Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katso+Raamatusta,+Danielista,+Jesajasta,+Hesekeilestä,+Paavalista+ja+Johanneksesta,+ei+tarvitse+hailailla.
04.09.2018 21:13
Mikä+sinulla+menee+noin+pahoin,+että+pitää+kirota.+Älä+itke,+Äiti+tulee+luultavasti+kohta.
04.09.2018 21:12
Mainitsin+siitä+seurakunta+kritiikistä.+Sehän+ei+ollut+seurakunnalle,+vaan+seurakunnan+enkelille.+Huomioi+myös,+että+kaikki+ne+olivat+juutalaisia+paikalliseurakuntia.
Ilm+2;1+"Kirjoita+Efesoksen+seurakunnan+enkelille:+"Näin+sanoo+hän,+jolla+on+oikeassa+kädessään+seitsemän+tähteä+ja+joka+käyskentelee+seitsemän+kultajalkaisen+lampun+keskellä:
Vain+juutalaisilla+oli+silloin+seurakuntia,+ei+pakanoilla.
Haukkuminen+meni+hieman+kivikkoon.
04.09.2018 21:10
Mitä+merkkejä?
Mihin+peräännyn,+seinä+on+takana.
04.09.2018 19:54
Et+näyttänyt+pakkaa,+missä+ilemnee,+että+Israel+ei+ole+enään+Jumalan+silmäterä.+Israel+on+aina+Israel,+Pyhä+kansa+ja+lestadiolaiset+ovat+aina+lestadiolaisia,+tekivät+ne+mitä+hyvänsä+ja+luulevat+olevansa+Pyhä+korvaus+Israelille.
04.09.2018 19:53
Juuri+näin.
Nämä+maalikot+eivät+tiedä+sitä,+edes,+että+koko+Ilmestyskirja+on+kirjoiettu+vain+Israelille,+poisluettuna+7+seurakunnan+enkelien+juttuja,+ja+nekin+olivat+juutalaisia+seurakuntia.
04.09.2018 16:31
Missä+niin+sanotaan+Raamatussa,+että+Jumalan+silmäterä+ei+ole+Israel.
Siellä+jopa+sanotaan,+että+lopulta+koko+Israel+on+pelastuva,+Roomalaiskirjeessä.
Jokainen+vähänkin+uskonnollisa+kannaottoja+tajuaa+sen+saatanallisen+korvausteologian,+jossa+Kerho+on+uusi+Israel.
Voitko+jotrenkin+avata,+missä+se+ilmenee.+Israel+on+ainut+maa+Raamatussa+joka+esiintyy+Välimerenmaita+ja+Venäjää+lukuunottamatta+molemmissa+maissa+ja+aina+niin,+että+muut+maat+tulevat+kaotoamaan.
Faktaa+pöytään,+ei+vastakysymyksiä+muusta+kun+aiheesta.
04.09.2018 16:29
Olet+todella+typerä,+jos+et+erota+kirjoituksistani+sitä,+että+Jeesus+on+kekseinen+ja+opetus+Kerholle+käy+aina,+AINA+Hänen+läpi.
Miksi+otit+viikunapuun,+sen+konteksti+on+aivan+muuta.+Sille+kävi,+kun+SRKL;lle+tulee+käymään,+kuivettuu+tuota+pikaa.
Se+ei+ole+minun+ennustus,+ei+minun+ilmestys,+vaan+Jeesuksen,+Messiaan+sana+uskomattomille,+kuinka+tärkeä+merkki+Israel+on.
Kehosta+Hän+ei+koskaan+maininnut,+kuten+Koko+kirja+mitään,+saatikka+jäsenistä.
03.09.2018 22:29
Jos+perehtyy+asiaan,+saa+siitä+koulutuksen,+niin+silloin+tietää+mitä+se+lause+tarkoittaa.+Kysymyshän+oli+se,+mitä+Sinä+sille+selityksen+annat,+kun+et+hyväksy+teologien+näkemystä,+kautta+maailman.
Voitko+auttaa+ja+panna+sen+selityksen,+eikä+vastakysymystä.
Minulla+ei+ole+laskelmia+Jehovan+Todistajista,+ainoastaan+kokemuksia+ja+tutkimustuloksia.
Raamattu+kertoo+tarkoitushakuisesti+siitä,+että+vain+Jeesukseen+uskova,+uudestisyntynyt+Pyhä+perii+iankaikkisen+elämän+Jerusalemissa.
Voitko+osoittaa+sen+vääräksi?+Ellet,+höpö,+höpöööööööö.
03.09.2018 21:07
On+se+kuitenkin+500+kertaa+suurempi,+mitä+Kerho.
Hyvä,+että+löysin+oikeaa+tietoa+Wikistä.
03.09.2018 18:51
Mikä+merkki+se+sitten.+Selitä+paikka,+missä+se+on+Raamatussa,+sillä+Raamattu+selittää+itse+itseään.
Matteus+24
32+"Ottakaa+oppia+vertauskuvasta,+jonka+viikunapuu+tarjoaa:+kun+sen+oksa+virkoaa+ja+alkaa+tulla+lehteen,+te+tiedätte,+että+kesä+on+lähellä.
33+Samalla+tavoin+te+kaiken+tämän+nähdessänne+tiedätte,+että+se+aika+on+lähellä,+aivan+ovella.
34+Totisesti:+tämä+sukupolvi+ei+katoa+ennen+kuin+kaikki+tämä+tapahtuu.
Joku+Sinulla+tulee+olla+selitys,+muuten+se+on+todella+osaltasi,+Höpö,+höpö.
03.09.2018 18:48
Jeesus+ilmoitti+tulemisensa+merkit,+ei+aikaa+ja+niistä+voi+päätellä,+onko+se+Puuhn+lehtien+ja+kukinnan+ilmestymisen+aika,++joka+on+14+toukokuuta+48+(pari+kuukautta+minua+nurempi)+josta+aletaan+laskea,+niin+sen+mukaan+minun+eliaikanani.+En+luota+yksin+siihen,+siksi+todella+olla+lampussa+öljyä,+kuten+kerroit.
03.09.2018 15:18
Vaikka+tamponifirmaan+OB,+tai+siihen+OB+klinikkaan.
03.09.2018 14:27
Kerrotko+miten+se+täytti+kontekstin+määritelmän+hermeneuttisesti?
03.09.2018 14:26
Olen+samaa+mieltä.+Jokin+aika+sitten+erään+rovastin+itse+kertomana+Vl+nuoret+olivta+puhuneet+kielillä,+joka+ainoa+Hänen+Raamattu-+tunnin+jälkeen+ja+sana+on+usealla+jo+nykään+hyvä.+Sen+Suvifestari+opettivat,+tosi+hyvä+kirjoitus.
Kiitos.
Kes.
03.09.2018 14:25
Miten+tämä+muuttaa+minun+sanomaani+Raamatusta.+Ajat+on+ilmoitettu+jo+3500+vuotta+ennen+Jeesusta.
Usea+ihminen+luulee+ja+usein+he+eivät+lue+raamattua,+kuten+SRK,+joka+saarnasi+vuosia+-50+luvulla,+että+Jeesus+tulee+Taivaasta+alas+ja+rikkaat+lestadiolaiset+ostivat+köyhien+maatila+ja+näin+alkoi+Raha+vallita+Kerhoa.+Ja,+kas+kummaa,+Jeesusta+ei+näkynyt.
Sama+oli+vuosituhannen+vaihe,+samaa+soopaa+saarnattiin,+eikä+vieläkään+näkynyt?+Sieltä+ne+sekoittajat+löytyy.
Jos+mennään+Johanneksen+1+kirjeeseen,+miehen+joka+kirjasi+talteen+Ilmestyskirjan,+niin+tuo+myös+esille+saman,+aika+joka+tulee,+on+viimeinen.+Mutta+aika+akselia+ei+ilmoiteta.+Hän+sanoo+saman+myös+Ilmestyksessä.
Sitten,+mikä+lahko+minun+vaikuttaa,+opetan+Raamatun+sanomaa+ja+tunnen+myös+alkutekstit.
Tiedäthän,+lahkot+ovat+eksklusiivisia,+minun+seurakuntani+on+vapaa+kaikille+sekä+myös+ymmärtää,+että+muuallakin+voi+pelastua,+mutta+ei+Kerhon+opeilla.
Kun+puhutaan+Iankaikkisuudesta,+vähän+aikaa+on+siinä+vaikka+3000v.
03.09.2018 14:23
Miksi+Jeesus+kiduttaisi+uudestsiyntynetä,+hehän+ovat+jo+luvanneet+Jeesuksen+seuraajiksi,+siksi+tempaus.+Sehän+sanotaan+Raamatussa.
1.+Tess.+4:17+
Meidät,+jotka+olemme+VIELÄ+ELOSSA+JA+JÄLJELLÄ+OLEVAT+sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa.
Kun+on+puhetta+Jeesuksesta,+erota+siitä+JT;t,+heille+Jeesus+on+"jälkeensyntynyt",+ei+ikuinen+Herra.
Kyllä+sen+nyt+Jeesus+tietää.+Hänellähän+kaikki+valta.+Hän+voi+tehdä+mitä+haluaa,+ja+miten+Hän+olisi+antanut+merkit+ja+ajat+opetuslapsilleen,+mm+Matt.+24;ssä?
Arvaliko?
Johannes+ei+luullut+mitään,+Hän+vain+pani+muistiin+Jumalan+antaman+profetion,+josta+kirjoitetaan+Ilmestyskirjassa.+Siinä+ei+ole+mennyt+mikää+pieleen,+et+pysty+sitä+osoittamaan,+eikä+tule+menemään.+Mikä+viha+sinulla+on+angloamerikkalaisia+kohtaan,+ei+he+ole+ilmestrystä+kirjoittaneet,+vaan+Johannes.
Onko+Vapaakirkko+perustettu+USA;ssa?+Olet+todella+hukassa.
03.09.2018 07:43
Eikä+Kerhossa+ole+kritiikin+paikka?+Kritisoin+puutteita+ja+väärrä+opetusta,+sekä+ylpeyttä+tehdä+parannus+suurista+synneistä,+kuten+pedofilia,+tupakointi+yms.
Voit+epäillä+vaikka+kunka+Tempausta,+se+on+Raamtussa,+1.+Tess.+4:17+
Meidät,+jotka+olemme+vielä+elossa+ja+täällä+jäljellä,+temmataan+sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa.
Ei+moni+kerholainen+todellakaan+tunne+sitä,+koska+eivät+edes+maalikkopuhuat+ole+koskaan+kuulleet+asista,+saatikka+lukeneet,+mutta+kuten+tavallista,+näkemykseni+perustuu+Raamattuun.
Löysitkö+muuta+pieleen+mennyttä?
03.09.2018 07:35
Katso+Raamatusta.+Minä+en+vastaile+turhanpäiväisiin+kysymyksiin.
02.09.2018 21:41
Höpsis.
Mikä+on+sinulla+todiste+menettelystä,+ja+Vihan+aikana+Jerusalmissa,+ei+jaeta+korvalaitteita.
Kuuluuko+se+Kerho+firmoihin?
02.09.2018 21:01
40 / 692