Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Mikä+valtio+Palestiina+on?+Mitkä+on+"valtion+rajat".He+ovat+kun+mustalaiset,+hevonen+ja+kärryt+on+ainoa+mitkä+kuuluu+heille.Israel+on+tullut+Kaanaan+4000v.+ennen+heitä.Missä+Jeesus+kutsui+israelilaisa+"pirun+penikoiksi"?
  2. Jonkun+se+pitää+heidänkin+perään+katsoa.Muuten.+Kun+olin+viimeksi+Tel+Avivissa+ja+menin+erään+puiston+"pusikkoon"+pissalle,+niin+maa+tärähti?+Ajattelin,+mikähän+se+nyt+täryyttää.Kun+laskin+vesiä,+pari+metriä+pensaikossa,+kuulin+koiran+ärisevän+takanani+ja+raapivan+maata?+Samalla+puistosta+tuli+mies+ja+kärkytti+koiraa+hepreaksi,+ja+koira+uskoi+ja+huomasin+sen+kaivavan+jotain+takanani.+Hän+pyysi+minua+tulemaan+pois,+mutta+tykistön+miehenä+huomasin,+että+se+täräys+oli+122mm+granaatti,+joka+oli+ammuttu+ja+jäänyt+suutariksi+minun+takanani+10sekuntia+aikaisemmin.Otin+tikun+pensaasta+ja+aloin+kaivamaan+paikkaa+ja+huomasin+sen+ammuksen+ja+kuvasin+sitä,+jolloin+toinen+mies+tuli+sinne+ja+hänellä+hiki+ruutasi+otsalta+ja+pyysi+hyvällä+englannilla+pian+tulemaan+hiipimällä+sieltä+pois.Uskoin+ja+tulin,+olinhan+saanut+kuvan.Mies+soitti+johonkin+ja+kertoi,+että+Gasasta+ammutaan+tänne+raketteja,+jossa+sytyttimen+paikalla+on+jarruaktivoivan+räjähde,+ja+se+laukeaa+tärinästä,+eli+vaikka+juoksusta.Vartin+päästä+oli+ainakin+kaksikymmentä+armeijan+autoa+ja+meidät+ajettiin+turvaetäisyyteen+ja+he+nostivat+sen+kolosta+jollain+nostimella,+jossa+oli+kuorma+auton+renkaita+yms.Käy+siellä,+ei+juutalaiset+sinua+ammu,+ne+on+palestiinalaisia,+ja+varo+henkeäsi.Minulla+on+kuva,+laitan+sen+jos+joku+neuvoo,+miten+sen+saa+palstalle.Kannattaa+käydä+ja+tutustua+maahan,+ennekuin+kirjoittaa+noin,+se+on+heidän+kotimaa,+vanhempi+kun+Suomi+suomalaisille,+aikain+5000+vuotta.Nämä+Pyhät+Gazalaiset+ja+naapuri-+arabit+pommittavat+Jumalan+kansaa+n.+22+rakettihyökkäystä+päivässä,+ja+se+jo+näkyy.Kun+selkeä+paikka+tulee,+niin+Israel+panee+sen+paikan+sileäksi,+ettei+tule+lisää,+HEILLÄ+ON+OIKEUS+PUOLUSTAA+MAATAAN.Kes.