Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Minä yritän kyllä pitää kotini ainakin perus siistinä vaikka se ei oikein kunnolla aina onnistukkaan... Olen jo pitkään ollut kahden lapsen yksinhuoltaja, lapset ovat kohta 3 ja 1,5 vuotiaita... päivät kyllä tosiaankin menee yrittäessä siivota, lasten kans ollessa, ruokaa tehdessä ja kaupassa käydessä ( en omista ajokorttia joten käyn kävellen kaupassa)... mutta viihdyn kyllä itse paremmin siistissä kodissa joten yritän siivota silloin kun jaksan yleensä joka toinen päivä on pakko ainut vaan on että vaatehuoneen siivous projekti on vähän jäänyt ja sitä aina yritän vaikka hylly kerrallaan järjestellä jos on aikaa... Käytännössä mulla ei oo omaa aikaa kuin vain silloin kun tytöt nukkuu koska lapset eivät voi olla isällään ja paljon ei ole muitakaan jonne lapset saisi kovinkaan usein hoitoon... Lasten lelut on kyllä monesti levällään ja ne raivataan aina nukkumaan mennessä... minua ei haittaa se jos nyt jossain sattuu muutama leivän murunen olemaan vaikka entinen anoppi aina käydessään valittaa ku on siellä täällä jotain siivottavaa... vaan kyl mulla olis siistii oikeesti jos vaan aika riittäis...

Voin kyllä uskoa että jos puoliso arvostelee koko ajan tai tosiaan ei viitsi auttaa yhtään niin se on todella rasittavaa.... toisaalta olen tullut siihen tulokseen että on helpompi olla itse vastuussa kaikesta kuin katsoa vierestä kun toinen ei tee mitään auttaakseen ainakin oman mielenrauhan kannalta... eikä kenenkään pitäisi sietää haukkumista tai syyllistämistä... siinä vajoaa itse vain täysin alas... alkaa uskomaan perättömia sanoja jne... koska kotiäitinä ei tosiaan ole niin yksinkertaista varmasti enemmän joutuu tekemään kuin monessa työpaikassa...