Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kopittelija007
kopittelija007
kopittelija007
Vapaa kuvaus
Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/
Liittynyt 16v sitten
32
aloitusta ·
7984
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
...jatkuu.... Ja sitten esimerkiksi
Luukas 12:16 "Ja hän puhui heille vertauksen sanoen: "Rikkaan miehen maa kasvoi hyvin....jne"
Niin huomaat RAAMATTU siis kertoo milloin on kysymyksessä vertaus ja milloin ei !
13.05.2014 21:39
Oletko muuten Luukas 16 luvussa on kaksi kertomusta, jotka ei Jeesuksen sanojen mukaan kumpikaan ole vertauksia vaan alkaa eri tavalla kuin muut missä sanotaan, että Jeesus kertoo vertauksen...
Huomaa:
Luuk16:1 Ja hän puhui myös opetuslapsilleen: "Oli rikas mies, ....jne "
ja sitten samalla tavalla
Luuk 16:19 "Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan... jne "
Kummassakaan ei kerrota että kysymyksessä olisi vertaus vaan puhutaan henkilöistä, jotka on ollut joskus !
13.05.2014 21:35
No ei ainakaan Timo Flink... muuten se poistetaan heti palstoilta... LOL ...
13.05.2014 21:27
Vastaan että en ole täysjärkinen ja olen aina sanonutkin, että jos joskus menisin psykiatrille juttelemaan, niin kohta psykiatrin pitää hakeutua psykiatrille !
*nauraa*
Vähän niin kuin yksi Suomen parhaista Pool-pelaajista, hyvä ystäväni nyt Helsingissä vaikuttava Markus Juva sanoi joskus, että jos järjestettäisiin biljardissa "puhuttamisen" Suomenmestaruuskisat niin Jamppe voittaisi varmasti ! ;D
13.05.2014 21:20
En ole hakannut "vaimoani" ja olen ollut kerran aviossa 4 vuotta ja sitten erottiin v.2001 ja lapset kaksi poikaani oli silloin 0.5v ja 2.5 v jäivät minulle...
ex sairastui masennukseen, joutui hoitoon, ja tuli lääkkeiden ja alkoholin sekakäyttäjäksi ja oli tavallaan pakko erota ja ex on nyt uusissa naimisissa, mutta minä en, vaan olen 2 pojan yksinhuoltaja !
Ja pojat ei ole juuri koskaan äitinsä kanssa tekemisissä.
Omaan kysymykseeni vastaan että EI !
Jeesus ei sanonut väärää todistusta !
Miten vastaat sinä !
13.05.2014 20:38
Pääasiahan että ymmärrät mitä tarkoittaa kun joku käyttää tarinassaan
PERSOONALLISTA NIMEÄ !
Sitä ei voi väärentää eikä väärin kääntää ja se on sitä mitä se on !
Ja kun Jeesus puhuu Isä Aabrahamista niin silloin hän puhuu Isä Abrahamista !
Ja jos RAAMATTU kertoo 1 Sam 28 luvussa Profeetta Samuelista hänen omalla
persoonallisella nimellään niin silloin RAAMATTU puhuu juuri Profeetta Samuelista itsestään !
ELI RAAMATTU EI VALEHTELE EIKÄ JEESUS VALEHTELE EIKÄ KERRO
" VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LÄHIMMÄISESTÄ" ! :))))
13.05.2014 20:18
Tuossa 9-pallossa pitää lyödä pallot numerojärjestyksessä pussiin ja teen tuossa 3 aloitusparttia tavallaan niin että vastustaja ei saa lyödä ollenkaan !
13.05.2014 19:56
Pannaan nyt tämä yks hauska "Pikku Kakkosen Posti" kanssa treenivideo jonka kerran kuvasin Lahden Energiahallilta ja siellä oli taas jotkin lasten synttärit samaan aikaan... ;)
Treenasin muistaakseni "Karhu-Openiin" silloin, joissa olin kerran toinen ja melkein kaikki Suomen parhaat paikalla silloin ! :)
https://www.youtube.com/watch?v=E5eAIJ4k3Qo
13.05.2014 19:53
Niin tässä Kaisassa on sellaiset pussit että pallo juuri ja juuri mahtuu pussiin ja olen tässä lajissa Nuorten SM vuodelta 1979 18v !
Ja olen voittanut muutamia yleisiä Kaisa-Ranking kansallisia kisoja myös!
Pool- biljardissa olen 9-pallon SM 2006 40v ja voittanut siinäkin kaikenlaisia turnauksia sun muuta...
SM- mitaleja on 2 kultaista 2 hopeaa ja 1 pronssi
Ja
Jalkapallossa Kuusysistä on myös 2 SM kultaa 1 hopea ja 1 pronssi...
Eli kahdesta eri Urheiluliitosta joka värinen SM-mitali löytyy !
13.05.2014 19:44
https://www.youtube.com/watch?v=LnCdAfmZ7EE
13.05.2014 19:32
Eli minun "teologinen" kouluni on käynyt kantapään kautta !
" Kantapää, oppi-isistä oppinein " !
13.05.2014 19:28
Minä katos tiedän mistä Jeesus nosti minut ylös 27 vuotiaana 25 vuotta sitten ! :)
Ilman Jeesusta olisin ollut varmasti kuollut jo aikoja sitten !
13.05.2014 19:25
Minä olen ollut joskus Stop-huumeilla päihdetyöntekijänäkin jonkin aikaa, niin tiedän näistä asioista jotain... ja kaksi kertaa olen ennen uskoontuloani maannut henkihievereissä letkuissa haimatulehduksen takia sairaalassa !
Että ei mua tarvi näissä asioissa neuvomaan !
13.05.2014 19:22
No avaa niin näet... se on Mc Manen opettava kertomus siitä miten alkoholin käyttö ei välttämättä ole kovin viisasta... ;D
13.05.2014 19:19
Ja musaa päälle !
https://www.youtube.com/watch?v=FKx3UfODwfc
13.05.2014 19:11
Ja jotta tämä "persoonallinen nimi" nyt ei arvon adventisteja niin häiritse ja ettei tätä heti taas poisteta niin
muutin nimeksi Jamppe M joka olen minä !
T: Jamppe M
13.05.2014 19:10
"parhaassa tapauksessa samanaikaisesti"
13.05.2014 19:02
Lainaus; "mutta kyllä sinäkin voisit vähän miettiä, ennen kuin lähettelet viestejä eri nimimerkeillä, parhaassa tapauksessa samanaikaisesti, etukäteen ohjelmoiden viestisi siten, ettei kukaan pääsisi jäljillesi. sain vinkin tällaisesta palstakäyttäytymisestä eräältä adventistilta, tuttavaltani. "
13.05.2014 18:59
Minä en käytä kuin Otakoppia ja Kopittelija007 nimimerkkejä ja sen tietävät kaikki paitsi et ehkä sinä vaikka olen sen sinulle jo kertonut !
Ihanaa sulle...
13.05.2014 18:56
Aivan sama minulle mitä sinä tuomitset !
Jeesus on minun tuomarini ! :)
13.05.2014 18:54
307 / 400