Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. >>Kunpa+kaikki+taivaaseen+haluavat+saisivat+armon+ja+löytäisivät+oikean+tien.+Se+tie+on+Jumalan+asettama.**+Ensinnäkin,+mistä+löydät+Raamatusta+vahvistusta,+että+iankaikkisuus+on+Taivaassa.Sitä+vastoin+siellä+sanotaan+useassa+kohdassa,+että+se+on+maan+päällä,+ja+juuri+Jerusalemissa.+Lue+Ilm+21,1-8.>>+Ja+Jeesus+on+sovittanut+kaikkien+ihmisten+synnit.+**+Juuri+näin,+mutta+kun+synnin+sovitus+ei+tee+vanhurskasta,+vaan+Uudestisyntyminen+ylhäältä,+ja+uskominen+Jeesus+Messiaaksi.Ne+synnit+Hän+sovitti,+ja+teko+on+voimassa+ainoastaan+heille,+jotka+ovat+antaneet+elämänsä+Jeesukselle,+ja+seuraavat+Häntä.>>Raamatusta:+"Minä+asetan+sinun+eteesi+elämän+ja+kuoleman+tien,+valitse+elämä.+**+Missä+kohti+näin+sanotaan?Missä+kohti+sanotaan,+että+>>Se+on+kehotus+valita+taivaaseen+johtava+tie.+**+Jeesus+käski+valita+vain+Hänet,+tieksi.>>Vain+Jumala+voi+avata+silmät+näkemään+oikean+tien+ja+Raamatun+mukaan+"pyhä+henki+kutsuu,+kokoaa,+valaisee+ja+pyhittää+ja+oikeassa+uskossa+varjelee".+Missä+kohti+nämä+sanat?>>Raamatusta:"Kun+Jumalan+valtakunta+lähestyy,+älä+paaduta+sydäntäsi,+vaan+ole+ahkera+ja+tee+parannus."+Mitä+parannus+takoittaa+Raamatun+mukaan:+"Parannus+on+mielen+muutos,+se+on+ahdistusta+ja+surua+synnin+tähden+ja+katumusta+ja+evankeliumin+saarnan+uskomista,+että+synninpäästö+vapauttaa+ihmisen+synnin+taakasta+ja+siirtää+hänet+kuolemasta+elämään+kristuksen+sovitustyön+tähden+ja+Jumalan+seurakunnan+jäseneksi.+Meitä+ja+Herraa+Jeesusta+seuraamaan,+elämässä,+kilvoituksessa..."+Tämä+usko+tuo+rauhan+tunnolle+ja+ilon+ja+elävän+Taivastoivon.**+Laita+jotain+kohtia+Raamatusta,+ettei+jää+omien+puheittesi+varaan?>>Miksikö+kirjoitin+tähän+näin+tarkasti?!+Koska+tiedän,+että+ei+ole+olemassa+vain+herjaajia+ja+pilkkaajia,+vaan+myös+niitä,+jotka+aidosti+etsivät+Jumalan+rauhaa+tunnolleen.**+Tarkka+olet,+mutta+et+ole+tarkka+Raamatussa,+kerro+sekin,+missä+Jumala+lupasi+rauhan+UT;ssa?+Ja+oli+muuten+kaikkivaltias+Jeesus+joka+tämän+sanoi;+Johanneksen+evankeliumi:14:27+Rauhan+minä+jätän+teille:+minun+rauhani+-+sen+minä+annan+teille.+En+minä+anna+teille,+niinkuin+maailma+antaa.+Älköön+teidän+sydämenne+olko+murheellinen+älköönkä+peljätkö+>>Mutta+nyt+on+armon+aika+ja+jos+joku+kokee,+että+häluaa+löytää+oikean+uskon,+jossa+vallitsee+Jumalan+rauha.**+Jutuillasi+ei+ole+päätä+eikä+häntää.+Kerro+missä+Raamatussa+on+Jumalan+rauha+Vanhassa+Testamentissa,+uudessa+se+on+Jeesuksessa+Kristuksessa,+ei+Jumalassa.+>>Tästä+maailmasta+ei+Jumalan+rauhaa+muualta+löydy,+kuin+sieltä+"missä+Jumalan+sana+oikein+saarnataan+ja+sakramentit+oikein+jaetaan".**+Mainitsetko+kohdan+Raamatusta,+vaikka+missä+Jumala+puhuu+sakramenteista?Se+Jumalan+Sana+on+itse+Jeesus,+ja+sitähän+ei+Kerhossa+saarnata,+vaan+Jumalaa,+jota+teillä+ei+ole+ilman+Messiasta,+ja+tulimerta,+josta+huutaa+jo+naapureillekin+Vl+pennut+alle+kymmenvuotiaina.Oletpa+todella+väärä+opettaja+Kerhon+raamatun+mukaisena.
  2. Jäi+puhuttelemaan+tuo+kohta;+Room.+9:18+Jumala+siis+armahtaa+kenet+tahtoo+ja+paaduttaa+kenet+tahtoo.+[2.+Moos.+4:21]+**+joten+perätyin+alkutekstiin,+joka+kuuluu;+Niinpä+siis+jota+tahtoo,+armahtaa,+mutta+jota+tahtoo,+kovettaa?Asiassa+ei+ole+mitään,+joka+viittaa+ihmisen+pelastumiseen.+Sen+tekee+ihmisen+oma+usko+Jeesukseen+Messiaana,+ja+uudestisynnyttyä+ylhäältä,+näin+valinta+on+ihmisen,+mutta+mahdollisen+tuomion+antaa+Jeesus,+jolla+on+KAIKKI+valta,+se+on+itse+Jumalan+antama.On+myös+huomioitava+se,+että+uudestisyntyneiden+Pyhien+kirjoja+ei+edes+avata,+heidän+tekoja+ovat+olleet+Pyhiä,+ja+uskohan+ilman+tekoja+on+turhaa+(Jaak.+2:17+Näin+on+uskonkin+laita.+Yksinään,+ilman+tekoja,+se+on+kuollut).Jumala+on+antanut+vallan+Pojalleen,+Taivaassa+ja+maan+päällä,+ja+on+vanhurskas,+eikä+mielivaltaisesti+jaottele+ihmisiä,+vaan+on+antanut+vallan+Pojalleen,+joka+pelastaa+vain+omansa.+Ilmestyskirjan+mukaan+siinä+jonossa+on+vain+1/3+hänen+seuraajiaan.+2Moos+4;21+kertoo+mitä+paaduttamisella+ja+kovettamisella+tarkoitetaan;+Herra+sanoi+Moosekselle:+"Kun+nyt+palaat+Egyptiin,+tee+faraon+edessä+kaikki+ne+ihmeteot,+joihin+minä+olen+antanut+sinulle+vallan.+Mutta+minä+kovetan+hänen+sydämensä,+niin+ettei+hän+päästä+kansaa+lähtemään.Sillä+kovettamisella+ei+ole+mitään+tekemistä+pelastumisen+kanssa,+vaan+sillä+aikoinaan+Jumala+ohjasi+ihmisten+ja+kansojen+toimintaa,+kuten+kovetti+aikoinaan+Faaraon,+esti+silloin+Israelin+exoduksen.Myöhemmin+Hän+sen+kumosi,+ja+Israel+lähti+luvattuun+maahan.Haukutte+väärää+puuta,+jos+näin+haluaa+sanoa.>>Armahtaminen+edellyttää+uskoa+jos+hän+paaduttaa+kenet+tahtoo,+silloin+hänellä+on+se+valta.+**+Siitä,+että+koettaminen+ja+paatuminen+koskee+uskoa,+ei+ole+mitään+kirjoitettu+Raamatussa,+eikä+siitä+ole+näyttöä+tässä+jakeessa.Sama+koskee+pelastumista.Nyt+Hän+ei+tahdo+muuta+kun+sen,+että+vetää+ihmisiä+Poikansa+puoleen,+mutta+on+ilmeisesti+paaduttanut+osan+Kerhoa.Hermeneuttisesti+tulee+olla+tarkka.
  3. >>Nyt+et+taida+olla+tosissasi.+**+Tosissani+olen,+mutta+vastaan+samalla+tasolla,+mitä+kirjoitus,+johon+vatsaan.Kristityn+ei+tarvitse+pitää+mitään+muuta,+kun+katseensa+Kristuksessa,+Hänen+armossaan+on+meille+kyllin.Saman+Paavalikin+toteaa.Jumala+ei+kuule+ihmistä,+ainoastaan+Poikaansa+ja+en+käsitä+mitä+epäjumalia+on+muita+kun+raha,+vallanhalu,+tai+muut+himot+sekä+synnit,+josta+UT+kirjoittaa.Minulla+ei+ole+tarpeita+niistä.XX,+olen+usein+kertonut,+etten+lue+Raamattua,+vaan+tutkin+hermeettisesti,+Eksegetiikkaa+työkaluna+käyttäen.Jaakobhan+oli+Jumalan+mies,+ei+Jeesuksen+ja+Hän+todella+varoitti+sukuaan+epäjumalista,+joka+on+VT;n+sanoma+Israelille.Minulla+ei+ole+muita+Jumalia,+kun+Adonai.+mutta+tie+Häneen+kulkee+Jeesuksen+sisäisen+tuntemisen+kautta.Kehossa+niitä+riittää,+sääntöjen+kuuleminen,+raha+yms.Siihen+aikaanhan+oli+”jumalia+satoja”,+mmAitherilmapiirin,+kirkkauden,+taivaan+ja+avaruuden+jumala Gaiamaaemo,+maan+jumalatar,titaanien+äiti,titaani Tellus/TerraHemerapäivän+jumalatar DiesKronosajan+titaani,+titaanien+hallitsija SaturnusOkeanosmeren+titaani KoiosPohjoisen+titaani KriosEtelän+titaani HyperionIdän+titaani IapetosLännen+titaani Theiajumalatar,+titaani Rheajumalatar,+titaani+sekä+jumalten+äiti Themisjärjestyksen+jumalatar,+titaani Mnemosynemuistin+jumalatar,+titaani Foibeennustuksen+jumalatar,+titaani Tethysmeren+jumalatar,+titaani Nemesiskoston+ja+tasapainon+jumalatar InvidiaNyksyön+jumalatar NoxUranos +tässä+vain+kolmannes+niistä.Tuossa+Mooseksen+kirjassa+on+suurin+sanoma+rakentaa+alttari+Jaakobin+ja+Iisakin+Jumalalle.Tänä+päivänäkin+muodostuu+Jumala+(Adonai)+epäjumalasi,+jolle+usko+Jeesusta+Herraksi.+Yhteyttä+Häneen+ei+tule,+kuten+ei+tule+Kerhossakaan,+koska+ei+ole+Jeesusta.>>Ei+ne+korvarenkaat+ollee+vieraita+jumalia+vaan+ne+olivat+niitä+vaatteita+jotka+vaihdettiin+pois+mutta+vaateet+Israelin+kansalla+on+ollut+päällä+sen+jälkeenkin.**+Juuri+näin,+mutta+mm+Afrikassa+ja+Burman+seudussa+koruissa+elää+heidän+Jumalansa.Olen+havainnut+saman+kun+Sinäkin+jo+aikapäiviä,+jossa+Jumala+kehottaa+käyttämään+koruja+sekä+tanssia.Kyllä+me+XXX+olemme+saman+Messiaan+seuraajia,+mutta+nyanssit+joskus+puhuttelee.Siunausta.Kes.