Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. ihmisten seassa Ilm 21.Tämä maa on tulen ruuaksi varattu viimeisenä päivänä.** Huh Huh, kaikki muu todella palaa, mutta Jerusalem, Israel jää n 2300 km kanttiinsa palamatta, ja JUMALA MUUTTA SINNE.

Tässä Teksit Ilm 21

1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää

2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. ( Niin, tämä Jää ja sinne tulee Jumala ja Jeesuksen opetuslapset )

3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, KASTSO, JUMALAN ASUINSIJA IHMISTEN KESKELLÄ Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,

Mitä soopaa sinä syötät.

Taivas on varattu pelautettuja vareten ** Taivas on sen jälkeen vain saatanaa ja heidän enkeleitään ja kadotettuja varten, sillä MAAHAN EI JÄÄ PAHAA. Jos luulet että jää, niin kerro missä se lukee Raamatussa, Rikasmies ja Lasarus näkee, missä Rikas mies on, avaruudessa, mutta näkee alas ihanuuteen.

Olet taas pielessä.

.Jumala on sen valmistanut meille jo ennen ihmisen luomista.Siitä on lupaus Raamatussa.Taivas on Jumalan ja enkelien luona, siellä on myös Jeesus Ilm3;5. Raamattu ei anna missään sellaista käsitystä, että tämä maa muuttuisi Taivaaksi. Kun raamattu kertoo "maaja taivaskatoaa" tarkoittaa, se tätä maata ja silmillä nähtävää taivaan kantta, ei Kunnian Taivasta Jumalan luona. ** Lue se Ilm 21, josta kerroit ensin väärin. 2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. ( Niin, tämä Jää ja sinne tulee Jumala ja Jeesuksen opetuslapset )

3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, KASTSO, JUMALAN ASUINSIJA IHMISTEN KESKELLÄ Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,

Tässä se on, Ihmisten keskellä Israelissa. Sinä otit vain yhden jakeen ja rakensit illuusiosi sen varaan.

Sitten tuo Ilm3;5.>> Sehän kertoo kirjeestä jossa on seitsemän seurakuntaa. Olet kai summassa ottanut sieltä jakeita. Huvittavaa.

Ja milleniumista: Mutta se tässä on olennaista, että tuhat vuotta laki suojelee Jumalan lapsia, ettei heille mitään pahaa tapahdu. ** Niin saatana on sidottuna, ja Ilmestyskirja ei puhu lapsista mitään, ainoastaan PYHISTÄ, joille Jeesus on Herra.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ilm.20:4

Mistä armon valtaistuimesta sinä puhut, armo oli ennen Pyhien tempausta, silloin ei enää armoa anneta ja Tuomareina on ne PYHÄT, jotka temmattiin Jeesusta vastaan 7 vuotta aiemmin.
  2. Jumalaan on tehnyt ihmisen omaksi kuvakseen, ja viisaudesta Hän sanoo näin; 1 Moos 3; 22 Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"

Viisu myös tyrehtyy, joskus meillä jokaisella on aika- jaksoja jolloin tuntuu, ettei mikään pelitä. Tätä aikaa elää kysyjä.

Silloin pitää pyytää lisä viisutta, uuden liiton mukaan Herralta Jeesukselta.

Hyvä kommentti sinulta.

Shalom
  3. Sehän se sinua syyllistää.

Aiheellinen kysymys, jos todella koet, että se vaivaa.

Meille on luotu ymmärrys ja Raamattu sanoo, että pyytäkää sitä rukoillen Isältä lisää, Jeesuksen nimessä.

SRK;n reagoiminen mm parranajoon on ylilyövää, kuten myös ehkäisyyn. On etsittävä selitys joka kelpaa seurakunnalle, ja sen sitten pitää olla koko kohdun poisto. Heillä ei yksittäisen ihmisen usko Jeesukseen, ja saamansa viisaus ole minkään arvoinen ja omatuntokin on heillä hirttosilmukassa.

Kaikkia hallitaan ei Raamatun vaan Ihmisten sääntöjen mukaan.

””etä "pitäkää aviovuode kunniassa ja saastuttamatonna; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee."** Tämä on hyvä lause, se tarkoittaa, että se sänky on pyhitetty teille, eikä muille. Samalla se kertoo yleensä uskollisuudesta parisuhteessa. Pidä se pyhänä, ainakaan siitä synnistä ja syyllisyydestä ei sitten tarvitse kärsiä ja seurakunnassa esille ottaa.

Tilanteeni on hyvin vaikea, mutta minulla ei ole terveydellistä tai muuta syytä, jota voisin tekosyynä käyttää. ** Mutta niitä usein tuulee, jos lapsia tulee vailla suunnitelmaa. Harva äiti kestää ihan oikeasti iloita.

Muista se, että saatana pyytää sinua etsimään syitä, Jumala haluaa vain, että ymmärrät sen, että Kristus on jo kärsinyt ongelmasi ristillä, sinulle jää vain päätös, vedätkö narut solmuun vai et.

Ajattelepa todellakin, mitä sinä mielessäsi saatanalle selittelet, Jeesus ei selityksiä kaipaa, uskollisuutta vain.

mutta minulla ei ole terveydellistä tai muuta syytä, jota voisin tekosyynä käyttää. ** Saatanalle käy myös tekosyy.

Olen tietoinen kuitenkin siitä, että ihmiset eivät pitäisi hyvänä tehdä enää lapsia. Olen uudessa avioliitossa ja edellisestä kuusi lasta. ** Niin, jos haluaa olla mieliksi, anna mennä vaan, mutta kenelle, SRK;llekko, itse sinä itseäsi hallitset Jeesuksessa, jos kristitty olet. Ajattele, he väittävät, että – nainen pelastuu ainoastaan synnyttämällä. Joten aika porukkaa uskovaisiksi.

Mutta miksi Herra puhuttelee minua tästä aiheesta? Ja miksi Hän ei anna selvää vastausta? ** Siksi, KUN HALUUA VAPAUTTAA SINUT IHMISTEN SÄÄNNÖISTÄ. Ja luottaa vain Jeesuksen rauhaan.
    Rukouksen saat tänä iltana klo 22, 30.

Shalom.
  4. ihmisten seassa Ilm 21.Tämä maa on tulen ruuaksi varattu viimeisenä päivänä.** Huh Huh, kaikki muu todella palaa, mutta Jerusalem, Israel jää n 2300 km kanttiinsa palamatta, ja JUMALA MUUTTA SINNE.

Tässä Teksit Ilm 21

1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää

2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. ( Niin, tämä Jää ja sinne tulee Jumala ja Jeesuksen opetuslapset )

Mitä soopaa sinä syötät.

Taivas on varattu pelautettuja vareten ** Taivas on sen jälkeen vain saatanaa ja heidän enkeleitään ja kadotettuja varten, sillä MAAHAN EI JÄÄ PAHAA. Jos luulet että jää, niin kerro missä se lukee Raamatussa, Rikasmies ja Lasarus näkee, missä Rikas mies on, avaruudessa, mutta näkee alas ihanuuteen.

Olet taas pielessä.

.Jumala on sen valmistanut meille jo ennen ihmisen luomista.Siitä on lupaus Raamatussa.Taivas on Jumalan ja enkelien luona, siellä on myös Jeesus Ilm3;5. Raamattu ei anna missään sellaista käsitystä, että tämä maa muuttuisi Taivaaksi. Kun raamattu kertoo "maaja taivaskatoaa" tarkoittaa, se tätä maata ja silmillä nähtävää taivaan kantta, ei Kunnian Taivasta Jumalan luona. ** Lue se Ilm 21, josta kerroit ensin väärin. 2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. ( Niin, tämä Jää ja sinne tulee Jumala ja Jeesuksen opetuslapset )

Tässä se on, Ihmisten keskellä Israelissa. Sinä otit vain yhden jakeen ja rakensit illuusiosi sen varaan.

Sitten tuo Ilm3;5.>> Sehän kertoo kirjeestä jossa on seitsemän seurakuntaa. Olet kai summassa ottanut sieltä jakeita. Huvittavaa.

Ja milleniumista: Mutta se tässä on olennaista, että tuhat vuotta laki suojelee Jumalan lapsia, ettei heille mitään pahaa tapahdu. ** Niin saatana on sidottuna, ja Ilmestyskirja ei puhu lapsista mitään, ainoastaan PYHISTÄ, joille Jeesus on Herra.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ilm.20:4

Mistä armon valtaistuimesta sinä puhut, armo oli ennen Pyhien tempausta, silloin ei enää armoa anneta ja Tuomareina on ne PYHÄT, jotka temmattiin Jeesusta vastaan 7 vuotta aiemmin.

Olipa sepustus. Olen kuullut ainakin 200 Ilmestyskirjan selitystä, tämä oli tyhmin.