Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ahaa?+Mihin+en+kykene+vastaamaan,+Tämän+olen+kysynyt+jo+5+kertaa?
Mitä+sin+takaisin?
Sittenen,+mitä+saan+tunnustelullasi?
20.04.2018 07:01
Siinä+keskenkasvuinen+elvistelee.
Ennen+tavattiin+sanoa,+että;+-+älä+opeta+isääsi+kuselle.
Se+toimii+sinulle.
Olet+todella+ihmeellinen,+käsket+minun+ravata+tummelilla+Anukseni?+
Todella+tyhmä+lausunto+miehelle,+joka+on+Iltasanomien+tutkimuksessa+päässyt+kolmanneksi+muutama+kymmenkunta+vuotta+sitten+(kuvan+kanssa),+Suomen+kolmanneksi+homovastaisena+miehenä?
Minä+en+pidä+miesrakastajia.+Ja+Sinulla+loppuu+kaverit,+jos+aiot+itse+tehdä+sen,+loppuvat+voimasi+heti+alkuun.
Heti+kun+Sinulla+menee+sormi+suuhun,+kuten+Markuksen+todistuslausunto,+johon+liität+Josefuksen,+joka+tuli+kuvioihin+kymmeniä+vuosia+myöhemmin.
Halusin+sillä+testata+edes+yksikertaisemmillaan+olevan+hermeneuttisen+kompetenssisi?+Et+tajunnut,+siitä+pentumainen+kiukuttelusi.+Älä+itke,+äiti+tulee+kohta.
Korvaat+sen+tutuilla+aineillasi,+tummelilla.
Mitä+seuraavaksi+ohi+teologian.
19.04.2018 20:19
Tämänhän+olet+sanonut+toistuvaksi+ja+välillä+mököttänyt+pari+viikkoa,+luvaten,+ette+keskustele+kanssani?
Miten+nyt?
19.04.2018 19:18
Älä+kaunistele.+Kyllä+pilkkaamiset+on+suurinpiirteen+tasan,+teillä+on+pilkkaamisen+aiheita+vain+enemmän,+VAIN+ME,+tupakka,+valehtelu+ja+se,+lapsi,,,,,,,
19.04.2018 18:59
>>Siinä+tuo+kristillinen+lähimmäisenrakkaus+taas+nostaa+päätään,+vaikka+sen+kesitas+yrittää+kätkeä+loukkaukseen!**+Kuka+loukkaa,+loukkaako+Kerhon+isä+ketä,+kun+Hän+nai+lapsiaan,+sekä+jopa+lapsenlapsiaan,+kuten+Mr.+Viheä,+ja+sai+vain+70+pv+ehtoollista,+Kerhon+johtamassa+oikus+prosessissa.
Olen+asunut+jonkin+vuoden+hyväksikäytetyn+naisen+kanssa+ja+tiedä;+-+Isäni+vei+kaiken,+mitä+minulla+oli+valmiina+naiseksi+varttuneena,+mutta+ei+toimi+ollenkaan+enää.
Toimi+se,+mutta+heikosti.+
Kokonaisen+naisellisuus+jäi+niihin+panoihin.
Eikö+ole+suurta+lähimmäisen+rakkautta,+kun+tämän+avaan,+ja+se+on+yksi+syy,+tämä+palsta,+että+uskalletaan+kertoa,+mitä+se+rakastava+VL+isä+teki.
Miten+Sinä+hoitaisit+nämä+perversiot,+jos+tuntisit+jonkin+”panomiehen”?
>>Mitenkäs+olisi+kesitas,+jos+kaivaisit+esiin+ne+puuttuvat+todisteesi+jumalastasi?**+Minulla+ei+ole+”jumalia”,+Sinulla+varmaan+on,+kuten+Kerholla,+raha,+Audi,+BMW+ja+valehtelu.
19.04.2018 18:32
Ohjatkaa+te+insestin+harrastajat+sormillanne+olikeaan+paikkaan!
19.04.2018 17:46
Mikä+sana,+millä+numerolla?
19.04.2018 17:45
Rankaiseeko+Jumala?
Mitä+Jeesus+asiaan+sanoo;Joh.+5:22+
Isä+itse+ei+tuomitse+ketään,+vaan+hän+on+antanut+kaiken+tuomiovallan+Pojalle,
Katso+mitä+Raamattu+sanoo,+ennenkuin+kirjoitat.
19.04.2018 15:39
Vastavuorona+Jeesus+on+jo+tehnyt+kaikkensa+puolestani.+Sitä+ei+tarvitse+toistella.
Kirjoitat+tosi+tyhmästi;+Jeesuksesi+oikeuttaa+sinut+Herraksi??+Minkälainen+"kristusveli"+tuollaista+suoltaa,+kun+puhut+"Jeesuksesi",+näin+kirjoittaa+vain+saatanan+lakeija.
Sama+koskee;+joka+täällä+"Jumalansa"+asialla+on+ja+tekee+mitä+päähän+juolahtaa.
Joten,+tiesi+tulee+kohta+johtamaan+todella+kuumaan+paikkaan.
19.04.2018 15:06
Olet+todella+naiivi.+
Laita+oma+listasi,+kerron+sitten.
Ei+minun+kannata+tuollaisiin+suhtautua+edes+säälistä,+jota+kohdallasi+koen.
19.04.2018 15:01
>>Harjuuttele+Kes,+ole+hyvä.**+En+tunne+termiä.+Valitan.
>>Miten+hyvä+olet?**+Se+jää+muiden+arvioitavaksi.
>>Miten+hyvin+tiedät?**+Jeesus+on+kaikkivaltias+Herra+ja+olen+uudestisyntynyt+sekä+oksastettu+Häneen.
>>Mitä+hyvää+ajattelet,+tunnet?**+Jeesuksen+suomaa+vapautta.
Et+voi+kukutella+minulle+siitä,+että+Pyhä+Henki+on+avannut+minulle+Sanaa+Eksegetiikan+kautta,+jotta+tiedän+Hermeneuttisesti,+"Miten+on+nyt?+ja+mitä+teksti+merkitsee+oman+aikamme+ihmisille+ja+minulle+meidän+tilanteessamme?"
Myös+saaduista+armolahjoista.
Kes.
19.04.2018 13:03
>>+He+väittävät+olevansa+viisaita+mutta+ovat+tulleet+tyhmiksi,**
Sinun+on+vain+elettävä+siinä.
Puhujannehan+sanookin;+-+Järki+vangiksi+ottakaatte?
Meitä+on+moneksi.
19.04.2018 12:51
Eikö+selvä+petosyritys,+jonka+joku+voi+luulla+aidoksi+alkutektiksi,+ole+hyvä+oikaista.
Etkö+Sinä+oikaise+puhujaa,+jos+Hän+näin+tekee?
Minulle+se+ei+ole+tärkeää,+mutta+totuudessa+tulee+pysyä,+tai+olla+hiljaa.
19.04.2018 12:48
En+tarkoittanut.+Kysyin+1+Kor+15,27;mää.+Mutta+en+saanut+siihen+vastausta.
Panit+Psalmin+110;1,+joka+ei+liittynyt+asiaan,+kukka+et+sitäkään+oikein.+Se+on+nykykrikkaa,+ei+koneen+kreikkaa,+joten+vähän+naurattaa.
Jos+haluat+saada+sen,+mitä+se+on;+Daavidin+psalmi.+Herra,+minun+Jumalani,+minun+sukulaiseni,+minun+oikealta+puolestani,+sinun+vihollistesi+sinun+jalkojesi+tähden.
Jotta+saisit+tietää+totuuden,+tuo+psalmi+kuuluu+alkukielellä+seuraavasti;+אלוהים,+אלוהים,+קרובי,+מימיני,+אויביך+למענך.
Muista+se,+että+aloitat+lukemisen+oikealta.
19.04.2018 08:34
En+tarkoittanut.+Kysyin+1+Kor+15,27;mää.+Mutta+en+saanut+siihen+vastausta.
Panit+Psalmin+110;1,+joka+ei+liittynyt+asiaan,+kukka+et+sitäkään+oikein.+Se+on+nykykrikkaa,+ei+koneen+kreikkaa,+joten+vähän+naurattaa.
Jos+haluat+saada+sen,+mitä+se+on;+Daavidin+psalmi.+Herra,+minun+Jumalani,+minun+sukulaiseni,+minun+oikealta+puolestani,+sinun+vihollistesi+sinun+jalkojesi+tähden.
Jotta+saisit+tietää+totuuden,+tuo+pasalmi+kuuluu+alkukielleä+seuraavasti;
19.04.2018 08:29
Kerron+Jumalan+pelastus-+suunnitelman.
Uhrata+oman+Poikansa,+joka+pelastaa+vain+omansa.
18.04.2018 22:38
Niin+siellä+seisoo.+
Jaakobin+ja+Israelin+Jumala+”Minä+olen”+on+yksi+Jumala.
Mutta+Jeesus+itse+sanoo,+että+Isä+ja+minä+olemme+yhtä.+
Joh.+10:30+Minä+ja+Isä+olemme+yhtä."
Näin+on.+Isä+Rahikaisen+poika+on+myös+Rahikainen.
Samoin+mitä+Yksi+Usko+kertoo+Johanneksen+evankeliumin+luomiskertomuksessa+(joka+on+kolmas+luomiskertomus+Raamatussa)+Joh.+1:1
1+Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.
Sana+(Jeesus)+oli+paikalla+ja+on+Jumala.
On+olemassa+vain+yksi+kolmiyhteinen+Jumala.
Tuosta+kolmikosta+ei+voi+poistaa+mitään,+kuten+Kerhossa+on+käynyt,+kaksi+on+poistunut,+Henki+omasta+tahdostaan+ja+Jeesus+unohdettu,+koska+Kerho+luulee+olevansa+Jumalan+silmäterä+(korvausteologiassa,+Israelin+tilalla),+jolloin+katkesi+tie+Jumalaan+täydellisesti.
Lahko+jäi+näin+ihan+omilleen.
Jeesus+jumala+sanookin;+Joh.+14:6+
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.
Eli;+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.
Aika+vaikeassa+tilanteessa+Kerho+nyt+on.+Ei+armolahjoja+(PH)+ei+Jumalaa+(Jeesus)
18.04.2018 22:32
Sana+oli+Jeesuksen+nimi,+ennen+kuin+Hän+tuli+ihmiseksi.
18.04.2018 22:17
Minulle+Messiaanisena+juutalaisena+siinä+ei+ole+koskaan+ollut+epäilystä+kuka+Hän+on.
Hän+on+Jeesus+nasaretilainen,+puuseppä,+Marian+ja+(Joosebin)+Poika,+joka+todellisuudessa+oli+Hengen+siittämä+neitsyt+Mariaan.
Minulla+on+myös+selvyys+siitä,+että+Hän+on+Jumala+Jumalasta+ja+Kaikkivaltias,+Taivaassa+ja+maan+päällä+(Matt+28;17)+sekä+kirkastettu+kuoleman+voittanut+Kristus+joka+opetti,+että+seuratkaa+Häntä+ja+opettakaa+se+myös+ihmisille+(Matt+28;18-19)+Ja+meidän+tulee+opin+jälkeen+kastaa+heidät+Jeesukseen,+Isän+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen.
Tuo+riittää+ja+kun+tunnustaa+Hänet+ihmisten+edessä,+se+vie+tien+ikuiseen+elämään+Jerusalemiin.+Matt+10;32,33.
18.04.2018 22:16
Amen.
18.04.2018 20:48
78 / 692