Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet+oikeassa.+Raamattu??+Sehän+on+totta,+se+on+jokaisen+kristyn+pöydällä.
Jeesus??+Tutkinnallisesti+on+osoitettettu,+että+Hän+on+elänyt,+ja+me+tiedämme,+että+elää+vieläkin.
Kai+väittäjällä+on+soittaa,+mistä+Hän+osaanut+tietonsa,+meille+riittää+usko+Raamatun+Sanaan.
25.10.2018 08:49
Liiton+antamisen+aikaan+oli+vain+yksi+Valtio,+Israel+ja+Juuda+oli+vain+sen+sisällä+oleva+heimo.+
He+erosivat+3;n+verisen+sodan+jälkeen+Juudaksi+ja+Jaakobiksi.
Jeesus+täytti+lain+Heidän+osaltaan,+jotka+uskovat+Hänet+Herraksi,+muille+laki+jäi+voimaan,+kuten+Hän+kertoo.
Minulle+on+turha+kertoa,+että+jätä+pois+”omat”,+pyydä+sitä+Jeesukselta.+
Panen+hieman+pohjaa.
1. Kor. 15:23
mutta+jokainen+vuorollaan:+esikoisena+Kristus,+sitten+Kristuksen omat hänen+tulemuksessaan;
Gal. 5:24
Ja+ne,+jotka+ovat+Kristuksen+Jeesuksen omat, ovat+ristiinnaulinneet+lihansa+himoineen+ja+haluineen.
Joh. 18:9
Näin+kävivät+toteen+hänen omat sanansa:+"Niistä,+jotka+olet+haltuuni+uskonut,+en+ole+antanut+yhdenkään+joutua+hukkaan."
Sitten+miksi+Pakanatkin+saivat+armon+ottaa+vastaan+Jeesuksen,+ja+päästä+Hänen+armonsa+piiriin,
1:11+Hän+tuli+omiensa+tykö,+ja+hänen+omansa+eivät+ottaneet häntä+vastaan.>>
Näin+Israel,+ordodoksit,+jäivät+Lakiliiton+alle,+kuten+pakanatkin,+poisluettuna+Messiaaniset.
Sitten+vielä?+Kun+Jumala+tulee+ja+luo+Valatkuntansa,+Paratiisin+Jerusalemiin,+niin+käy+näin:
+Ilm+21;1+Minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan.+Ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+olivat+kadonneet,+eikä+merta+ollut+enää
2+Näin,+kuinka+pyhä+kaupunki,+uusi+Jerusalem,+laskeutui+taivaasta+Jumalan+luota+juhla-+asuisena,+niin+kuin+morsian,+joka+on+kaunistettu+sulhasta+varten
Sitten+Hän+sanoo;+Katso+uudeksi+minä+luon+kaiken.
25.10.2018 08:45
Koska+Jeesus+täytti+lain+vain+omiltaan,+ja+sanoi;+Matt+5;
17+Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään.
18+Sillä+totisesti+minä+sanon+teille:+kunnes+taivas+ja+maa+katoavat,+ei+laista+katoa+pieninkään+kirjain,+ei+ainoakaan+piirto,+ennenkuin+kaikki+on+tapahtunut.
Näin+ollen,+se+on+voimassa+Kerhossa,+koska+eivät+tunnusta+Jeesusta+Messiaaksi,+eikä+Kaikkivaltiaaksi+ja+huutavat+avukseen+saavuttamatonta+Jumalaa.
24.10.2018 22:07
Hieman+tarkennutsta.+Evankeliumi+ei+pelasta+ketään.+Se+voi+olla+kirje,+voi+olla+maili,+voi+olla+sanomanvienti.
Uudessa+testamentissa+sitä+käytetään+sanomanvientinä+paimenien+suulla+Vapahtajan,+joka+on+Jeesus+nasaretilainen.
Jeesus+teki+33++vuoden+päästä+sen,e+ttä+kärsi+kaikkien+ihmisten+vaivat,+sekä+synnit+ristillä+ja+täytti+Lain+niille,+jotka+uskovat+Hänet+Messiaaksi.
Muille,+Laiki+on+kokonaisuudessaan+voimassa.
Tässä+näkee+Kerhon+maalikoiden+opetuksen+tason,+numero+4-+olisi+kohdallaan.
24.10.2018 21:10
Kerro+missä+olen+väärässä,+pois+Jeesuksen+opetuksista.+Kerho+on+vain+niin+nättinokkainen,+että+haisee.
24.10.2018 19:51
Helppoa.+Kerro+sinä,+missä+synti+sana+tulee+ensimmäisenä+Raamatussa+esille.+Se+ei+ole+Paratiisissa,+vaan+sen+ulkopuolella.+Minä+sen+kyllä+tiedän.+Kaiketi+luet+Raamattua+päivittäin.+Minä+olen+tutkinut+koko+elämäni+päivittäin+tunnista+kahteen+tuntiin.+Jos+et+löydä,+vain+sitten+kylläkin+auttaa.+Kain+liittyy+asiaan.
24.10.2018 19:50
Ei+silloin+ollut+vielä+syntiä,+kun+Luchiverus+teki+sen+hedelmäjutun.+Synti+tuli+vasta+kolmannessa+sukupolvessa.
24.10.2018 18:42
Taisit+mennä+nyt+aralle+alueelle.+En+ole+mukana+missään+ryhmässä+ja+kanssani+ajattelevia+n+12,000+x+kertaa+jäsenmääränne.
5x+enemmän+mitä+luterilaisa.
Lut+Yliopistoon+pääsee+kaikki,+jotka+surorittaa+pääsykokeen+hyväksytyksi,+mutta+miedän+yliopistomme+on+tunnustuksellisia,+eli+on+tunnustettava+Jeesus+Herraksi.+Tunnustako+Sinä.
24.10.2018 18:30
Taisit+mennä+nyt+aralle+alueelle.+En+ole+mukana+missään+ryhmässä+ja+kanssani+ajattelevia+n+12,000+x+kertaa+jäsenmääränne.
5x+enemmän+mitä+luterilaisa.
Lut+Yliopistoon+pääsee+kaikki,+jotka+surorittaa+pääsykokeen+hyväksytyksi,+mutta+miedän+yliopistomme+on+tunnustuksellisia,+eli+on+tunnustettava+Jeesus+Herraksi.+Tunnustako+Sinä.
24.10.2018 18:30
Yliopisto?
Myös+sitä+ennen+4+vuotta+avaoimessa.
24.10.2018 16:00
Yliopisto?
Myös+sitä+ennen+4+vuotta+avaoimessa.
24.10.2018 16:00
Mikä+lankeemuksen?+Enkelistä+kukaan+ei+Raamatun+mukaan+ei+ole+langennutta+enkeliä,+ennenkuin+enkeli+Luchiverus+teki+kapinan+Jumalaa+vastaan,+ja+vietteli+ihmisen.
Ota+huomioon,+että+vain+luomiskertomus+(+2kpl)+on+Raamatussa+ennen+kyseistä+tapahtumaa,+mistä+sinulla+on+tietoa+tapahtumista+ennen+sitä,+vai+tunnetko+muinaisia+hebrealaisia+teketjä?
24.10.2018 15:44
Sehän+oli+paratiisi.+Lisääntyminen+tuli+sitten+aikanaan,+miksi+se+ennen+syntiin+lakeamusta,+sen+vain+Jumala+ja+Jeesus+tietää.
24.10.2018 15:31
Mikä+se+on,+se+VL+evankeliumi.+Evankeliumihan+on+yleinen+hyvä+sanoma?+Onko+se+hukassa,+koska+aina+puuttuu+vasdtsuksitanne.
24.10.2018 12:44
Pyhän+hengen+indikaattori+on+ihmisissä+armoölahjat.+Paranatmise,+kielillä+puhumisen+jne.+Niitä+yhtään+ei+ole+Kerhossa,+niistä+jos+joku+halusi+puhua,+suu+tyukittiin+ja+sanottiin,+että+se+toimi+vain+apostooliseen+aikaan.
24.10.2018 12:42
Missä+Raamatussa+sanotaan,+että+Pyhällä+Hengellä+on+anteeksi+antamisen+virka.
Taitaa+oppi+olla+se+"mätä+kala".
24.10.2018 12:39
Tehdäänkö+parannus+Jumalaan+Kerhossa,+Uudssa+Testamentissa+se+tehdään+JEESUKSEEN.
24.10.2018 12:37
Ei+ole.+Voitko+osoittaa+ko.+Paikan,+jakeen,+mutta+sitä+ei+löydy,+valitan.
Ihminen+oli+jo+elänyt,+ties+kuinka+monta+vuosikymmentä+Paratiisissa,+ennekuin+saatana+lankesi,+ja+sai+myös+ihmisien+halkeamaan,+Se+on+Kirjoitettu+Geneisksessä+2+luvussa+heti+alussa.
En+ole+sitä+mieltä,+vaan+jo+kirjoittanut+Sinullekin,+että+se+oli+jaloillaan+kävelevä,+nimeltään+Käärme.
24.10.2018 12:30
Ei+Uskon+asia+nimenomaan+Jeesukseen+ole+järjenvastainenkaa?+Vai+onko?
Usko+Kerhoin+kyllä+sitä+on.
24.10.2018 07:56
Oiksi+siihen+näyttö?
24.10.2018 07:54
26 / 692