Vapaa kuvaus

Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

32

Kommenttia

7983

  1. no mut ei se Einokaa aina kaikkea muistanu ku pätkittäin... ;D
  2. Olen kanssasi aivan samaa mieltä, että monet hyvät runot jää täällä liian
    vähälle huomiolle kun ns. "keskustelurunot" miehittää etusivun !

    Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän siitä, että jos Runoni on saanut
    jotakin koskettaa tai on saanut aikaan jotain ajattelemisen aihetta ja siksi
    saanut aikaan sen, että joku ehken sitten kommentoi runoani !
    Eikä vaan sitä varten, että "niin on hyvä tapa", tai että "tää on hyvä tyyppi", tai että "kun hän
    kommentoi minun runoani niin sit minäkin kommentoin hänen runoaan" ! tms,tms

    Minä yleensä kun kommentoin jonkun runoa, nii olen silloin kokenut siinä henkilökohtaisesti jotain
    kommentoimisen aihetta joka on jotenkin koskettanut minua tai saanut ajattelemaan...
    Ja on paljon myös hyvin tehtyjä runoja johon en kommentoi kun en näe siihen vaan mitään tarvetta mutta
    yleensä luen täällä kaikki runot jollain tavoin !

    Itse en yleensä perusta sellaisesta hyvää päivää mukava kun kävit kommentoinnista tai " ylisanoista", joissa itse
    runo tyystin unohdetaan, joskin joskus nämä ns" diiba daaba" keskustelutkin on myös tosi hauskoja ja silloin
    ne minusta ei mitään haittaa.. vaan ovat vain hauskoja ja taiten kirjoitettuja myös ! :))

    Täällä on kyllä vähän liian paljon turhan tosikkoja, jotka ovat kärkkäästi puuttumassa asiaan jos
    toiseen...
    Minä en ole koskaan henkilökohtaisesti pyydellyt mitään poistoja ! kenenkään teksteihin ! vaikka olen itsestänikin kuullut
    jos mitä haukkuja ja minun nimimerkeilläni on esiintynyt jos kukin kiusa mielessään ja tarkoituksena toisen flaskaaminen
    muitten silmiin esiintymällä muka "minuna" ! Ja semmoinen on kyllä aika raukkamaista selän takana kieroilua toisen piikkiin ja jotenkin
    sairas ilmiö täällä sinänsä... but so what...jos siitä joku saa jotain kiksejä niin sitten saa... :D
    Huvinsa kullakin !

    Minulla on vaan sellainen etu moneen muihin nähden täällä, nimittäin minä osaan myös nauraa itselleni ja
    siinähän hommassa ei tule tunnetusti lystiä puuttumaan ! LOL

    Mutta Kivaa iltaa sinulle Dolan nyt Jalojen runojen parissa ! :)

    Terkuin (*J*)
  3. Usein se elämä perheissä joissa on lapsia, niin illat on usein aikas hässäkkää ja
    ei juuri kerkeä kuin kohlata vaa...
    Mutta kun lapset nukahtaa ja ilta hiljenee ja valot sammuilee, niin huomaa
    että illan rauhakin voi sittenkin saapua...

    Kiva jos tykkäsit runosta ! :)

    Terkuin (*J*)