus?Onko pelastus valinta ja tunnustaako Jeesus Isän edessä ne, jotka ovat hänet tunnustaneet? Kyllä vai ei? Kun olen valinnut pelastuksen ja tunnustanut Jeesuksen, niin olenko pelastettu, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin aikaisemminkin? Kyllä vai ei?
"Kelpaako sinulle Jumalan pelastus?"
Juu kelpaa. En tietenkään usko että sellaista on olemassa, mutta jos nyt satun olemaan väärässä, niin kelpaahan se.siare kirjoitti:
Onko pelastus valinta ja tunnustaako Jeesus Isän edessä ne, jotka ovat hänet tunnustaneet? Kyllä vai ei? Kun olen valinnut pelastuksen ja tunnustanut Jeesuksen, niin olenko pelastettu, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin aikaisemminkin? Kyllä vai ei?
"Kelpaako sinulle Jumalan pelastus?"
Juu kelpaa. En tietenkään usko että sellaista on olemassa, mutta jos nyt satun olemaan väärässä, niin kelpaahan se.Ateistin voi pelastua, jumalan kielteisyys katoaa, tulee Jeesusen opetus lapsi silloin. Kun on Jeesus sydämessä kahta sinne ei mahdu maaima mienli ja Jeeusksen mieli.
siare kirjoitti:
"Sinä yritän kääntää ylös alasien kain esille tulevan."
Sinähän se tässä aloit kääntää että tunnustus tai valinta ei riitä, vaikka aikaisemmin väitit muuta.
"Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa. Matt10:32,
"Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon: Minä olen pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Valitkaa siis elämä, että te ja teidän jälkeläisenne. 5.Moos 30:19"
Okei, täten tunnustan taas Jeesuksen uudelleen ihmisten edessä ja ilmoitan valitsevani elämän. Tunnustaako Jeesus minut Isän edessä ja olenko pelastettu, vaikma olen edelleen yhtä ateisti kuin ennenkin? Vai eikö tunnustaminen ja valinta riitäkään?Pitää edelleeni paikansa, Jeesus tunnustaa omansa isä edellä, koska on puolustaja, viimeisellä tuomiolla kuulemme sanat tulkaa minun isäni siunatut .
kirjotaja2 kirjoitti:
Pitää edelleeni paikansa, Jeesus tunnustaa omansa isä edellä, koska on puolustaja, viimeisellä tuomiolla kuulemme sanat tulkaa minun isäni siunatut .
Niin että pelastuakseen ei tarvitse edes uskoa. Kätevää.
siare kirjoitti:
Niin että pelastuakseen ei tarvitse edes uskoa. Kätevää.
Usko on edelytys pelastukseen.
kirjotaja2 kirjoitti:
Eli väitteet siitä että Jeesuksen tunnustaminen tai pelastuksen valitseminen muka auttaisivat, olivat pötyä.
Juuri tällaiset keskustelut osoittavat parhaiten, miten uskontojen väitteissä ole mitään todellista sisältöä, vaan uskovat voivat heittää viestistä toiseen aivan ristiriitaisia väitteitä.siare kirjoitti:
Eli väitteet siitä että Jeesuksen tunnustaminen tai pelastuksen valitseminen muka auttaisivat, olivat pötyä.
Juuri tällaiset keskustelut osoittavat parhaiten, miten uskontojen väitteissä ole mitään todellista sisältöä, vaan uskovat voivat heittää viestistä toiseen aivan ristiriitaisia väitteitä.Jotka eivät tunne evankeljumin sanomaa, väitelevät mielensä mukaan, jonkin verrn pitää paikansa, eivä rukoile valvo tilaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE ON SUURI JA PAINAVA KYSYMYS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin monet haluaisivat taivaaseen, mutta harva haluaa kulkea tietä, joka sinne johtaa. Jeesus on se tie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Punahilkan vai Jöröjukan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE ON SUURI JA PAINAVA KYSYMYS!
Omapa on ongelmasi. Keksiä nyt moinen kysymys.
Aikuinen immeinen? - Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Missä vietät ijisyytäsi
Ilmeisesti kassajonossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä uskon levittäjät eivät kaihda valehtelua, he seuraavat Paavalinsa viitoittamaa tietä.
Teillä on sama pyrkimys kuin aikoinaan Jeesuksen kiusaajilla, eli pyrkimys saattaa kieroudella ja juonitteluilla ja valheilla Jeesukseen uskovat tilaan, jossa väitätte heidän olevan epärehellisiä.
Saatte yrittää, saatatte iloita vilpillisyydessänne hetken aikaa, mutta teidän johtajanne Saatana on hävinnyt sodan Jumalaa vastaan ja Jeesuksen omat voittavat lopulta. Eli olette häviäjän puolella.
Ilm 11:12
”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle se on älytön, eli hullutus, mutta meille se on Jumalan voima ja pelastus.
”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18 - Anonyymi
siare kirjoitti:
Täten tunnustan Jeesuksen ihmisten edessä. Tunnustaako Jeesus nyt minut Jumalan edessä, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen tunnustustani?Hei
Tehdäänkö niin, että sinä valitset Jeesuksen Kristuksen elämääsi ja alat elämään Jeesuksen kanssa. Sanot hänelle sydämestäsi: ”Tapahtukoon Jumalan tahto elämässäni”.
Eli alat seuraamaan Jeesusta täysin sydämin. Katsotaan sitten ajan kanssa, miten sen ateismin kanssa käy. Anonyymi kirjoitti:
Hei
Tehdäänkö niin, että sinä valitset Jeesuksen Kristuksen elämääsi ja alat elämään Jeesuksen kanssa. Sanot hänelle sydämestäsi: ”Tapahtukoon Jumalan tahto elämässäni”.
Eli alat seuraamaan Jeesusta täysin sydämin. Katsotaan sitten ajan kanssa, miten sen ateismin kanssa käy.Eikös ateismis on Jumalan kietäjä, niin olen ymmärtänyt seon sevä että he ovat elämän ulkpuolella.
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on sama pyrkimys kuin aikoinaan Jeesuksen kiusaajilla, eli pyrkimys saattaa kieroudella ja juonitteluilla ja valheilla Jeesukseen uskovat tilaan, jossa väitätte heidän olevan epärehellisiä.
Saatte yrittää, saatatte iloita vilpillisyydessänne hetken aikaa, mutta teidän johtajanne Saatana on hävinnyt sodan Jumalaa vastaan ja Jeesuksen omat voittavat lopulta. Eli olette häviäjän puolella.
”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”Emme ole uskon levittäjiä, olemme evankeljumin vieviä eteen päin, jota ottava vastaa pelastuvat, usko lahja Jumalalta sitä ei omista.
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti kassajonossa.
Eipä kestä kunin hetken kassa jono, tästä maaimasta kun lähdet kummalla puolen joudut, on oma valintasi.
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin monet haluaisivat taivaaseen, mutta harva haluaa kulkea tietä, joka sinne johtaa. Jeesus on se tie.
Jeesun on ovi taivaaseen, harvat sen löytävät, tie on kaita.
kirjotaja2 kirjoitti:
Emme ole uskon levittäjiä, olemme evankeljumin vieviä eteen päin, jota ottava vastaa pelastuvat, usko lahja Jumalalta sitä ei omista.
"usko lahja Jumalalta sitä ei omista."
Eli Jumala antaa uskon yksille. Niitä, joille hän ei uskoa lahjoittanut, hän rankaisee siitä, ettei itse lahjoittanut heille uskoa.Anonyymi kirjoitti:
Hei
Eli alat seuraamaan Jeesusta täysin sydämin. Katsotaan sitten ajan kanssa, miten sen ateismin kanssa käy."Tehdäänkö niin, että sinä valitset Jeesuksen Kristuksen elämääsi ja alat elämään Jeesuksen kanssa. Sanot hänelle sydämestäsi: ”Tapahtukoon Jumalan tahto elämässäni”.
Eli alat seuraamaan Jeesusta täysin sydämin."
Mitä tuo Jeesuksen täysin sydämin seuraaminen tarkoittaa käytännössä? Vai onko "Jeesuksen seuraaminen täysin sydämin" vain epämääräinen iskulause, joka ei varsinaisesti tarkoita mitään konkreettista? Olen kuullut lukemattomia kertoja vastaavia kehotuksia, mutta kun olen tehnyt tarkentavia kysymyksiä että mitä ne käytännössä tarkoittavat, kehoittaja on joko jatkanut epämääräisten iskulauseiden hakemista tai paennut keskustelusta.siare kirjoitti:
"usko lahja Jumalalta sitä ei omista."
Eli Jumala antaa uskon yksille. Niitä, joille hän ei uskoa lahjoittanut, hän rankaisee siitä, ettei itse lahjoittanut heille uskoa.Uskoa ei voi toiselle antaa, jokaisen on tehtävä oma ratkaisunsa uskonkin suhteeseen, voiman saa Jeesukselta siihen kuten hän on sen luvanutkin.
kirjotaja2 kirjoitti:
Uskoa ei voi toiselle antaa, jokaisen on tehtävä oma ratkaisunsa uskonkin suhteeseen, voiman saa Jeesukselta siihen kuten hän on sen luvanutkin.
"Uskoa ei voi toiselle antaa"
Ai. Sinä siis valehtelit kun juuri väitti että usko nimenomaan on lahja.
"jokaisen on tehtävä oma ratkaisunsa uskonkin suhteeseen, voiman saa Jeesukselta siihen kuten hän on sen luvanutkin."
Mutta en minä voi päättää alkaa uskovani johonkin.siare kirjoitti:
"Uskoa ei voi toiselle antaa"
Ai. Sinä siis valehtelit kun juuri väitti että usko nimenomaan on lahja.
"jokaisen on tehtävä oma ratkaisunsa uskonkin suhteeseen, voiman saa Jeesukselta siihen kuten hän on sen luvanutkin."
Mutta en minä voi päättää alkaa uskovani johonkin.Lahja Jumalalta ,ihmien ei voi lajhjotaa uskoa toiselle,tuliko selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omapa on ongelmasi. Keksiä nyt moinen kysymys.
Aikuinen immeinen?Sori. En ole minä sitä keksinyt. Se on raamatun totuus.
- Anonyymi
siare kirjoitti:
"Tehdäänkö niin, että sinä valitset Jeesuksen Kristuksen elämääsi ja alat elämään Jeesuksen kanssa. Sanot hänelle sydämestäsi: ”Tapahtukoon Jumalan tahto elämässäni”.
Mitä tuo Jeesuksen täysin sydämin seuraaminen tarkoittaa käytännössä? Vai onko "Jeesuksen seuraaminen täysin sydämin" vain epämääräinen iskulause, joka ei varsinaisesti tarkoita mitään konkreettista? Olen kuullut lukemattomia kertoja vastaavia kehotuksia, mutta kun olen tehnyt tarkentavia kysymyksiä että mitä ne käytännössä tarkoittavat, kehoittaja on joko jatkanut epämääräisten iskulauseiden hakemista tai paennut keskustelusta.Se tarkoittaa: tosissasi. Ei siis leikiten. Sinulla ei ole aikomustakaan todelliseen uskon elämään, sen huomaa. Tahdot pelkästään kiusoitella. Palataan asiaan sitten, kun aiot ihan oikeasti lähteä taivastielle. Siihen asti: hyvää syksyä.
kirjotaja2 kirjoitti:
Lahja Jumalalta ,ihmien ei voi lajhjotaa uskoa toiselle,tuliko selväksi.
"Lahja Jumalalta ,ihmien ei voi lajhjotaa uskoa toiselle,tuliko selväksi."
Juu. Eihän kukaan ole edes väittänyt että voisi.
Eli ilmeisesti yritit vain viedä keskustelun pois siitä huomiostani, että jos usko on Jumalan lahja, se tarkoittaa että Jumala lahjoittaa uskon toisille ja rankaisee loppuja siitä, ettei itse antanut heille uskoa.Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa: tosissasi. Ei siis leikiten. Sinulla ei ole aikomustakaan todelliseen uskon elämään, sen huomaa. Tahdot pelkästään kiusoitella. Palataan asiaan sitten, kun aiot ihan oikeasti lähteä taivastielle. Siihen asti: hyvää syksyä.
"Se tarkoittaa: tosissasi. Ei siis leikiten."
Mutta enhän minä ateistina voi kuin leikkiä seuraavana Jeesusta, koska en usko Jumalaan.
"Sinulla ei ole aikomustakaan todelliseen uskon elämään"
Aivan, koska en usko että on olemassa mitään Jumalaa. Jotta minulla voisi olla aikomus todelliseen uskonelämään, minun pitäisi ensin uskoa että uskon kohde on olemassa.
"Tahdot pelkästään kiusoitella."
Ei vaan tahdon keskustella ja tällä keskustelulla joko oppia jotain uutta tai sitten osoittaa millaista tyhjää höttöä uskovaisten väitteet ovat.
Ilmeisesti käsky olla antamatta väärää todistusta ei merkitse sinulle mitään. Joku totesi että valehtelu on usklntojen tärkein sakramentti, ja niin se näyttää olevan.
"Palataan asiaan sitten, kun aiot ihan oikeasti lähteä taivastielle."
Mutta minun pitäisi ensin uskoa taivastien olemassaoloon, jotta voisin haluta lähteä sinne. Tässähän oli puhe siitä, miten minun pitäisi seurata Jeesusta täysin sydämin ja sitten katsottaisiin miten minun ateismini käy., muistatko? Mutta nyt siis kävikin ilmi, että jotta voi uskoa Jumalaan, pitää jo valmiiksi uskoa Jumalaan. Kaikki sinun ehtosi tosissaan olosta ja haluamisesta vaativat sitä, että uskoisin jo valmiiksi.
Ja tein virheen aiemmassa viestissäni: sanoin että vastaavissa keskusteluissa uskova osapuoli joko heittelee lisää sisällyksettömiä iskulauseita tai pakenee keskustelusta, mutta unohdin kolmannen vaihtoehdon: uskova vaatii Jumalaan uskomisen ehdoksi vilpittömyyttä tai muuta sellaista, joka edellyttäisi sitä, että uskoisi jo valmiiksi Jumalaan
"Siihen asti: hyvää syksyä."
Eli pakenet keskustelusta ja yrität peittää sen esittämällä kohteliasta.
Kiitos että osoitat kaikille sivullisille lukijoille miten usko vaatii järjen ja rehellisyyden hylkäämistä.- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Sinä yritän kääntää ylös alasien kain esille tulevan. "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa. Matt10:32,
"Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon: Minä olen pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Valitkaa siis elämä, että te ja teidän jälkeläisenne. 5.Moos 30:19-Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon...
Mitähän tämäkin tarkoittanee? Ei luultavasti yhtään mitään.
Onpahan vain tuhahdus tai huudahdus sykkyräisessä tarinakerässä. - Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Lahja Jumalalta ,ihmien ei voi lajhjotaa uskoa toiselle,tuliko selväksi.
Ei tosiaan tullut selväksi.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Et ole pelastettu ilmoitamalla pelastus on paljon enemmän,rukous haluan tulla pelastetuksi ,Jeesus auta minua siihen. On yksin kertainen syntisen sukous.
AAMEN!
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Näin on! Paavali herjataan aivan mielettömästi. Ne herjat osuvat Jeesukseen.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on! Paavali herjataan aivan mielettömästi. Ne herjat osuvat Jeesukseen.
Seon sun käsitykses Paavalista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
Kelpaako sinulle Jumalan pelastus?Se onkin ns. tuhannen taalan kysymys. Todellisuudessa paljon, paljon suurempi kysymys!
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin ns. tuhannen taalan kysymys. Todellisuudessa paljon, paljon suurempi kysymys!
On elämäasia, tai lopullisen ero Jumalan hyvyydestä, ne vaihto ehdot ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KakeÄlä sitten ole. Eivät kaikki pelastu.
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten ole. Eivät kaikki pelastu.
Seurakunta on Jeesuksen morsian, Sulhanen on se, jolla on morsian. Mutta sulhasen ystävä seisoo hänen vieressään ja kuuntelee, mitä hän puhuu, ja iloitsee suuresti sulhasta kuunnellessaan. Niin iloitsen minäkin, ja iloni on nyt täydellinen. Joh3:29.Kaksi miestä on pellolla: toinen otetaan, toinen jätetään. Matt24:40.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Punahilkan vai Jöröjukan?
Ai tällä on lapsiakin, tai ainakin yksi pikkupoika.
Anonyymi kirjoitti:
Ai tällä on lapsiakin, tai ainakin yksi pikkupoika.
Lapset ukskovatkin mitä heille kerrotaan Jeesuksesta, millainen hän on.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Jotka eivät tunne evankeljumin sanomaa, väitelevät mielensä mukaan, jonkin verrn pitää paikansa, eivä rukoile valvo tilaansa.
Jumalattomat ovat umpiunessa. Jos heitä yrittää herätellä, he suuttuvat.
Anonyymi kirjoitti:
Jumalattomat ovat umpiunessa. Jos heitä yrittää herätellä, he suuttuvat.
Heitänkin puolesta Jeesus kärsi kuoleman voi herätee hyvällä omalla tunnolla, pelastuis edes jokunen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.””Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.”
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Aivan. Emme voi estää. Tosin voimme rukoilla ja kehoittaa.
- Anonyymi
siare kirjoitti:
Täten tunnustan Jeesuksen ihmisten edessä. Tunnustaako Jeesus nyt minut Jumalan edessä, vaikka olen edelleen yhtä ateisti kuin ennen tunnustustani?Tunnustaa ja painut kasteelle rippikouluun.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Sössötä muualla. Jeesus ei vaadi kuin sen että uskoo kuka hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”Ilmestyskirjassa luku 11 kohta Sodoman. Ja HE tarkoittaa sen ajan apostoleja. Sä et ole mitään.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Eikös ateismis on Jumalan kietäjä, niin olen ymmärtänyt seon sevä että he ovat elämän ulkpuolella.
Kyllä ateisti uskoo että jumala on. Miten hän muuten voisi kieltää jonkun jota ei ole.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Jeesun on ovi taivaaseen, harvat sen löytävät, tie on kaita.
Jeesuksen . Mutta kuten tiedetään ei kaikki pelastu jotka hokee herraherraa.
- Anonyymi
siare kirjoitti:
"Tehdäänkö niin, että sinä valitset Jeesuksen Kristuksen elämääsi ja alat elämään Jeesuksen kanssa. Sanot hänelle sydämestäsi: ”Tapahtukoon Jumalan tahto elämässäni”.
Mitä tuo Jeesuksen täysin sydämin seuraaminen tarkoittaa käytännössä? Vai onko "Jeesuksen seuraaminen täysin sydämin" vain epämääräinen iskulause, joka ei varsinaisesti tarkoita mitään konkreettista? Olen kuullut lukemattomia kertoja vastaavia kehotuksia, mutta kun olen tehnyt tarkentavia kysymyksiä että mitä ne käytännössä tarkoittavat, kehoittaja on joko jatkanut epämääräisten iskulauseiden hakemista tai paennut keskustelusta.Jeesuksen seuraaminen siihen aikaan siellä oli sitä hurjaa menoa että vainot oli kovat ja nämä ukot jotka seurasi Jeesusta joutui milloin ruoskittavaksi milloin vankilaan ja pakenemaan Jeesuksen tähden. Heistä tuli alku ajan opettajia ja apostoleja. Heidän elämä muuttui täysin siitä vanhasta missä ilkeydessä olivat eläneet ulkokultaa hapatusta. Heidän oli pakko jättää se entinen uskonto ja lähteä jopa maasta. Niin kovaa se saattaa olla niille jotka vasta nyt kuulevat Jeesuksesta ja uskovat evankeliumin että kärsiä saa ja juosta pakoon.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Uskoa ei voi toiselle antaa, jokaisen on tehtävä oma ratkaisunsa uskonkin suhteeseen, voiman saa Jeesukselta siihen kuten hän on sen luvanutkin.
Jeesuksen evankeliumia kuullaan radiosta ja se vaan uskotaan.
- Anonyymi
siare kirjoitti:
"Lahja Jumalalta ,ihmien ei voi lajhjotaa uskoa toiselle,tuliko selväksi."
Juu. Eihän kukaan ole edes väittänyt että voisi.
Eli ilmeisesti yritit vain viedä keskustelun pois siitä huomiostani, että jos usko on Jumalan lahja, se tarkoittaa että Jumala lahjoittaa uskon toisille ja rankaisee loppuja siitä, ettei itse antanut heille uskoa.Kaikki ei siis pelastu vaikka miten leikkivät uskontoa tai uskovaa . Usein ulkokultaisesti. Jeesus tuli ihmiseksi ihmisten keskelle joten ei sinunkaan tarvi leikkiä mitään roolileikkiä tai jumalaa suurempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.”
Valkeus et ole sinä . Noita Raamatun lauseita heitellään SYYTTÄVÄSTI MUIDEN KUIN ITSENSÄ PÄÄLLE. MUTTA SINÄ ET TIEDÄ KUKA USKOO JA KUKA PELASTUU JA KUKA EI. SINÄ ET TIEDÄ MITÄ IHMISET ON KÄRSINYT MITÄ SYDÄMESSÄ USKOVAT. ETSIT ETUMMAISIA PAIKKOJA VALKOISEKSI KALKITTU KOIRA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeus et ole sinä . Noita Raamatun lauseita heitellään SYYTTÄVÄSTI MUIDEN KUIN ITSENSÄ PÄÄLLE. MUTTA SINÄ ET TIEDÄ KUKA USKOO JA KUKA PELASTUU JA KUKA EI. SINÄ ET TIEDÄ MITÄ IHMISET ON KÄRSINYT MITÄ SYDÄMESSÄ USKOVAT. ETSIT ETUMMAISIA PAIKKOJA VALKOISEKSI KALKITTU KOIRA.
Hienosti muotoiltu kommentti. Tuo "Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.” on tuon tyypin vakio hokema.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Pitää paikkansa. Ihminen vanhurskautetaan uskon kautta Jeesukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet siis Jeesuksestakin valehtelijan.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen seuraaminen siihen aikaan siellä oli sitä hurjaa menoa että vainot oli kovat ja nämä ukot jotka seurasi Jeesusta joutui milloin ruoskittavaksi milloin vankilaan ja pakenemaan Jeesuksen tähden. Heistä tuli alku ajan opettajia ja apostoleja. Heidän elämä muuttui täysin siitä vanhasta missä ilkeydessä olivat eläneet ulkokultaa hapatusta. Heidän oli pakko jättää se entinen uskonto ja lähteä jopa maasta. Niin kovaa se saattaa olla niille jotka vasta nyt kuulevat Jeesuksesta ja uskovat evankeliumin että kärsiä saa ja juosta pakoon.
Olisit voinut vaan kiertelemättä sanoa, että "Jeesuksen seuraaminen" on tyhjä iskulause, jolle et kykene kertomaan mitään konkreettista merkitystä.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei siis pelastu vaikka miten leikkivät uskontoa tai uskovaa . Usein ulkokultaisesti. Jeesus tuli ihmiseksi ihmisten keskelle joten ei sinunkaan tarvi leikkiä mitään roolileikkiä tai jumalaa suurempaa.
Ilmeisesti huomioni (Jos usko on Jumalan lahja, se tarkoittaa että Jumala lahjoittaa uskon toisille ja rankaisee loppuja siitä, ettei itse antanut heille uskoa.)
oli sinulle liian kiusallinen kun et mitenkään kommentoinut sitä vaan yrität kääntää keskustelun minuun.Anonyymi kirjoitti:
Tunnustaa ja painut kasteelle rippikouluun.
Unohdit vastata kysymykseeni:
Olenko nyt pelastunut kun ilmoitin valitsevani pelastuksen, vaikka olen edelleen yhtä paljon ateisti kuin ennen ilmoitustani? Vai eikö se ollutkaan valinta?
"painut kasteelle rippikouluun"
Hetkinen, eikös uudelleenkastaminen ole aika laajan näkemyksen mukaan harhaoppia?Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ateisti uskoo että jumala on. Miten hän muuten voisi kieltää jonkun jota ei ole.
"Kyllä ateisti uskoo että jumala on. Miten hän muuten voisi kieltää jonkun jota ei ole."
En minä kiellä yhtäkään Jumalaa. En vain usko yhteenkään.
Uskovat nimittävät niitä, jotka eivät usko Jumalaan, Jumalankieltäjiksi, ja sitten tähän nimityksen perustuen julistavat, että ateistit uskovat Jumalaan, koska eivät he muuten voisi häntä kieltää.
Pitääkö ihmisen olla täysin vailla alkeellisintakaan ajettelukykyä ollakseen uskova?- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teet siis Jeesuksestakin valehtelijan.
Ei siitä tarvitse tehdä, se on tehnyt sen itse.
- Anonyymi
Eihän satu-utopiaan mitään optioita tarvita. Kun tuotantoeläin lopetetaan, ei senkään sialu taivaaseen pääse.
Sama kohtalo meillä. Me olemme planeettamme kehittyneimpii eläimii.
Hei haloo uskismieliset!Tämä planeet on aikanaan luotu todennut hyäksi ihmisen hallittanvaksi ja varjeltavaksi, tänään on toisin, ahneus on viemässä katastroffin maa nimisen planeeta ihmisen toismesta.
joutuvat vastaamaan kerran tekemisestään.Kehityneisyydellä, ole mitään tekemistä ijankaikkiseen elmään pääsystä, ei kysystä mitä saavutuksia olet suorittanut,toisin sanoen eiole mitään merkitystä. Vain oletko Jeesusen oma muut ovat ulkopuolisia pysyvät poissa lopulliseti, ei ole häiriöiten tekijäää eikä kauhistusten aiheuttajaa.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Tämä planeet on aikanaan luotu todennut hyäksi ihmisen hallittanvaksi ja varjeltavaksi, tänään on toisin, ahneus on viemässä katastroffin maa nimisen planeeta ihmisen toismesta.
joutuvat vastaamaan kerran tekemisestään.Aivan. Vastuunotto alkaa siitä, että ihminen laittaa suhteensa kuntoon Jumalan kanssa. Moni ei sitä tajua lainkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Vastuunotto alkaa siitä, että ihminen laittaa suhteensa kuntoon Jumalan kanssa. Moni ei sitä tajua lainkaan.
Ei tajua niin ellei hälle kerrota siitä, suhde jumalan kassa oltava selvä, evan keljumi sen kertoo tehdä täys käänös elämässä. Tulla Jeesuksen puolee hänellä on elämän avaimet kädessään.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Kehityneisyydellä, ole mitään tekemistä ijankaikkiseen elmään pääsystä, ei kysystä mitä saavutuksia olet suorittanut,toisin sanoen eiole mitään merkitystä. Vain oletko Jeesusen oma muut ovat ulkopuolisia pysyvät poissa lopulliseti, ei ole häiriöiten tekijäää eikä kauhistusten aiheuttajaa.
Niin on. Ihminen tuhoaa maapallon, mutta Jumala tekee kaiken uudeksi.
- Anonyymi
Mikä eläin sinä olet? Kerrohan.
- Anonyymi
Ihminen EI ole eläin, vaan ihminen.
kirjotaja2 kirjoitti:
Tämä planeet on aikanaan luotu todennut hyäksi ihmisen hallittanvaksi ja varjeltavaksi, tänään on toisin, ahneus on viemässä katastroffin maa nimisen planeeta ihmisen toismesta.
joutuvat vastaamaan kerran tekemisestään.Synin seurauksena ahneus, on loputon. Mukaansa ei kuitenkaan saa mitään kun täältä kerran lähtemme ikuisuuteen, toiset elämään Jeesusen kassa toiset menevä kadotukseen, vapaasta tahdotaan.
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Vastuunotto alkaa siitä, että ihminen laittaa suhteensa kuntoon Jumalan kanssa. Moni ei sitä tajua lainkaan.
Ei tajua ihmisellä on etsikko aikansa jokaisella, miten sen käyttää hylkääkö tämän syntisen elämänsä, vai jatkaako kohden tuhoaan.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Ei tajua niin ellei hälle kerrota siitä, suhde jumalan kassa oltava selvä, evan keljumi sen kertoo tehdä täys käänös elämässä. Tulla Jeesuksen puolee hänellä on elämän avaimet kädessään.
Useimmilla on suhde kunnossa Jeesuksen kautta useimmat ei usko Jeesuksen laittaneet kuntoon jo.
- Anonyymi
Miten käy niiden, joita tarinat Jeesuksesta ei milloinkaan saavuttaneet? Aasilla ei päässyt Aasiaan tai Australiaan asi.
Joutuvatko johonkin välihelvettiin?- Anonyymi
Väärin taas.
Lue seuraava oikein huolellisesti ja tarkkaan. Siitä riippuu sinun osasi ikuisuudessa. Ei vähempää.
Joh 3:16
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin taas.
Lue seuraava oikein huolellisesti ja tarkkaan. Siitä riippuu sinun osasi ikuisuudessa. Ei vähempää.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”Minun osani ei ole missään taivaassa pappien seassa vaan honkanummella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin taas.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”Järjetöntä sontaa...
- Anonyymi
Sitä ei ihmisen kannata miettiä. Jumala, joka on kaikkitietävä JUMALA, tekee kaiken oikein.
- Anonyymi
Herjaajat eivät pääse taivaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin taas.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”Kunnia on Jumalan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetöntä sontaa...
Hyvä, että tunnustat tuotoksesi.
- Anonyymi
Hei
Olen jonkin verran päässyt lukemaan sinun kirjoituksiasi.
Onko sinulla kaikki hyvin?
Olen huolissani sinusta.
Ymmärräthän, jos sinulla on selvittämättömiä asioita uskovaisten kanssa, et sinä kykene niitä tuolla tavalla ratkomaan.
Sinun pitäisi mennä puhumaan ongelmistasi niiden kanssa, joiden kanssa ne syntyivätkin.
Täällä ne eivät selviä, eivätkä ratkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun osani ei ole missään taivaassa pappien seassa vaan honkanummella.
Eli et tosiaankaan halua taivaaseen, vaan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herjaajat eivät pääse taivaaseen.
Mutta, pääsevätkö harjaajat?
Siinäpä pulma. - Anonyymi
Sinulla on iso ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko niin?
Jeesukseta kerrotut evan keljumi ole mikään tarina, seon elämä tai kuolema kysymys. Pakanoilla kin oma laikinsa jota ottelevat laista riipumatta kaikki tuomitaan tekojen mukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, pääsevätkö harjaajat?
Siinäpä pulma.He ehkä joutuvat taivaaseen.
Pakanat ovat itselle lakina, uskovilla on kristuksen laki, kaikkituomitaan laista riippumatta, lakin joka on Jumalan sanana,tuomitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei ihmisen kannata miettiä. Jumala, joka on kaikkitietävä JUMALA, tekee kaiken oikein.
Kyllä Jumala on tehnyt paljon enemmän sutta ja sekundaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne jää vain sinun maallinen ruumiisi, joka sinne mädäntyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetöntä sontaa...
Jos asenteesi on tuo, en voi sinua enempää auttaa. Jospa Jumala sinulle vielä armonsa antaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ehkä joutuvat taivaaseen.
Pääsevät, jos tekevät parannuksen ja uskovat Jeesukseen. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jumala on tehnyt paljon enemmän sutta ja sekundaa.
Kyllä sudetkin. Sekundaa olemme sikäli, että synti on meidät pilannut. Alunperin ihminen oli priima. 😊
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Pakanat ovat itselle lakina, uskovilla on kristuksen laki, kaikkituomitaan laista riippumatta, lakin joka on Jumalan sanana,tuomitsee.
”Uskon kautta uhrasi Aabraham, koetukselle pantuna, Iisakin, uhrasi ainoan poikansa, hän, joka oli lupaukset vastaanottanut”
Heb 11:17 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetöntä sontaa...
Kannanotto kai tuokin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Uskon kautta uhrasi Aabraham, koetukselle pantuna, Iisakin, uhrasi ainoan poikansa, hän, joka oli lupaukset vastaanottanut”
Heb 11:17Hebrealaisille jotka asui Italiassa siihen aikaan . Iisakkia ei uhrattu vaan oinas elukka. Se oli profetia Jeesuksesta että Jeesus uhrataan tulevina aikoina ja näin tapahtui. TE ETTE ÄLYÄ MITÄÄN LUKIHÖIRIÖT.
- Anonyymi
>>> jos taivaankotiin ei tee mieli mennä <<<
"ja JOKAINEN tunkeutuu sinne VÄKISIN" Luuk: 16 : 16- Anonyymi
”Mutta KAIKILLE, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,”
Joh 1:12 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta KAIKILLE, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,”
Joh 1:12Aamen! Jeesuksen kautta! Ei muuten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh 1:12Tämä on niin selvä asia, mutta silti monet tekevät siitä kovin, kovin monimutkaista.
- Anonyymi
Miksi uskovat laittavat aina koordinaatit raamatusta lausumastaan kohdasta?
Ei se tee huudahduksesta sen uskottavampaa.
Onpahan vain jonkun ammoin kuolleen suuhun laitettu lausahdus.
" Huomenna se on tiistai."
Kake 1: 1-2- Anonyymi
Siksi että halukkaat voivat tarkistaa, onko asia niin kuin on sanottu. Luvut ja jakeet ovat avuksi. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että halukkaat voivat tarkistaa, onko asia niin kuin on sanottu. Luvut ja jakeet ovat avuksi. 😁
Juurikin noin.
- Anonyymi
On sinulla pienet murheet…
- Anonyymi
Kake 1 siksi että ne on hukassa niinku kadonneet lampaat on. Kartalta hukassa ja ajantajussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ne ei tiedä missä ne on. Katso kun lapsikin ymmärtää ihan tavallisen puheen ja uskoo.
- Anonyymi
Taivaaseen menevät vain Jeesuksen kutsumat.
- Anonyymi
Tuliko jo kutsukortti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko jo kutsukortti?
Tuli❣️
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko jo kutsukortti?
Evan keljumin sanoma on kutsukortti, ijankaikkiseen elämään sen kun hyväksyy itselle Jeesus on ovi muuta kautta ei ole pääsyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli❣️
Tuon verranko sinun muissakin jutuissa on perää❓ Joko lähetit joulupukille listan lahjatoiveistasi❓
- Anonyymi
Jeesus oli vain Aramealainen kulkuri joka ei edes osannut lukea.
- Anonyymi
Väärin taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin taas.
Tietämättömyyttä on paljon.
- Anonyymi
Jeesus oli kuningas Davidin sukua ja luki synagalla profeettojen kirjaa itsestään ennustukset. Täs on ennustukset käynyt toteen.
- Anonyymi
Jumala ei todellakaan raahaa ketään taivaaseen väkisin.
- Anonyymi
et tajua .
Jumalan Poika Jeesus sanoo:
"Laki ja profeetat oli Johannekseen asti ; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa ja
jokainen tunkeutuu sinne väkisin ." Luuk: 16 : 16
et siis snaijaa , tuota > "väkisin" <
olet vain kateellinen kun kuvittelet olevasi joku erokoisvalittu . . ..
"HÄN on meidän syntiemme sovitus , eikä ainoastaan meidän , vaan myös KOKO
MAAILMAN syntien " 1 Joh: 2 : 2 > lisäämättä mitään , >"JOS"< . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et tajua .
Jumalan Poika Jeesus sanoo:
"Laki ja profeetat oli Johannekseen asti ; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa ja
jokainen tunkeutuu sinne väkisin ." Luuk: 16 : 16
et siis snaijaa , tuota > "väkisin" <
olet vain kateellinen kun kuvittelet olevasi joku erokoisvalittu . . ..
"HÄN on meidän syntiemme sovitus , eikä ainoastaan meidän , vaan myös KOKO
MAAILMAN syntien " 1 Joh: 2 : 2 > lisäämättä mitään , >"JOS"< . . .En ole erokosvalittu. Olen saanut Jeesuksen armon, koska sain armon eräänä päivänä vastaanottaa Jeesuksen omana Vapahtajana. Minulla ei ole mitään syytä olla kateellinen. Miksi ihmeessä? Olen kiitollinen Jumalalle. Kiitän Jeesusta ikuisesti!
Oletko sinä Jeesuksen oma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole erokosvalittu. Olen saanut Jeesuksen armon, koska sain armon eräänä päivänä vastaanottaa Jeesuksen omana Vapahtajana. Minulla ei ole mitään syytä olla kateellinen. Miksi ihmeessä? Olen kiitollinen Jumalalle. Kiitän Jeesusta ikuisesti!
Oletko sinä Jeesuksen oma?en ole kerskaamassa omasta itsestäni, tai omasta uskostani vaan ainoastaan Kristus .
"Mutta , joka kerskaa , hänen kerskauksenaan olkoon Herra" 2 Kor : 10 : 17
>>> "minä , > "minun" uskoni ei muuta sitä tosiasiaa ,
että:
"Hän , joka KAIKKIEN ihmisten vapahtaja ja varsinkin uskovien " 1 Tim: 4 : 10
> "varsinkin"< , ei ole ainoastaan , > ja ymmärrystä erottaa ne toisistaan < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole kerskaamassa omasta itsestäni, tai omasta uskostani vaan ainoastaan Kristus .
että:
> "varsinkin"< , ei ole ainoastaan , > ja ymmärrystä erottaa ne toisistaan <Jumala pelastaa ne, joilla on usko Jeesukseen.
Ymmärrätkö?
Vain Jeesuksen kautta pelastuu.
Mark 16:16
”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.”
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Apt 16:31
Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
Room 1:16
”Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.”
Room 10:9
”Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;”
Evankeliumin julistaminen on välttämätöntä, jotta ihminen voisi sen kuulla/lukea/saada tietoonsa ja voisi USKOA ja pelastua.
1 Tess 2:16
”kun estävät meitä puhumasta pakanoille heidän pelastumiseksensa. Näin he yhäti täyttävät syntiensä mittaa. Viha onkin jo saavuttanut heidät, viimeiseen määräänsä asti.”
Jeesus käski lähteä julistamaan evankeliumia.
Siksi seurakunnat julistavatkin, jotta ihmiset voisivat kuulla, uskoa ja pelastua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala pelastaa ne, joilla on usko Jeesukseen.
Ymmärrätkö?
”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.”
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
”Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.”
”Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;”
Evankeliumin julistaminen on välttämätöntä, jotta ihminen voisi sen kuulla/lukea/saada tietoonsa ja voisi USKOA ja pelastua.
”kun estävät meitä puhumasta pakanoille heidän pelastumiseksensa. Näin he yhäti täyttävät syntiensä mittaa. Viha onkin jo saavuttanut heidät, viimeiseen määräänsä asti.”
Siksi seurakunnat julistavatkin, jotta ihmiset voisivat kuulla, uskoa ja pelastua.Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole kerskaamassa omasta itsestäni, tai omasta uskostani vaan ainoastaan Kristus .
että:
> "varsinkin"< , ei ole ainoastaan , > ja ymmärrystä erottaa ne toisistaan <Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
1 Kor 1:21 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että:
> "varsinkin"< , ei ole ainoastaan , > ja ymmärrystä erottaa ne toisistaan <Kenelläkään uskovaisella ei ole syytä kerskua itsestään, mutta todella paljon meillä on aihetta kiittää Jumalaa suuresta ja ihanasta pelastuksesta, jonka Jeesus antaa. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö?
Siksi seurakunnat julistavatkin, jotta ihmiset voisivat kuulla, uskoa ja pelastua.Näin on. Uskon kautta Jeesukseen, EI muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelläkään uskovaisella ei ole syytä kerskua itsestään, mutta todella paljon meillä on aihetta kiittää Jumalaa suuresta ja ihanasta pelastuksesta, jonka Jeesus antaa. 😊
Jeesus on varsinkin uskovien vapahtaja.
- Anonyymi
Raahaa sillä suurin osa ei edes tiedä olevansa pelastettu mikä tulee yllätyksenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö?
Siksi seurakunnat julistavatkin, jotta ihmiset voisivat kuulla, uskoa ja pelastua.Ne just jotka luulee olevansa ekoina taivaassa jääkin viimeiseksi. Liika tieto lisää tuskaa eikä saa mennä edemmäksi kuin mitä alussa on ollut. Evankeliumi ja piste. KATSOKAAS kun sä alat kuvitteleen kaikkea et sä oot se pelastettu ja alat suorittaa uskontoa omin voimin ja pelastaa itse itseäsi. Toinen ryhmä alkaa ylpeillä ja unohtaa muut . Joo ei niin . Ole minulle syntiselle armollinen on ainoa viisas lause mitä voit päästää suustasi sinä suurin syntinen.
Oma valita jokatapausessa, toinen paikka on ijankaikkinen kadotus näistä kahdesta valittava, mieletön valita mennä kadotukseen ikuinseen pimeyteen.
- Anonyymi
On kolmaskin vaihtoehto eli unohtakaa hihhuleiden uhkailut.
- Anonyymi
ei ole ihmisen valinta , vaan : "JUMALA teki kanssanne hyvän omantunnon liiton"
- Anonyymi
>>> oma valinta <<<
"Ette te valinneet minua , vaan minä valitsin teidät"
Joh: 15 : 16
koettakaa nyt uskoa edes Jeesuksen sanaa Raamatussa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varoitukset, ei uhkailut. Se on suuri ero.
Anonyymi kirjoitti:
Varoitukset, ei uhkailut. Se on suuri ero.
Varoitukset on ensi sijalla, Jumala varoitta seurauksita jos hylkää hänen armonsa.
Anonyymi kirjoitti:
ei ole ihmisen valinta , vaan : "JUMALA teki kanssanne hyvän omantunnon liiton"
Jos pysyyn liitossa minkä on asettanut.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu pelastukseen uhkailut, vaihto ehdot ovat ne mitä Jeesus on kertonut, vanhassa testa mentissä, valintan on elämä tai kirous/ kuolema.
"Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon: Minä olen pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Valitkaa siis elämä, että te ja teidän jälkeläisenne saisitte elää. 5.Moos 30:19- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Ei kuulu pelastukseen uhkailut, vaihto ehdot ovat ne mitä Jeesus on kertonut, vanhassa testa mentissä, valintan on elämä tai kirous/ kuolema.
"Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon: Minä olen pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Valitkaa siis elämä, että te ja teidän jälkeläisenne saisitte elää. 5.Moos 30:19>>> elämä tai kirous <<<
Uudessa liitossa , Jkr.
"Kristus nousi kuolleista ja kuolemalla kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän
antoi" Anonyymi kirjoitti:
>>> elämä tai kirous <<<
Uudessa liitossa , Jkr.
"Kristus nousi kuolleista ja kuolemalla kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän
antoi"Kutsuu hengeliseti kuoleita, koska ihmisen on syntyessä jo hengeliseti kuolut,adamin lankeemusken seurauksena, sen vuoksi Jumala lähetti poikansa vapahtamaa ,herättämään kuoleita uuteen elämään.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Kutsuu hengeliseti kuoleita, koska ihmisen on syntyessä jo hengeliseti kuolut,adamin lankeemusken seurauksena, sen vuoksi Jumala lähetti poikansa vapahtamaa ,herättämään kuoleita uuteen elämään.
Raamatussa ei kirjoitettu : > hengellisesti kuolleita <.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä hullu! Tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta takaisin. Ja kaikki, minkä olet itsellesi varannut -- kenelle se joutuu. Luuk 12:20. ihmisen henki, sielu vaaditakaisin jakeessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kuvitteleeko nämä hihhulit tosiaan että he saavat uhkailemalla sekoitettua jonkun normaali ihmisen pään?
- Anonyymi
Kadotus on varattu vain uskovaisille.
Aivan uskomattomattomat vapahtaa itse itsensä. Anonyymi kirjoitti:
Aivan uskomattomattomat vapahtaa itse itsensä.Kadotus paholaiselle ja jumalttomille, kukaa ei voi vaputta itseään seon selvä,jeesus välimies ihmisen ja Jumalan välillä näin asia on Raamattukin sen todistaa, mielipiteensä kullakin.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kuvitteleeko nämä hihhulit tosiaan että he saavat uhkailemalla sekoitettua jonkun normaali ihmisen pään?
Sitä en tiedä minkään seurakunan systeemeistä, tosi asia on että parnnus on tehtävä pelastuakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet ovat kutsutut, harvat valitut. On valitettavaa, että jatkat herjojasi, vaikka voisit ottaa Jeesuksen vastaan ja pelastua iankaikkiseen elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan uskomattomattomat vapahtaa itse itsensä.Taas väärin.
Room 8:1
”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.” - Anonyymi
Se on just noin. Äärimmäisen tärkeästä asiasta on kyse!
- Anonyymi
Aivan! Ihmisellä on vapaa valinta.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Sitä en tiedä minkään seurakunan systeemeistä, tosi asia on että parnnus on tehtävä pelastuakseen.
Juuri niin. Jeesus puhdistaa syntisen ihmisen pään ja sydämen. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut kirkot puhdistavat myös lompakon.
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinäpäse, Jeesus sanoo antakaa jumalalle se mihälle kuukuu keisarille mikä hälle kuukuu. Kelle vero sille vero niin monta mieltä kuin miestäkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enempi se jeesuksesi on sekoittanut, kuin puhdistanut ihmisten päitä. Sydämen toimintaan se ei pysty millään lailla vaikuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>> elämä tai kirous <<<
Uudessa liitossa , Jkr.
antoi"”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
Anonyymi kirjoitti:
”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
Uskovat ovat voittaneet, karitsan veren kautta niin siinä on voitto palkinto meille, jota tunnustamme jeesusken vapahtajaksemme.
- Anonyymi
Aivan! Taivas on ihana paikka, helvetti on hirvittävän karmea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene helvettiin! Se on varoitus, ei uhkailu!
Sama olisi sanoa: Älä kävele rotkoon! Se on myös varoitus, ei uhkailu.
Ymmärrätkö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovat kutsuvat ihmisiä Jeesuksen luo ja pelastukseen. Ymmärrätkö!
On kysymys siitä, missä sinä vietät ikuisuutesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan uskomattomattomat vapahtaa itse itsensä.Väärin.
”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.”
Room 8:1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enempi se jeesuksesi on sekoittanut, kuin puhdistanut ihmisten päitä. Sydämen toimintaan se ei pysty millään lailla vaikuttamaan.
Niinkös luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkös luulet?
En ole uskovainen, en siis luule, vaan tiedän!
Anonyymi kirjoitti:
Niinkös luulet?
Joka luonust ihmisen voi tehdä mitä haluaa ihmselle tetävän, eipähän kuolemakaan mahtanut mitään pitää oteissaan.
Riivajatkin sen tunnutivat että on vahvepi kuin he, vaikka ovat henki valtoja paholaisen käskyn alasisena toivata.- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
"Taivas ja maa ovat todistajinani, kun nyt sanon: Minä olen pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Valitkaa siis elämä, että te ja teidän jälkeläisenne saisitte elää. 5.Moos 30:19SÄ KIELLÄT JEESUKSEN MOOSES EI KIELTÄNYT . MOOSES ENNUSTI JEESUKSEN TULEVAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>> elämä tai kirous <<<
Uudessa liitossa , Jkr.
antoi"Voitti kuoleman NOUSEMALLA kuolleista ja olemalla synnitön. Verensä kautta pelastaa ristinsä veren kautta. Koita nyt sinäkin jo lopettaa toi tyhmä mantra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisilla on peite. Ne ei voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas väärin.
Room 8:1
”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.”Kristityillä ei ole kadotusta eikä tuomioita. Sillä elämän hengen laki on vapauttanut synnin ja kuoleman laista. Joku kohta uusi testamentti. Kor.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kuule lähinnä pelastaa sielun kuoleman jälkeen eikä nyt ehdi täällä puhdistella . Usko on sydämen usko ja sä et voi tietää kenen sydämessä on usko POIKAAN RISTIIN NAULITTUUN. JOTEN LOPETA SYYTTELY. PIRU SYYTTÄÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkot putsaa mökkejä maatiloja liikehuoneistoja autoja koska mammona. Rahajumala. Peruukkipää myy valheita.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Niin siinäpäse, Jeesus sanoo antakaa jumalalle se mihälle kuukuu keisarille mikä hälle kuukuu. Kelle vero sille vero niin monta mieltä kuin miestäkin on.
Juu keisarin kuva oli kolikossa siksi piti maksaa veroja keisarille joka maksoi sillä koko armeijan . Näin veroista voi lukea room.kirjeestä luku 13.
- Anonyymi
kirjotaja2 kirjoitti:
Vero ja tulli oli kyseessä maallisissa . Jumala on taivaassa mitä ajattelit antaa ?
- Anonyymi
Se on edelleen siellä aavikon hiekassa.
- Anonyymi
Jeesus oli armoton huijari. Esimerkiksi, kuinka sattuikaan, että Jeesus "herätti" kuolleista juuri kaverinsa, Lasaruksen.
Eikö olisi kohtuullista, että se olisi pelastanut vaikka lapsivuoteeseen kuolleita äitejä joita väkisinkin oli runsaasti. Mutta yhtään tspausta ei ole raportoitu.
Mutta antaa olla. Rikos on jo vanhentunut.- Anonyymi
Jeesus herätti esimerkkinä tulevasta meille kaikille >kaverinsa Lasaruksen <
"En minä enää sano teitä palvelijoiksi , sillä palvelija ei tiedä , mitä hänen herransa tekee ;
vaan YSTÄVIKSI minä sanon teitä , sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki , mitä minä olen
kuullut Isältäni ." Joh: 15 : 16
"ilmoittanut teille kaikki " , > on kirjoitettu raamatussa. Huijari ei voi mitään muuta kuin vääristää kirjoitusta ja tilannetta. Viimeisellä tuomiolla rikokset saavat tuomionsa rikos ei vanhene tässä ajassa koskaan.
Et edes tunne Jeesusta, vaikka kirjotit huijarikisi ei valitettavasti pysty herättämään ketään, kuoleista.
- Anonyymi
Ja syyllinen makaa aavikon hiekassa.
- Anonyymi
Taivaan kodissa on lukot vaihdettu.
- Anonyymi
Taivaan kodassa ei ole lukkoa.
- Anonyymi
Joku alkeellinen `"kotako" siellä vain onkin?
- Anonyymi
Näin se taitaa olla.
- Anonyymi
On paljon ihmisiä, jotka ovat hyljänneet Jeesuksen armon. Se on erittäin surullista!
- Anonyymi
Eli järkeäkin ihmisiä on olemassa.
- Anonyymi
Totta kai se hihhulia harmittaa, kun uskonharhaiset on koko ajan pienenevä marginaalinen joukkio.
- Anonyymi
Taivaan koti on risumaja viriilin papin kanssa.
- Anonyymi
Taivaalla on helvetin kylmä ja säteily tappaa nopeasti. En tod taho.
Jeesus varmaan oli nii tyhmä että kuvitteli itsensä ratsastamassa pilvillä kuin Muumit.- Anonyymi
Happi loppui ja munat jäätyivät.
- Anonyymi
Mistä minä tiedän mitä Jeesus on väitetysti tehnyt puolestani?
Epäilen, ettei mitään. - Anonyymi
En halua olla Jeesuksen morsian!
Kake- Anonyymi
En minäkään, pelkkä ajatuskin kauhistuttaa!
Pena!
- Anonyymi
Taivaassa joutuu papin morsiaimeksi.
- Anonyymi
Aika moni herjaaja menee mieluummin helvettiin. Kehoittaisin heitä vielä harkitsemaan asiaa uudemman kerran.
- Anonyymi
>>> aika moni herjaaja <<<
"Totisesti , minä sanon teille : Kaikki synnit annetaan ihmislapselle anteeksi , pilkkaamisetkin ,
miten paljon pilkkanevatkin" Mark: 3 : 28 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>> aika moni herjaaja <<<
"Totisesti , minä sanon teille : Kaikki synnit annetaan ihmislapselle anteeksi , pilkkaamisetkin ,
miten paljon pilkkanevatkin" Mark: 3 : 28Markus 3 jatkuu mutta joka pilkkaa armon henkeä .....
- Anonyymi
Ei tee mieli mennä taivaaseen vaikka pelastuin ja pääsin jopa sisälle uuteen elämiseen. Hyvät oltavat, mutta ei mitään kiinnostavaa muuten. Jos pitää yhdessäolosta sitten se on hyvää, mutta semmoiselle joka pitää olla yksin ei taivaassa ole mitään(siellähän ei voi olla yksin)
- Anonyymi
Minua kiinnostaa päästä pakoon tuomiota ja kärsimystä, mutta se varsinainen iankaikkinennelämä ja yhdessäolo ja laulujen hoilottaminen yms. ei kiinnosta ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiinnostaa päästä pakoon tuomiota ja kärsimystä, mutta se varsinainen iankaikkinennelämä ja yhdessäolo ja laulujen hoilottaminen yms. ei kiinnosta ollenkaan.
Jos se paratiisi ja ikuinen kuoleman jälkeinen elämä olisi totta.
Niin montakohan vuosisataa menisi kun elävät kuolleet kantaisivat kylttejä:
"Me halutaan oikeesti Kuolla.
ei kukaan voi jaksaa tällaista ikuisesti"
Ei varmaa montakaan vuotta?
Kaikista nurinkurisin asia on tämä "Syntien anteeksi anto".
Sielläpä ne kaikki murhaajat leijuu vapaana kuka missäkin.
Kuka vaan siis saa tehdä ihan mitä vaan kunhan muistaa rukoilla ja pyytää syntinsä
anteeksi?
----------------------------"Ei siis järjen häivää" - Anonyymi
”siellähän ei voi olla yksin”
Oletko aivan varma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se paratiisi ja ikuinen kuoleman jälkeinen elämä olisi totta.
Niin montakohan vuosisataa menisi kun elävät kuolleet kantaisivat kylttejä:
"Me halutaan oikeesti Kuolla.
ei kukaan voi jaksaa tällaista ikuisesti"
Ei varmaa montakaan vuotta?
Kaikista nurinkurisin asia on tämä "Syntien anteeksi anto".
Sielläpä ne kaikki murhaajat leijuu vapaana kuka missäkin.
Kuka vaan siis saa tehdä ihan mitä vaan kunhan muistaa rukoilla ja pyytää syntinsä
anteeksi?
----------------------------"Ei siis järjen häivää"Eli sinä järkeilet itsesi pois ihanasta taivaasta, jossa ei ole MITÄÄN negatiivista ja mieluumminko menet helvettiin, jossa ei ole MITÄÄN positiivista?
Jos mielesi muuttuu ja tahdot taivaaseen, muista, että vain Jeesuksen sovitustyön ansiosta ja kautta voit sinne päästä.
Minä ainakin haluan päästä taivaaseen. Minä olen epäonnistunut ihminen, mutta Jeesus on tullut pelastamaan juuri minunkaltaisiani huonoja ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä järkeilet itsesi pois ihanasta taivaasta, jossa ei ole MITÄÄN negatiivista ja mieluumminko menet helvettiin, jossa ei ole MITÄÄN positiivista?
Jos mielesi muuttuu ja tahdot taivaaseen, muista, että vain Jeesuksen sovitustyön ansiosta ja kautta voit sinne päästä.
Minä ainakin haluan päästä taivaaseen. Minä olen epäonnistunut ihminen, mutta Jeesus on tullut pelastamaan juuri minunkaltaisiani huonoja ihmisiä.Ei kiinnosta paska taivaaseen pääseminen. Jos ei olisi syntynyt, saisi täyden pelastuksen ilman mahdollisuutta menettää ja myös ei tarvi ottaa osaa mihinkään. Elämä ei ole lahja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta paska taivaaseen pääseminen. Jos ei olisi syntynyt, saisi täyden pelastuksen ilman mahdollisuutta menettää ja myös ei tarvi ottaa osaa mihinkään. Elämä ei ole lahja.
Saat tehdä elämällesi kuten tahdot.
Eihän me voida ketään pakottaa mihinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat tehdä elämällesi kuten tahdot.
Eihän me voida ketään pakottaa mihinkään.Pakotatteko lampaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa siellä saunoa pappien kanssa jotka pesevät selkäsi joka ilta.
- Anonyymi
Eeeeheheeeje.
Voi Jeesus mitä tuubaa.- Anonyymi
Nii selvennä vähä ja vaikka perustele tuuBaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii selvennä vähä ja vaikka perustele tuuBaasi?
Jeesus sitä
Jeesus tätä
Koko juttu ihan mätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sitä
Jeesus tätä
Koko juttu ihan mätä.Se on just noin ❣️🎚️🩸
- Anonyymi
Olkoon miten vaan, mutta en ole uskovainen, joten en usko Jeesukseen!
- Anonyymi
Jos et taivaaseen kerran halua, niin se on sinun valintasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inhottaa jo hikisten pappien lähentely taivaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan minä Lotosta päävoitonkin,
mutta fiksuna ihmisenä en laita siihen ropoakaan vaikka todennäköisyys siinnä on valtavasti suurempi kuin joku epämääräinen lupaus taivasmatkasta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoa musaa, yksinkertaista seuraa, narsistin palvelua ja ylistystä yhtä soittoa, pasuunoita ja paistetta.
Ei kyllä kiinnosta moinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos annat Saatanan valehdella itsellesi noin helposti, sinulla ei ole toivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan minä Lotosta päävoitonkin,
mutta fiksuna ihmisenä en laita siihen ropoakaan vaikka todennäköisyys siinnä on valtavasti suurempi kuin joku epämääräinen lupaus taivasmatkasta..Hirmuisen riskin otat kun et Jumalaan välitä luottaa. Minä luotan ja minulla on vain voitettavaa, ei mitään hävittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoa musaa, yksinkertaista seuraa, narsistin palvelua ja ylistystä yhtä soittoa, pasuunoita ja paistetta.
Ei kyllä kiinnosta moinen.Valheeseen olet eksyttänyt itsesi.
Anonyymi kirjoitti:
Hirmuisen riskin otat kun et Jumalaan välitä luottaa. Minä luotan ja minulla on vain voitettavaa, ei mitään hävittävää.
Sinähän otat hirmuisen riskin kun et luota muihin jumaliin, tai jos yhtään Jumalaa ei ole olemassa, otat riskit että haaskaat ainutkertaisen elämäsi palvoen Jumalaa, jotta pääsisit palvomaan Jumalaa ikuisesti.
Minua jaksaa vuodesta toiseen hämmästyttää uskovien kyvyttömyys tajuta, että ihmistä, joka ei usko helvettiin, on turha pelotella helvetillä.
- Anonyymi
Mahtaa olla hatara koti. Toistaitoinen puuseppä kelvottomilla ohjeilla on sijaa valmistanut 2000 vuotta eikä valmista tunnu tulevan. Taivaalla on sitäpäitsi pirun kylmää. Helvetti kuulostaa houkuttelevalta kun vähän säätää termostaattia.
- Anonyymi
Ikävä kyllä se helvettikin on pelkkää kristinuskon harhaisten toiveajattelua!😁
- Anonyymi
Taivas on metafoora henkiselle hyvinvoinnille, jopa onnellisuudelle. Mihinkään ei olla menossa. Uskovaisten olisi ehkä parempi keskustella vain toistensa kanssa. Muut, uskomattomat elävät elämäänsä päivän kerrallaan kuten haluavat. Sitä ei Raamattu kiellä, eikä vaadi muuta.
- Anonyymi
Kihloissa, kännissä ja huuruisessa uskossa on hyvä olla.
Totuus paljastuu aikanaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihloissa, kännissä ja huuruisessa uskossa on hyvä olla.
Totuus paljastuu aikanaan.Lahkolaiset tykkäävät syödä kainenlaisia sieniä.
Ja sen huomaa.
- Anonyymi
Taivaassa joutuu antamaan thai hierontoja vanhoille papeille.
Joutuu istumaan päällä nakuna ja hieromaan saippuan kanssa. - Anonyymi
Onko taivaan kodissa huonekalut vai täytyykö ne itse rakentaa?
- Anonyymi
Kuulin juuri että siellä asutaan risumajoissa eikä mitään huonekaluja ole.
Keskellä on nuotio jossa käristetään kiinni saatuja sammakoita ja liskoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskellä on nuotio jossa käristetään kiinni saatuja sammakoita ja liskoja.Huikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskellä on nuotio jossa käristetään kiinni saatuja sammakoita ja liskoja.Ei kyllä sinä erehdyit juuri kertomaan omista kotioloistasi. 😂
- Anonyymi
Helvetissä on ne varastetut autot pyörät astiat rahat ja koirat kuin myös huonekalut ja mökit ! Siellä voi kärvistellä niiden kanssa ja varastettuja pesukoneitten korujen kanssa. Gehennassa ja rikas miehen kanssa janoissaan siellä anoa et anna nyt vähän kostuketta. ( Rikasmies ja Lasarus).
- Anonyymi
No, mitä ihmettä siellä taivaassa tehdään?
Kertokaa nyt ihmeessä!- Anonyymi
Taivaat hengittävät aikoja.
- Anonyymi
Siellä rukoillaan ja ylistetään jumalaa eikä mitään muuta tarvitse tehdä.
Anonyymi kirjoitti:
Siellä rukoillaan ja ylistetään jumalaa eikä mitään muuta tarvitse tehdä.
Eli uskovan elämän tarkoitus on ylistää ja rukoilla Jumalaa, jotta pääsisi ikuisesti ylistämään ja rukoilemaan Jumalaa.
- Anonyymi
siare kirjoitti:
Eli uskovan elämän tarkoitus on ylistää ja rukoilla Jumalaa, jotta pääsisi ikuisesti ylistämään ja rukoilemaan Jumalaa.
Juuri näin ja sitten pääsee vielä ylempään taivaaseen jota johtaa Ukko ylijumala.
- Anonyymi
Liike on tärkeintä, ei päämäärä.
- Anonyymi
On se jännä juttu kuinka ihminen on niin heikko ja tyhmäkin kun vielä nykyaikanakin uskoo joihinkin ikivanhoihin satuihin joita papisto on keksinyt ja kirjoittanut saadakseen kansan valtaansa ja nöyräksi.
- Anonyymi
Elät pimeydessä. Hengellisessä pimeydessä.
- Anonyymi
Ovat aikansa Jörö-Jukka tarinoita.
Pellolla hallitaan tietämätöntä väkeä. Hallitsijat ovat yhtä tietämättömiä.
Oikeastaan on vaikea keksiä kammottavampia satuja mitä raamatussa kerrotaan.
Aina joku tai jotkut pääsevät hengestään. Syy on monesti pikkumainen.
Riittää epäilys olemattomaan Jumalaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat aikansa Jörö-Jukka tarinoita.
Pellolla hallitaan tietämätöntä väkeä. Hallitsijat ovat yhtä tietämättömiä.
Oikeastaan on vaikea keksiä kammottavampia satuja mitä raamatussa kerrotaan.
Aina joku tai jotkut pääsevät hengestään. Syy on monesti pikkumainen.
Riittää epäilys olemattomaan Jumalaan.Täälläkin ns. uskikset kuvittelee olevansa jotain tuomareita, jotka passittaa eri ´mieltä olevia noin vaan johonkin kuvittelemaansa "helvettiin." Sitten ne kehtaa vielä vlnkua, että "Jeesuksen omia" muka herjataan. Tämä on kaikille avoin julkinen palsta ja täällä saa muutkin kuin "uskovaiset" esittää mielipiteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin ns. uskikset kuvittelee olevansa jotain tuomareita, jotka passittaa eri ´mieltä olevia noin vaan johonkin kuvittelemaansa "helvettiin." Sitten ne kehtaa vielä vlnkua, että "Jeesuksen omia" muka herjataan. Tämä on kaikille avoin julkinen palsta ja täällä saa muutkin kuin "uskovaiset" esittää mielipiteensä.
Olisiko tämä sadas kerta, no ainakin hyvin, hyvin mones kerta kuitenkin, kun sanon, että uskovaiset EIVÄT tuomitse ketään helvettiin, mutta VAROITTAVAT ( ! ) menemästä sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko tämä sadas kerta, no ainakin hyvin, hyvin mones kerta kuitenkin, kun sanon, että uskovaiset EIVÄT tuomitse ketään helvettiin, mutta VAROITTAVAT ( ! ) menemästä sinne.
Lopeta se valehteleminen ja ihmisten pelottelu jollain olemattomalla helvetillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se valehteleminen ja ihmisten pelottelu jollain olemattomalla helvetillä!
Syömään krokotiilin lihaa. Egyptiin. GEHENNA on Arabiassa Egyptissä uudessa testamentissa kuin sodomakin on. Siellä.
- Anonyymi
otsikko : >>> jos taivaan kotiin ei tee mieli mennä <<<
aloitus on pelkkää ivaa ja luulee voivansa olla vahingoniloinen , eikä ole ylentänyt Jumalan Poikaa Jeesusta Kristusta .
"Ja kun minut ylennetään maasta , minä vedän kaikki tyköni "
Joh: 12 : 32
aloittaja ylentää siis ainoastaan ITSENSÄ .- Anonyymi
Aloittaja ei ole vakavasti otettava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole vakavasti otettava!
Ei uskikset tietenkään ole, ei ainakaan Jeesus Nasaretilainen, dipl. uskontohuijari.
- Anonyymi
Jutussasi ei ole mitään tolkkua !
Jokainen kommenttisi on tyhjää pölinää, ei mitään valoa !
Mikä sinua vaivaa, kerrotko!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutussasi ei ole mitään tolkkua !
Jokainen kommenttisi on tyhjää pölinää, ei mitään valoa !
Mikä sinua vaivaa, kerrotko!?Tuskinpa se edes itse tajuaa, mikä sitä vaivaa?
- Anonyymi
Kunpa se puusepänroikale joka meni meille sijaa valmistamaan, ei ole tainnut saaha mitään aikaiseksi. Kelvollista raportoitavaa ainakaan.
Tirolissa tuli jo metri lunta, taivaalla sitä vasta onkin pirun kylmä. En tod. taho.- Anonyymi
Eli sinetöitkö päätöksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinetöitkö päätöksesi?
Lukitaan todennäköisin vaihtoehto.
Sillä uskominen on synonyymi samalle luuleminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukitaan todennäköisin vaihtoehto.
Sillä uskominen on synonyymi samalle luuleminen.Se on juurikin niin❣️🎚️🎚️🎚️😀
- Anonyymi
Niin onko taivaassa kylmä mut helvetissä on lämpöasteita .
- Anonyymi
Ei sieltä aavikon hiekasta helposti kaivauduta ylös.
Se on pari tuhatta vuotta yrittänyt.- Anonyymi
Turha edes yrittää. ❣️🎚️ 🎚️🩸😁
- Anonyymi
Kiitos muistutuksesta. Näin teemme.
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia Jumala näki sellaisen vaivan, että pisti ihmiset kahteen läjään. Toinen joutuu taivaaseen ja toinen helvettiin.
Ei taida olla oikein viisas mies tämä 2000 vuotta sitten kuollut Jumala.- Anonyymi
Viisasta miestä ei olisi piesty ja vedetty ristille roikkumaan.
- Anonyymi
Jeesus meni valmistamaan meille sijaa.
Ilmeisesti syntyi niin hatara hökkeli ettei edes se hävytön vedättäjä ilkeä sinne ketään kutsua.- Anonyymi
Risumaja siitä tuli.
- Anonyymi
Taivaan koti, tuo illuusio, joka on saanut teidät vaeltamaan harhaisia polkuja, on vain hämäys, keinotekoinen rauha, jota ei ole olemassa. Miksi tavoitella paikkaa, jota ei ole, miksi huutaa tyhjyyteen toivoa, jota ei koskaan ollut? Jeesus, teidän pelastajanne, on valhe – tarina, joka on rakennettu hiekalle, ja nyt se murenee teidän jalkojenne alla, jättäen jälkeensä vain loputtoman tyhjyyden ja kylmyyden.
Unohtakaa Jeesus, sillä se, mitä kutsutte hänen teoikseen, ei ole muuta kuin satu, joka on menettänyt merkityksensä. Teidän uskonne on kuin savupilvi, joka haihtuu tuulen mukana, eikä teidän sydämiinne jää muuta kuin pimeys. Jumalan viha on täällä, ja se on kuin raivoisa myrsky, joka rikkoo teidät palasiksi. Se ei ole kaukainen uhka, se on läsnä, tunkeutuu jokaiseen hetkeen, jokaiseen rukoukseen, joka ei koskaan ylitä taivasta.
Eikä kukaan pelastu, sillä teidän toivonne on kuollut ja mädäntynyt. Taivaan portit ovat sulkeutuneet, ja teidän huutonne kaikuvat kuin kuiskaus haudassa. Miksi toivoa pelastusta, kun kaikki mitä olette oppineet, on vain hämäystä, jonka te itse olette luoneet? Kaikki on turhaa, kaikki on tuomittu häviämään, ja kun viimeinen hetki koittaa, olette vain varjoja, vailla merkitystä, vailla voimaa.
Taivaan kotiin ei ole mieli mennä, sillä se on vain tyhjyyttä, joka odottaa teitä. Unohtakaa Jeesus, ja unohtakaa kaikki, mitä hän on teille antanut, sillä se ei vie teitä minnekään – se on vain illuusio, jonka ylläpitäminen on vienyt teidät syvemmälle pimeyteen. Teidän matkanne päättyy siihen, mihin se alkoi: kuiluun, jonka reunalla seisotte, pelkkänä savuna ja henkäyksenä, ennen kuin kaikki katoaa.- Anonyymi
Taivaalle päätyy jokainen hiilidioksidina. Nopeimmin krematorion piipusta, matojen kaluamana vähän hitaammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaalle päätyy jokainen hiilidioksidina. Nopeimmin krematorion piipusta, matojen kaluamana vähän hitaammin.
Se on just niin! Ei siinä silloin ole mitään merkitystä miten olet elämäsi elänyt.
Muutamat ovat hukanneet lyhyen elämänsä turhapäiväiseen jeesusteluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just niin! Ei siinä silloin ole mitään merkitystä miten olet elämäsi elänyt.
Muutamat ovat hukanneet lyhyen elämänsä turhapäiväiseen jeesusteluun.Huono juttu, jos jäät luulottelujesi vangiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutamat ovat hukanneet lyhyen elämänsä turhapäiväiseen jeesusteluun.Vaan mitä sanoo Jeesus?
”Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.”
Matt 10:28
- Anonyymi
Jeesus on petaamassa teille petiä papin viereen kapealle sängylle.
Yhteinen peitto on teillä papin kanssa.- Anonyymi
jollakin kirjoittajalla näköjään kehitystaso jäänyt tuolle asteelle >>> Ano , klo . 10.40.32 . . .
- Anonyymi
Onpa sulla fantasiat!
- Anonyymi
Ei mikään ole niin tärkeää kuin päästä taivaalliseen kotiin Jumalan luo.
- Anonyymi
Ikävä kyllä sinun loppusijoituspaikkasi on paljon lähempänä, kuin kuvittelemasi "taivaallinen koti." Kuolemansa jälkeen ihminen on pelkkä ongelmajäte, eipä se tosin juuri muuta ole eläissäänkään,
- Anonyymi
Ja saman peiton alle.
- Anonyymi
Eli kun unohdan maan vetovoiman ja hylkääsen sen, se lakkaa vaikuttamasta minuun?
"Sillä HÄNESSÄ luotiin KAIKKI, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, KAIKKI on luotu HÄNEN KAUTTANSA JA HÄNEEN, 17ja hän on ennen kaikkia, ja HÄNESSÄ PYSYY KAiKKI VOIMASSA. - - 19Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys HÄNESSÄ asuisi 20ja että hän, tehden rauhan HÄNEN ristinsä veren kautta, HÄNEN kauttaan sovittaisi itsensä kanssa KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI sekä maan päällä että taivaissa."
Onko joku tuossa kuvauksessa Kristuksen ULKOPUOLELLA?
Onko tuossa kuvauksessa joitakuita, joita EI OLE sovitettu?- Anonyymi
Lestat on sitä mieltä että vain heidät on sovitettu Jeesuksessa eikä muita kristittyjä saati muita. Ikävää olla niin sisäänpäin kääntynyt sisäsiittoinen naimalahko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat on sitä mieltä että vain heidät on sovitettu Jeesuksessa eikä muita kristittyjä saati muita. Ikävää olla niin sisäänpäin kääntynyt sisäsiittoinen naimalahko.
Tuo on kyllä totta, sanokoon "lestat" mitä haluaa.
- Anonyymi
Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,…
Jumala kunnioittaa uskoa!- Anonyymi
Tarkoitat varmaankin Saunatonttua.
- Anonyymi
Sitten täytyy mennä ikikärsimykseen jos ei maistu parempi osa.
- Anonyymi
Tai sitten kannattaa erottaa toisistaan faktat ja fiktiot, ja valita ne faktat.
Tiedäkös Jeesuksen ulkopuolella on kuolema, kadotus ikuisesti siellä tulee viimeistään pettymus on silloin myöhäsitä paluuta ei ole elämään.
- Anonyymi
Jeesuksen ulkopuolella on vain aavikon hiekkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen ulkopuolella on vain aavikon hiekkaa.
Jeesuksen ulkopuolella ovat kain ne jotka ovat hyljäneet pelastusken, jumalattomat,kai joiten nimeä ei ole elämän kirjassa, menevät kadotukseen jonne saanakin kerran on menossa.
- Anonyymi
Eli kaikki joutuvat aavikon hiekkaan.
No niimpä tietenkin. - Anonyymi
Aivan. Ketään ei pakoteta, mutta kyllä me kehoitetaan.
- Anonyymi
Milläpä lihaksilla te ketään mihinkään pakottaisitte, ja kaltaistesi porukkaan meitä on turha houkutella!
- Anonyymi
aloittaja ja otsikko kuvittelee , että ihmisen päätöksellä päätetään iankaikkisuus ja ottavat kunnian itselleen . . .
"Minä, Herra , se on minun nimeni , minä en kunniaani toiselle anna" Jes: 42
ihan vaan tiedoksi . . . - Anonyymi
Lahkot myyvät taivas paikkoja.
- AnonyymiUUSI
Millä lahkolla on halvin lipun hinta taivaaseen?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016931- 474606
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542596Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41949Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101018Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j138994Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241827Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30816Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736