Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö+kannata+jo+lopettaa,+aina+tulee+vain+turpaan.
Vähän+naurattaa.
30.07.2018 15:44
Eikö?+Onko+Saatana+ihminen,+haloo???
30.07.2018 15:44
Siinä+sinulle+homma,+keksi+uhka.
30.07.2018 15:43
Lue+Ilmestyksen+kolme+ensimmäistä+jaetta,+niin+tiedät,+kuka+Johannekselle+antoi+kirjoitettavaa.
30.07.2018 15:42
Kyllä+sanoi+Johannekselle;
Ilm+1;1JEESUKSEN+KRISTUKSEN+ilmestys,+jonka+Jumala+antoi+hänelle,+näyttääkseen+palvelijoillensa,+mitä+pian+tapahtuman+pitää;+ja+sen+hän+lähettämänsä+enkelin+kautta+antoi+tiedoksi+palvelijalleen+Johannekselle,
2+joka+tässä+todistaa+Jumalan+sanan+ja+JEESUKSEN+KRISTUKSEN+TODISTUKSEN,+kaiken+sen,+minkä+hän+on+nähnyt.
3+Autuas+se,+joka+lukee,+ja+autuaat+ne,+jotka+kuulevat+TÄMÄN+PROFETION+ja+ottavat+vaarin+siitä,+mitä+siihen+kirjoitettu+on;+sillä+aika+on+lähellä!
30.07.2018 15:00
En,+koska+se+on+edessä+sekä+kirjatti+Ilmestykseen,+on+vapaasti+luettavissa.
30.07.2018 14:57
Ei+ole+profetaalista+tietoa+kaikki,+jopa+perimätietokin.
30.07.2018 14:56
Ei+Isä+nimittänytkään,+vaan+Raamattu.
30.07.2018 08:24
Hän+voittaa+Pahan,+sekä+Antikristuksen+voimat,+sekä+niissä+olevat+ihmiset,+tuo+"vääräuskoiset"+ovat+vain+islamin+ja+Kerhon+sanontoja.
Hän+tulee+takaisin+todella+sodan+päälikkönä,+ja+puhdistaa+maan+ja+vihollisen+luita+poltettiin+muistaakseni+3+vuotta.
Näin+Isän+on+helppo+tulla,+koska+kaikki+paha+on+poltettu.
30.07.2018 08:23
Jumala+on+ylieisnimi,+katso+alkukielellä,+jo+Gen+1,+sieltä+se+löytyy.
Taas+Isä+ja+Poika+on+alkukielellä+yhdessa+Elohiim.
30.07.2018 08:17
Kyllä+Hän+elää+voi,+mutta+ei+pelastua.
29.07.2018 21:01
Jeesukselle+ei+oltu+vieä+annettu+valtaa,+mutta+lopuksi+Hän+sen+sai+Isätään.
Matt+28;18++Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Hän+on+kunigas+Taivaassa,+sekä+täällä+maassa.
29.07.2018 17:54
Toivossa+on+helppo+elää.
29.07.2018 17:52
Asiani+perustuu+Raamattuun,+mutta+mihin+Sinu+näkemys?
29.07.2018 12:59
Se+ei+ole+ihmisestä+kiinni,+mutta+Näin+kertoo+Raamattu,+Hän+tulee+ja+tuhoaa+pahan,+jotta+Isä+voi+tulla+tänne,+Jerusalmiin.
29.07.2018 12:58
Palon+sitä+raplailtu,+mutta+kerro+issä+olen+ollut+teologisesti+väärässä,+tai+ole+hiljaa.
29.07.2018 12:57
Vanhan+liiton+aikana+pelastusta+ei+juuri+käsitelty.
Heille+riitti+Usko+omaan+Jumalaansa,+Adonaihin.
Tuolla+papin+siunuksella+ei+ole+mitää+tekoa,+vain+eläviä+siunataan+ei+kuolleita.
Jatkon+on+Jumala+jo+määritellyt.
29.07.2018 12:56
Vanhan+liiton+aikana+pelastusta+ei+juuri+käsitelty.
Heille+riitti+Usko+omaan+Jumalaansa,+Adonaihin.
Tuolla+papin+siunuksella+ei+ole+mitää+tekoa,+vain+eläviä+siunataan+ei+kuolleita.
Jatkon+on+Jumala+jo+määritellyt.
29.07.2018 12:56
Panempa+näkemykseni,+koska+nyt+on+aikaa;
Siinä+ei+ole+Jeesus+vielä+läsnä,+Hän+on+Taivaassa,+mutta+ennustus+se+on:
Jae+1+käsittelee+Jeesuksen+jo+mennyttä+aikaa,+2,3+tulevaa+aikaa.
Mark+1;2+Profeetta+Jesajan+kirjassa+sanotaan:+--+Minä+lähetän+sanansaattajani+sinun+edelläsi,+hän+raivaa+sinulle+tien
Tässä+on+kysymys+Johannes+Kastajasta.
Sitte+jakeet+2+ja+kolme+eivät+kerro+Jeesuksen+ensimmäisestä+vierailusta,+Vpahtajana+sekä+Rauhan+ruhtinaana,+vaan+toisen+tulemisen+olemusta,+johon+Hän+tulee+valkealla+Ratsulla,+joka+on+sotapäällikön+status.
Sakarja+13+vahvistaa+sen,+etti+kysymyksessä+ole+Jeesuksen+ensimmäinen+elo+maan+päällä,+vaan+toinen+tuleminen,+johon+Hän+saapuu+sotilaana+Pyhien+kanssa+Taivaasta.
9+Tämän+kolmanneksen+minä+vien+tuleen,+puhdistan+sen+kuin+hopean+ja+koettelen+sitä+tulessa+niin+kuin+kulta+koetellaan.+He+huutavat+avuksi+minun+nimeäni,+ja+minä+vastaan+heille.+Minä+sanon:+"He+ovat+minun+kansani."+He+vastaavat:+"Herra,+meidän+Jumalamme."
29.07.2018 11:48
Siitä+ei+ole+epäselvää,+etteikö+Jeesus+ole+kuningas.
Tässä+muutamia+jakeita,+missä+kerrotaan+Hänen+kuninkuudestaan.
Luuk.+1:33+Hän+hallitsee+Jaakobin+sukua+ikuisesti,+hänen+kuninkuudellaan+ei+ole+loppua.+
Matt.+2:2+He+kysyivät:+"Missä+se+juutalaisten+kuningas+on,+joka+nyt+on+syntynyt?+Me+näimme+hänen+tähtensä+nousevan+taivaalle+ja+tulimme+osoittamaan+hänelle+kunnioitustamme."
Sitten+muutamia+jakeita,+jossa+Jeesus+kertoo+mm+Pilatuksen+edessä+olevansa+kuningas.
Mark.+15:2+Pilatus+kysyi+Jeesukselta:+"Oletko+sinä+juutalaisten+kuningas?"+"Sinä+sen+sanoit",+Jeesus+vastasi.
Luuk.+19:38+He+huusivat:+--+Siunattu+hän,+kuningas,+joka+tulee+Herran+nimessä!+Taivaassa+rauha,+kunnia+korkeuksissa!
Joh.+18:37+"Sinä+siis+kuitenkin+olet+kuningas?"+Pilatus+sanoi.+Jeesus+vastasi:+"Itse+sinä+sanot,+että+olen+kuningas.+Sitä+varten+minä+olen+syntynyt+ja+sitä+varten+tullut+tähän+maailmaan,+että+todistaisin+totuuden+puolesta.+Jokainen,+joka+on+totuudesta,+kuulee+minua."
Jeesuksen+kunkuudesta+ei+ole+epäselvyyttä+missä+kohti+Raamattau.
29.07.2018 11:16
51 / 692