Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Jeesuhan+tempaa+omansa+Taivaaseen,+josta+1.+Tess.+4:17+Meidät,+jotka+olemme+vielä+elossa+ja+täällä+jäljellä,+temmataan+sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa.Tämä+vahvistetaan+Jesjan+kirjassa.Hesekielin+mukaan+siellä+vietty+yhteensä+7+vuosiviikkoa+(7v.)+käytetään+oppimiseen+siitä,+miten+eletään+uudessa+Jerusalmissa+ja+milleniumissa.Sen+jälkeen+tulee+Jumala,+joka+perustaa+Jumalan+Valtakunnan+ja+paheksuu,+kuten+Matteus+sanoo+niitä,+jotka+yrittävät+sen+temmata,+kuten+Kerho+itselleen.Matt.+11:12+Johannes+Kastajan+päivistä+asti+taivasten+valtakunta+on+ollut+murtautumassa+esiin,+ja+jotkut+yrittävät+väkivalloin+temmata+sen+itselleen.
  2. Juuri+näin.
  3. Jumala+loi+ihmisen.+Jokaisen+ihmisen+hän+loi+ainutlaatuiseksi+luomuksekseen.+Emme+ole+samasta+puusta+veistettyjä,+vaikka+veistäjä+onkin+sama.+Olemme+kaikki+uniikkeja+yksilöitä.+Jumala+loi+meidät+erilaisiksi.+Jokaisen!+Jumala+loi+ihmisen+kuvakseen,+joka+toimikin+ennen+syntiinlankeemusta.+Gen+1.+26+Jumala+sanoi:+"Tehkäämme+ihminen,+tehkäämme+hänet+kuvaksemme,+kaltaiseksemme,+ja+hallitkoon+hän+meren+kaloja,+taivaan+lintuja,+karjaeläimiä,+maata+ja+kaikkia+pikkueläimiä,+joita+maan+päällä+liikkuu."Hän+ei+luonut+erilaiseksi,+vaan+Jumalan+kuvaksi.Sen+ajan+ihminen+todella+oli+yhdestä+puusta+veistetty.Tilanne+kylläkin+muuttui+jo+toisessa+sukupolvessa,+josta+tarvittaessa.>>Jo+aikojen+alussa+Jumala+tiesi,+millaiseksi+se+luo+itse+kenetkin.+Hän+on+kaikki+tietävä+Jumala+taivaissa!**+Ei+Jumala+luonut+ihmistä+Taivaassa+(käsittämätön+Kerholla+tuo+taivasmantra)+vaan+maan+päällä+Paratiisissa,+joka+tulee+uudeksi+aikoinaan+Jerusalemissa,+ei+Taivaassa,+kuten+Kerho+sitä+markkinoi.+Löytyy+selvimmin+Ilm.+21;+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.Sitä+on+vaikea+uskoa,+jos+ei+lue+Raamattua.>>Ei+hän+virheitä+tee!+**+Miksi+Hän+sitten+katui+Ihmisen+luomista?++1.+Moos.+6:6+hän+katui,+että+oli+tehnyt+ihmisen,+ja+murehti+sitä+sydämessään.>>Jumala+teki+suurimmasta+osasta+heteroita,+jotta+ihmiskunta+lisääntyisi+ja+voisi+hyvin.**+Naurettavaa,+ei+ilmeisesti+ole+tietoa+missä+se+on+Kirjaan+kirjoitettu?+Jos+Hän+olisi+hyväksynyt+homot+ja+lesbot,+olisi+Hän+myös+varmentanut+heidän+lapsensaannin,+ettei+ihmiskunta+kuole+kun+ei+synny+lapsia.>>Mutta+hän+salli+silti+myös+sen,+että+seastamme+löytyy+myös+muita.+Tämä+myös+eläintenkin+kohdalla.+Eihän+eläimistäkään+kaikki+ole+heteroita!**+Salliko?Miksi+Hän+sitten+tuhosi+4+homokaupunkia,+Spodoman,+Gomoran,+Adman,+ja+Sedomin?Toiseksi,+miksi+Hän+hukutti+Noan+aikana+tulvassa,+joka+aloin+Metrusalmisn+(969+vuotiaan)+kuolinpäivänä+alkavalla+sateella+ja+tulva+tappoi+kaiken,+syy+nefilit+(enkelien+ja+naisten+jälkeläiset)+sekä+homot?>>Eli+näin+ollen+on+täysin+luonnollista+olla+se,+miksi+Jumala+meidät+loi!+**+Loiko?+Voisitko+näyttää+paikan+Kirjassa?Kaikkivaltias+Jeesuskin+kertoi+heidän+olevan+parempi+panna+myllynkivi+kaulaan+ja+hukuttautua+mereen,+sillä+heillä+ei+ole+mitään+mahdollisuutta+pelastua.>>+Näin+ollen+Jumala+kyllä+on+kaikessa+viisaudessaan+nähnyt+hyväksi+sen,+miksi+hän+meidät+loi.+En+pitäisi+näin+ollen+homoseksuaalisuutta+mitenkään+syntinä,+vaan+luomistyön+rikkautena.**Miksi+niin+Jumala,+kun+Jeesuskin+kirosivat+kyseiset+epäterveet+ihmiset+ja+tavat.+1+Kor+6:9:++Vai+ettekö+tiedä,+etteivät+väärät+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa?+Älkää+eksykö.+Eivät+huorintekijät,+ei+epäjumalanpalvelijat,+ei+avionrikkojat,+ei+hekumoitsijat+eikä+miehimykset,+eivät+varkaat,+ei+ahneet,+ei+juomarit,+ei+pilkkaajat+eivätkä+anastajat+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa.+Ja+tuommoisia+te+olitte,+jotkut+teistä;+mutta+te+olette+vastaanottaneet+peson,+te+olette+pyhitetyt,+te+olette+vanhurskautetut+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+ja+meidän+Jumalamme+Hengessä.+Tekstissä+esiintyvä+sana+miehimykset+on+kreik.+arsenokoiteen+-+arsenokoites+=+homoseksuaali.+Jumalan+sana+opettaa+selvästi,+että+homoseksuaalisuus+on+synti,+jonka+harjoittajat+eivät+peri+Jumalan+valtakuntaa+elleivät+tule+uskoon+ja+tee+parannusta+synnistään+eli+luopuvat+homoseksuaalisuudestaanMissään+kohti+Jumala+ei+hyväksy+homoutta,+eikä+se+kenellekään+hyväksi+ole.+>>Älkäämme+väheksykö+Jumalan+luomistyötä!**+Juuri+pahempaa+syntiä+ei+ole+kun+se,+että+homo+väittää+olevansa+Jumalan+luomistyön+tulos.
  4. Mikä+sana?
  5. En+ole+Kesitas_.
  6. 59 / 692