Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. säälikis käy niin teutämätöntä, tai niin vähälle opille jäänyttä, joka ei tiedä, MITÄ JEESUS TEKI NE KOLME "KUOLLEENA OLLUTTA PÄIVÄÄ" ja kenelle?

Lue Raamattua.
  2. Vekelle. Alootuksessasi kysyt, kumpi on tärkiämpi Jeesus vai Pyhä Henki ? Kuule, sehän on sama asia. Muistatko, kun Jeesus puhalsi Henkensä opetuslastensa päälle ja sanoi: Ottakaa Pyhä Henki." ** Jos kerrot saivatko he sen todella? Miksi Jeesus kielsi Heitä lähtemästä, ENNEKUIN HE TODELLA SAAVAT HENEGEN HELLUNTAINA, kuten kävikin.

Mutta se, että kumpi on tärkeämpi? Molemmat, ja He ovat molemmat personoja, kuten Isä. Juutalaiset isovahvempamme kyllä sanoivat heitä Elohiim nimellä, mutta siihen on taas eri syyt.

Ei se nille opetuslapsille tietenkään jääny, vaan heiltä uskon vastaan ottamisen kautta se jaetaan asumaan uskovaiseen ihimiseen. ** Nyt keulii. Missä niin lukee. He saivat Hengen vasta Helluntaina, ja KERRO YKSIKÄÄN PAIKKA, JOSSA PH SIIRTYI Opetuslasten toimesta. Pyhää Henkeä ei voi komennella, ja siksi sitä ei ole SRK;n piireissä, vaikka He kuinka sitä puhaltelevat.

Se on semmoonen ketjureakio, joka kulukee syvämestä syvämeen uskovaisten ihimisten kesken. * Mistä tuo tieto muusta kun saatanallisesta saarnaajasta? Näytä paikka Raamatusta.

Siitä se uskovien yhyteys tullee, mutta ei miten tahansa uskovien, vaan oikialla raamatun mukaasella uskolla. *** Kannattaa lähteä VL liikkeestä, että pääsee mukaan.

Täällä väännetähän Raamattua mielensä mukaseks ja välillä jätetään osa poiski, kun pussiin muuten jäisivät ** Sano mitä olen JÄTTÄNYT POIS. MITÄ LISÄNNYT.

Sitten tuo Raamaun tulkita on ihan outua, kun sekin tapahtuu heijän omilla aivoollaan, kun ei heillä Hekeä ole kirjootuksia vallaisemahan.** Täsmennä, pane yksi esimerkki.

Mutta ei Veke meillä hättää oo lainkaan, meillähän on venheessä Jeesus Henkensä muodossa mukana ja iso lauma uskovia sisaria ja veljiä.** Eikö VL järvet ole nyt jäässä??

Kes.
  3. Pohjoisesta maasta on kuultu täällä kahdenlaista versiota ja itse en tiedä kumpaan uskoisi. * Myös kysymyksiä on kaksi.

Esim. Jeremia kertoo Babylonista, joka on Israelin pohjois- puolella seuraavaan 2 Ilmoittakaa kansojen keskuudessa, tehkää tiettäväksi, kohottakaa merkkiviiri ja kuuluttakaa, huutakaa rohkeasti: Babylon valloitetaan, Bel ei voi mitään, Marduk syöstään maahan. Kaikki jumalat joutuvat häpeään, kaikki jumalankuvat syöstään maahan.
    3 POHJOISESTA HYÖKKÄÄ MAA BABYLONIAN KIMPPUUN ja hävittää maan autioksi. Kukaan ei jää sinne asumaan, ihmiset karjoineen pakenevat pois.

Jokainen tajuaa, että tässä on kysymyksessä aivan muu kun lestadiolainen Suomi. Valloittajana OLI Persialainen Kyyrös.

Toinen asia, jota ei pidä sekoittaa lähi- pohjoiseen, vaan Pohjoiseen maan ääreen.

Taas kun Jeremia puhuu mieltä diasporalaista, Hän kertoo sen näin. 31; 7 Näin sanoo Herra: -- Iloitkaa ja riemuitkaa Jaakobista, huutakaa ylistystä kansoista parhaalle! Kiittäkää Herraa, kaikukoon kaikkialla huuto: "Nyt sinä, Herra, PELASTAT KANSASI, kaikki, JOTKA OVAT JÄLJELLÄ ISRAELISTA!"
    8 Minä TUON HEIDÄT takaisin POHJOISESTA MAASTA, kokoan heidät maailman ääristä asti! Heidän joukossaan ovat myös sokeat ja rammat, raskaana olevat ja synnyttävät. Suurena joukkona he kaikki PALAAVAT TÄNNE ( Tässä kerrotaan VAIN juutalaista, jotka palaavat, ja rammat, tarkoittaa letonkonetta. Jeremia kertoo myös sen, että he tulevat vuorten yli niin, ettei polvi yllä vuoreen ).

Kysymys ei ole mistään lahkoista, vaan Jumalan omaisuuskansasta.
  4. Luin tämän viestiketjun ja totean, että tiedätlö, että tuollaista sydämen asennetta Kristus meiltä odottaa.

Hän ei odota, että me tiedettäis kaikesta kaikki (onkohan tarkoituskaan, kun Raamattua voi tulkita niin monella tapaa). Tärkein ja keskeisin asia kuitenkin Raamattua lukiessa on Jeesuksen esimerkki rakastaa lähimmäistä kuin itseään. Siinä on laki ja profeetat. ** Kyllä Jeesus tähdensi viimeisen kolmen elossa olemisen kuukauden aikana, että - ETTEÖ TE TEUNNE KIRJOITUSKIA. Kyllä kristityn on hyvä päivätäin lukea Raamattua.

Kristus odottaa vastaanottavaa mieltä ja se riittää. ** Mielestäni ei. Jeesus itse sanoi - "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa. Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa

Kyllä meillä pitää olla se uskoja tunnustus, että Jeesus on luvattu Messias, Kristus.

Ei auta vaikka kuinka hokisimme toiselle että "usko nyt, usko", jollei Jumala lahjoita sitä uskoa. * Tässä Jeesus taas kertoo – menkää ja kertokaa, ei hokekaa.

Kerrot, että kukaan ei voi selittää olevansa oikeassa. Olen toista miltä, ja panin sen juuri tuonne ylös, se on sama myös alkukielellä. Mutta sitä ihmettelen, mitä tulkintaa SRK käyttää, koska Tuhlaajapojan vertauksessa kun Isän käskystä palvelija pukee pojan, tämä mielletään VL luvaksi olla välimies. Tämä kyllä on aivan muuta, palavalian tehtävä on palvella. Ei se tee hänestä VL välimiestä, jota Raamatussa ei ole ylipäätäänkään.

Kaikkiin kysymyksiin ei tarvitsekaan saada vastauksia ja mitä enemmän itse vuosikymmeniä olen Raamattua tutkinut, niin sitä vähemmän huomaan tietäväni. ** Tsot tsot. Onpa opit menneet pieleen. Etkö ole löytänyt sieltä kohtaa, että Raamattu on seitsemällä sinetillä varustettu, ja VASTA PYHÄ HENKI SEN AVAA, miten on, oletko Voideltu.

Ihmetyttää, jos olet vain tyhmentynyt, ja hallitset alkukielen. Minulle se antaa aina ja aina, päivittäin uutta.

Siitä syystä, että se on täynnä ristiriitaisuuksia, koska luemme tätä käännöstä, joka on käännösten käännös ja vielä niin, että joku ja jotkut ovat aikoinaan päättäneet mitä siihen tulee ja mikä jätetään pois. Näin ollen on jäljellä vain Kristuksen armo ja se riittää! ** Taas pieleen. Kaksi viimeistä on käännetty alkukielestä, bibliassa on käännöksen käännöksen käännös.

Siunausta sinulle Heke-Veke ja kaikki muutkin! Olkaamme levossa! Hän on kaiken yläpuolella! *** Amen.

Mukavaa viikonloppua te Kristuksen rakkaat!! ** Samaa sinulle.

Kes.
  5. vaan se himo, mikä ylittää Jumalan ja ihmisen välisen suhteen.

VL juoksee tuapakalle, eenkuin loppuriúkous on alkanut ja tupakantuskaan ajaa hakemaan tupakkaa piittaamatta Jumlan palaveluskesta. Siinä Heidän himossa se synti on.
  6. kohdan Raamatusta?