Vapaa kuvaus

Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

32

Kommenttia

7983

  1. Ps. Minusta alkaa tuntua että sinä et edes lue mitä minä täällä kirjoitan ja kun vain näet että otakoppi/kopittelija007 on jotain jossain kirjoittanut niin heti rakkikoirana juokset perään haukkumaan....
  2. Kiitos... :D
  3. Kun minä nyt kohta 55 vuotiaana katselen sylissäni nyt 4kk vanhaa poikavauvaani ja siinä hymyilemme toisillemme, niin se on ihme... Ihmettelen, miten kummassa minun kauttani kuin tyhjästä voi syntyä tällainen uusi ajatteleva suloinen ihminen... Mikä ihme on tämän kaiken takana...
    Ja sitten, kaiken tämän keskellä en voi mitenkään välttyä ajatukselta että tämän kaiken ihmeiden kirjon takana täytyy olla joku korkeampi älyllinen suunnitelma johon oma ajatteluni ei vain yksinkertaisesti riitä...

    Näillä ajatuksilla raamattua ja Daavidia vähän siteeraten:

    Psalmi 8:1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin viininkorjuulaulu; Daavidin virsi. Herra, meidän Herramme, kuinka korkea onkaan sinun nimesi kaikessa maassa, sinun, joka olet asettanut valtasuuruutesi taivaitten ylitse!

    8:2 Lasten ja imeväisten suusta sinä perustit voiman vastustajaisi tähden, että kukistaisit vihollisen ja kostonhimoisen.

    8:3 Kun minä katselen sinun taivastasi, sinun sormiesi tekoa, kuuta ja tähtiä, jotka sinä olet luonut,

    8:4 niin mikä on ihminen, että sinä häntä muistat, tai ihmislapsi, että pidät hänestä huolen?