Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Heino ei ole koskaan ollut naivi, mutta tämä lyyleri kyllä.

Hänelle tarkoitin.

Shalom
  2. niin sanoo??
  3. Shalom
  4. Raamatun raiskaaja taas vauhdissa.

Pyhän Hengen lapsi saa jo äidin kohdussa. ** Muistuko osaltasi hyvin sen. Aloitko puhua kileillä, aloitko parantaa sairaita?? Mitä armolahjoja sait?

Hyvin naurettavaa. Se joka on saanut Pyhän Hengen voitelun, ei sitä unohda koskaan. Tämän tunteen kokee vain Hän, jossa Henki on.

Raamatussa on kirjoitettu,"minä pyhitin sinut jo äitisi kohdussa" ** Niin kerrotaan, mutta JOS TARKISTAT, LUKUSÄÄNNÖN, KUKA SANOI, KENELLE SANOI JA MIKSI SANOI. Ensinnäkään Raamattu ei tunne - minä pyhitin sinut jo äitisi kohdussa?? Joten mitä ajat taas takaa.

Lapsi kastetaan, koska hän on uskovainen ** Mistä sinä sen tiedät? Mistä lapsi sen tietää, mistä pappi ja nämä maalliset kummit? Olet naurettava.

Raamattu käskee opettamaan kasteen jälkeen kastettuja. ** Mutta kastamaan vasta evankeliumin, eli Jeesuksen tuntemisen ja tunnustamisen jälkeen. Kerro minulle yksi kohta, missä Raamatussa on kastettu sellainen ihminen, joka ei tunnustanut Jeesusta Messiaaksi.

Älä puhu tolloista soopaa, joku voi Vili lukea juttusi.

Mutta , kun vanhemmat ovat luopuneet uskosta heti aikuiseksi tultuaan, miten he opettavat. ** Mitä sillä on merkitystä, jos luotetaan VL sanomaan, ONHAN SINUT KASTETTU…. taisi olla turha ripottelu?

Siksi vl-kodeissa ja ry.n toiminnassa erityisesti lapsiin ja nuoriin on evankeliomistyö suunnattu, että he säilyisivät uskomassa. ** Olet todella ulkona Raamatusta, siellä sanotaan, VIEKÄÄ ENSIN EVANEKLIUMI, SITTEN KASTAKAA??

Siihenhän kaste velvoittaa meitä ** Missä??? Muistako kastettava vauva, mihin SINÄ hänet velvoitit?

Minulla on tunne, ettet pysty vastaamaan yhteenkään teologiseen väittämään Raamatun mukaan. Taidat olla VL.
  5. silloin Henki ilmoittaa
    Sinun mielestäsikö ei Jumalan luomisen työhön kuulu ihminen? ** Olet sinä joko tyhmä, tai venkula.

Lue mitä kirjoitin, - Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.

Mieleen tulee vääjäämättä se, että limiittisi on rajallinen, siksi olet kun Weha, ettet pysty vastaamaan teologisesti, vaan puhut aivan muusta, kirvesvarresta.

Sille ei van voi mitään, jos ei pysy kelkassa ja on vielä puutteellisessa kärryssä.

Kun Jumala katsoi luomistyön kokonaisuutta ja sanoi, että se on sangen hyvä, niin eikö myös ihminen kuulu siihen? ** Sinä nyt kopioit minua? Mutta kaiken muun luomisen osalta Hän aina illalla sanoi, - se on hyvä, mutta sanoiko ihmisen??

Miksi ihminen ei olesi ollut myös hyvä, kun Jumala loi omaksi kuvakseen, Jumalan kuvaksi Hän ihmisen loi. ** Sitä sinun pitää kysyä luojalta, sinullahan oli se suora suhde Häneen ja koen, ette sitä kuitenkaan ymmärrä, joten parempi pysyä joko hiljaa tai tekstissä.

Se oli Perkele, joka ihmisestä teki pahan syntiinlankeemuksessa. ** Oliko tämä jokin uusi juttu,, mielestäni siitä on tuhansia, ehkä satoja tuhansia vuosia. Hienoa että sekin tuli nyt sinulle selväksi.

Piste tästä aiheesta ** Näin sanotaan yleensä sängyn alta, kun kuola kuivuu kurkkuun.