Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: kaikki menee paitsi ei hevi Vapaa-aikanani: Kävely, uiminen, kuskina Katson tv:stä mieluiten: CSI En pidä: Paskanjauhamisesta Ruoka & juoma: Pizza ja Kebab Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Työskentelen: myyjä Ase tai siviilipalvelus: kainuun prikaati Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

0

Kommenttia

2

  1. Sellaset ihmiset jotka ei voi sinuu hyväksyy ystäväks nii on täys juntteja diivoja... aika paskamaisesti kyl teki jos sie et mahtunnu matkalle mukaan mikä oli sinun ideasi, kusipäistä porukkaa näkyy olevan... ei saa olla möks tai no okei saa olla mut ei liikaa no sitä taas ei oikein voi määritellä. :/ niil keihin sie oot tutustunnu niillä on parit pultit löysällä. itekki oon enimmäksee yksinäinen eikä liiemmi kavereita ole mutta koitan vain elää päivän kerralla. ei muuta ku positiivinen asenne ja hymy huulille :)
    T: bonnexxx