Vapaa kuvaus

Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

32

Kommenttia

7983

1. Joopa joo...

Enpä nyt viitsi tuohon mitään muuta sanoa...

Miettiköön jokainen mitä tällä tarkoitan...
  2. Lainaus Jari: "Adventtikirkossa nähdään että 1863 rekkisteröity Adventtikirkko edustaa osaa "jäännöksestä" ja on vain pieni prosentti uuden maan kansalaisista, (Ilm 21-22, Jes 65:17)"

Jos tämä, että Adventtikirkon kanta on se, että adventistit edustavat vain osaa, pientä prosenttia ns. " Pyhästä Jäännöksestä" ei ole valheellisesti kerrottu adventismin opetuksesta niin silloin minä en todellakaan tiedä adventismista mitään !

Kyllä minä olen adventismista JA Timo Flinkinkin opetuksesta saanut sen käsityksen, että juuri Adventistit kaikkineen ovat tämä ns." pyhä jäännös" ja he jotka heihin liittyvät muualta on ikään kuin oksastettu adventisteihin eli tähän "pyhään jäännökseen" !
    Ja he jotka ei ymmärrä sapatin pyhyyttä eli tietoisesti viettävät ns."Herran päivää" sunnuntaisin tuomitaan lopulta kadotukseen !

Ja tällä minä en hauku ketään vaan kerron mikä on Adventismin oikea opetus ja se on eri kuin sinä edellä valheellisesti tästä asiasta kerrot !

KORJATKOON ADVENTISTIT TAI TIMO FLINK OLENKO VÄÄRÄSSÄ !

Ps. Ja minua on turha leimata täällä kenenkään haukkujaksi jos puutun virheellisiin opinkysymyksiin...
    Minua kyllä haukutaan täällä kyllä koko ajan mutta en "kosta" takaisin !

Ps. Mutta edelleenkään sinä Jari et ole kommentoinut kertaakaan mitä mieltä adventistit on ortodokseista kun he niin tuomitsevat katolilaisuuden ja kaikki muutkin ,jotka uskovat sielun kuolemattomuuteen ja sitä kautta kaikki on adventismin mukaan saatanasta !?

Sinä vaan trollaat vaikka olet muka sheriffi ja puhut jostain tällaisesta mikä ei liity aiheeseen ollenkaan
    esim Lainaus Jari:
    "Enkeli kertoi Danielille n.600 ekr että Yhdistynyt Eurooppa (ns. EU eli Euroopan Unioni) pysyy II-adventtiin eli Jeesuksen tuloon saakka. (Dan 2:41-44) Hurskas Daniel oli Babylonian "pääministeri."
    Profetian "kultainen kuvapatsas" kuvaa Babyloniasta lähteneitä maailmanvaltoja. Babylonia (605-539ekr)- Meedo-Persia (539-331ekr)- Kreikka (331-168ekr)- Rooma (168ekr-476jkr) - Eurooppa.(476jkr-) Profetia kertoo että Euroopan valtioiden rajat pysyvät. Ihmiset liikkuvat aviositein maasta toiseen."

EIHÄN TÄMÄ LIITY YHTÄÄN MIHINKÄÄN !
  3. Taaskaan sinä Jari et vastannut kysymykseeni !
    vaan aloitit oman mantrasi levittämisen, johon ei usko kuin häviävän pieni osa koko kristikunnasta...

... Ja mikä sinänsä on outoa, on se, että kun vain pienet ryhmittymät Jehovan todistajat ja Adventistit "Ellenistit"1800-luvun lopulta Amerikasta vain nyt muka tietävät totuuden "kuolleitten tilasta" ja kaikki muut ovat jo vuosituhansia uskoneet ja tulkinneet raamattua mukamas väärin !

Suurien kristillisten yhteisöjen jäsenmääriä ja osuus maailman kaikista kristityistä: Roomalaiskatolilaisia on eniten, 1.187 milj. Sen jäsenet muodostavat 51% maailman kaikista kristityistä ja 16,8% koko maailman väestöstä. Protestantteja on 432 milj., 18,7%. Ns. riippumattomiin kirkkoihin kuuluvia (independents; ei-historiallisiin kirkkoihin kuuluvia) on 358 milj., 15,3%. Evankelisia (evangelical) kristittyjä on 298 milj., 12,8%. ORTODOKSEJA ON 276 milj., 11,8%. ja anglikaaneja 89 milj., 3,8% kaikista kristityistä.

Toinen tilasto:

Kristillisten kirkkojen ja liikkeiden kannatusmäärät (2004)

Kristinuskon kokonaiskannatus 2050 milj.
    Roomalaiskatolinen kirkko 1200 milj. (63%)
    Ortodoksinen kirkko 240 milj. (13%)
    Helluntaiherätys 100 milj. (6%)
    Baptismi 80 milj. (4,5%)
    Reformoitu kirkko 75 milj. (4%)
    Anglikaaninen kirkko 70 milj. (3,5%)
    Luterilainen kirkko 65 milj. (3%)
    Metodismi 50 milj. (2,5%)
    Adventismi 11 milj. (0,5%)

Uskontojen kannatus Suomessa (2004)

Evankelis-luterilainen kirkko 4,4 milj. (85%)
    Ortodoksinen kirkko 56 000 (1%)
    Helluntaiherätys 50 000 (1%)
    Jehovan todistajat 19 000
    Islam 15 000
    Suomen Vapaakirkko 14 000
    Katolinen kirkko Suomessa 7 000
    ADVENTISMI 4 500
    Mormonikirkko 3 200
    Baptismi 2 200
    Juutalaisuus 1 200
    Metodismi 1 200

Tästä joukkueesta adventistit ovat siis aivan pieni osa ja Jehovia ei edes lasketa eli uskoa siihen että ihmisellä ei olisi ELÄVÄÄ SIELUA on vain häviävän pieni osa !

Avaa sinäkin Jari jo silmäsi ja näe, että epäraamatullinen opetuksesi, joka on täyttä harhaa !

MUTTA KYSYMYKSENI OLI EDELLEEN
    Miten adventistit suhtautuvat Ortodoksiseen Idän kirkkoon vai onko Itä jotain muuta kuin Amerikka ?
    Ovatko hekin "saatanasta" kun he Ordotoksit 276 milj. uskovat ns."välitilaoppiin" ?
  4. Voi, Voi sinua eksynyt Benedi parka... :(

Minähän olen sanonut sinulle jo monta kertaa että ensin se vihreä ja sitten
    iltapäivällä vasta se sininen muuten tulee ongelmia... ei siis toisin päin...

Luetaanpa vain raamattua niin kuin raamatussa sanotaan ja pitäydytään aina
    raamatun alkukieleen eikä lähdetä tekemään omia Ellenin kanssa mielikuvitusmatkoja...

1Sam15:28 Ja Samuel (she·mu·'el,) sanoi hänelle: Herra on tänä päivänä reväissyt Israelin kuninkuuden sinulta ja antanut sen toiselle, joka on sinua parempi."
    http://biblehub.com/lexicon/1_samuel/15-28.htm

28:17 Herra on tehnyt sen, minkä hän on MINUN KAUTTANI PUHUNUT !!!: Herra on reväissyt kuninkuuden sinun kädestäsi ja on antanut sen toiselle, Daavidille.
    King James Bible
    And the LORD hath done to him, as HE SPAKE BY ME !: for the LORD hath rent the kingdom out of thine hand, and given it to thy neighbour, even to David:
    http://biblehub.com/lexicon/1_samuel/28-17.htm

Jakeessa 15:28 on siis elävänä ennustava Samuel ja 28:17 jakeessa tuonelasta tuleva Samuel joka sanoo "Herra on tehnyt sen, minkä hän on MINUN KAUTTANI PUHUNUT" ja nämä ovat siis RAAMATUN MUKAAN yksi ja sama henkilö jota raamattu kutsuu hänen omalla henkilökohtaiselle nimellään !

http://translate.google.fi/#iw/fi/שְׁמוּאֵ֔ל

Ja et sinä benedi pääse siitä yli etkä ympäri vaikka kuinka yrittäisit vääristellä raamatun alkukieltä !
    Jos jotain muuta vielä väität niin teet Jumalasta valehtelijan ja Profeetta Samuelista "paholaisen" ja tästä Jumala laittaa sinut vielä vastaamaan puheistasi...ikävä kyllä, koska asian oikean laidan nyt tiedät !

Minä ole teille nyt sanonut TOTUUDEN eli ottakaa tai jättäkää mutta
    RAAMATUN TOTUUS EI MUUTU ! :)

t: Jamppe