Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Koetko+sen,+etten+tiennyt+Lain+alkamisaikaa+ja+paikkaa?+Sen+tietää+jokainen+uudestisyntynyt+juutalainen,+joten+se+siitä.En+ole+koskaan+väittänyt,+etteikö+laki+ole+voimassa+UL+aikaan,+Jeesushan+sanoo;+Luuk.+16:17+Mutta+laista+ei+häviä+piirtoakaan,+ennemmin+katoavat+taivas+ja+maa.Mutta+meille+kristityille+Hän+sanoi;+35+Sitten+yksi+heistä,+joka+oli+lainopettaja,+kysyi+Jeesukselta+pannakseen+hänet+koetukselle:+Matt+22.36+"Opettaja,+mikä+on+lain+suurin+käsky?"37+Jeesus+vastasi:+"Rakasta+Herraa,+Jumalaasi,+koko+sydämestäsi,+koko+sielustasi+ja+mielestäsi.+38+Tämä+on+käskyistä+suurin+ja+tärkein.39+Toinen+yhtä+tärkeä+on+tämä:+Rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi.+40+Näiden+kahden+käskyn+varassa+ovat+laki+ja+profeetat."Väität+myös+tyhmästi,+että+Laki+on+pantu+vain+”jumalattomille”?Mieti+miten+se+oli.+Laki+annettiin+Israelille,+heidän+turvakseen.Olet+antisemitisti,+joka+väittää,+että+Israelin+kansa+on+Jumalaton?Tosi+tyhmä+ja+sekulaari+väite,+sillä+Israelin+kansa+on+Jumalan+omaisuuskansa,+josta+n+90%+elää+vielä+”Jumala+uskossa”,+mutta+tulevat+ottamaan+Jeesuksen+vastaan+ja+pelastuvat+kaikki.Room.+11:26+Sen+tapahduttua+koko+Israel+on+pelastuva,+niin+kuin+on+kirjoitettu:+--+Siionista+on+tuleva+Pelastaja,+hän+poistaa+jumalattomuuden+Jaakobin+jälkeläisistä.Asiasta+mainitsee+myös+Jeremia+59+luvussa.Jumala+ei+antanut+ennen+Siinaita+lakia+kenellekään+vaan+kieltoja+sekä+ohjeita.>Lisäksi+Jumalan+Aabrahamille+ja+Aabrahamin+jälkeläisille+antama+ympärileikkauksen+liitto,+joka+oli+Veriyljän+eli+Herran+Jeesuksen+Kristuksen+liitonmerkki.+**+Pitäisikö+Sinun+hieman+kastoa+Raamattuun,+miksi+ympärileikkaus+asetettiin,+ei+sitä+asetettu+Messiaan+vuoksi,+vaan+merkkinä+Kaanaan+maasta.Gen+17;+7+Minä+pidän+voimassa+liiton+sinun+ja+myös+sinun+jälkeläistesi+kanssa,+ikuisen+liiton+sukupolvesta+toiseen,+ja+minä+olen+oleva+sinun+Jumalasi+ja+sinun+jälkeläistesi+Jumala.8+Minä+annan+sinulle+ja+jälkeläisillesi+pysyväksi+perintömaaksi+koko+Kanaaninmaan,+jossa+nyt+asut+muukalaisena,+ja+minä+olen+myös+sinun+jälkeläistesi+Jumala."+9+Jumala+puhui+edelleen+Abrahamille:+"Pysykää+uskollisesti+tässä+liitossa,+sinä+ja+sinun+jälkeläisesi+sukupolvesta+toiseen.10+Tämä+ehto+teidän+on+täytettävä+siinä+liitossa,+jonka+olen+tehnyt+sinun+ja+sinun+jälkeläistesi+kanssa:+teidän+tulee+ympärileikata+jokainen+mies+ja+poikalapsi.Isänikin+oli+operoitu,+uskollisuuden+nimissä.>>Herra+Jeesus+täytti+lain+myös+Aabrahamin+ja+Mooseksen+puolesta+ja+sovitti+heidänkin+syntinsä+vuodattamallaan+sovintoverellä+noin+30-luvulla.+**+Eikö+Sinua+itseäkin+jo+naurata????>>Tästä+merkiksi+heille+oli+pantu+liitonmerkiksi+ympärileikkaus+miehenpuolille+Aabrahamista+alkaen.+**+Ei,+kun+Abramista+alkaen,+ja+siinä+sanotaan+se,+että+Liitto+on+lopullinen,+kuten+Roomalaiskirje+sen+vahvistaa.+Jumala+ei+petä+omaa+kansaansa.>>Kesitas.+Kuka+on+pelastunut+lain+tekoja+noudattamalla?+**+Onko+kukaan+pelastunut+ylipäätään+vielä?+Ei,+se+tapahtuu+vasta+Herran+päivänä.Näyttää,+että+olet+noviisi+tällä+palstalla,+jossa+minua+kutsutaan+”jeesusteliaksi”,+ja+tehtäväni+olen+saanut+Herralta+tuoda+sitä+tänne,+että+tekin+voisitte+pelastua,+antamalla+elämänne+Jeesuskelle,+jolla+on+kaikki+valta,+Taivaassa+ja+maan+päällä.Muista+se,+että+laki+on+annettu+israelilaisille+ja+mieti,+mikä+sen+vaikutus+on+juuri+Sinuun.>>Israel+ei+pelastu,+koska+ovat+hyljänneet+Messiaansa,+elleivät+he+tee+parannusta.+**+Mitäh?+Totta+kai+Jumala+vetää+omiaan+niin+kovasti+Poikaansa,+että+he+Lopun+ajalla+ottavat+vastaan+pelastajansa.+Kuten+jo+kirjoitin;Room.+11:26+Sen+tapahduttua+koko+Israel+on+pelastuva,+niin+kuin+on+kirjoitettu:+--+Siionista+on+tuleva+Pelastaja,+hän+poistaa+jumalattomuuden+Jaakobin+jälkeläisistäSinä+et+tunnu+tietävän,+mutta+jo+Jesaja+sen+tiesi,+Jes.59;+20+Mutta+Siioniin+Herra+tulee+vapauttajana,+Jaakobin+jälkeläisten+luo+lunastajana,+kun+he+luopuvat+rikkomuksistaan,+sanoo+Herra>>Kesitas+on+väärien+oppien+opettaja+ja+menee+kadotukseen,+ellei+tee+parannusta.**+Mihin+minun+tulee+tehdä+parannus+ja+kenestä?>>Korvakorujen+käyttäminen+ja+meikkaaminen+ovat+Jumalan+kuvan+häpäisemistä.+**+Taisit+itse+mennä+lankaan,+josta+aiheetta+moitit+minua.Jumala+käski+kaunistua+Hänen+edessään,+koruin+sekä+asuin.>>Jumala+on+luonut+ihmisen+omaksi+kuvakseen.+**+Niin+loi,+mutta+jo+toinen+polvi+heitti+asian+menemään:+1.+Moos.+5:3+Kun+Aadam+oli+elänyt+130+vuotta,+hänelle+syntyi+poika,+joka+oli+hänen+näköisensä,+hänen+kaltaisensa,ja+hän+antoi+pojalle+nimen+Set.Ihminenhän+lankesi+syntiin,+siinä+meni+Jumalan+kaltaisuus+samoin+tein.Sinunkin+lapset+ovat+Sinun+kaltaisiaan,+ei+Jumalan.>>Joka+häpäisee+Jumalan+kuvan+itsessään+tai+toisessa+ihmisessä,+hänet+hänen+omat+syntinsä+häpäisevät+viimeisellä+tuomiolla+ja+iankaikkisessa+kadotuksessa+ja+kidutuksessa.**+Minulle+Jumala+ei+ole+”kuva”,+vaan+Messiaan+Isä,+joka+tuo+maan+päälle,+Israeliin+(jota+haukut)+tullessaan+Jumalan+Valtakunnan,+josta+voit+nyt+lukea;++Ilm+211+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä
  2. Missään+muualla+ei+esiinny+Tekstiä+"vääräuskoinen",+kun+Kerhon+raamatussa.Tuosta+Raamatun+otteita+taloudellisesta+pettämisestä+on+lukuisia.Kaikilta+lähti+siunaus,+ja+pääsääntöisesti+kuolivat+heti;+Joh+12;+4+Juudas+Iskariot,+joka+oli+Jeesuksen+opetuslapsi+ja+josta+sitten+tuli+hänen+kavaltajansa,+sanoi+silloin:5+"Miksei+tuota+voidetta+myyty+kolmestasadasta+denaarista?+Rahat+olisi+voitu+antaa+köyhille."6+Tätä+hän+ei+kuitenkaan+sanonut+siksi,+että+olisi+välittänyt+köyhistä,+vaan+siksi,+että+oli+varas.+Yhteinen+kukkaro+oli+hänen+hallussaan,+ja+hän+piti+siihen+pantuja+rahoja+ominaan.Miten+kävi+pettävälle+pariskunnalle,+joka+liittyi+seurakuntaan?Lue+tämä,+tunnistatko+itsesi,+Apt+5;1+Muuan+Ananias-niminen+mies+myi+yhdessä+vaimonsa+Safiran+kanssa+maatilan,2+mutta+pani+vaimonsa+tieten+osan+kauppahinnasta+syrjään.+Loput+hän+luovutti+apostolien+haltuun.3+Silloin+Pietari+sanoi:+"Ananias,+miksi+olet+antanut+sydämesi+Saatanan+valtaan?+Miksi+yritit+pettää+Pyhää+Henkeä+ja+jättää+maatilan+hinnasta+osan+itsellesi?+4+Tilahan+oli+sinun,+kun+et+vielä+ollut+myynyt+sitä,+ja+sinun+olivat+myös+rahat,+kun+sen+myit.+Kuinka+saatoit+ryhtyä+tällaiseen+tekoon?+Et+sinä+ole+valehdellut+ihmisille,+vaan+Jumalalle."5+Nämä+sanat+kuullessaan+Ananias+lyyhistyi+kuolleena+maahan,+ja+kaikki,+jotka+olivat+tätä+kuulemassa,+joutuivat+kauhun+valtaan.Näin+käy+rahallisille+pettäjille,+olivat+he+Kerhossa,+joka+on+siellä+rehvastelun+paikka,+vai+muissa+seurakunnissa.