Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Liiton+antamisen+aikaan+oli+vain+yksi+Valtio,+Israel+ja+Juuda+oli+vain+sen+sisällä+oleva+heimo.+He+erosivat+3;n+verisen+sodan+jälkeen+Juudaksi+ja+Jaakobiksi.Jeesus+täytti+lain+Heidän+osaltaan,+jotka+uskovat+Hänet+Herraksi,+muille+laki+jäi+voimaan,+kuten+Hän+kertoo.Minulle+on+turha+kertoa,+että+jätä+pois+”omat”,+pyydä+sitä+Jeesukselta.+Panen+hieman+pohjaa.1. Kor. 15:23 mutta+jokainen+vuorollaan:+esikoisena+Kristus,+sitten+Kristuksen omat hänen+tulemuksessaan;Gal. 5:24 Ja+ne,+jotka+ovat+Kristuksen+Jeesuksen omat, ovat+ristiinnaulinneet+lihansa+himoineen+ja+haluineen.Joh. 18:9 Näin+kävivät+toteen+hänen omat sanansa:+"Niistä,+jotka+olet+haltuuni+uskonut,+en+ole+antanut+yhdenkään+joutua+hukkaan."Sitten+miksi+Pakanatkin+saivat+armon+ottaa+vastaan+Jeesuksen,+ja+päästä+Hänen+armonsa+piiriin,1:11+Hän+tuli+omiensa+tykö,+ja+hänen+omansa+eivät+ottaneet häntä+vastaan.>>Näin+Israel,+ordodoksit,+jäivät+Lakiliiton+alle,+kuten+pakanatkin,+poisluettuna+Messiaaniset.Sitten+vielä?+Kun+Jumala+tulee+ja+luo+Valatkuntansa,+Paratiisin+Jerusalemiin,+niin+käy+näin:+Ilm+21;1+Minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan.+Ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+olivat+kadonneet,+eikä+merta+ollut+enää2+Näin,+kuinka+pyhä+kaupunki,+uusi+Jerusalem,+laskeutui+taivaasta+Jumalan+luota+juhla-+asuisena,+niin+kuin+morsian,+joka+on+kaunistettu+sulhasta+vartenSitten+Hän+sanoo;+Katso+uudeksi+minä+luon+kaiken.
  2. Oiksi+siihen+näyttö?