Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Amen.
13.10.2018 16:53
Kyllä+on,+joista+merkittävin+on+jae;+
Matt.+15:24+
Mutta+Jeesus+vastasi:+"Ei+minua+ole+lähetetty+muita+kuin+Israelin+kansan+kadonneita+lampaita+varten."+
Hänen+työnsä+laajeni+vasta+Pietarin+kautta+Nahkuri+Simeonin+katolla.
Asia+ei+ilmeisesti+kuitenkaan+koskettele+Sinua.
13.10.2018 09:22
Missä+Jumala+puhuu+Muhamedille???+Allah+on+heidän+jumala,+ei+Abrahami,+Iisakin+ja+Jaakobin+Jumala.
13.10.2018 09:19
Mainitse+yksikään+lause,+jonka+Jumala+on+puhunut+pakanoille?
13.10.2018 07:37
Mutta+mitä+sanot+tähän;+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Se+on+Matt+28;18+ja+siitähän+sekoilu+aloi.+Kerholaiset+eivät+usko+Jeesuksen+sanomaa.
Tuo+Johanneksen+jae+14;28+on+sanottu+ennen+Jeesuksen+vallan+saantia,+Hänhän+sai+sen+ristinkuoleman+jälkeen.
12.10.2018 22:04
Hyvä,+että+joku+nosti+sen+esille.
Tähän+paradoksiin+törmään+tuon+tuostakin.
Jeesushan+sanoo;+(Joh+14;6)+Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.+
Eli,+jos+ei+ole+Jeesuksen+sisäistä+tuntemusta,+ei+ole+Jumalaakaan.
Jumalahan+ei+ole+koskskaan+puhunut+sanaakaan+pakanoille.
12.10.2018 21:10
Mitä+lukemaa+en+ymmärrä??
12.10.2018 19:48
Totta,+niin+olet.
12.10.2018 19:47
>>Se+että+Jeesus+olisi+Kaikkivaltias,+on+väärä+uskomus.**+Pidätkö+Jeesusta+valehtelijana?+Miten+on,+onko+Raamattu+satua+tässä+asiassa.+Se+on+mainittu+yhteensä+seitsemän+kertaa,+joista+laitan+vain+yhden.+*+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+
Onko+tämä+valhe?
>>Saatana+haluaisi,+että+häntä+palvottaisiin+kaikkivaltiaana+Jumalan+sijasta,+mutta+Jeesus+aina+tukee+Isänsä+hallintaa+ja+nimeä.+**+Näin+se+saatana+todella+näyttää+kirjoittaa,+mutta+Jumalan+sanassa+se+on+juuri+niin+kuin+siellä+lukee?
12.10.2018 19:46
Etkö+tiedä,+mikä+on+Jumalan+Sana?
Joh+1,+1+Alussa+oli+SANA.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.
Tiedätkö+kuka+Sana+on,+se+on+Jeesuksen+nimi+ennen+ihmiseksi+syntymistä.
Alkukielellä+se+on+Logos,+Jolla+on+monia+merkityksiä.+Se+voi+tarkoittaa+puhetta,+sanaa,+merkitystä,+ajattelua,+järkeä,+periaatetta,+sääntöä,+suhdetta+tai+oppia.+Logos+on+kaikki,+se+on+nyt+myös+kaikkivaltiaisuus.+Oliko+tämä+ennen+sinulle+selvää.
Paljon+Sinulla+on+opiskeltavaa.
12.10.2018 18:13
Heillä+on+aika+varma+käsitys+Jeesuksen+kirkkaudesta+ja+suullaan+tunnustavat+sen.
Taas+toisnpäin,+kukaan+ei+tule+SRK;hon+hakemaan+Jumalan+pelastusta,+ikä+juuri+muustakaan+syystä.
12.10.2018 18:07
Siinäkin+kaikki+meni+Kaikkivaltiaan+Kristuksen+Laariin.
12.10.2018 18:05
Minkä+nyt+sanoin,+missä+kieroilin.+Laita+esille+ja+kerro,+miten+sinä+asian+näet.
12.10.2018 14:42
Menen,+jossa+saan+avata+Jeesusta+"pöntöstä",+turha+on+mennä+maalikoita+kuuntelemaan.
Toisaalta+minulla+on+saarna+lauantina+ja+palvelutehtävä+sunnuntaina,+ja+siellä+on+mukana+elävä+Jeesus.
12.10.2018 14:41
Missään+ei+ilmene,+että+Jumala+pelastaa,+aina+on+jotain+mukana,+jotain+muuta,+vaikka+Poika.
Hän+ei+ole+tenyt+mitään+sovintoa+maailman+kanssa,+kaiken+takana+on+jeesus,+jolla+on+kaikki+valta+ja+Hän+kuoli+ristillä+syntieni+vuoksi,+ei+siellä+Jumala+kuollut.
Selittelyä.
Mitään+noista+ei+ollut+Jeesuksen+sanomaa,+vaan+ihmisen.
12.10.2018 14:39
Kauneinta+evankeliumia+Jeesuksesta+pitkästä+aikaan+palstalla.+Vain+usko+Jeesukseen+parantaa,+sekä+mahdollistaa+vastaan+ottamaan+Hänen+työnsä+Golgatalla,+eli+saattaa+ihminen+vapaaksi+Laista,+ja+saada+näin+rauhan+Jumalan+ja+ihmisen+välillä.+Se+ei+ole+mikään+välirauha,+vaan+lopullinen+rauha,+jossa+Jeesus+on+kaikkivaltias,+ja+toimii+välimiehenä.+Hänen+tehtävä+on+poistaa+kaikki+paha+maailmasta,+nyt+se+on+synti,+mutta+toisessa+paluussa+se+on+poistaa+kaikki+muu+pahuus,+sekä+pahat,+että+Jumala+voi+palata+maan+päälle,+Jerusalemiin,+omiensa+pariin.
>>Kun+julistamme+anteeksiantavaa+Jeesusta+Kristusta+Häneen+uskoville,+niin+he+saavat+katuessaan+syntinsä+anteeksi.+**+Näin+se+on+Amen.
Meitä+todella+velvoitetaan+kertomaan+Hän+tekemisistään,+eli+syntien+anteeksi+antamusta,+ei+toimia+syntisenä+anteeksi+antajana.+Yhtymäkohtia+siihen+ei+Raamatusta+löydy,+sillä+kukaan+ihminen+siellä+ei+saarnannut+toisille+syntejä+anteeksi,+ainoastaan+kertoivat+anteeksi+antamuksesta+Golgatalla,+ja+mitä+kuoleman+voittaja+muuta+teki.
Joten+pahinta+mitä+ihminen+voi+tehdä,+uskotella+olevansa+korkeampi+mitä+Kaikkivaltiasta+suurempi,+tai+hyppiä+muuten+Hänen+silmilleen.+Hän+on+suvereeni+vallassaan,+muilla+sitä+ei+ole.
Kiitoksella+siunaten,+Kes.
12.10.2018 08:40
Mikä+siinä+ei+täsmää+Raamattuun?
Toiseksi,+se+järkesi??+Älä+viitsi,+kuka+kirjoitti+puolestasi?
12.10.2018 07:32
Jumala+ei+pelasta,+ainoastaan+Jeesus+ja+tuo+nauhoitehan+oli+ihmisten+kokouksesta????
12.10.2018 07:31
Ei+se+ole+osaltani+hyppimistä,+vaan+selventämistä+siitä,+että+Jumalan+Valtakunta+tulee+vasta+sitten,+kun+Jumalakin+tulee+Jerusalmiin.
Kerhohan+leikkii+olevansa+"jumalien+valtakunta",+vaikka+eivät+tunne+edes+Jeesusta.
Siinä+se.
11.10.2018 21:51
Juuri+näin.+Danielin+7+luku+on+mahtava,+sekä+Jesja+kertoo+samaa+omassa+Kirjassaan.
Samoin+Ps+45+kertaa+vallan+antamisesta+Jeesukselle.
11.10.2018 21:08
30 / 692