Vapaa kuvaus

Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

32

Kommenttia

7983

1. Just näin ! Mua ei ainakaan saa haukkua ! ;D
  2. Ja sinullekin Ilm18:4 ja kaikille muillekin !

Minä TIEDÄN että kun ihminen kuolee niin hänen sielunsa menee Jeesuksen opetuksen (Luuk 16:19-31) mukaan tuonelaan " Aabrahamin helmaan"eli ryövärin "paratiisiin" , Paavalin ,johon hänet ruumiista irti temmattiin,"paratiisiin"/ "3 taivaiseen" ei siis ns."taivasten taivaaseen", josta raamattu myös puhuu eli minä uskon että ihminen menee kuollessaan ns. "välitilaan" odottamaan ylösnousemusta ja viimeistä tuomiota joka ei koske tavallaan kuin niitä jotka ovat joutuneet sinne vaivan puolelle eli niitä joilla on vertauskuvallisesti on "kieli tulessa" eli omat puheet vaivaa !

Ja tämä ei ole mikään helvetti.. vaan Tuonela eli kuolleitten sielujen valtakunta!

Mutta se kun tulee lopullinen tuomio ja niin sanottu "TOINEN KUOLEMA" (vrt Ilm 20:12-15) niin silloin ihminen tuomitaan IKUISEEN EROON JUMALASTA JA HÄNEN RAKKAUDESTAAN !
    Se mitä tämä tarkoittaa...esim "tulinen järvi"...sitä en tiedä... Jumala tietää !

Mutta mitään ihmisen sielun rääkkäämistä jossakin helvetin lieskoissa en näe tässä missään vaiheessa ja minä uskon Jumalan oikeustajuun että Hän tekee sen mikä on oikein !
    Mutta minusta uskovan ei tällaisia juuri kannata miettiä koska JO PELASTETTUNA VOI LUOTTAA SIIHEN ETTÄ JOKA TAPAUKSESSA KÄY HYVIN !

Mutta ehken jos joku haluaa lisää todisteitani asiasta lukea niin kannattaa lukea minun viestiketjuni tuolta Jeesus osiosta jossa perustelen ja selitän kantaani paremmin !

eli artikkeli JO TUONELASSA OLEMME "PARATIISISSA" ! 2.0
    http://keskustelu.suomi24.fi/node/12141369
  3. Minun tehtäväni on kertoa tästä asiasta TOTUUS jonka Pyhältä Hengeltä olen vuonna jo v.1989 profetiassa tiedoksi saanut ja jokaisen oma asia on sitten uskoa se tai sitten ei... mutta minun omatuntoni on silloin puhdas, koska olen kertonut sen tiedon kaikille avoimesti ! :)

Ja minä perustelen myös tämän tietoni huolellisesti raamatullani niin että jokainen
    voi sen sieltä löytää jos tutkii vain raamattuaan avoimin mielin ja silmin ! :)

Eli edelleen...Tulette vielä näkemään ja sanomaan, että se Otakoppi oli sittenkin oikeassa ! ♥