Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olette+pellejä.
Pidätte+Jeesuksen+sanomaa+mitättömänä.
Matt+28;18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+KAIKKI+VALTRA,+TAIVAASSA+JA+MAAN+PÄÄLLÄ?
Missä+siinä+on+mainittu+Jumalan+Valtakunta?+
Ei+missään,+mutta+te+halveksitte+Jeesusta+todella+pahasti.
On+aikoinaan+mielenkiintoista+kun+kuulette+Hänen+sanoman.+(Matt+7)+Tehän+ette+tunne+Jeesusta,+joten;+"+Mutta+silloin+he+saavat+minulta+vastauksen:+'En+tunne+teitä.+Menkää+pois+minun+luotani,+vääryydentekijät!''+
Näin+Herra+teistä+sanoo.
Muistakaa+selitellä+sitte,+ettei+Hänellä+ole+valtaa.
11.10.2018 20:57
Mitäh.+Onko+Jeesus+yksin+riittävä.+
On,+Hänellä+on+kaikki+valta,+mutta+SRK+näissä+asioissa+ryömii+suoraan+kura+ojassa,
11.10.2018 19:20
Minä+en+kuulu+mihinkään+ihms-+sukoon,+kuten+antisemitisti,+juoppo+Luteherin+seuraajiin.+Minä+elän+Jeesuksen+seuraajana.
11.10.2018 19:16
Minä+asun+kotonani.+En+millään+palstalla.
Minulla+ei+ole+aikomusta+tulla+mihinkään+kerhoon,+mutta+sitten+kun+Jumalan+Valatkunta+tulee+Jerusalemiin,+olen+siellä+mukana,+uudestsiyntyneenä+Pyhänä,+Jeesuksen+seuraajana.
Jumalan+Valtakuntaa+johtaa+Jumala,+ei+yksikään+ihminen.
Teidän+jumalalien+valtakunta+on+Raha,+ja+pelkäätte+lahkoanne+enemmän+kun+totista+Jumalaa.
Kaikenmoisia+luuloja+sitä+on+SRK;lla+itsestään,+Jumalan+Valtakunta.+Vähän+naurattaa.
Tässä+on+nyt+hyvä+sanoa,+miksi+kirjoittelen+palstalle.+Olen+jo+nyt+saanut+useille+kymmenille+tiedon+siitä,+että+Jeesus+on+kaikkivaltias+ja+vain+usko+Häneen+tuo+tien+Paratiisiin+Jerusalemiin.
Parhaissa+tilaisuuksissani+on+useita+keskinuoria+entisiä+VL:iä+kuulolla.
Kysy+asiaa+vapaakirkolta?+Siellä+asuu+Isä,+Poika+sekä+Henki+ja+paljon+uskovien+armolahjoja.
Pelottaako,+että+Kerho+hajoaa?+Se+todella+hajoaa,+kristityt+lähtee,+sekulaarit+jää.
11.10.2018 19:15
Oliko?
Sehän+loppui+siihen,+kun+Hän+sai+kaiken+vallan,+sen+jälkeen+Hän+vaati+uskoa+Häneen.
Hän+jopa+käytti+Jumalan+nimeä.+-+Minä+olen.
11.10.2018 14:43
Se+on+aivan+sama,+mistä+tuo+lahko+puhuu.+Heille+on+tärkeintä+vain+saada+hoidettua+pikkupojat+ja+tytöt+seksin+apukoutuksen+kunnialla+läpi,+kaikki+muu+on+liturgiaa.
11.10.2018 14:37
Näin+Hän+lupasi+Isrelille,+ei+muille.
11.10.2018 08:38
Mitä+tämä+mielstäsi+tarkoittaa??
Elätkä+Vanhan+Liiton+alla?
11.10.2018 08:37
Jumalalla+ei+ole+UT;n+aikana+varsinaista+seurakuntaa,+sitä+ei+Vanha+Testamentti+avaa,+mutta+Jeesuksella+on,+ja+se+taho,+Jeesus+on+ainut+joka+pelastaa,+Jumala+sitä+ei+tee.
11.10.2018 08:37
Mihin+uskoon+Jumala+kutsui?+Missä+se+on+kirjoiettu?
11.10.2018 08:34
Kiristinuskossa+ei+mikään+tapahtunut+tyhjästä.+Jumala+loi+kaiken,+Jeesuksen+kautta.
Gen+1;1+Alussa loi Jumala+taivaan+ja+maan.+
Joh.+1;+3+Kaikki+on+saanut+syntynsä+hänen+kauttaan,+ja+ilman+häntä+ei+ole+syntynyt+mitään,+mikä+syntynyt+on+
Siinä+ei+ole+mielestäni+mitään+ihmeellistä,+se+on+Raamatussa+selvin+sanoin+kerrottu.
Mitään+ei+sen+mukaan+kloonattu?
Pieni+osa+enkeleleistä+todella+nousi+kapinaan,+ei+suuri+osa,+koska+enkeleitä+jäi+niin+paljon,+että+jokaiselle+haluavalle,+VTN;+aikaan+Jumalalle+kuuliaisille+(Israelille)+ja+nykyään+Jeesuksen+seuraajille+joita+on+n+1/3+ihmisistä+(Ilm+9+luku)+riittää+oma+suojeluenkeli,+plus+muut+enkelit,+joilla+on+oma+tehtävä.
Luchiverin+kapina+johtui+siitä,+kun+ennen+ihmisen+luomista+Jumalallisuus+päätti,+että+enkelit+ovat+ihmisten+palvelijoita,+eikä+ne+voi+lisääntyä.
Lushiverushan+oli+se+luottoenkeli,+joka+oli+jo+maapallolla,++tutkimassa+maan+kehitystä,+ihmisen+luomista+varten.+Ei+mihinkään+kaikkeuteen.
Ihmisen+luomisessahan+Jumala+oli+jo+maassa,+Paratiisiksi+kutsutussa+paikassa,+johon+Hän+tulee+pikapuolin+takaisin.
Jumalahan+loin+ihmisen,+hänelle+viisauden,+poisluettuna+se,+että+Hänen+on+toteltava+Häntä.
Vaikuttaa+osaltasi+siltä,+ettet+juuri+nyt+ole+kovinkaan+kuuliainen+Kolmiyhteiselle+Jumalalle?
Pahahan,+oli+se+enkeli,+saatana,+tai+ihmisen+oma+paha+ajattelu+on+aina+vaaraksi+itselle,+sekä+lähiympäristöön.
Itsemurha+on+aina+ihmisien+itsensä+aiheuttama,+lopullinen+päätös+tilapäiseen+ongelmaa,+kukaan+sitä+ei+ole+ihmiseen+luonut.
Eläinkunnassa+se+on+useilla+lajeilla+hyvin+normaalia.
Luchiveruksella,+eli+saatanalla+on+juuri+sen+verran+valtaa,+kun+ihminen+sille+antaa,+ei+yhtään+enempää.+Hän+on+Jumalan+kategoriassa+kaikkein+alempi+arvoisin+olio.
Mistä+sinä+niin+luulet,+että+ihminen+menee+Taivaaseen+kuoltuaan??+Kristityille+se+on+aivan+uutta.
Hieman+on+puutetta+tiedoissasi.
Olet+myös+väärässä+ilosanomasta.+Raamatun+ilosanoma+on+ilosanoma+Jeesuksesta,+Vapahtajasta,+Kuninkaasta+joka+syntyi+maailmaan+ja+pelastaa+täällä+omansa,+heidät+jotka+ovat+uudesti+synnyttäneet+itsensä+Hengessä.
Kaikilla+on+mahdollisuus,+ei+vaain+uskoa+pelkästään,+sitähän+voi+uskoa+vaikka+rautakankiin,+tai+Rauhanyhdistykseen,+vaan+uskoa+Jeesus+Messiaaksi,+niin+homma+on+kunnossa.
Tuo+höpötys,+että+olen+uskossa,+tai+uskomassa+on+aivan+turhaa,+mutta+suulla+tunnustaminen+ihmisille+ja+ylipäätään+seurata+Jeesusta,+on+uskoa+Häneen,+ei+mitään+lätinää.
Usko+on+aina+henkilökohtainen+ratkaisu,+hyvinkin+helppo,+mutta+kun+saa+väärää+opetusta,+käy+kuten+Sinulle,+kaikki+jää+vahvasti+avaoimeksi.
Etsi+Jeesus,+sitten+kaikki+Sinulle+aukeaa.+Mielenkiintoista+se,+ettet+uskalla+edes+kirjoittaa+Hänen+nimeään,+saatikka+huutaa+se+toreilla,+näin+on+turha+odottaa+osalleen+juuri+mitään.
>>+Ja+niillekin,+jotka+ovat+kuulleet+tai+kuulevat,+vain+harvoille+annetaan+voimaa+ja+ymmärrystä+uskoa.+**+Usko++tehdään+itse,+lähtemällä+seuraamaan+Häntä.+Kirja+sanookin,+jolla+korva+on+se+kuulkoot,,,+ja+kuuleminen+on+etsiä+Jeesuksen+sanomaa,+mutta+sitä+ei+Kerhosta+saa.
11.10.2018 08:34
Hyvää+kopiointia.+Kirjoittiko+Jumala+nämä+pakanoille?
11.10.2018 07:26
Mitä+kysyin,+joka+vaikuttaa+uskon+määrään?
10.10.2018 22:01
Onko.+Jeesushan+sanoo+Johannekselle:+Sardeksen+seurakunnan+enkelille+sanon,,+jne.+
Koko+2+luvussa+ei+edes+mainta+Jumalaa??
10.10.2018 22:00
Minun+Pyhyys+ei+ole+minusta,+vaan+suoraan+Jeesuksesta.+Sille+sinä+et+voi+mitään.
10.10.2018 21:55
Näin+on.+Selvimmin+se+näkyy+Matt+10:32+"Joka+tunnustautuu+minun+omakseni+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+tunnustan+omakseni+Isäni+edessä+taivaissa.+
33+Mutta+joka+ihmisten+edessä+kieltää+minut,+sen+minäkin+kiellän+Isäni+edessä+taivaissa.
Kyllä+suun+tunnustus+on+hyvä+alku+Uskon+teoille+lisänä.
Tuomiohan+tulee+kaikkivaltiaan+Jeesuksen+toimesta;
+Ilm.+2:23+
ja+hänen+lapsensa+minä+tappamalla+tapan,+ja+kaikki+seurakunnat+saavat+tuntea,+että+minä+olen+se,+joka+tutkin+munaskuut+ja+sydämet;+ja+minä+annan+teille+kullekin+tekojenne+mukaan.
10.10.2018 20:35
Aamen.
10.10.2018 20:31
Eikö+ollut+jalaton?+Apt+9;8;+Toiset+veivät+hänet+Damaskokseen+kädestä+taluttaen.
Se+on+vain+niin,+että+Pyhien+tiet+ovat+samanlaiset.
Sinä+et+uudestisyntymättöämänä+tiedä+näistä+jutuista+mitään,+joten+älä+kateuttasi+panettele+minun+Pyhiä+kokemuksia.
10.10.2018 20:15
Missä+siellä+sanotaan,+että+usko+Jumalaan+pelastaa??
Hui+sentään.+Saatanin+uskoo+Jumalaan,+mutta+ei+siihen,+että+Jeesus+on+Messias,+Hän+ei+tunnusta,+on+täysin+samalainen+kun+lestadiolainen+uskova.
10.10.2018 20:11
Raamatatussa+kylläkin+sanotaan+kolmessa+eri+kontekstissa+se,+että+-MINULLE+ON+ANNETTU+KAIKKI+VALTA+TAIVAASSA+JA+MAAN+PÄÄLLÄ?
Etkö+ole+moista+kuullut,+tai+lukenut?
10.10.2018 20:09
31 / 692