Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kopittelija007
kopittelija007
kopittelija007
Vapaa kuvaus
Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/
Liittynyt 16v sitten
32
aloitusta ·
7984
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä tulee esiin juuri tämä "adventtiusko" eli "ehkä joku todella adventtiuskossa oleva mies kirkkomme johdossa voi sen sinulle kertoa" :O
Itse ei osata vastata mutta varmasti aina kuitenkin ollaan niin tietävinään mutta
"OMILLA AIVOILLA" EI AJATELLA ! :O
Ja tämä teidän "puolijumala" Timo Flink näillä palstoilla vaikeneeja suhisee kuin käärme...
Kyllä tämä on sellainen "saatanan synagoga" ettei mitään rajaa... :O
13.05.2014 18:36
Taas alkoi "epäilijä" kiemurrella... tyypillistä adventismia !
Kerro siis kantasi omin sanoin...
Valehteliko Jeesus kertomalla Aabrahamista noin ?
13.05.2014 18:31
Ja tähän itse esittämääni kysymykseen vastaan itse, että EI !
13.05.2014 18:30
KYLLÄ... uskon kolmiyhteiseen Jumalaan !
Ja Raamattuun Ja Apostoliseen uskontunnustukseen (n. vuodelta 150jkr ) myös !
Apostolinen uskontunnustus:
Minä uskon Jumalaan,
Isään, Kaikkivaltiaaseen,
taivaan ja maan Luojaan,
ja Jeesukseen Kristukseen,
Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
joka sikisi Pyhästä Hengestä,
syntyi neitsyt Mariasta,
kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
astui alas tuonelaan,
nousi kolmantena päivänä kuolleista,
astui ylös taivaisiin,
istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,
ja Pyhään Henkeen,
pyhän yhteisen seurakunnan,
pyhäin yhteyden,
syntien anteeksiantamisen,
ruumiin ylösnousemisen
ja iankaikkisen elämän.
Mutta sinä " Adventtisisar" et vastannut kysymykseeni ?????
13.05.2014 18:25
siis Onko Aabraham ns. "Jumalan muistissa" ja Jeesus sanoi näin väärän todistuksen lähimmäisestään = KYLLÄ
tai
Aabraham on tuonelassa tietoisessa tilassa, aivan kuin Jeesus
asian meille persoonallisella Aabrahamin nimellä kertoo = EI
Eikö ole yksinkertainen kysymys... Vastauksia Kiitos :)
13.05.2014 18:06
Tähän aiheeseeni ei ole kuin kaksi vastausta... Sanoiko Jeesus "väärän todistuksen" siinä kun sanoi Isä Aabrahamin olevan Tuonelassa täysin tietoisessa tilassa vai onko Aabraham vain ns."Jumalan muistissa".
Jos vastaat Adventistin opin mukaan, on sanottava KYLLÄ ! Jeesus sanoi väärän todistuksen Aabrahamista koska hän on opin "Jumalan muistissa" !
Ja jos vastaat EI ! niin silloin sanot, että Jeesus "ei sanonut väärää todistusta lähimmäisestään", sillä Aabraham on täysin tietoisessa tilassa Tuonelassa aivan kuin Jeesus sanoo ja kertoo vielä Aabrahamin hänen persoonallisella nimellään !
KUINKA SINÄ ADVENTTISISAR VASTAAT ?
Kyllä vai Ei ?
ja en minä huuda enkä ole vihainen vaan PAINOTAN asioita isoilla kirjaimilla ikään kuin alleviivaten tai tummennetuin kirjaimin mutta se ei ole näillä sivuilla mahdollista tehdä.
Huutamisesta ei ole kysymys vaan tärkeän asian painottamisesta ja se ei
ihmisiä täällä ärsytä vaan se että kerron heille raamatullista TOTUUTTA !
Mikä ei sovi korvasyyhyisen adventistin korvaan koska he tahtovat opettajat
omaan "korvasyyhyynsä" välittämättä siitä mitä RAAMATTU meille kertoo.
Että näin...sinua lainatakseni...niin ihanaa se on ....
13.05.2014 18:00
No voe voe voekin meni hiljaiseksi...
13.05.2014 16:29
Tais Timo poika luikerrella kiven koloon niin kuin aina ja sitten tulee taas kohta johonkin kohtaan sanomaan "Voi pyhä yksinkertaisuus"...tai "ei ole" ja katoaa jälleen... Se on helppoa teologiaa semmoinen ja "pässit" pysyy hyvin narun päässä kiinni... :O
13.05.2014 16:18
Sinä olet nyt Timo Flink Jeesuksen edessä !
KYLLÄ vai EI ?
13.05.2014 10:48
Odotan vastausta !
KYLLÄ vai EI ?
13.05.2014 10:38
Adventistit tekevät 1 Sam 28 luvussa Profeetta Samuelista ja Raamatun sanasta
VALEHTELIJAN !
ja
Luuk 16:19-31 Vapahtajastamme Jeesuksesta 9 käskyn rikkojan, koska Jeesus itse nimenomaan sanoo Isä Aabrahamin olevan tietoisessa tilassa Tuonelassa eikä missään
ns. "Jumalan muistissa " niin kuin Adventismi opettaa !
Eli Adventistit tekee näin Raamatusta valehtelijan ja Jeesuksesta valehtelijan !
Eli Adventismi on opissaan EKSYTTÄJÄ ja VALHEEN HENKI !
13.05.2014 10:36
Timo Flink siis kysyn sinulta nyt !
Ja äläkä kiemurtele nyt !
Jeesus sanoo Luuk 16:19-31 aivan selvästi Isä Aabrahamin olevan täysin tietoisessa tilassa Tuonelassa !
Siis kysymys edelleen kuuluu !
SANOIKO JEESUS "VÄÄRÄN TODISTUKSEN LÄHIMMÄISESTÄÄN" JA OLLEN
NÄIN 10 KÄSKYN LAIN RIKKOJA ?
KYLLÄ vai Ei !
13.05.2014 10:13
Jeesus sanoo aivan selvästi Isä Aabrahamin olevan täysin tietoisessa tilassa Tuonelassa vai väittääkö joku muuta ?
Siis kysymys edelleen kuuluu !
SANOIKO JEESUS "VÄÄRÄN TODISTUKSEN LÄHIMMÄISESTÄÄN" JA OLLEN
NÄIN 10 KÄSKYN LAIN RIKKOJA ?
KYLLÄ vai Ei !
13.05.2014 10:10
Sanoiko Jeesus sinusta "väärän todistuksen" puhumalla Isä Aabrahamista katteettomasti tähän tyyliin Luuk 16 luvussa vai ei ?
Minä kysyn sinulta ! Voe Voe Voe Voe... Kyllä vai Ei ?
13.05.2014 10:01
Perustele ! Äläkä tee RAAMATUSTA valehtelijaa !
Mutta sinä et nähtävästi osaa vielä lukea.... :O
Totta on sinun kohdallasi sanonta,
että et tiedä edes kumpi käsi on vasen ja kumpi oikea...
13.05.2014 09:57
LISÄÄ PUHETTA AABRAHAMISTA !
Joh8:37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
8:38 Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
8:39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
8:40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
8:53 Oletko sinä suurempi kuin isämme Aabraham, joka on kuollut? Ja profeetat ovat kuolleet; keneksi sinä itsesi teet?"
8:56 Aabraham, teidän isänne, riemuitsi siitä, että hän oli näkevä minun päiväni; ja hän näki sen ja iloitsi."
8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "Et ole vielä viidenkymmenen vuoden vanha, ja olet nähnyt Aabrahamin!"
8:58 Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut".
8:59 Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä; mutta Jeesus lymysi ja lähti pyhäköstä.
JA HUOMAA
Matt 22:31 Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen:
22:32 'Minä OLEN AABRAHAMIN JUMALA ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan ELÄVIEN."
22:33 Ja sen kuullessaan kansa hämmästyi hänen oppiansa.
HUOMATKAA SIIS
JUMALA EI OLE KUOLLEITTEN, VAAN JUMALA " ON " ELÄVIEN JUMALA !
ELI JUMALA ON AABRAHAMIN JUMALA !
ELI ISÄ AABRAHAM ON SIELLÄ TUONELASSA !
13.05.2014 09:14
SUMMA SUMMARUM !
Joh10:33
"Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan JUMALANPILKAN TÄHDEN !
, ja koska sinä, joka olet ihminen, TEET ITSESI JUMALAKSI ". :O
Onko syystä miksi Jeesus lopulta ristiinnaulittiin vielä jollekin epäselvä ?
13.05.2014 09:04
Huomatkaa myös tämä:
Joh10:33 "Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden !
, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi". :O
13.05.2014 08:56
Joh8:37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
8:38 Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."
8:39 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja.
8:40 Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
8:53 Oletko sinä suurempi kuin isämme Aabraham, joka on kuollut? Ja profeetat ovat kuolleet; keneksi sinä itsesi teet?"
8:56 Aabraham, teidän isänne, riemuitsi siitä, että hän oli näkevä minun päiväni; ja hän näki sen ja iloitsi."
8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle: "Et ole vielä viidenkymmenen vuoden vanha, ja olet nähnyt Aabrahamin!"
8:58 Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut".
8:59 Silloin he poimivat kiviä heittääksensä häntä niillä; mutta Jeesus lymysi ja lähti pyhäköstä.
JA HUOMAA
Matt 22:31 Mutta mitä kuolleitten ylösnousemukseen tulee, ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on puhunut teille, sanoen:
22:32 'Minä OLEN AABRAHAMIN JUMALA ja Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleitten Jumala, vaan ELÄVIEN."
HUOMATKAA SIIS
JUMALA EI OLE KUOLLEITTEN JUMALA " ON " ELÄVIEN JUMALA !
13.05.2014 08:53
JA HUOMAA
HUOMATKAA SIIS
JUMALA EI OLE KUOLLEITTEN JUMALA " ON " ELÄVIEN JUMALA !
13.05.2014 08:52
308 / 400