Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koetko+sen,+etten+tiennyt+Lain+alkamisaikaa+ja+paikkaa?+Sen+tietää+jokainen+uudestisyntynyt+juutalainen,+joten+se+siitä.
En+ole+koskaan+väittänyt,+etteikö+laki+ole+voimassa+UL+aikaan,+Jeesushan+sanoo;+Luuk.+16:17+Mutta+laista+ei+häviä+piirtoakaan,+ennemmin+katoavat+taivas+ja+maa.
Mutta+meille+kristityille+Hän+sanoi;+35+Sitten+yksi+heistä,+joka+oli+lainopettaja,+kysyi+Jeesukselta+pannakseen+hänet+koetukselle:+Matt+22.
36+"Opettaja,+mikä+on+lain+suurin+käsky?"
37+Jeesus+vastasi:+"Rakasta+Herraa,+Jumalaasi,+koko+sydämestäsi,+koko+sielustasi+ja+mielestäsi.+
38+Tämä+on+käskyistä+suurin+ja+tärkein.
39+Toinen+yhtä+tärkeä+on+tämä:+Rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi.+
40+Näiden+kahden+käskyn+varassa+ovat+laki+ja+profeetat."
Väität+myös+tyhmästi,+että+Laki+on+pantu+vain+”jumalattomille”?
Mieti+miten+se+oli.+Laki+annettiin+Israelille,+heidän+turvakseen.
Olet+antisemitisti,+joka+väittää,+että+Israelin+kansa+on+Jumalaton?
Tosi+tyhmä+ja+sekulaari+väite,+sillä+Israelin+kansa+on+Jumalan+omaisuuskansa,+josta+n+90%+elää+vielä+”Jumala+uskossa”,+mutta+tulevat+ottamaan+Jeesuksen+vastaan+ja+pelastuvat+kaikki.
Room.+11:26+
Sen+tapahduttua+koko+Israel+on+pelastuva,+niin+kuin+on+kirjoitettu:+--+Siionista+on+tuleva+Pelastaja,+hän+poistaa+jumalattomuuden+Jaakobin+jälkeläisistä.
Asiasta+mainitsee+myös+Jeremia+59+luvussa.
Jumala+ei+antanut+ennen+Siinaita+lakia+kenellekään+vaan+kieltoja+sekä+ohjeita.
>Lisäksi+Jumalan+Aabrahamille+ja+Aabrahamin+jälkeläisille+antama+ympärileikkauksen+liitto,+joka+oli+Veriyljän+eli+Herran+Jeesuksen+Kristuksen+liitonmerkki.+**+Pitäisikö+Sinun+hieman+kastoa+Raamattuun,+miksi+ympärileikkaus+asetettiin,+ei+sitä+asetettu+Messiaan+vuoksi,+vaan+merkkinä+Kaanaan+maasta.
Gen+17;+7+Minä+pidän+voimassa+liiton+sinun+ja+myös+sinun+jälkeläistesi+kanssa,+ikuisen+liiton+sukupolvesta+toiseen,+ja+minä+olen+oleva+sinun+Jumalasi+ja+sinun+jälkeläistesi+Jumala.
8+Minä+annan+sinulle+ja+jälkeläisillesi+pysyväksi+perintömaaksi+koko+Kanaaninmaan,+jossa+nyt+asut+muukalaisena,+ja+minä+olen+myös+sinun+jälkeläistesi+Jumala."+
9+Jumala+puhui+edelleen+Abrahamille:+"Pysykää+uskollisesti+tässä+liitossa,+sinä+ja+sinun+jälkeläisesi+sukupolvesta+toiseen.
10+Tämä+ehto+teidän+on+täytettävä+siinä+liitossa,+jonka+olen+tehnyt+sinun+ja+sinun+jälkeläistesi+kanssa:+teidän+tulee+ympärileikata+jokainen+mies+ja+poikalapsi.
Isänikin+oli+operoitu,+uskollisuuden+nimissä.
>>Herra+Jeesus+täytti+lain+myös+Aabrahamin+ja+Mooseksen+puolesta+ja+sovitti+heidänkin+syntinsä+vuodattamallaan+sovintoverellä+noin+30-luvulla.+**+Eikö+Sinua+itseäkin+jo+naurata????
>>Tästä+merkiksi+heille+oli+pantu+liitonmerkiksi+ympärileikkaus+miehenpuolille+Aabrahamista+alkaen.+**+Ei,+kun+Abramista+alkaen,+ja+siinä+sanotaan+se,+että+Liitto+on+lopullinen,+kuten+Roomalaiskirje+sen+vahvistaa.+Jumala+ei+petä+omaa+kansaansa.
>>Kesitas.+Kuka+on+pelastunut+lain+tekoja+noudattamalla?+**+Onko+kukaan+pelastunut+ylipäätään+vielä?+Ei,+se+tapahtuu+vasta+Herran+päivänä.
Näyttää,+että+olet+noviisi+tällä+palstalla,+jossa+minua+kutsutaan+”jeesusteliaksi”,+ja+tehtäväni+olen+saanut+Herralta+tuoda+sitä+tänne,+että+tekin+voisitte+pelastua,+antamalla+elämänne+Jeesuskelle,+jolla+on+kaikki+valta,+Taivaassa+ja+maan+päällä.
Muista+se,+että+laki+on+annettu+israelilaisille+ja+mieti,+mikä+sen+vaikutus+on+juuri+Sinuun.
>>Israel+ei+pelastu,+koska+ovat+hyljänneet+Messiaansa,+elleivät+he+tee+parannusta.+**+Mitäh?+Totta+kai+Jumala+vetää+omiaan+niin+kovasti+Poikaansa,+että+he+Lopun+ajalla+ottavat+vastaan+pelastajansa.+Kuten+jo+kirjoitin;
Room.+11:26+
Sen+tapahduttua+koko+Israel+on+pelastuva,+niin+kuin+on+kirjoitettu:+--+Siionista+on+tuleva+Pelastaja,+hän+poistaa+jumalattomuuden+Jaakobin+jälkeläisistä
Sinä+et+tunnu+tietävän,+mutta+jo+Jesaja+sen+tiesi,+Jes.59;+20+Mutta+Siioniin+Herra+tulee+vapauttajana,+Jaakobin+jälkeläisten+luo+lunastajana,+kun+he+luopuvat+rikkomuksistaan,+sanoo+Herra
>>Kesitas+on+väärien+oppien+opettaja+ja+menee+kadotukseen,+ellei+tee+parannusta.**+Mihin+minun+tulee+tehdä+parannus+ja+kenestä?
>>Korvakorujen+käyttäminen+ja+meikkaaminen+ovat+Jumalan+kuvan+häpäisemistä.+**+Taisit+itse+mennä+lankaan,+josta+aiheetta+moitit+minua.
Jumala+käski+kaunistua+Hänen+edessään,+koruin+sekä+asuin.
>>Jumala+on+luonut+ihmisen+omaksi+kuvakseen.+**+Niin+loi,+mutta+jo+toinen+polvi+heitti+asian+menemään:+
1.+Moos.+5:3+
Kun+Aadam+oli+elänyt+130+vuotta,+hänelle+syntyi+poika,+joka+oli+hänen+näköisensä,+hänen+kaltaisensa,ja+hän+antoi+pojalle+nimen+Set.
Ihminenhän+lankesi+syntiin,+siinä+meni+Jumalan+kaltaisuus+samoin+tein.
Sinunkin+lapset+ovat+Sinun+kaltaisiaan,+ei+Jumalan.
>>Joka+häpäisee+Jumalan+kuvan+itsessään+tai+toisessa+ihmisessä,+hänet+hänen+omat+syntinsä+häpäisevät+viimeisellä+tuomiolla+ja+iankaikkisessa+kadotuksessa+ja+kidutuksessa.**+Minulle+Jumala+ei+ole+”kuva”,+vaan+Messiaan+Isä,+joka+tuo+maan+päälle,+Israeliin+(jota+haukut)+tullessaan+Jumalan+Valtakunnan,+josta+voit+nyt+lukea;++Ilm+21
1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä
04.06.2018 07:25
Kerro+nyt+ihmeessä,+viedään+heille+matskua.
03.06.2018 21:02
>>Kristitty+ei+voi+palvella+epäjumalaa:+Ensimmäinen+käsky:+Minä+olen+Herra,+sinun+Jumalasi,+älä+pidä+muita+jumalia+minun+rinnallani.**+Miten+kristitty+ihminen+tuohon+kuuluu,+sehän+on+Lain+käsky.
Muista+se,+joka+menee+yhden+Lain+käskyn+(618kpl)+on+vastuussa+koko+Laista,+ja+missä+uhraat.+Jaak.+2:10+
Sillä+joka+pitää+koko+lain,+mutta+rikkoo+yhtä+kohtaa+vastaan,+se+on+syypää+kaikissa+kohdin.
Kristityn+Jumala+on+Jeesus,+joka+vie+aikoinaan+seuraajansa+Isän+luo.
Mikä+kristitty+noin+kirjoittaa,+UT;ta+ja+VT;tä+sekaisin?
Ei+oppi+ole+ilmeisesti+kovinkaan+hermeneuttista.
Nyt+otat+Siikemissä+olevan+tapahtuman,+mitä+sillä+on+tekemistä+avauksen+kanssa.
Korjaan+sen+myös,+että+se+on+1+Mooses,+ei+pelkkä+Mooses,+eli+Gen.+35.
03.06.2018 20:08
Miten+se+sopii+avaukseen?
Eihän+Israelissa+ole+sääskiä.
03.06.2018 19:56
Mihin+luikkivat+nyt+ne+Kerhon+antisemitistit?
Tässä+näkee,+ettei+valehtelijoiden+sekä+Israelin+raatelijoiden+olemus+ole+kristillinen.
On+pakko+panna+pää+pensaaseen,+kun+ensin+narahtaa+omista+herjaavista+kirjoituksistaan+Israelia+kohtaan.
Olen+kuullut+monia+saarnoja,+jossa+puhuja+on+ylistänyt+Kerhoa+siitä,+kuinka+se+on+"perinyt"+Israelin+paikan+maailmassa.
03.06.2018 19:04
Kerhossa+on+masennuksen+asiantuntemus,+eli+tietävät+mitä+se+on,+mutta+Jumalan+ohje+heille+ei+siihen+kelpaa.
Sananl.+31:6+
Antakaa+väkevää+juomaa+menehtyvälle+ja+viiniä+murhemielisille.
Tiedän+useita+esimerkkejä+siitä,+kun+masennus+vaivaa+ja+itsemurha+on+ovella,+alkoholi+auttaa+unohtamaan+sen+ja+lopuksi+luonto+hoitaa+loput.
On+vain+hyvä+lopettaa+sitten,+tai+kohtuullistaa,+kun+tauti+on+ohi.
03.06.2018 12:55
Kommentoi+asiaa,+älä+minua.
Se+ei+ole+minulle+mieleen,+se+on+jopa+Palstan+ohjauksen+vastainen.
03.06.2018 09:33
Tuo+ei+kaipaa+edes+kommenttia,+mitä+tämä+”peräkamarin+poika”+suoltaa.
Hän+oli+käynyt+”laajalti”,+Tuomiokirkossa,+sekä+Oulujen+kirkossa,+mutta+ei+vapaissa+suunnissa+ja+pystyi+panemaan+ne+lestadiolaisten+kanssa+samalla+viivalle?
Muutamia+otteita;
- Paljon+nuoria?+Totta+kai,+kun+lapsen+teko+on+pelastuksen+lähde?
- Raamatun+mukainen+usko?+Mikä+on+Raamatun+mukainen+usko?+Sen+Hän+lopulla+paljasti,+se+on+usko+Jeesukseen+Kristukseen+pelastajana,+lahkot+sitä+ei+tee?
- Kerholainen+lukee+Raamattua?+Ei+lue,+vain+kuuntelee+saarnaajaa.
- Rukoilee+Jumalaa?+Se+on+totta,+mutta+kun+Jeesus+on+kaikkivaltias,+rukous+Hänelle+auttaa.
- Armolahjoja+paljon?+Koska+Henki+puuttuu,+niitä+ei+ole+yhtään+ja+muilla+kuulemma+(vaikka+ei+ole+käynyt+siellä)+on+vale+armolahjoja,+ja+ihmisiä+parantuu.
- Kätten+pääalepano+rukous+on+kielletty?+Raamattu+kuulemma+varoittaa+siitä?+Missä?
- Ei+mene+koskaan+vapaisiin+suuntiin?+Ei+varmaankaan,+mutta+ei+kannata+myöskään+ottaa+kantaa+heihin,+kun+ei+tiedä.
Näin+peräkamarin+poika.
03.06.2018 07:47
Voi+sana+on+Raamatun+kirosana,+ja+kun+ottaa+edellisen+jakeen,+se+sopii+Kerholle,+kun+Isä+Äidin+selkään;
13+"Voi+teitä,+lainopettajat+ja+fariseukset!+Te+teeskentelijät!+Te+suljette+taivasten+valtakunnan+ovet+ihmisten+edestä.+Itse+te+ette+mene+sisälle+ettekä+päästä+niitäkään,+jotka+menisivät.
Kerhon+Jumalan+valtakunta+on+juuri+teeskentelyä.
02.06.2018 22:19
Olisitpa+ollut+mukana,+kun+meidän+firmat+olivat+vierkkäin+parikymmentä+vuotta+sitten.
Välissä+oli+jonkinlainen+oja,+ja+lähes+joka+ruokatunti+siellä+itkeskeli+naisia,+ja+kysyin,+mikä+tyttöjä+itkettää?
Vastus+oli+aina+samanluontoinen;+-+Juha+teki+sitä+ja+tätä……
Se+hänen+hyvyydestään+valtion+rahakirstun+tyhjentäjänä.
Petoshan+se+on+sekin,+että+tuli+valtuustoon,+jossa+ei+juuri+näy?+Miten+siihen+suhtaudut.
Silloin+vielä+Kempeleessä+luotettiin+Häneen,+nyt+ei.
Käy+katsomassa+Suomi24+Kempele?
Kukaan+muu+Päämisteri+ei+ole+noin+parjattu+ollut+koskaan+omalla+maallaan.
02.06.2018 21:25
Kiitos+ystävällisyydestä.
Miksi+reagoin+noin?
Maailma+on+täynnä+henkiä,+ja+kaveri+kirjoitti+sen+pienellä,+eikä+maininnut+mitään+yhteyttä+Pyhään+Henkeen.
Siinä+se.
Pyhän+Hengen+ensisijainen+tehtävä+on+suojella,+varjella+Jeesuksen+omia,+sekä+kirkastaa+Kristusta.
Jeesushan+sanookin,+-+lähetän+teille+puolustajan!
Hän+sen+lähettikin+helluntaina,+josta
Joh.+14:16+
Minä+käännyn+Isän+puoleen,+ja+hän+antaa+teille+toisen+puolustajan,+joka+on+kanssanne+ikuisesti.+
Joh.+15:26+
"Te+saatte+puolustajan;+minä+lähetän+hänet+Isän+luota.+Hän,+Totuuden+Henki,+lähtee+Isän+luota+ja+todistaa+minusta.
Myös+mainitsemasi+Luuk+12;12+liittyy+samaan+asiaan.
Tätä+asiaa+kirjoittaja+ei+voinut+vahvistaa+”hengellä”?
Tuohon,+ettei+Jumala+valitse,+on+aivan+selvä+Uuden+Liiton+aikana,+kun+Jeesuksella+on+kaikki+valta,+mutta+Isä+vetää+kaikkia+Poikansa+luokse,+koska+se+on+pelastumisen+ehto.
Olen+tästä+kertonut+palstalla+satoja+kertoja.
+Kiitos+kuitenkin,+sain+täsmentää.
Kes.
02.06.2018 21:19
Loppuiko+noin+totaalisesti+vitsit?
Mutta+näin+se+on,+ein+sitä+hyvää+Sipilästä+löydy.
02.06.2018 20:15
Loppuiko+vitsit?
Näin+käy+kaikille,+jotka+Sipilää+kehuu,+palkkion+toivossa.
Kohta+saat+rätin+silmillesi.
Jos+sitten+"taidat?
02.06.2018 19:46
>>Vajaakirkkolaisen+Raamatun+vastainen+ulostus.**+Vaajakirkosta+ja+ulostuksesta+en+tiedä+mitään,+mutta+Joh+1;12+kertoo+sen,+että+”jokainen+joka+uskoo+Jeesukseen”+annettiin+valat+tulla+Jumalan+lapsiksi,+alkutekstin+mukaan.
Pelkkään+nimeen+uskomisesta+ei+Raamattu+ja+alkuteksti+kerro+mitään.
+Totta+kai+Poika+on+Isästä+lähtenyt+ja+ovat+samaa.+Jumala+Jumalasta.
Voin+vakuuttaa,+että+minä+ymmärrän+Jeesuksen+puhetta+paremmin+kun+yksikään+Kerhossa,+tehän+menette+suoraan+Jumalan+puheille,+vaikka+Raamatussa+ei+ole+yhtään+kohtaa,+missä+Jumala+olisi+puhunut+pakanoille?
Ei+siinä+ole+mitään+kärsimistä?
+
>Juutalaiset+edelleen+saatanassa.+**+Luepa+tuo;+Gen+12;
1+Ja+Herra+sanoi+Abramille:+"Lähde+maastasi,+suvustasi+ja+isäsi+kodista+siihen+maahan,+jonka+minä+sinulle+osoitan.
2+Niin+minä+teen+sinusta+suuren+kansan,+siunaan+sinut+ja+teen+sinun+nimesi+suureksi,+ja+sinä+olet+tuleva+siunaukseksi.
3+Ja+minä+siunaan+niitä,+jotka+sinua+siunaavat,+ja+kiroan+ne,+jotka+sinua+kiroavat,+ja+sinussa+tulevat+siunatuiksi+kaikki+sukukunnat+maan+päällä."
Tuon+luettua+tajuat,+miksi+Sinulla+ei+ole+siunausta+Jumalalta.
02.06.2018 19:42
Mikä+Hänessä+on+hyvää,+ja+mitä+erinomaista+Hän+on+tehnyt?
02.06.2018 18:19
Eikö?
Hän+on+aina+melskannut+Valion+avustuksilla+ja+jakaa+nytkin+niitä+Kempeleen+VL+firmoille,+ohi+valtioneuvoston.
02.06.2018 12:26
Mahdollisesti+päästään+Sipilästä+hieman+aikaisemmin,+lopullisesti.
02.06.2018 07:15
Tämä+on+ongelma+epäilijöille+todella,+mutta+siihen+on+lääke,+tekee+parannuksen+Jeesukseen+ja+opetuslapseuttaa+itsensä.
Kes.
01.06.2018 21:26
Kyllä+on,+mutta+ei+Hoorebin+vuorella+yksin,+vaan+maan+päällä,+johdettuna+Jerusalemista,+saatanan+ja+antikristuksen+toimesta+ja+kestää+kaksi+3;5+vuoden+jaksoa,+jossa+toinen+jakso+on+pahempi.
Tärkeintä+on+se,+että+me+uudestisyntyneet+on+temmattu+siksi+ajaksi+Taivaaseen,+Jeesuksen+tullessa+meitä+vastaan,+pilviin.
1.+Tess.+4:17+
Meidät,+jotka+olemme+vielä+elossa+ja+täällä+jäljellä,+temmataan+sitten+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+yläilmoihin+Herraa+vastaan.+Näin+saamme+olla+aina+Herran+kanssa
01.06.2018 20:51
Missään+muualla+ei+esiinny+Tekstiä+"vääräuskoinen",+kun+Kerhon+raamatussa.
Tuosta+Raamatun+otteita+taloudellisesta+pettämisestä+on+lukuisia.
Kaikilta+lähti+siunaus,+ja+pääsääntöisesti+kuolivat+heti;+Joh+12;+4+Juudas+Iskariot,+joka+oli+Jeesuksen+opetuslapsi+ja+josta+sitten+tuli+hänen+kavaltajansa,+sanoi+silloin:
5+"Miksei+tuota+voidetta+myyty+kolmestasadasta+denaarista?+Rahat+olisi+voitu+antaa+köyhille."
6+Tätä+hän+ei+kuitenkaan+sanonut+siksi,+että+olisi+välittänyt+köyhistä,+vaan+siksi,+että+oli+varas.+Yhteinen+kukkaro+oli+hänen+hallussaan,+ja+hän+piti+siihen+pantuja+rahoja+ominaan.
Miten+kävi+pettävälle+pariskunnalle,+joka+liittyi+seurakuntaan?
Lue+tämä,+tunnistatko+itsesi,+Apt+5;1+Muuan+Ananias-niminen+mies+myi+yhdessä+vaimonsa+Safiran+kanssa+maatilan,
2+mutta+pani+vaimonsa+tieten+osan+kauppahinnasta+syrjään.+Loput+hän+luovutti+apostolien+haltuun.
3+Silloin+Pietari+sanoi:+"Ananias,+miksi+olet+antanut+sydämesi+Saatanan+valtaan?+Miksi+yritit+pettää+Pyhää+Henkeä+ja+jättää+maatilan+hinnasta+osan+itsellesi?+
4+Tilahan+oli+sinun,+kun+et+vielä+ollut+myynyt+sitä,+ja+sinun+olivat+myös+rahat,+kun+sen+myit.+Kuinka+saatoit+ryhtyä+tällaiseen+tekoon?+Et+sinä+ole+valehdellut+ihmisille,+vaan+Jumalalle."
5+Nämä+sanat+kuullessaan+Ananias+lyyhistyi+kuolleena+maahan,+ja+kaikki,+jotka+olivat+tätä+kuulemassa,+joutuivat+kauhun+valtaan.
Näin+käy+rahallisille+pettäjille,+olivat+he+Kerhossa,+joka+on+siellä+rehvastelun+paikka,+vai+muissa+seurakunnissa.
01.06.2018 12:53
67 / 692