Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kielillä+puhuminen+on+minulle+tuttu,+vaikka+puhe+lähtee+nykyisin+aika+harvoin.+Tulee+ottaa+huomioon,+että+puhuja+puhuu+itse+suoraan+Jumalalle,+eikä+sitä+saa+kekseyttää.+Mutta+koska+kilelillä+puhuminen+rakentaa+seurakuntaa,+on+myös+usein+ihmine,+joka+sen+selvittää+ja+näin+saadaan+profetio.
Ensimmäinen+lahja+on+ihmiselle+istelleen,+muut+seurakunnalle.+En+nyt+muista+sitä+paikkaa,+jossa+se+on+kirattu.
Usean+Pyhän+kielillä+puhuminen+on+ikäänkuin+"puputtamista",+jota+ei+monikaan+pysty+selittämään,+silloin+se+on+suunnattu+Jumalalle.
Itseni+osalta+kävi+kerran+niin,+etten+pystynyt+pidättämää+ja+tajusin+itsekin,+että+kilei+muistuuti+Ransakaa?
Ei+xxx+Sinun+tarvitse+minulta+anteeksi+pyytää,+tunnen+jo+Sinun+puhtaan+sydämmeni,+en+vain+tajunnut.
Siunausta.
Kes.
29.08.2018 14:03
Juuri+näin.+Se+on+myös+osoitus+Pyhän+Hengen+osallisuudesta+seurakunnasta.
Eli,+jos+ei+lahjoja,+ei+Henkeä.
29.08.2018 07:07
On+minullakin+hieman+sormi+suussa,+en+ymmärrä+tuota+viimeistä+lausettasi.
29.08.2018 07:05
Koskee+myös+Sinua+sekä+kommenttiasi.+Vaatii+hieman+fiksuutta,+että+ymmärtää.
29.08.2018 07:03
Silloin+kun+Jeesus+on+paikalla,+Hän+siellä+opin+ohjaa,+ei+ihminen.
29.08.2018 07:02
Tähän+käy+vastukseksi+vanha+sanonta;+-+Se+on+niitä+mersuttomien+puheita.
Miten+mersuista+voi+puhua+hyvää+tai+pahaa,+jos+ei+ole+sellaista+omistanut+ja+ajanut+ja+kyydissäkin+on+ollut+vain+kapakasta+kotiin.
Sama+on+Hengen+laita;+-+Turha+on+puhua+Hengen+antamista+lahjoista,+jos+niitä+ei+ole.+Sehän+on+mahdottomuus,+jollei+Uudestsisynny+Jeesuksessa+ja+kasteessa,+ei+Henkeä+kiinnosta+tulla+voitelemaan,+lisäksi+jos+Jeesus+ei+ole+tuttu,+kuten+Kerhossa.
Minä+pidän+hevosta,+puhu+Sinä.
28.08.2018 19:54
Ne,+joiden+seurakuntien+tai+kirkkojen+kulmakivi+ja+Herra+on+Jeesus,+Kristus.
28.08.2018 19:48
Kaikki+on+tärkeitä.+Ne+on+annettu+Uudestsiyntyneelle+Pyhälle,+seurakunnan+käyttöön.
Tuo+kieleillä+puhuminen+ei+ole+ollenkaan+laantunut,+se+toimii+kristlillisissä+kirkoissa+entistä+enemmän,+Jeesus+siunaa+meitä.
Tuosta+mainitset,+ettei+se+tärkein,+mutta+UT+sanoo,+että+tavoitelkaa+sitä,+jota+se+ei+kerro+muiden+osalta.
1.+Kor.+14:39+
Veljet,+tavoitelkaa+siis+profetoimisen+lahjaa+älkääkä+estäkö+kielillä+puhumista.
Tämä+on+mainittu+myös+1.+tessalonikikirjeessä.
Kerhossa+kaikki+nämä+loppuivat+-70+luvun+hoitokokousissa,+kun+kun+Henki+hylkäsi+näiden+susien+vuoksi+koko+seurakunnan.
28.08.2018 17:16
Pilatuksen+on+ongelma+oli+se,+että+Hän+oli+"töpännyt"+usean+kerran,+ja+pelkäsi+seuraavan+varoituksen+olevan+päänsä+menettäminen.+
Hänet+erotettiin+sitten+v+36+koska+Hän+tapatti+samarialaisia,+epäillen+heidän+etsivän+aarretta,+Hänen+nenänsä+edestä.
Pilatus+pääsi+karkuun,+mutta+lopusta+ei+ole+kovinkaan+tietoa.
27.08.2018 18:59
Raamattu+ei+valaise+asiasta+mitään,+että+pelastuu,+jos+synnit+on+anteeksi.
HIEMAN+naurettavaa+-+suksen+vereen+ja+niin+edespäin.m
26.08.2018 17:02
Uusi+Testamennti+ei+tunne+sanaa+"raiskasi",+se+on+omiasi.
25.08.2018 22:31
On+hyvä,+ette+kuulu+lahkoihin,+pahotteluni+leimaamisesta.+Mutta+ihminen+tekee+uskonratkaisunsa+itse,+Hengen+ohjaamana+ja+Jumalan+vetämänä+Jeesukseen.
Sen+jälkeen,+kun+Jeesus+sai+vallan,+Hänen+sanomansa+muuttui+myös.+Hän+sanoi+paljon+omiaan,+mm+sen,+että+Hän+on+se+Tie,+Hän+se+Totuus+ja+Hän+on+se+Elämä,+joka+oli+ennen+Jumalan+agenda.
Ei+me+pystytäkkään+tuomitsemaan+ketään,+mutta+kyllä+minä+pastaorina+sanon,+kuten+Raamattu+kirjoittaa;+-+Jumalan+Sana+tuomitsee+tuollaisen+menon.
Pitää+olla+rohkeutta+Jeesuksessa.
Olet+oikeassa,+että+Jeesus+tuomitsee+ihmiset,+mutta+Jumala+tuomitsee+kansat,+ryhmät+ja+kirkot,+jotka+ovat+loukanneet+omaisuuskansaansa+Israelia.
25.08.2018 22:01
Marian+ikä+oli+13-+15+vuottaq,+ei+todenäköisesti+nuorempi.
Sinä+voit+sen+laskea+raikaukseksi,+mutta+Raamattu+ei+anna+tukea+sille.
Missään+ei+edes+kerrota,+että+Henki+olisi+nainut,+vaan+Matteus+sanoo+1+luvussa;+-Pyhän+Hengen+vaikutuksesta,+oli+raskaana.
Sinulla+saattaa+tulla+keuhkopöhö+tupakasta,+vaikka+et+ole+sukupuoliyhtyedessä+tupakan+kanssa.
25.08.2018 21:33
En+kommentoinut+raiskausta,+vaan+Pyhän+Hengen+kirjoitustapaa.+Oli+myös+minun+moka,+kun+en+erotellut.+En+missään+tapauksessa+tee+pilkkaa+Hengestä.
Parannuksen+olen+tehnytsikspäivää,+ei+hävetä,+kun+joku+muu+tuo+tuon+raikauksen+esille,+minä+en+sitä+lanseerannut.
Tajuatko+nyt,+saatanista+suurin.
25.08.2018 21:28
Onpa+erikoista.+Kiistät+Jeesuksen+Jumaluuden,+vaikka+se+on+Jumalan+Sanaan+kirjoitettu,+useaan+kertaan.
Jeesus+on+myös+Jumalan+Poika.+Teillehän+se+on+..suksen+nimessä+ja+veressä.
Onneksi+tämä+palsta+on+saanut+ne+itkunvollottaja+synnin+anteeksi+antajat+pimentoon,+niitä+ei+juuri+nykyään+enää+kuule.
Olen+varmasti+palstan+ensimmäisiä,+jotka+tuon+Jeesuksen+valinnan+USKON+PERUSTEELLA+toi+esille.+Minulle+naurettiin+ja+nyt+Sinä+sen+omit.+Häpeä,+sillä+Kerho+opetti,+että+Jumala+on+ENNALTA+valinnut+pelastajat,+naureskellen+Jeesukselle.
Et+tajua,+kunka+VL-+oppi+seilaa+kun+lastu+laineilla.+Jumalahan+teille+on+todellisuudessa+Raha,+jossa+on+pörssiheilahteluja+kuten+raiskauksissanne,+sekä+uskossanne,+sekä+objekteissanne.
Totta+kai+vastaat+teoista+Jeesukselle.+Entinen+oppinne+oli+vastata+Jumalalle?+Haloo.
Jako+on+todella+selvä,+Jeesus+sanoo+lahkoille,+-+menkää+pois,+en+tunne+teitä.
25.08.2018 21:09
Tarkistahan+veijari,+kuka+se+raiskauksesta+kirjoitti.+Olen+kirjoittanut+vain+niistä+tuhansista+Kerhon+raiskauksista,+mutta+hehän+raiskasi+omiaan.
Taidat+olla+palstalle+anteeksipyynnön+velkaa.
25.08.2018 20:59
Onko+se+minun+antama,+teille+uusi+tieto+jotenkin+väärä,+viekö+se+helvettiin,+jos+uskoo+Jeesuksen+Jumalan+Pojaksi?
Sekkunako+pidät?
25.08.2018 19:47
Missä?
25.08.2018 19:45
Ei.+Vaan+Pyhä+Henki.
25.08.2018 17:01
Taisi+tietomiehellä+mennä+puurot+ja+vellit+sekaisin,+koska+ei+tunne+Raamattua+väittäen,+ettei+Jeesus+koskaan+kertonut+olevansa+Jumalan+Poika.
Nyt+sai+eteesi+sen,+mutta+yrität+vain+selitellä?
Muista+se,+että+vain+lääkärille+selitellään,+oli+poika+tai+tyttö.
Pääjohtaja+on+pääjohtaja+tässäkin+asiassa,+mutta+valta+on+Jeesuksen,+vaikka+Jumala+ei+ole+koskaan+isotellut+tittelillään,+Hän+vain+toteaa,+minä+olen+mikä+minä+olen.+Saman+sanoo+Jeesuskin+n+45+kertaa+UT;ssa.
Poika+on+Messias,+kaikkivaltias,+Isä+ei+sitä+ole.
25.08.2018 17:00
42 / 692