Jeesus on profeettaa siinä missä muutkin. Ei ole muuta jumalaa kuin Jumala.
Koraani:66,72-73
66. Ja jos he olisivat pitäneet kiinni Toorasta ja evankeliumista sekä siitä, minkä heidän Herransa on ylhäältä ilmaissut, olisivat he totisesti saaneet nauttia siunausta ylhäältä samoinkuin maasta tulevaa. Heidän joukossaan on oikeamielisiäkin, mutta kelvotonta on se, mitä suurin osa heistä tekee.
72. Totisesti ne ovat harhauskossa, jotka sanovat: »Jumala on Messias, Marian poika»; mutta Messias sanoi: »Oi, Israelin lapset! Palvelkaa Jumalaa, - minun Herraani ja teidän Herraanne.» Totisesti, kuka ikinä rinnastaa (muita) Jumalaan, häneltä Jumala kieltää pääsyn autuuden puutarhaan, ja Hänen asuinsijansa on tuli; siellä ei ole auttajia väärintekijöille.
73. Totisesti ne ovat harhauskossa, jotka sanovat: »Jumala on kolmas kolmesta.» Eihän ole muuta jumalaa kuin ainoa Jumala, ja elleivät he lakkaa niin sanomasta, lankeaa tuskallinen kuritus niiden ylitse heidän keskuudessaan, jotka ovat väärässä uskossa.
Lopetakaa ihmisen palvonta.
13
82
Vastaukset
http://fi.wikipedia.org/wiki/Muhammad
Niin...Islamin uskohan on sekoitus Juutalaisuutta ja Kristinuskoa jonka Muhammed n.600jkr koraanissaan sommitteli mieleisekseen !- ihminen.....
Gal. 1:
6. Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
7. joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
8. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
9. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
10. Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
11. Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
12. enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
Joh. 1:
1. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja SANA OLI JUMALA.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
5. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
6. Oli mies, Jumalan lähettämä; hänen nimensä oli Johannes.
7. Hän tuli todistamaan, todistaaksensa valkeudesta, että kaikki uskoisivat hänen kauttansa.
8. Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.
9. Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
10. Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
11. HÄN tuli OMIENSA TYKÖ, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
13. jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
14. Ja SANA TULI LIHAKSI ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Esim. yllä olevista jakeista käy ilmi, että Jeesus on Jumala lihaksi tulleena.
Matt.1:21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä HÄN on VAPAHTAVA KANSANSA heidän synneistänsä."
Me tiedämme, ettei ole toista pelastajaa kuin Jumala:
Jesaja 43:11 Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.
Jeesus on Pelastaja, Jumala on Ainoa Pelastaja, JEESUS = JUMALA.
Jesaja 9:6 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, VÄKEVÄ JUMALA, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Joh. 8:19 Niin he sanoivat hänelle: "Missä sinun isäsi on?" Jeesus vastasi: "Te ette tunne minua ettekä minun Isääni; jos te tuntisitte minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni".
Joh. 14:
6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
7. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."
8. Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
9. Jeesus sanoi hänelle: "NIIN KAUAN AIKAA MINÄ OLEN OLLUT TEIDÄN KANSSANNE, ETKÄ SINÄ TUNNE MINUA, FILIPPUS! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
10. Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen.
11. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
15. Jos te minua rakastatte, niin te pidätte MINUN KÄSKYNI.
Viittaukset 33/38 Raamatusta.
Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana Jeesus Kristus ja Pyhänä Henkenä.- ihminen.....
Gal. 1:
11. Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi EI OLE IHMISTEN MUKAISTA;
12. enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, VAAN JEESUS KRISTUS on sen minulle ilmoittanut.
- ihminen.....
Ilm. 22:
18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.- Kova jätkä
selitystä taas missä kohdassa Jeesus sano suorin sanoin "Olen jumala palvokaa minua" ? siinäs näit jeesus marian poika siunaus hänen ylleen ei koskaan väittänyt olevanssa jumala ja hän tulee tekemään selväksi sen tuomipäivänä..Jos Allah suo sen.
Kova jätkä kirjoitti:
selitystä taas missä kohdassa Jeesus sano suorin sanoin "Olen jumala palvokaa minua" ? siinäs näit jeesus marian poika siunaus hänen ylleen ei koskaan väittänyt olevanssa jumala ja hän tulee tekemään selväksi sen tuomipäivänä..Jos Allah suo sen.
Joh 10:30 Minä ja Isä olemme yhtä."
10:31 Niin juutalaiset ottivat taas kiviä maasta kivittääksensä hänet.
10:32 Jeesus vastasi heille: "Minä olen näyttänyt teille monta hyvää tekoa, jotka ovat Isästä; mikä niistä on se, jonka tähden te tahdotte minut kivittää?"
10:33 Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi".
10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?
10:35 Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli-ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin-
10:36 niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sentähden että minä sanoin:
'Minä olen Jumalan Poika'?
Tässä Jeesus sanoo olevansa Jumala !
" Minä ja Isä olemme yhtä."
"'Minä olen Jumalan Poika'?Kopittelija007 kirjoitti:
Joh 10:30 Minä ja Isä olemme yhtä."
10:31 Niin juutalaiset ottivat taas kiviä maasta kivittääksensä hänet.
10:32 Jeesus vastasi heille: "Minä olen näyttänyt teille monta hyvää tekoa, jotka ovat Isästä; mikä niistä on se, jonka tähden te tahdotte minut kivittää?"
10:33 Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi".
10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?
10:35 Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli-ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin-
10:36 niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sentähden että minä sanoin:
'Minä olen Jumalan Poika'?
Tässä Jeesus sanoo olevansa Jumala !
" Minä ja Isä olemme yhtä."
"'Minä olen Jumalan Poika'?Ja eikö Vanha Testamenttikin sano, että Jumalalla on Poika !
Vrt Sananlaskut
30:4 "Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on sitonut vedet vaipan sisään? Kuka on kohdalleen asettanut maan ääret kaikki? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen POIKANSA nimi, jos sen tiedät?"
- Jeesus on Herra!
Jeesus syntyi neitseestä, Muhammad ei.
Jeesus teki jo lapsena ihmetekoja (kuten Koraanin mukaan puhalsi savesta muotoilemaansa lintuun hengen jolloin lintu lehahti lentoon), Muhammed ei koskaan tehnyt yhtään ihmetekoa.
Jeesus oli synnitön, Muhammed joutui joka päivä pyytelemään syntejään anteeksi.
Jeesus paransi sairaita, Muhammed tappoi ja kidutti lukemattomia ihmisiä.
Tässä vain muutama esimerkki että Jeesus on suurempi kuin Muhammed! Jeesus on Jumalan Poika, Muhammed tavallinen ihminen joka ei täytä profeetan tuntomerkkejä.
Muhammed ei antanut yhtään profetiaa, Jeesus TÄYTTI Vanhan Testamentin profetioita (mm sikiäminen Pyhästä Hengestä ja syntyminen neitseestä). Lue Uudesta Testamentista mitä Jeesus sanoi lopun ajan ihmisistä sekä tapahtumista ja lue sen jälkeen sanomalehteä, huomaa yhtäläisyys….
Tiesitkö että ainoa oikea Koraani on arabian kielinen? Suomalaisversiossa kirjoitetaan että Taistele, taistele vääräuskoisia vastaan kun taasen arabian kielisessä Koraanissa käsketään että TAPA, TAPA VÄÄRÄUSKOISET!
Ainoa oikea muslimi on muslimivanhemmille syntynyt, arabiaa äidinkielenään puhuva joten sinä tulet olemaan AINA pelkkä käännynnäinen jonka voi pettää ja jolle voi valehdella.
Älkää langetko näihin ulkokultaisiin ja muka yleviin uskontoihin, ne vievät teidät kadotukseen. Ainoa oikea tie on seurata Jeesusta. Vain Hän on menolippu Isän Jumalan luo ikuiseen elämään.Muhammed sai myös ilmoituksia joita hän korjaili myöhemmin...
vrt http://fi.wikipedia.org/wiki/Saatanalliset_jakeet
Myös tämä Jeesuksen savilintu kertomus on lainausta sellaisesta apokryfiteoksesta kuin " Tuomaan lapsuusevankeliumi" joka on kirjoitettu n 100-luvulla...
Kirja siis kertoo myös siitä, että Jeesus teki sapattina lintuja savesta ja sai ne lähtemään lentoon lyömällä käsiään yhteen
eli tästä Tuomaan lapsuusevankeliumin aineksesta Muhammed otti tämän aineksen Koraaniin n. 600 jkr...
Eli tästä voimme huomata, että Muhammedilla ei ollut selvää käsitystä kristinuskosta, vaan uskoi siitä sommiteltuihin taruihinkin...
Eli tämäkin on selvä osoitus siitä, että Muhamettilaisuus eli Islamin usko on tavallaan Juutalaisuudesta ja Kristinuskosta mukailtu harhaoppi , jonka pääteokseksi on kehittynyt kirja nimeltään Koraani !
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuomaan_lapsuusevankeliumi
Vrt Koraani 3 suura
48. "Ja Jumala on opettava hänelle Pyhän kirjan, viisauden, Lain ja Evankeliumin
49. ja lähettävä hänet profeetaksi israelilaisten luo. Hän on sanova heille: »Olen tullut luoksenne tuoden tunnusmerkkejä Herraltanne. Katso, minä muovailen savesta teille linnun muotoisen ja puhallan siihen, ja siitä tulee Jumalan sallimuksesta elävä lintu; minä olen Jumalan tahdosta parantava sokeana syntyneen ja pitaalisen ja olen herättävä kuolleet eloon. Ja minä sanon teille, mitä te tulette syömään ja mitä panemaan tallelle taloissanne. Tässä on totisesti tunnusmerkki teille, jos olette uskovaisia."
http://www.islamopas.com/koraani/003.htmKopittelija007 kirjoitti:
Muhammed sai myös ilmoituksia joita hän korjaili myöhemmin...
vrt http://fi.wikipedia.org/wiki/Saatanalliset_jakeet
Myös tämä Jeesuksen savilintu kertomus on lainausta sellaisesta apokryfiteoksesta kuin " Tuomaan lapsuusevankeliumi" joka on kirjoitettu n 100-luvulla...
Kirja siis kertoo myös siitä, että Jeesus teki sapattina lintuja savesta ja sai ne lähtemään lentoon lyömällä käsiään yhteen
eli tästä Tuomaan lapsuusevankeliumin aineksesta Muhammed otti tämän aineksen Koraaniin n. 600 jkr...
Eli tästä voimme huomata, että Muhammedilla ei ollut selvää käsitystä kristinuskosta, vaan uskoi siitä sommiteltuihin taruihinkin...
Eli tämäkin on selvä osoitus siitä, että Muhamettilaisuus eli Islamin usko on tavallaan Juutalaisuudesta ja Kristinuskosta mukailtu harhaoppi , jonka pääteokseksi on kehittynyt kirja nimeltään Koraani !
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuomaan_lapsuusevankeliumi
Vrt Koraani 3 suura
48. "Ja Jumala on opettava hänelle Pyhän kirjan, viisauden, Lain ja Evankeliumin
49. ja lähettävä hänet profeetaksi israelilaisten luo. Hän on sanova heille: »Olen tullut luoksenne tuoden tunnusmerkkejä Herraltanne. Katso, minä muovailen savesta teille linnun muotoisen ja puhallan siihen, ja siitä tulee Jumalan sallimuksesta elävä lintu; minä olen Jumalan tahdosta parantava sokeana syntyneen ja pitaalisen ja olen herättävä kuolleet eloon. Ja minä sanon teille, mitä te tulette syömään ja mitä panemaan tallelle taloissanne. Tässä on totisesti tunnusmerkki teille, jos olette uskovaisia."
http://www.islamopas.com/koraani/003.htmLainaus Tuomaan lapsuusevankeliumi
Luku 2.
Kun tämä pieni Jeesus-lapsi oli viisivuotias, hän leikki paikassa, jossa kahlataan puron poikki: ja hän kokosi yhteen altaiksi vedet, jotka siellä virtasivat, ja kirkasti ne ja komensi niitä sanallaan. Ja tehtyään pehmeää savea, hän muotoili siitä 12 varpusta. Ja se päivä, jolloin hän teki nämä teot, oli sapatti. Ja myös monia muita lapsia leikki hänen kanssaan. Ja eräs juutalainen näki mitä Jeesus teki, leikki sapatinpäivänä, hän lähti heti ja kertoi hänen isälleen Joosefille: Katso, lapsesi on purolla ja on ottanut savea ja muotoillut 12 pientä lintua, ja on saastuttanut sapatin. Ja Joosef tuli paikalle ja näki: ja huusi hänelle sanoen: Miksi teet tällaista sapattina, mitä ei ole laillista tehdä? Mutta Jeesus taputti käsiään yhteen ja huusi varpusille ja sanoi niille: Menkää! Ja varpuset lähtivät lentoon ja menivät viserrellen pois. Ja kun juutalaiset näkivät sen, he hämmästyivät ja poistuivat ja kertoivat johtajilleen mitä he olivat nähneet Jeesuksen tekevän.
http://users.misericordia.edu//davies/thomas/lapsuus.htm
Ei Jeesukseen uskominen ole ihmisen palvontaa vaan sen tiedostamista. että
Jeesus on Sana = kaiken alkuperä eli Jeesus on ollut jo olemassa jo hamassa
menneisyydessä ennen ihmiseksi tulemista !
Tästä raamattu juuri kertoo !
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12020937Kaikki ovat samaa jumalallista Valoa, kaikki mikä on luotu universumiin. Me kaikki olemme osa jumalaa. Jumala on korkein valo, mutta jeesus on samalla tasolla meidän kanssa, hän tuli ihmiseksi niinkuin mekin, mutta hän tuli lähempää jumalan valoa kuin useimmat meistä ovat tulleet. Meillä on sama mahdollisuus kuroitella kohti korkeinta jumalallista Valoa, kasvaa henkisesti.
Niin palvotaan Hänet joka on ansainnut kaiken Kunnian Ja Kiitoxen ---> Jeesus meidän JUmalamme !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906