Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nicholas.e
profiilit
nicholas.e
nicholas.e
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itseäni ujostuttaa koska sukunimeni on niin vaikea ja outo että kukaan ei osaa sitä ja ihmiset aina kyselevät että miten se lausutaan ja pälä pälä. sen takia ujostuttaa soittaa esim puheluita kun sanoo nimensä niin ihmiset vastaavat että ''anteeksi mitä''. joudun aina tavaamaan sukunimeni tilanteissa kuin tilanteissa. Ihmiset ovat vielä niin ennakkoluuloisia henkilöitä kohtaan joilla on outo nimi. Varsinkin työnhaussa tämä on näkynyt.
olen siis perheestä, jossa toinen vanhemmista on ulkomaalainen ja häneltä olen sukunimeni saanut. mutta olen suomea äidinkielenä puhuva, koko ikäni suomessa asunut henkilö
Punastun myös helposti pienestäkin tilanteesta jossa oloni on epämukava, kuten tämä sukunimeni tavaaminen ihmisille. koulussa jouduin aina lausumaan sukunimeni kun opettajat halusivat tietää miten se lausutaan. tämä aina herätti huvittuneita katseita minua kohti ja hävetti.
Usein haluaisin vaihtaa sukunimeni normaaliin suomalaiseen sukunimeen mutta en edes haluaisi tietää miten isäni reagoisi tähän.
14.08.2012 16:58
1 / 1