Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
karkasi,+Hebreaksi+מר.
Mainintaa+ei+ole+monta+kertaa+Uudessa+Testamentissa+Hänen+sanomanaan+ja+siellä+se+oli+אֱלֹקִים
11.08.2018 07:39
Jumala+oli+Herra+omassa+liitossaan,+mutta+kristityille+Jeesus+on+Herra+Hänen+liitossaan.++Mutta+Kerholle+Jumalan+on+Herra,+vastoin+Jeesuksen+ilmoituksia.
Millä+nimellä+Jeesus+kutsui+Jumalaa.+Ristillä+se+oli+Thee
11.08.2018 07:36
Hiin+on,+moni+antaa+pisteet+ennemmin+pahalle,+mitä+hyvälle.+En+sepustele,+tuon+vain+tekstit+esille.
11.08.2018 07:33
Näin+on+käännetty.
Alkutekstissä+Hän+kuitenkin+huusi,+Thee+mú,+thee+mù.
Saat+miettiä,+mitä+ne+tarkoitta.
10.08.2018 22:09
17+Jeesus+sanoi:+"Älä+koske+minuun.+Minä+en+vielä+ole+noussut+Isän+luo.+Mene+sinä+viemään+sanaa+veljilleni+ja+sano+heille,+että+minä+nousen+oman+Isäni+ja+teidän+Isänne+luo,+oman+Jumalani+ja+teidän+Jumalanne+luo.
Olet+oikeilla+jäljillä.+Tässä+Jeesus+sanoi+lähimmille+naisilleen,+sevittäen+sen,+että+Heidän+Jumalalle,+joka+on+myös+Jeesuksen+Jumala.
Alussa+Hän+käsitteli+aihetta+Isän+roolin+mukaan,+kuten+normaalisti.
Hyvä.+Kiitos.
10.08.2018 18:06
Etkö+tuota+tiennyt,+sehän+Raamatussa.
Matt.+11:27+
"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa
Ja+milläkö+nimellä+kutsui+Häntä.+Ks+yllä.
Hän+ei+käyttänyt+koskaan+Jumalan+nimeä,+ainostaan+lähettäja+tai+Isä.
10.08.2018 12:53
Amen.
10.08.2018 07:17
Eikö+saanut?+Matt+28;18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Onko+aivan+uuttaa.+Paina+nyt+asia+mieleesi.
10.08.2018 07:16
Jotenkin+on+puurot+ja+vellit+sekaisin,+kun+haukutaan+alkutekstiä+väärennetyksi?+Senhän+juuri+kirjoittaja+on+kirjoittanut.
Arvotseliat+eivät+itse+pääsääntöisesti+edes+tunne+alkutekstejä,+joten+millä+mandaatilla+sitä+pilkataan,+se+on+aitao+Jumalan+sanaa.
Biblia,+sekä+osa+-38+on+käännöksen+käännös.+Silloin+ei+ollut+kovinkaan+alkutekstin+tuntijoita,+joten+usein+mentiin+niin+kaunas+suolle,+että+jopa+jäätiin+sinne.
Nyt+tämä+Johanneksen+1+luvun+jutut,+on+kaikkein+lähinnä+juuri+käännös+-92.+Vai+onko+Sinulla+käytössä+parempi+alkuteksti?
Naurettavaa.+Mutu+huttuja,+kuten+koko+Kerhon+opetus,+joista+yksikään+maalikkosaarnaaja+ei+tunne+Jumalan+kirjoituksia.
10.08.2018 07:13
Näin+siellä+seisoo,+Aamen.
09.08.2018 20:58
Raamatun+mukaan+niitä+on+vain+yksi?
09.08.2018 19:49
Kun+ulkomuistista+kirjoittaa,+voi+tehdä+virheen.+
Piti+kirjoittaa+hyios,+Poika.
Sorry.
09.08.2018 19:15
Korjasin+vain+maalistumisesi+heimoista.+Mikä+vika+mm+"hellareissa"+on,+voitko+vastata.
Nämä+luterilaiset+ovat+marginaalinen+ryhmä,+vain+50+miljoonaa,+karsimaatikkoja+on+1,5+miljardia.+Siellä+on+elävä+Jeesus,+siitä+se.
09.08.2018 19:08
Olen+juutalainen,+Sinä+olet+pakana.+Minä+elän+Jeesuksessa,+sinä+lahkossa.
Tyrmäätkö+pakana+Jumalan+heneyttämän+tekstin,+jota+laitoin.
Johannes+myös+jatkaa;+Joh.+10:30+
Minä+ja+Isä+olemme+yhtä."
Jos+olisit+edes+hieman+perillä+Raamatusta,+tietäisit+Jumalan+nimen,+joka+on+"minä+olen"+Vanhassa+Testamentissa,+jossa+se+on+aina+asiayhteydessa,+se+esiintyy+lähes+800+kertaa?+Minä+olen,+on+Jumalan+nimi,+jonka+Hän+sanoi+Moosekselle,+kun+Hän+kysyi,+-+kuka+olet+Herra.+Löytyy+2+Mooseksesta.
Jeesus+käyttää+tätä+Uudessa+Testamentissa+itsestään+Jumalana+asiayhtyedessä+n+35+kertaa,+mutta+epäsuorasti+255+kertaa.
Kannattaisiko+hankkia+Raamattu,+joka+saattaa+olla+turha,+sillä+se+avautuu+vain+Hengen+kautta.
Tuosta+Jeesuksen+käskystä+rukoilla+isää+hieman+sinulle.
Kun+Hän+sai+vallan,+vuotta+ennen+Golgataa,+Hän+iloitti+vain+itsestään.
Jeesus+myös+sanoi;+
Joh. 14:6
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen tie, totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.
Vain+Hän+pystyy+kieltämään+ja+estämään+Jumalalle+menevät+jutut,+joten+kerhon+tutut+jäävät+Rauhanyhdistyksen+sisälle,+teillähän+ei+ole+Jeesusta.
09.08.2018 12:23
Missä+kohti+valehtelin.
Tämäkin+osoittaa+sen,+että+Kerhon+SRK+raamatusta+uupuu+Jeesus.+Vain+nimessä+jäi.
09.08.2018 11:51
Tietosi+eivät+riitä.
Jumalan+nimi+on+myös+"minä+olen"+Vanhassa+Testamentissa+ja+Jeesus+käyttää+tätä+Uudessa+Testamentissa+itsestään+Jumalana+asiayhtyedessä+n+35+kertaa,+mutta+epäsuorasti+255+kertaa.
Paras,+ehkä+on+Joh.+14:6+
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani
09.08.2018 07:22
Näin+tein,+mutta+pääntöisesti+tarkistan+aina+alkutekstistä+sen+todellisuuden.+Nytkin+tien+juuri+niin.
Joten+tuo+perkele+on+ollut+vissiin+aikaisemmin+mukana+suomalaisissa+käännöksissä,+tiedä+Häntä?
09.08.2018 07:17
-92.
Mutta+myös+alkuteksti+kertoo+Jeesuksen+jumaluuden.
Honogenes+hyvios+theos+ho+ón,+eli+ainoa+Poika++(myös)+Jumala+oleva.
Näin+Raamattu+sanoo,+ja+uskon+siihen.
09.08.2018 07:13
Missä+olen+kirjoittanut+pakkoavioliitostasi?
08.08.2018 22:22
No+kuule+sitten;
Joh;+1;18+Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,JOKA+ITSE+ON+JUMALA+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.+
Käykö+tämä,+Hän+on+Jumala,+ja+olen+samaa+mieltä,+kun+Raamattu.
08.08.2018 22:20
47 / 692