Olen herännyt ja seuraan Jeesusta kuolemaan asti. Olen viime aikoina alkanut miettiä ehkäisy asiaa ja meidän seurakunnassa se ei tunnu olevan tärkeä asia. En voi kysyä neuvoa keneltäkään, kun vaikuttaa siltä, että he ovat pimentyneet ymmärrykseltään. Miksi minusta tuntuu väärältä tehdä sterilisaatio ja Herra antoi Raamatunpaikan, jossa luki, etä "pitäkää aviovuode kunniassa ja saastuttamatonna; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee."
Tahtoisin vastauksia todellisilta valvovilta ja rukoilevilta uskovilta, jotka ovat hengellisesti täysi-ikäisiä. Tilanteeni on hyvin vaikea, mutta minulla ei ole terveydellistä tai muuta syytä, jota voisin tekosyynä käyttää. Olen tietoinen kuitenkin siitä, että ihmiset eivät pitäisi hyvänä tehdä enää lapsia. Olen uudessa avioliitossa ja edellisestä kuusi lasta.
Mutta miksi Herra puhuttelee minua tästä aiheesta? Ja miksi Hän ei anna selvää vastausta?
Kiitos kaikille, jotka rukoillen vastaavat totuudessa ja rakkaudessa. Herramme Jeesus Kristus siunatkoon sinua!
Raamatusta ja opista kysyisin.
5
142
Vastaukset
Sehän se sinua syyllistää.
Aiheellinen kysymys, jos todella koet, että se vaivaa.
Meille on luotu ymmärrys ja Raamattu sanoo, että pyytäkää sitä rukoillen Isältä lisää, Jeesuksen nimessä.
SRK;n reagoiminen mm parranajoon on ylilyövää, kuten myös ehkäisyyn. On etsittävä selitys joka kelpaa seurakunnalle, ja sen sitten pitää olla koko kohdun poisto. Heillä ei yksittäisen ihmisen usko Jeesukseen, ja saamansa viisaus ole minkään arvoinen ja omatuntokin on heillä hirttosilmukassa.
Kaikkia hallitaan ei Raamatun vaan Ihmisten sääntöjen mukaan.
””etä "pitäkää aviovuode kunniassa ja saastuttamatonna; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee."** Tämä on hyvä lause, se tarkoittaa, että se sänky on pyhitetty teille, eikä muille. Samalla se kertoo yleensä uskollisuudesta parisuhteessa. Pidä se pyhänä, ainakaan siitä synnistä ja syyllisyydestä ei sitten tarvitse kärsiä ja seurakunnassa esille ottaa.
Tilanteeni on hyvin vaikea, mutta minulla ei ole terveydellistä tai muuta syytä, jota voisin tekosyynä käyttää. ** Mutta niitä usein tuulee, jos lapsia tulee vailla suunnitelmaa. Harva äiti kestää ihan oikeasti iloita.
Muista se, että saatana pyytää sinua etsimään syitä, Jumala haluaa vain, että ymmärrät sen, että Kristus on jo kärsinyt ongelmasi ristillä, sinulle jää vain päätös, vedätkö narut solmuun vai et.
Ajattelepa todellakin, mitä sinä mielessäsi saatanalle selittelet, Jeesus ei selityksiä kaipaa, uskollisuutta vain.
mutta minulla ei ole terveydellistä tai muuta syytä, jota voisin tekosyynä käyttää. ** Saatanalle käy myös tekosyy.
Olen tietoinen kuitenkin siitä, että ihmiset eivät pitäisi hyvänä tehdä enää lapsia. Olen uudessa avioliitossa ja edellisestä kuusi lasta. ** Niin, jos haluaa olla mieliksi, anna mennä vaan, mutta kenelle, SRK;llekko, itse sinä itseäsi hallitset Jeesuksessa, jos kristitty olet. Ajattele, he väittävät, että – nainen pelastuu ainoastaan synnyttämällä. Joten aika porukkaa uskovaisiksi.
Mutta miksi Herra puhuttelee minua tästä aiheesta? Ja miksi Hän ei anna selvää vastausta? ** Siksi, KUN HALUUA VAPAUTTAA SINUT IHMISTEN SÄÄNNÖISTÄ. Ja luottaa vain Jeesuksen rauhaan.
Rukouksen saat tänä iltana klo 22, 30.
Shalom.- vieras1
Meinaan vain, että kun haluan kaikessa tehdä Jumalan tahdon, niin tahtoisin kovasti saada Isän viisauden ja tahdon kirkastettuna henkeeni. Minulle ei kelpaa oma tahto, joka on molempia..toisaalta haluaisin perustaa ns. "normaalin" perheen tämän puolison kanssa ja saada perhe takaisin tavallaan. Mutta toisaalta olen kutsuttu palvelustyöhön ja mietin, onko lapset este tehokkaalle sielujen voittamiselle(itsekkyys).
Tämä on liian vaikeaa minulle saviaivoiselle päätettäväksi! Herra antakoon yksinkertaiselle ymmärrystä ja auttakoon vilpitöntä etsijää! Onhan Hän luvannut Sanassaan vastata ja antaa viisautta ja ymmärrystä. Voi rakkaat kanssamatkaajat, pyydän, rukoilkaa Herraa antamaan ymmärrys toimia oikein. vieras1 kirjoitti:
Meinaan vain, että kun haluan kaikessa tehdä Jumalan tahdon, niin tahtoisin kovasti saada Isän viisauden ja tahdon kirkastettuna henkeeni. Minulle ei kelpaa oma tahto, joka on molempia..toisaalta haluaisin perustaa ns. "normaalin" perheen tämän puolison kanssa ja saada perhe takaisin tavallaan. Mutta toisaalta olen kutsuttu palvelustyöhön ja mietin, onko lapset este tehokkaalle sielujen voittamiselle(itsekkyys).
Tämä on liian vaikeaa minulle saviaivoiselle päätettäväksi! Herra antakoon yksinkertaiselle ymmärrystä ja auttakoon vilpitöntä etsijää! Onhan Hän luvannut Sanassaan vastata ja antaa viisautta ja ymmärrystä. Voi rakkaat kanssamatkaajat, pyydän, rukoilkaa Herraa antamaan ymmärrys toimia oikein.Jumalaan on tehnyt ihmisen omaksi kuvakseen, ja viisaudesta Hän sanoo näin; 1 Moos 3; 22 Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
Viisu myös tyrehtyy, joskus meillä jokaisella on aika- jaksoja jolloin tuntuu, ettei mikään pelitä. Tätä aikaa elää kysyjä.
Silloin pitää pyytää lisä viisutta, uuden liiton mukaan Herralta Jeesukselta.
Hyvä kommentti sinulta.
Shalom- Vieras2
Kesitas kirjoitti:
Jumalaan on tehnyt ihmisen omaksi kuvakseen, ja viisaudesta Hän sanoo näin; 1 Moos 3; 22 Sitten Herra Jumala sanoi: "Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"
Viisu myös tyrehtyy, joskus meillä jokaisella on aika- jaksoja jolloin tuntuu, ettei mikään pelitä. Tätä aikaa elää kysyjä.
Silloin pitää pyytää lisä viisutta, uuden liiton mukaan Herralta Jeesukselta.
Hyvä kommentti sinulta.
ShalomKesitas, eikö sinua yhtään arvelluta noinvain antaa hengellisiä neuvojasi... mistä sitä tietää millaisessa tilanteessa kysyjä on...?
Vieras2 kirjoitti:
Kesitas, eikö sinua yhtään arvelluta noinvain antaa hengellisiä neuvojasi... mistä sitä tietää millaisessa tilanteessa kysyjä on...?
Pyysin Häntä rukoilemaan viisautta.
Shalom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887