Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+Jeesus+antaa+kaikille+synnit+anteeksi,+jos+uskoo+Hänet+Kaikkivaltiaaksi+Messiaaksi.
Tärkein+jakeen+sanoma+on+se,+etti+Kerho+sitä+tee+vaan+yksin+Jeesus.
Kerhon+"synnit+anteeksi+suksen+veressä"+on+pelkkä+markkinahuuto.
07.06.2018 22:33
>>Kunpa+kaikki+taivaaseen+haluavat+saisivat+armon+ja+löytäisivät+oikean+tien.+Se+tie+on+Jumalan+asettama.**+Ensinnäkin,+mistä+löydät+Raamatusta+vahvistusta,+että+iankaikkisuus+on+Taivaassa.
Sitä+vastoin+siellä+sanotaan+useassa+kohdassa,+että+se+on+maan+päällä,+ja+juuri+Jerusalemissa.+Lue+Ilm+21,1-8.
>>+Ja+Jeesus+on+sovittanut+kaikkien+ihmisten+synnit.+**+Juuri+näin,+mutta+kun+synnin+sovitus+ei+tee+vanhurskasta,+vaan+Uudestisyntyminen+ylhäältä,+ja+uskominen+Jeesus+Messiaaksi.
Ne+synnit+Hän+sovitti,+ja+teko+on+voimassa+ainoastaan+heille,+jotka+ovat+antaneet+elämänsä+Jeesukselle,+ja+seuraavat+Häntä.
>>Raamatusta:+"Minä+asetan+sinun+eteesi+elämän+ja+kuoleman+tien,+valitse+elämä.+**+Missä+kohti+näin+sanotaan?
Missä+kohti+sanotaan,+että+>>Se+on+kehotus+valita+taivaaseen+johtava+tie.+**+Jeesus+käski+valita+vain+Hänet,+tieksi.
>>Vain+Jumala+voi+avata+silmät+näkemään+oikean+tien+ja+Raamatun+mukaan+"pyhä+henki+kutsuu,+kokoaa,+valaisee+ja+pyhittää+ja+oikeassa+uskossa+varjelee".+Missä+kohti+nämä+sanat?
>>Raamatusta:"Kun+Jumalan+valtakunta+lähestyy,+älä+paaduta+sydäntäsi,+vaan+ole+ahkera+ja+tee+parannus."+Mitä+parannus+takoittaa+Raamatun+mukaan:+"Parannus+on+mielen+muutos,+se+on+ahdistusta+ja+surua+synnin+tähden+ja+katumusta+ja+evankeliumin+saarnan+uskomista,+että+synninpäästö+vapauttaa+ihmisen+synnin+taakasta+ja+siirtää+hänet+kuolemasta+elämään+kristuksen+sovitustyön+tähden+ja+Jumalan+seurakunnan+jäseneksi.+Meitä+ja+Herraa+Jeesusta+seuraamaan,+elämässä,+kilvoituksessa..."+Tämä+usko+tuo+rauhan+tunnolle+ja+ilon+ja+elävän+Taivastoivon.**+Laita+jotain+kohtia+Raamatusta,+ettei+jää+omien+puheittesi+varaan?
>>Miksikö+kirjoitin+tähän+näin+tarkasti?!+Koska+tiedän,+että+ei+ole+olemassa+vain+herjaajia+ja+pilkkaajia,+vaan+myös+niitä,+jotka+aidosti+etsivät+Jumalan+rauhaa+tunnolleen.**+Tarkka+olet,+mutta+et+ole+tarkka+Raamatussa,+kerro+sekin,+missä+Jumala+lupasi+rauhan+UT;ssa?+Ja+oli+muuten+kaikkivaltias+Jeesus+joka+tämän+sanoi;+Johanneksen+evankeliumi:
14:27+Rauhan+minä+jätän+teille:+minun+rauhani+-+sen+minä+annan+teille.+En+minä+anna+teille,+niinkuin+maailma+antaa.+Älköön+teidän+sydämenne+olko+murheellinen+älköönkä+peljätkö
+>>Mutta+nyt+on+armon+aika+ja+jos+joku+kokee,+että+häluaa+löytää+oikean+uskon,+jossa+vallitsee+Jumalan+rauha.**+Jutuillasi+ei+ole+päätä+eikä+häntää.+Kerro+missä+Raamatussa+on+Jumalan+rauha+Vanhassa+Testamentissa,+uudessa+se+on+Jeesuksessa+Kristuksessa,+ei+Jumalassa.+
>>Tästä+maailmasta+ei+Jumalan+rauhaa+muualta+löydy,+kuin+sieltä+"missä+Jumalan+sana+oikein+saarnataan+ja+sakramentit+oikein+jaetaan".**+Mainitsetko+kohdan+Raamatusta,+vaikka+missä+Jumala+puhuu+sakramenteista?
Se+Jumalan+Sana+on+itse+Jeesus,+ja+sitähän+ei+Kerhossa+saarnata,+vaan+Jumalaa,+jota+teillä+ei+ole+ilman+Messiasta,+ja+tulimerta,+josta+huutaa+jo+naapureillekin+Vl+pennut+alle+kymmenvuotiaina.
Oletpa+todella+väärä+opettaja+Kerhon+raamatun+mukaisena.
07.06.2018 22:07
Luin+kirjoituksen,+joka+oli+vahvistettu+kirjoittajan+nimellä.
Hän+puhui+niin+suoraa+asiaa,+ettei+välejä+jäänyt.+Tilanne+on+todella+se,+ja+ihmetyttää,+miksei+viranomaiset+puutu+tilateiseen,+sillä+sehän+on+selkeä+kartelli.
Siinä+on+se+SRK;n+evankeliumi.
07.06.2018 20:31
Helvettihän+ei+ollut+mukana+maailman+luomisessa,+sen+tarve+tuli+myöhemmin,+ei+ihmisen,+vaan+langenneiden+enkeleiden+mm.+Luchiveruksen+vuoksi,+joka+oli+saatana.
Onko+se+nyt+olemassa,+sitä+ei+Raamattu+vahvista,+todennäköisesti+ei,+mutta+se+tulee+viimeistään+Herran+päivänä,+viimeisen+tuomion+aikana,+jossa+Jumala+tuomitsee+kansat,+sekä+ryhmät+ja+Jeesus+ihmiset.
Raamattu+kertoo,+että+Iankaikkisuuteen+Jerusalemiin+pääsee+vain+1/3,+ja+loput+eivät+ja+ainut+paikka+kyseinen+helvetti,+ikuinen+ero+Jumalasta.
Jeesus+pelastaa+vain+omansa;+Matteus+25;+
40+Kuningas+vastaa+heille:+'Totisesti:+kaiken,+minkä+te+olette+tehneet+yhdelle+näistä+vähäisimmistä+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+minulle.'+
41+"Sitten+hän+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+minun+luotani,+te+kirotut,+ikuiseen+tuleen,+joka+on+varattu+Saatanalle+ja+hänen+enkeleilleen.
Sitten+kysymykseen,+kuuluuko+oppi+helvetistä+VL+opetukseen?+Vastus+on+selvä,+se+on+yksi+pääteemoista,+vaikka+Jeesus+ei+juuri+sitä+tehnyt,+vaan+kirkasti+Isää+Pojassaan+ja+uskoa+siihen,+että+Hän+on+tie,+totuus+ja+elämä.
Helveistä+on+turha+saarnata,+se+on+lahkojen+juttuja,+evankeliumia+ihmiset+tarvitsee,+ja+se+on+Jeesuksen+tahto.+Hän+on+se+evankeliumi,+hyvä+sanoma.
Saatanallistahan+tässä+on+se,+että+tulimeri+on+enemmän+Kerholaisten+mielessä,+mitä+Jeesus.
Näin+tehdään+pelkästään+orjia,+vailla+todellista+elämää,+jonka+antaa+vain+Jeesus,+rauhassaan.
07.06.2018 20:18
Jäi+puhuttelemaan+tuo+kohta;+Room.+9:18+Jumala+siis+armahtaa+kenet+tahtoo+ja+paaduttaa+kenet+tahtoo.+[2.+Moos.+4:21]+**+joten+perätyin+alkutekstiin,+joka+kuuluu;+Niinpä+siis+jota+tahtoo,+armahtaa,+mutta+jota+tahtoo,+kovettaa?
Asiassa+ei+ole+mitään,+joka+viittaa+ihmisen+pelastumiseen.+Sen+tekee+ihmisen+oma+usko+Jeesukseen+Messiaana,+ja+uudestisynnyttyä+ylhäältä,+näin+valinta+on+ihmisen,+mutta+mahdollisen+tuomion+antaa+Jeesus,+jolla+on+KAIKKI+valta,+se+on+itse+Jumalan+antama.
On+myös+huomioitava+se,+että+uudestisyntyneiden+Pyhien+kirjoja+ei+edes+avata,+heidän+tekoja+ovat+olleet+Pyhiä,+ja+uskohan+ilman+tekoja+on+turhaa+(Jaak.+2:17+Näin+on+uskonkin+laita.+Yksinään,+ilman+tekoja,+se+on+kuollut).
Jumala+on+antanut+vallan+Pojalleen,+Taivaassa+ja+maan+päällä,+ja+on+vanhurskas,+eikä+mielivaltaisesti+jaottele+ihmisiä,+vaan+on+antanut+vallan+Pojalleen,+joka+pelastaa+vain+omansa.+
Ilmestyskirjan+mukaan+siinä+jonossa+on+vain+1/3+hänen+seuraajiaan.+
2Moos+4;21+kertoo+mitä+paaduttamisella+ja+kovettamisella+tarkoitetaan;+Herra+sanoi+Moosekselle:+"Kun+nyt+palaat+Egyptiin,+tee+faraon+edessä+kaikki+ne+ihmeteot,+joihin+minä+olen+antanut+sinulle+vallan.+Mutta+minä+kovetan+hänen+sydämensä,+niin+ettei+hän+päästä+kansaa+lähtemään.
Sillä+kovettamisella+ei+ole+mitään+tekemistä+pelastumisen+kanssa,+vaan+sillä+aikoinaan+Jumala+ohjasi+ihmisten+ja+kansojen+toimintaa,+kuten+kovetti+aikoinaan+Faaraon,+esti+silloin+Israelin+exoduksen.
Myöhemmin+Hän+sen+kumosi,+ja+Israel+lähti+luvattuun+maahan.
Haukutte+väärää+puuta,+jos+näin+haluaa+sanoa.
>>Armahtaminen+edellyttää+uskoa+jos+hän+paaduttaa+kenet+tahtoo,+silloin+hänellä+on+se+valta.+**+Siitä,+että+koettaminen+ja+paatuminen+koskee+uskoa,+ei+ole+mitään+kirjoitettu+Raamatussa,+eikä+siitä+ole+näyttöä+tässä+jakeessa.
Sama+koskee+pelastumista.
Nyt+Hän+ei+tahdo+muuta+kun+sen,+että+vetää+ihmisiä+Poikansa+puoleen,+mutta+on+ilmeisesti+paaduttanut+osan+Kerhoa.
Hermeneuttisesti+tulee+olla+tarkka.
07.06.2018 08:24
Paras+kirjoitus+pitkään+ainaan,+Amen.
07.06.2018 07:17
Tuo+Room.+9;18+kannattaa+lukea+myös+edellsiet+jakeet,+koska+se+koskee+vain+Jumalan+lupauksia+Israelille,+ei+välttämättä+kaikelle+kansalle,+ja+otit+vain+yhden+jakeen.
Lue+laajemmin;
10+Eikä+ainoastaan+hänelle+näin+käynyt,+vaan+samoin+kävi+Rebekallekin,+joka+oli+tullut+raskaaksi+yhdestä,+meidän+isästämme+Iisakista;
11+ja+ennenkuin+kaksoset+olivat+syntyneetkään+ja+ennenkuin+olivat+tehneet+mitään,+hyvää+tai+pahaa,+niin-että+Jumalan+valinnan+mukainen+aivoitus+pysyisi,+ei+tekojen+tähden,+vaan+kutsujan+tähden-
12+sanottiin+hänelle:+"Vanhempi+on+palveleva+nuorempaa",
13+niinkuin+kirjoitettu+on:+"Jaakobia+minä+rakastin,+mutta+Eesauta+minä+vihasin".
14+Mitä+siis+sanomme?+Ei+kaiketi+Jumalassa+ole+vääryyttä?+Pois+se!
15+Sillä+Moosekselle+hän+sanoo:+"Minä+olen+armollinen,+kenelle+olen+armollinen,+ja+armahdan,+ketä+armahdan".
16+Niin+se+ei+siis+ole+sen+vallassa,+joka+tahtoo,+eikä+sen,+joka+juoksee,+vaan+Jumalan,+joka+on+armollinen.
17+Sillä+Raamattu+sanoo+faraolle:+"Juuri+sitä+varten+minä+nostin+sinut+esiin,+että+näyttäisin+sinussa+voimani+ja+että+minun+nimeni+julistettaisiin+kaiken+maan+päällä".
18+Niin+hän+siis+on+armollinen,+kenelle+tahtoo,+ja+paaduttaa,+kenen+tahtoo.
Taas+tuo+Joh+6;44+olen+laittanut+palstalle+satoja+kertoja,+koska+asia+on+eksahti.
06.06.2018 21:55
Mitä+tuo+typerä+biblian+kopiointi+mielestäsi+tarkoittaa,+joka+ei+ole+Raamatusta.
Raamatussa+se+taas+on+näin;+3+Sinun+häpysi+paljastuu,+häpeäsi+on+kaikkien+nähtävissä.+Kun+minä+käyn+kostamaan,+ei+kukaan+voi+minua+estää
Mentelmäsi+on+Palstan+sääntöjen+vastaista,+sekä+tosi+tyhmää.
Jo+3+vuotiaat+osaavat+kopoida?
06.06.2018 20:41
Ketä+ko.+jae+tarkoittaa?
Eli,+konteksti,+please.
06.06.2018 20:36
Minkä+Jeesus+panee+ehdoksi?
Joh.+3:3+
Jeesus+vastasi+hänelle:+"Totisesti,+totisesti:+jos+ihminen+ei+synny+uudesti,+ylhäältä,+hän+ei+pääse+näkemään+Jumalan+valtakuntaa."
Tämä+1/3+vain+pelastuu,+joka+saa+upotuksessa+Hengen+ja+uudelleensyntyy+ylhäältä.
Muut+eivät+pelastu,+eli+näe+Jumalan+Valtakuntaa.
06.06.2018 20:35
Missä+sanotaan,+että+tarvitaan?
Jeesus+on+hoitanut+homman+jo+2000v+sitten.
06.06.2018 20:32
Lopeta+se+"unessa+olosi"+bibliasi+kanssa.
Raamatussa+asia+kuuluu;16+"Kun+miehellä+on+ollut+siemensyöksy,+hänen+tulee+peseytyä+kauttaaltaan+ja+hän+on+epäpuhdas+iltaan+saakka.
Harva+nai+"unessa",+miten+Sinä.
06.06.2018 15:12
Eikö+asia+kannata+lukea+Raamatusta,+se+on+lähempänä+alkutekstiä.
13+Joka+ei+toista+armahda,+saa+itse+armottoman+tuomion,+mutta+joka+armahtaa,+saa+tuomiosta+riemuvoiton.
Asia+voi+tulla+esiin+juuri+päinvastoin.
06.06.2018 15:09
Missä+Raamattu+kertoo+TV;n+katsomisen+synniksi?
Se+on+vain+Kerho-+raamatun+synti,+ei+muuta.
06.06.2018 15:02
Näin+se+kuuluu+Matteuksen+22+luvussa.
05.06.2018 12:44
Ei,+mutta+kun+siihen+liitetään+kaksi+persoonaa,+niin+näin+kirjoitin.
Asia+olisi+selvinnyt,+jos+olisit+lukenut+koko+kirjoituksen.
05.06.2018 07:48
Voistko+laittaa+paikan,+joka+puoltaa+sitä,+että+Jumala+antaa+uskon,+kenelle+tahtoo?
04.06.2018 19:41
Onhan+se+outo,+jos+ei+tunne+asiaa.
Opiskele+hieman.+Adonai+on+Jumalan+erisnimi,+kuten+jaakobin+ja+Iisakin+jumalakin.
Kerro,+mitä+et+ymmärtänyt,+autetaan.
04.06.2018 18:39
>>Nyt+et+taida+olla+tosissasi.+**+Tosissani+olen,+mutta+vastaan+samalla+tasolla,+mitä+kirjoitus,+johon+vatsaan.
Kristityn+ei+tarvitse+pitää+mitään+muuta,+kun+katseensa+Kristuksessa,+Hänen+armossaan+on+meille+kyllin.
Saman+Paavalikin+toteaa.
Jumala+ei+kuule+ihmistä,+ainoastaan+Poikaansa+ja+en+käsitä+mitä+epäjumalia+on+muita+kun+raha,+vallanhalu,+tai+muut+himot+sekä+synnit,+josta+UT+kirjoittaa.
Minulla+ei+ole+tarpeita+niistä.
XX,+olen+usein+kertonut,+etten+lue+Raamattua,+vaan+tutkin+hermeettisesti,+Eksegetiikkaa+työkaluna+käyttäen.
Jaakobhan+oli+Jumalan+mies,+ei+Jeesuksen+ja+Hän+todella+varoitti+sukuaan+epäjumalista,+joka+on+VT;n+sanoma+Israelille.
Minulla+ei+ole+muita+Jumalia,+kun+Adonai.+mutta+tie+Häneen+kulkee+Jeesuksen+sisäisen+tuntemisen+kautta.
Kehossa+niitä+riittää,+sääntöjen+kuuleminen,+raha+yms.
Siihen+aikaanhan+oli+”jumalia+satoja”,+mm
Aither
ilmapiirin,+kirkkauden,+taivaan+ja+avaruuden+jumala
Gaia
maaemo,+maan+jumalatar,titaanien+äiti,titaani Tellus/Terra
Hemera
päivän+jumalatar Dies
Kronos
ajan+titaani,+titaanien+hallitsija Saturnus
Okeanos
meren+titaani
Koios
Pohjoisen+titaani
Krios
Etelän+titaani
Hyperion
Idän+titaani
Iapetos
Lännen+titaani
Theia
jumalatar,+titaani
Rhea
jumalatar,+titaani+sekä+jumalten+äiti
Themis
järjestyksen+jumalatar,+titaani
Mnemosyne
muistin+jumalatar,+titaani
Foibe
ennustuksen+jumalatar,+titaani
Tethys
meren+jumalatar,+titaani
Nemesis
koston+ja+tasapainon+jumalatar Invidia
Nyks
yön+jumalatar Nox
Uranos
+tässä+vain+kolmannes+niistä.
Tuossa+Mooseksen+kirjassa+on+suurin+sanoma+rakentaa+alttari+Jaakobin+ja+Iisakin+Jumalalle.
Tänä+päivänäkin+muodostuu+Jumala+(Adonai)+epäjumalasi,+jolle+usko+Jeesusta+Herraksi.+Yhteyttä+Häneen+ei+tule,+kuten+ei+tule+Kerhossakaan,+koska+ei+ole+Jeesusta.
>>Ei+ne+korvarenkaat+ollee+vieraita+jumalia+vaan+ne+olivat+niitä+vaatteita+jotka+vaihdettiin+pois+mutta+vaateet+Israelin+kansalla+on+ollut+päällä+sen+jälkeenkin.**+Juuri+näin,+mutta+mm+Afrikassa+ja+Burman+seudussa+koruissa+elää+heidän+Jumalansa.
Olen+havainnut+saman+kun+Sinäkin+jo+aikapäiviä,+jossa+Jumala+kehottaa+käyttämään+koruja+sekä+tanssia.
Kyllä+me+XXX+olemme+saman+Messiaan+seuraajia,+mutta+nyanssit+joskus+puhuttelee.
Siunausta.
Kes.
04.06.2018 12:41
1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Se+on+suurinta+Jumalan+pilkkaa+kun+Kerho+väittää+itsestään+olevansa+”Jumalan+Valtakunta”,+tästä+Raamattu+varottaa+läpi+kirjan.
04.06.2018 07:26
66 / 692