Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten+sinä+ne+luit,+toinen+puhuu+uskon+lahjasta,+toinen+pelastuksesta.+Pakko+on+vain+vl;ienkin+jotain+sanoa,+ettei+sanattomaksi.
10.10.2018 20:01
Eikä+tule+antamaa,+eihän+Hän+ole+antanut+sadan+tuhannen+lahkolle,+SRK;llekaan.
Minua+Jumnala+veti+Jeesuksen+puoleen+ja+tein+henkilökohtaisen+ratkaisun+seuratakseni+Häntä,+ja+kerron+kaikille,+kuinka+suuri+Hän+on,+kaikkivaltiaana+Messiaana.
10.10.2018 19:58
Eikä+tule+antamaa,+eihän+Hän+ole+antanut+sadan+tuhannen+lahkolle,+SRK;llekaan.
Minua+Jumnala+veti+Jeesuksen+puoleen+ja+tein+henkilökohtaisen+ratkaisun+seuratakseni+Häntä,+ja+kerron+kaikille,+kuinka+suuri+Hän+on,+kaikkivaltiaana+Messiaana.
10.10.2018 19:58
Niin,+pelastushan+on+Jeesus.+Ei+Hän+ole+lestadiolaisperheen+Poika,+vaan+Jumalan.
Ei+muuta;+mutta+missä+Raamatussa+sanotaan;"Jumala+antaa+uskon+lahjan+kenelle+tahtoo"?
Kysymyksessähän+on+tässä+usko,+mitä+te+mantraatte,+ei+pelastus.
Kokeile+uudesti.
10.10.2018 12:30
Missä+on+kerrottu+Raamatussa+"Jumala+antaa+uskon+lahjan+kenelle+tahtoo"?
10.10.2018 08:23
Missä+on+kerrottu+Raamatussa+"Jumala+antaa+uskon+lahjan+kenelle+tahtoo"?
10.10.2018 08:23
Luther+oli+hyvin+pedantti,+yksiselitteien.
Hän+käski;+-+Menkää+ja+tappakaa+kaikki+mustalaiset+sekä+juutalaiset,+ja+polttakaa+heidän+synagogansa?
Onko+se+jotenkin+liberaalia?+Ei,+sillä+Hän+Hitlerin+oppi-+isänä+tappoin+6,25miljoonaa+juutalaista,+ja+kristalliyö,+oli+täsmällisesti+Hänen+syntymäpäivänään.
Lisää+tarvittaessa.
09.10.2018 17:11
En+edes+usko,+että+tunnet+kasteen+kontekstin?
Miten+on+etoollinen,+miksi+se+nautitaan?
Missä+esiintyy+rippi+Raamatussa?
Selitätkö+tämän.
Sitten,+miten+luulet,+että+opiskelun+velvoite+oli+alkuserankunnassa,+ennen+bar+mizvaa?
Sitten+kolmanneksi?+Mitä+haittaa+on+etsiä+totuutta?
On+muuten+hienoa+tälläinen+dialogia,+molemmat+siitä+saa+jotain.
09.10.2018 15:33
Mitä+ne+mielestäsi+on,+ja+missä+Raamatussa+esiintyy+"armon+välineet"?
09.10.2018 14:27
Jeesushan+ei+ole+vielä+Kuningas,+mutta+Kirkastettu+Hän+on,+jolla+on+kaikki+Valta+Taivaassa+ja+maan+päällä.+Muilla+sitä+ei+ole.
Voi+todella+käsittää+toisinkin,+mutta+se+on+taikauskoa.+Raamattu+puhuu+Jeesuksen+vallan+molemmissa+Testamenteissa.+Kaikki+muu+on+pakanallista.
Jos+Jumala+olisi+halunnut+"souvata"+Hän+olisi+sen+tehnyt,+mutta+kun+ei,+Hän+kertoi+jo+profeetoille,+että+antaa+vallan+Pojalleen,+Ihmisen+kaltaiselle,+Ihmisen+Pojalle,+nasaretilaiselle+(Dan+7).
Kokeile+myös+saada+apua,+kuten+minä,+vaikka+TV7+David+Pawaonilta,+yms+oikeilta+evankelistoilta+ja+lue+myös+Olavi+Kokkosen+Ilmestyskirja+nyt,+sekä+Suomalaisen+Rovasti+Olavi+Peltolan+kirjoituksia,+se+auttaa+Hengessä+ymmärryksen+alkuun.
Jokuhan+minullekin+Isäni,+sekä+Pyhän+Hengen+kautta+opetuksen+on+poikinut+ja+nyt+saan+opettaa+etsiviä+itse.
Se+pitää+aina+muistaa,+Raamattu+ei+ole+romaani,+jota+luetaan,+vaan+sitä+tutkitaan+jaekokonaisuus+kerrallaan+ja+etsitään+siihen+vastaus.+
Siunausta+tutkimiseen.
Kes.
08.10.2018 20:52
Mutta+sehän+on+Raamatussa.
Kerho+jättä+todella+Jeesuksen+pois,+mutta+sehän+tietääkin+tien,,,+ties+mihin.
Väärensinkö+Raamattua,+kerro+se.
Panempa+Sinulle+kerrottavaa+tupakka+ringissa+asiasta.
Miten+mielestäsi+meni+se,+kun+Mooses+nousi+Vuorelle+ja+Jumala+ilmestyi+Hänelle,+ja+Mooses+kysyi,+kuka+Sinä+olet+jsa+mitä+Jumala+sanoi?+Hän+sanoi+"MINÄ+OLEN,+mikä+MINÄ+OLEN.
Tämä+oli+Lain+alla+elävien+Israelaisten+puhuttelunimi+Jumalalle,+ja+Jeesus+otti+saman+nimen,+saatuaan+Vallan.
08.10.2018 20:40
Huomaan,+että+olet+teologi,+mutta+jo+Daniel+tiesi+Jeesuksen+Messiannisuuden+ja+Kuninkuuden,+joka+ei+täsmää+enneustuksiin+heimon+osalta,+mutta+niin+se+kuitenkin+on,+että+Jeesus+on+myös+Kuningas.+
Dan+7;13+selittää+lisää;+Yhä+minä+katselin+yöllisiä+näkyjä+ja+näin,+miten+taivaan+pilvien+keskellä+tuli+eräs,+näöltään+kuin+ihminen.+Hän+saapui+Ikiaikaisen+luo.+Hänet+saatettiin+Ikiaikaisen+eteen.
Hän+on+Jeesus,+joka+ei+ole+henkiruumissa,+vaan+ylösnosemusruumissa,+joka+voi+syödä+ja+juoda.+Uudessa+Jerusalmissahan+on+myö+elämän+puu,+joka+antaa+Pyhille+ihmislle+sekä+Johtajille+myös+ravinnon.
Siellä+Jumala+luovuttaa+vallan+takaisin+Jumalalle.
1.+Kor.+15:24+
Sitten+seuraa+kaiken+päätös,+kun+hän+luovuttaa+kuninkuuden+Jumalalle,+Isälle,+kukistettuaan+kaiken+vallan,+mahdin+ja+voiman.
Mutta+toimenpidettä+ennen+Hän+puhdistaa+omiensa+kanssa+maan+puhtaaksi+ja+n.1/+3+ihmisä+pelastuu+ainoastaan+(Ilm+9).
Eikö+ole+vaikea+uskoa+Raamattua,+kun+kaikki+on+maallikoiden,+Raamattua+tuntemattomien+käsissä`?
08.10.2018 20:26
Älä+uhmaa+Jumalaa!+
Toisaalta,+anna+palaa+vaan,+koska+tuollaiset+lausunnot+vievät+suoraapäätä+helvettiin.
ankaikkisessa+on+tilaa+Uudestsyntyneille+Pyhille,+Jumalan+omaisuuskansalle,+jotka+pelastuvat+kaikki,+mutta+lestadiolaisista+ei+manita+mitään,+mutta+se+on+tiedossa,+että+he+tökkivät+koko+ajan+Jumalan+silmäterään.
Jatka+vaan,+saatana+tykkää+siitä.
08.10.2018 19:31
Lue+hieman+enemmän+Raamattua.+Jeesus+palvoi+Isäänsä+niin+kauan,+kunnes+sai+Vallan,+n+vuotta+ennen+kuolemaansa.
Sehän+on+vahvistettu+Raamatusta,+ei+sitä+kannata+vääntää,+mutta+Sinun+kannattaa+opiskelle+Jeesuksen+jalanjälkiä,+ja+ajoittaa+ne+oikein.
Eihän+Sauli+Niinistölläkään+ollut+Presidentin+valtaa,+ennekuin+se+Hänelle+annettiin.
JUmalan+yksi+nimi+oli+Adoani,+"minä+olen",+ja+Jeesus+otti+sen+käyttöönsä+saadessan+vallan.+Joh+11;25+-+Jeesus+sanoi+hänelle:+"MINÄ+OLEN+ylösnousemus+ja+elämä;+joka+uskoo+minuun,+se+elää,+vaikka+olisi+kuollut.
Joh+6;41+Niin+juutalaiset+nurisivat+häntä+vastaan,+koska+hän+sanoi:+"MINÄ+OLEN+SE+LEIPÄ,+joka+on+tullut+alas+taivaasta";
Hän+sanoi+lähes+20+kertaa+olevansa+Jumala,+MINÄ+OLEN,+joka+Hän+todella+oli.+
Mieti,+mikä+oli+se+seikka,+millä+fariseukset+saivat+Hänet+ristille??
Se+oli+Minä+olen,+Minä+olen+Jumala,+nasretilainen+Jeesus,+Kaikkivaltias.
Jeesuskella+on+Valta+tulla+silloin+kun+haluaa.+Miten+Hän+olisi+antanut+merkkejä+sekä+aikoja,+jotka+löytyy+Matteus+24+luvusta,+jollei+tietäsi+tulemisestaan.
Kaikki+löytyy+Raamatusta,+jos+viitsii+paneutua.
08.10.2018 19:27
Oletko+huomannut+tämän;+1+Moos+12+
1+Ja+Herra+sanoi+Abramille:+"Lähde+maastasi,+suvustasi+ja+isäsi+kodista+siihen+maahan,+jonka+minä+sinulle+osoitan.
2+Niin+minä+teen+sinusta+suuren+kansan,+siunaan+sinut+ja+teen+sinun+nimesi+suureksi,+ja+sinä+olet+tuleva+siunaukseksi.
3+Ja+minä+siunaan+niitä,+jotka+sinua+siunaavat,+ja+kiroan+ne,+jotka+sinua+kiroavat,+ja+sinussa+tulevat+siunatuiksi+kaikki+sukukunnat+maan+päällä."
Luther+Hitlerin+oppi-isänä+oli+juutalaisten+vihaaja+ja+käski+tappaa+heidät+Saksassa.
Helvetin+kulkia+koko+juoppo.
08.10.2018 17:28
Hieman+ongelmia+hermenutiikassa;+Matt+28;18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Ja+vahvistus+VT;ssa+Dan+7;14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä.+
Mysö+Matt:+11:;27+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa
Etkö+usko+Raamatun+sanaan,+KAIKKI-+VALTA-+TAVAASSA+-+MAAN+PÄÄLLÄ.
08.10.2018 17:23
Jonkun+pitää+tälläkin+palstalla+kirkastaa+Kristusta.+
Niin+paljon+rakastan+teitä,+että+en+haulua+tedän+joutuvan+kadotukseen,+pelkän+tiedon+puutteen,+sekä+Raamatun+tutemisen+vuoksi.
Jeesus+on+Herra+ja+Kaikkivaltais,+Hallelujaa.
Amen.
07.10.2018 22:36
Kiitos+osanotostasi+ketjuun.
Noin+paljon+tiedät+minusta,+joten+panetko+"haukkumiset"+näkyviin,+voisin+kokeilla+vastata,+mikä+aiheuttaa+moitteet,+joita+ne+todellisuudessa+ovat.
En+vaan+voi+hyväksyä+VL+businesta,+härskeyttä+sekä+mielivataa,+omaveli+juttua,+enkä+lasten+hyväksikäyttöä.
Onko+sekin+"haukkumista",+kun+manitsen+sen,+että+Jeesuksella+on+kaikki+valta+(Matt+28;17)+josta+taas+minua+haukutaan.
Olen+eittämättä+pahimien+puskalestadiolisten+hampaissa+aina,+eikä+asiaa+kommentoida,+vaan+minua.
Muista+mottoni.+-+Sitä+saa+mitä+tilaa,+ja+se+on+totisinta+totta.
Tämä+ei+ole+haukkumista,+vaan+puolustautumista,+selvyyden+nimissä.+Minä+en+nuolentaa+kunnioita+pätkääkään.
07.10.2018 21:50
Jäi+muuten+avoimeksi,+MONELLEKKO+KIELELLE+SRK+ON+kääntänyt+Raamatun?
Vastaa+ensin+kysymykseen,+ennekuin+otat+muita+tartuntopintoja+esille.+Tidatte+olle+pelkkä+nolla+(0).
07.10.2018 14:29
Olen+ollut+jakamassa+Gideonin+Uutta+Testamenttia+ja+Psalmeja+kymmeniä+vuosia+ja+olen+kokenut+myös+sen,+että+lestadiolaisissa+on+pajon,+jotka+eivät+sitä+ottaneet+tai+ottivat+pois+lapsiltaan.
Vapaakirkko+on+kansainvälisesti+Baptistikirrko,+jossa+on+jäseniä+n+3+kertaa+Luhterilaisten+jäsenmäärä+ja+käännöksiä+on+satoja.
07.10.2018 14:27
32 / 692