Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tthhjj
tthhjj
tthhjj
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia
Liittynyt 16v sitten
0
aloitusta ·
3
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla myös yläkerran porukka joka yö mekasti valitin isännöitsijälle useita kertoja ei apua....menin suoraan sanomaan heille ei apua soitin poliisille useitakertoja tulivat heti huume hörhöjä...ei auttanut muuta kuin myyntiin...sain myytyä,,,,tämä tapahtu Heinolassan n2vuotta sitten......asun nyt ulkomailla seuraan suomi 24tapahtumia
29.11.2011 09:45
Minulla ihan oli sama ongelma,muutin asumaan vuokralaiset olivat olivat asuneet siinä 2v.ainaista meteliä yötä päivää ei loppua porukkaa yötä päivää,varotin isännöitsijää että kun muutan siihen pitää yö metelöinti loppua. Ei apua monta poliisin käyntiä monta valitusta isännöitsijälle.Sain myytyä onneksi paikan...MUUTA POIS JAKSAMISTA
09.10.2010 14:27
Moi! Minäkin koin samlaista tunnetta kihlattuni taholta.Muuttaessani hänen luokse sain pienen nurkkakaapin vaateilleni.Kyllä yritin sopeutua vielä lisäksi keittössä toimitiin hänen ehdoilaan ja mitään omaani kuten valokuvia ym.en voinut laitaa olohuoneeseen, tunsin itseni ahdistuneeksi,koska itse annan vapautta joskus kun itse olin asunnonhaltja.Suhteemme tosin karitui 4,5v.kestin sitä nyt olen tyytyväisenpi yksin parenpi kuin huonossa suhteessa. Tuppura
06.02.2010 12:32
1 / 1