Vapaa kuvaus

Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

32

Kommenttia

7983

  1. No hei Laudi !

    Sitä kuulemma lapissa hiihdetään ja etelässä pelataan golfia...niin se elämä heittelee...Että maailmassa monta ihmeellistä asiaa...
    Mutta kaiketi se on niin kuin joku filosofi on sanonut,että " viisain on se ihminen joka parhaiten ymmärtää sitä elämää mitä elämään on asetettu...

    Kuulakkaita päiviä sinulle sinnenii :))
  2. Minä olin nuorempana postipoika ja jaoin postia alueelle, joka oli aika kovasti taloudellisesti kahtia jakaantunut alue eli alkupiiri oli aluetta, jossa asui köyhiä vanhoja alkoholisteja tms ja loppupiiri oli aluetta, jossa oli uusia omakotitaloja,insinöörejä ja muita oppineita lapsiperheitä ym...
    Mieleeni painui aina se, että nämä "vähemmän arvostetut" ihmiset aina tervehtivät minua ja jopa tykkäsivät jutella minulle ja vähistä rahoistaan olivat monet jouluna ostaneet minulle jonkun lahjankin tai suklaata tai muuta,,,vaikka yleensä toin heille vain laskuja,,,:)
    Mutta sitten tämä loppupiiri ja ns. varakkaammat ihmiset katselivat minua usein yliolkaisesti, eivät aina edes tervehtineet ja olivat usein nyrpeän näköisiä...:(

    Eli tästä minä kyllä opin ihan käytännössä sen ettei se raha ja uraputki aina sitä onnea tuo...siihen tarvitaan jotain muutakin...

    Ajatuksia herättävä runosi !