Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+ymmärrät+tuolla+kopioinnilla?
22.06.2018 06:56
Olet+liikuttavan+oikeassa.
Jumala+on+valinnut+ne,+ennen+syntymää,+jotka+Raamatussa+manitaan+ja+nyt+Jumala+ei+valiste+ketään,+vaan+valta+on+Jeesuksella.
Nyt+on+oma+tahto+ja+usko+Jeesus+Messiaaksi,+joka+aiheuttaa+sen,+että+lupaa+lähteä+seuraamaan+Jeesusta,+elämäntehtävänä+sekä+Herranaan.+Se+vaatii+parannuksen,+jolloin+saa+uudestisyntyä+Häneen+Hengessä.
Seurakunnan+kokoukset+ovat+todella+turhia,+jos+joutuu+kuuntelemaan+noin+tyhmiä+juttuja+ja+vakuuttua+siitä,+että+kaikki+on+ennelta+määrätty,+on+spiritismiä,+epäjumalien+palvontaa,+samalla+tavalla+kun+horoskoopit.
22.06.2018 06:51
En+kommentoinut+asiaa+mitenkään,+mutta+niin+Sana+sanoo.
Alkutekstissä+”kirkkoni”+paikalla+on+sana+”ekkélesian”+joka+on+seurakunta.
Miksi+et+itse+ottanut+sitä+esille.
Kuitenkin+siitä+Jeesuksen+Universaali+seurakunta+kuitenkin+lähti+liikkeelle+ja+laajentuu+päivittäin.
Merkkeinä+vahvin+on+kasteen+otto+upottamalla.
Sanaa+”kyriake”+ei+esiinny+Uudessa+Testamentissa,+ainoastaan+silloin+300+luvulla+skismassa+ja+linjanvedossa+Idän+ja+Lännen+kirkkojen+osalta.
21.06.2018 21:59
Matt.+16:18+
Ja+minä+sanon+sinulle:+Sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+kirkkoni.+Sitä+eivät+tuonelan+portit+voita.
Siitä+voi+päätellä.
21.06.2018 20:33
Voitko+kertoa,+mitä+tuo+jae+Sinulle+kertoo?
Vai+laitoitko+sen+aivan+kurillasi.
20.06.2018 20:33
Kaikki,+jotka+tekevät+parannuksen+ja+antavat+itsensä+Jeesuksen+käyttöön,+alkaen+seurata+Häntä.
Se+on+henkilökohtainen+tarkaisu,+kuten+oli+opetuslapsillakin,+eikä+se+mitään+saarnoja+tarvinnut?
Matt.+9:9+
Kun+Jeesus+kaupungista+lähtiessään+kulki+tulliaseman+ohi,+hän+näki+Matteus-nimisen+miehen+istuvan+siellä.+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Seuraa+minua",+ja+hän+nousi+ja+lähti+seuraamaan+Jeesusta.
19.06.2018 21:27
Kuulempa,+kuulempa,+mutta+kuule+Sinäkin.
Laita+niitä+näkyviin+vaikka+neljä+(4)+katsotaan+sitten.
Kokeile+ensin+laittaa+ne,+kommentoin+sitten,+nähdään,+kuka+tässä+esittää+todellista+rakkautta,+ihmisen+vapautta+Jeesuksessa.
Älä+jätä+kesken?
19.06.2018 17:41
Yhtä+kaukana+on+Raamatussa+"parannuksen+armo",+kun+hernekeittokin.
Jeesuhan+sanoi+aina;+-+Seuraa+minua!+Joka+oli+henkilökohtainen+ratkaisu,+kun+lupasi+antaa+itsensä+Jeesuksen+käyttöön.
Tämä+on+aivan+outoa+Kerhossa.
Myös+Hän+sanoi,++Mark.+1:15+Hän+sanoi:+"Aika+on+täyttynyt,+Jumalan+valtakunta+on+tullut+lähelle.+Kääntykää+ja+uskokaa+hyvä+sanoma!"
Aina+kun+tulee+uskoon+Jeesukseen,+antautuu+Hänen+käyttöönsä,+se+ei+ole+pelkkää+armoa,+vaan+omalta,+ihmisen+kannalta+TEKO,+jota+ilman+asia+ei+toimi.
19.06.2018 11:56
Väärä+vastaus.
Ihmisrauniosta+puheen+ollen,+tule+kokeilemaan,+olenko?
Sitten;+Jaak.+2:17+
Näin+on+uskonkin+laita.+Yksinään,+ilman+tekoja,+se+on+kuollut.
Kuten+Sinäkin+hengessäsi.
19.06.2018 06:58
Sitähän+kristilliset+seurakunnat+rukoilevat?
Mutta+te,,,+no+olkoon.
18.06.2018 22:39
Saattoivat+olla+saatanan+agenttia,+mutta+lestdiolaisen+äidin+olemus,+jota+yhtä+näen+lähes+päivittäin.
18.06.2018 22:38
No+miten+sinä+ymmärrät?+Jumalahan+lopetti+puheensa+omaan+Liittoonsa?
Kerro+ihmeessä.
18.06.2018 22:22
Juoksit+lankaan.
Paavali+(Saul)+teki+parannuksen+Jumalasta+Jeesukseen.+siinä+Herra+vaihtui+kerralla.
Oletko+tehnyt+samoin.
Vasta+sitten,+Uuden+liiton+Jumala+löytyi+Hänelle.+Jeesushan+oli+jo+Kirkastettu+vuosikausia+sitten.
Te+kuljette+vieläkin,+Jeesuksen+Liiton+jälkeen+Vanhassa+liitossa,+ilman+Jumalaa,+koska+ette+tunne+Jeesusta.
Minulla+ei+ole+koskaan+ollut+suomuksia,+ei+silloinkaan+kun+Jeesus+Hengessä+voiteli+minut,+kuten+Paavalinkin,+jalat+alta+3+pv.+Uudestisyntyminen+oli+ihana+kokemus,+toinen+oli+sen+jälkeen+kaste,+kuten+Pavellakin.
Oletko+itse+kokenut+näitä+pelastavia+tapahtumia?
Pietukin+sen+sanoo;+1.+Piet.+3:21+
Tuon+esikuvan+mukaisesti+teidät+pelastaa+nyt+kaste
Minähän+olen+joukossa,+Jeesuksen+Universaalissa+seurakunnassa+ja+jos+heittelet,+että+pitäisi+liittyä+johonkin+lahkoon,+kuten+Kerho?+Ei+käy,+se+ei+ole+Raamatullista,+eikä+sitä+siletä+löydy,+mutta+seurakunta+löytyy.
On+siistiä+olla+omissa,+seurata+Jeesusta,+ei+maalikko+puhujia,+jotka+eivät+tiedä+edes,+kuten+tuskin+sinäkään,+että+mikä+tässä+asiassa+on+konteksti.
Pyhän+uudestisyntyneen+kirjoja+ei+edes+avata,+ja+miksi+nöyrtyisin+lähellä+saatanaa+oleville+lahkolaisille?
>>antaisit+Jeesuksen+opetuslasten+pestä+sinut+synneistäsi+puhtaaksi.**+Kuka+teistä,+ajatellen+koko+Kerhoa,+on+antanut+sydämensä+Jeesukselle,+ei+yksikään,+se+on+sata+varma.
Typeriä+näkemyksiä,+vaihtaa+Jeesus+lahkoon?+
Hyi.
18.06.2018 22:21
Kerro,+kenelle+Hän+puhuu,+Malakina+kirjan+jälkeen+et+ole+siihen+törmännyt?
18.06.2018 22:08
Sama+harhaoppi+syntien+anteeksiannosta+on+vallalla+kaikissa+katolisissa+lahkoissa,+Luterilaisuudessa,+sekä+SRK;ssa.
Tuo+litania+on+ihmisten+keksimä+juttu+konsiinissa,+jota+ei+Idän+kirkko+ottanut+omakseen.+He+luottivat+Raamattuun.
Kerhohan+on+todella+Rooman+Paavin+alamainen.
18.06.2018 21:48
Niin+on,+mutta+ei+Kerhon+puheissa.
18.06.2018 21:44
Saivatko+todellakin+opetuslapset+Pyhän+Hengen+silloin?
Kerrotko+kuka+opetuslapsi+saarnasi+jollekin+ihmiselle+synnit+anteeksi?
Olet+jo+silloin+paljon+pidemmällä.
18.06.2018 21:43
Mihin+teit+parannuksen??+Ja+mistä???
18.06.2018 21:26
Äidin+hätä+on+suurin+siinä,+jos+tytöt+jäävät+Kerhoon+ja+menettävät+elämänsä+pelkkään+lapsentekoon+ja+piikomiseen.
Olen+tämän+kuullut+niin+monelta+äidiltä.
18.06.2018 21:20
Mihin+ja+mistä?
Henki+on+minulle+valaissut+sen,+mitä+Raamattu+siitä+sanoo,+ja+pidän+sitä+totena+ja+auktoriteettina.
Minäkö+sokea,+jolle+Jeesus+on+Herra+ja+Kaikkivaltias?+Hänestäkö+pois+minun+pitäisi+uudestisyntyneenä+tehdä+parannus?
Olet+todella+pimeä.+
Jumala+ei+ole+puhut+yhdellekään+ihmiselle,+paisti+Jeesuksella+kasteessa+(jota+Sinulla+ei+ole)+muutaman+lauseen.
Hän+ei+ole+myöskään+koskaan+puhut+yhdellekään+pakanalle+sanaakaan,+kaikki+ovat,+joille+Jumala+on+puhunut+Israelin+kansaa,+valittua+kansaa,+joka+Jumalan+Valtakunnassa+tulee+hallitsemaan+myös+seurakuntaa.
Mainitse+se,+mitä+detaljia+mielestäsi+rikon,+onko+Raamatun+kohdat+väärennetty,+vai+mitä.
Vastuu+puheistasi+on+Sinulla.
18.06.2018 21:18
63 / 692