Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+tekee,+mutta+Hän+ei+opeta+muiden+rukouksia.
29.06.2018 21:09
>>Isä+meidän+rukous+on+vuorisaarnan+osa.+**+Nyt+höpsistä+etsivä.
Vuorisaarna+oli+sanomaa+mikä+oli+ennen+ja+mikä+nyt.
Johannes+oli+ja+opetti+Jumalan+Lain+alla+jo+3+vuotta,+ennen+Jeesuksen+julkista+toimintaa,+konteksti+ero+on+hyvin+suuri.
+
>>Sinä+päivänä+kohdistuu+Jeesuksen+kuoleman+jälkeiseen+aikaan.+**+Ei+osunut.+Jeesushan+eli+heidän+kanssaan+kuolemansa+jälkeen+aika+pitkään,+joten+kokeile+jotain+toista.
Hajulla+kyllä+olet.
>Et+voi+sulkea+Raamattua+ja+Kristuksen+sanomaa+kristityiltä.+**+En.+siksi+juuri+tuon+sitä+esille.
>>Sanoisin+oikeastaan+että+Jumala+on+ollut+suuri+siinä+että+hän+on+avannut+kanavia+useampiakin+eli+voimme+rukoilla+molempia+eikä+tarvitse+miettiä+menikö+tämä+nyt+jonkun+kiemuran+mukaan+oikein.+Kristitty+saa+rukoilla+ja+surra+psalmin+sanoin+jos+ne+tuntuvat+tuovan+lohtua.**+Parempi+niin,+kun+ei+yhtään+rukousta,+kyllä+se+tie+löytyy,+ellei+ole+minkään+lahkon+liekassa.
29.06.2018 21:08
Niin+sanoi,+Johanneksen+rukouksesta+oli+kysymys.+Silloinhan+Jumalalla+oli+vielä+kaikki+valta.
29.06.2018 21:00
Jos+se+on+käsityksesi,+niin+anna+mennä+vaan,+katso+sitten,+kummassa+jonossa+olet?+Minä+sitä+en+tiedä.
29.06.2018 19:59
Mm.+Damaskin+tiellä,+kun+Saul+teki+parannuksen+Jeesukseen,+Jumalasta+ja+vasta+sitten+löysi+todellisen+Isän.
29.06.2018 19:56
Onko+Jengi+koolla?+Vaikuttaa+siltä.
Missä+ilmenee+Raamatussa,+että+se+on+jeesuksen+mallirukous?
Sen+on+nimenneet+vain+maallikot+näin.
29.06.2018 19:55
Minkä+Lahkon?
Lahkon+tunnusmerkistö+on+eksklusiivisuus,+sekä+vain+me+ja+Vapis+ei+sitä+asiaa+ruoki.
Minulla+on+huomenna+palveluvuoro,+joten+yksi+paikka+kerrallaan.
29.06.2018 19:54
Tuon+jakeen+Hengen+olen+jo+lapsena+ymmärtänyt.
29.06.2018 19:52
Mutta+tulosta+on+tullut.+Enään+ei+saarnata+Kerhossa,+itkun+sekaisin+mielin,+että+Ananias+saarnasi+Saulille+synnit+anteeksi+ja+vilkuttelu+on+vähentynyt+puoleen.
Teoista+uskova+tunnetaan.
29.06.2018 18:52
Ota+huomioon+konteksti.
Jeesus+kertoi+viimeiseksi,+että+HÄNELLÄ+ON+KAIKKI+VALTA,+niin+eikö+ole+loogista+rukoilla+Häntä,+koska+Hän+voi+vastata+rukouspyyntöön+ja+toiteuttaa+sen,+jota+taas+taho,+jolla+ei+ole+valtaa,+ei+pysty+siihen.
Toinen,+jota+rukoillaan+Kerhossa+on+varallisuus.+Rahalla+on+vain+saman+verran+valtaa,+kun+ihminen+sitä+heille+antaa.
Jeesus+on+myös+tuomion+antaja+ihmiselle,+miksei+Häntä+kannata+rukoilla.
Järkikin+on+jossain+asiassa+hyvästä,+uskon+lisäksi.
29.06.2018 18:50
>Minä+en+ihan+Kesiin+jyrkimpään+tulkintaan+liity,+siinä+muodossa+minkä+hän+on+omaksunut.**+On+vain+yksi+totuus.
>>+Jeesus+on+on+opettanut+meitä+rukoilemaan+Isä+meidän+rukouksen.+Se+on+ja+pysyy.**+Mainitsetko+sen+kohdan,+missä+Jeesus+opetti+ko.+rukouksen+ominaan?
>>Mikä+taas+on+mielestäni+luovuttamatonta+on+se,+että+viimeisellä+tuomiolla+on+Kristus.+On+myös+niin+että+väliverhon+läpi+elämästä+kuolemaan+meidät+kuljettaa+Kristus.**+Amen.+Mutta+väliverhoahan+ei+enää+ole.+Meistä+jokainen+uudestisyntynyt+saa+mennä+kaikkein+pyhimpänä,+jonne+ennen+sai+mennä+vain+Ylipappi,+kerran+vuodessa.
Pyhin+on+Jeesuksen+syli.
+>Uskomme+kolmiyhteiseen+Jumalaan+siis+yhteen+kaikkivaltiaaseen.+Voimme+kohdistaa+rukouksen+Isälle+kuten+Jeesus+itse+opettaa+tai+sitten+Kristukselle+kuten+Kristus+itsekin+lupaa,+mitä+te+minun+kauttani+Isältä+pyydätte:**+Kuka+uskoo,+kuka+ei,+mutta+jos+luottaa+Jeesuksen+viimeiseen+sanomaan+uskovillensa;+Matt+28;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Jonka+Daniel+vahvistaa+mm.
Vahvistuksen+antaa+myös+Jesaja+muistaakseni+11+luvussa.
Tuo+Joh+16;23+lue+tarkkaan+ja+selitä,+mitä+se+järjestelmältä+vaatii,+kun+Hän+sanoo+ensin+”Sinä+päivänä”.
Mistä+ajasta+on+kysmys.
29.06.2018 18:34
Opettiko?
Se+rukous+oli+Johanneksen+rukoilema+rukous,+n+3+v.+ennekuin+Jeesus+sen+opetti+Johanneksen+opettamana,+opetuslasten+pyynnöstä.
Luuk+11;1+Kerran,+kun+Jeesus+oli+ollut+rukoilemassa,+eräs+hänen+opetuslapsistaan+pyysi:+"Herra,+OPETA+MEITÄ+rukoilemaan,+NIIN+KUIN+JOHANNES+OPETTI+OMIA+OPETUSLAPSIAAN."+
2+Jeesus+sanoi+heille:+"Kun+rukoilette,+sanokaa+näin:+--+Isä,+pyhitetty+olkoon+sinun+nimesi.+Tulkoon+sinun+valtakuntasi.
29.06.2018 18:17
Kuuntelen.+Mutta+minähän+olen+saarnannut+tällä+palstalla+asiaa+jo+lähes+20+vuotta.+Hyvä,+että+ovat+oppineet.
29.06.2018 18:13
Niin.+Tunnen+koko+APT;n+mutta+tuossahan+on+kertomani;+Julistetaan+syntien+anteeksi+ANTAMUS,+ei+julisteta+syntejä+anteeksi,+jonkin+ihmisen+toimesta.
Muuten,+ensimmäinen+saarnamies+tänään,+puhui+nimenomaan+SYNTIEN+ANTEEKSI+ANATMUKSESTA,+JONKA+JEESUS+SUORITTI+GOlGATALLA,++eikä+itse+jaellut+niitä.
Pitkälää+edeltävä+puhuja.+Oli+tehnyt+parannuksen+Jeesukseen.
29.06.2018 18:12
Sehän+katolisen+kirkon+mantra,+joka+vie+kadotukseen+Jeesuksen+(Jumalan)+pilkkana.
He+eivät+kunnioita+yhtään+Jeesuksen+yksinään+tekemäänsä+työtä.
Taloudessahan+Kerho+on+onnistunut.+Se+kävelee+Kunnan,+ja+kaupungain+hallituksien+yli+ja+on+polleva.+Maat+lunastetaan+heidän+rakennuksiulleen,+vaikka+puistoista.
29.06.2018 13:07
Kerro+yksikään+ihminen,+joka+on+toiselle+synnit+anteeksi+antanut,+tai+kieltänyt+Raamatussa.
Tämä+on+vain+sitä+Kerhon+ylemyyden+tunnetta,+yli+Jeesuksen,+joka+on+sen+tehnyt+pari+tuhatta+vuotta+sitten.
Noin+metsässä+ei+ole+juuri+muut,+kun+Jehovan+Todistajat+ja+Te.
29.06.2018 13:04
Näinkin+voidaan+sanoa,+mutta+Paratiisia+(Jonka+Kerho+luulee+olevan+Taivaassa)+Jerusalmissa+johtaa+Kolimiyhteys,+Isä,+Poika+ja+Pyhä+Henki.
Seuraavana+on+Istaelin+Heimojen+vahimmat,+24+kpl.
Jne.
29.06.2018 13:02
Jäi+sanomatta,+Häneltä+EI+oteta+valtaa+pois,+vaan+Hän+luovuttaa+sen+isälleen,+kun+hommat+on+tehty.
29.06.2018 09:12
Niin+Raamattu+sanookin,+asia+jonka+olisit+voinut+laittaa+näkyviin;1.+Kor.+15:24+
Sitten+seuraa+kaiken+päätös,+kun+hän+luovuttaa+kuninkuuden+Jumalalle,+Isälle,+kukistettuaan+kaiken+vallan,+mahdin+ja+voiman
Vahvistus;+Dan+2;44+"Noiden+kuninkaiden+aikana+on+taivaan+Jumala+pystyttävä+valtakunnan,+joka+ei+ikinä+tuhoudu,+eikä+sitä+valtakuntaa+anneta+toiselle+kansalle.+Se+murskaa+lopullisesti+kaikki+nuo+valtakunnat,+ja+se+pysyy+ikuisesti
JUmalan+valtakuntaahan+Jerusalemissa+johtaa+Jumala.+Ei+ihminen.
29.06.2018 09:06
Lääkärille+selitellään.
Kirjoitat+muiden+ihmisten+näkemyksistä,+mutta+Jeesus+iste+sanoo;
Matt.+28;18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Ja+tämä+on+vahvistettu+Dan+7,+14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä
Mainitsemiasi+kohteita+ei+ole+vaihvistettu+VT;ssä.
Se+kertoo+mikä+on+vahvin+sanoma.
29.06.2018 08:27
61 / 692