Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nakuva
profiilit
nakuva
nakuva
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt ottaa päähän nuo ministeri Mari Pekkarisen TV jutut, meille hän sanoi "superministerinä" ollessaan kehottavansa Fortumin johtoa vielä kerran harkitsemaan sitä, että se luopuisi Espooseen keskittämistä. Pääkaupunkiseudulle keskittäminen oli vastoin keskustan politiikkaakin. Silloin hän lausui, että valtio ei voi puuttua pörssiyhtiön toimintaan. Nyt hän suitsuttaa Hautalan päinvastaista ratkaisua, kun hän on puuttunut. Totta onkin, että Hautalalla oli enemmän ryhtiä kuin muilla poliitikoilla. Silloin, kun Fotumin toimintoja myytiin ja sähköverkosto ym. työt ulkoistettiin Pekkarinen ei puuttunut. Minkäänlaista paikallistuntemusta ei arvostettu. Fortumissa rahaa tuli ja moraali oli kyseenalainen rahaa kylvettiin monopoliyhtiöstä johtajille avokätisesti johtajalle loman näiden erityistä ansiota, kun tuloksen tekemiseen tarvitaan pelkkää sähkönsiirron pientä yksikköhinnan nostoa. Ja onhan sitä nostettukin. Kuluelimiä johtajiston lisäksi riitti. Olihan siinä se hyvin palkattu hallintoneuvostokin ja hallitus vieläkin paremmin palkattu. Positiivisilla myötäpäätöksillä ja hyvällä porukalla saa kivasti asiat järjestykseen. Erityisesti omat. Turha on Pekkarisen hurskastella. Nyt on muutosten edessä lentoyhtiö, joka on vastoin tahtoaan joutunut kilpailluille markkinoille. Toivotaan selviämistä. Tuskin tuo johdon moraaliton toiminta matkustajia on vähentänyt. Hintakilpailu kylläkin on tehnyt mahdolliseksi laajempien massojen lentomatkailun, joka olisikin mahdotonta monopolihinnoilla. Olenhan itsekin tippunut valtionyhtiön toimesta ansiotasossa alempaan kolmannekseen enkä voi edes uneksia lentomatkailusta edes turistiluokassa.
16.03.2012 13:05
Minulla on sama ongelma. Kiintolevyn siirtäminen väliaikaisesti tietokoneneen IDE-liittimeen toiseksi levyksi voisi olla ratkaisu. Jos SATA-kone niin tarvitaan lisäksi sovitin. En ole vielä itse kokeillut. Boksiin olen kokeillut isompaa kiintolevyä. Tunistaa vain RAV-muodon (=alustamaton). Tavalliset Windows koneet eivät sitä tunnista. Tunnistavat vain FAT,FAT32 tai NTFS muotoja. Joku bittinikkari voisi ehkä tietää keinon miten niitä RAV-tiedostoja saa sieltä luetuksi. Sitten kun on siirtänyt levyn. Onko joku ohjelma tai laite jolla sen saisi toimimaan?
04.07.2007 21:12
Kyllä tuon täytyy johtaa esitys- ja ostoboikottiin tässä maasssa? Saa nähdä laittavatko sen kapaleet boikottiin myös Radioissa? Törkeetä. Sattaa toteutua laajemminkin? Onhan meitä Ugreja ja Skandeja muuallakin. Vaikka ei pitäisikään kannattaisi olla kohtelias.
05.06.2007 12:16
Kyllä se sattoi olla palomuuri. Nyt otti yhteyden ja toimii. On näköjään jotakin eroa laitemerkkien ominaisuuksissa. Kiitos!
12.03.2006 17:50
Olen kokeilut ilman palomuuria. Ei auttanut.
07.03.2006 09:32
Korjaus edelliseen. Oli siis mixed asenossa. Gigaset USB STICK 54 on sekä B- että G-standardille ja G stndardille asettaminen poisti vain B- standardilla tomivien muiden laitteiden toiminnan, tämä korjaus ei auttanut tikun toimintaan. Voisko joku tietää mistä kiikastaa?
06.03.2006 12:07
USB palikasta olen koittanut asentoja mixed ja B sekä G. Tukiasema on ollut koko ajan auto asennossa. Pitäisi toimia siis sekä B että G asennossa. Toinen D-linkin palikka on vain B,joten en voi laittaa vissiin tukemaan vain G.tä. Kokeilenpa kuitenkin pelkkää G:tä, jospa vaikka toimisi. Kiitos.
05.03.2006 22:06
Oma vika. Olisi kannattanut ottaa huomioon jo tonttia hankkiessaan, että naapureillakin on paikka mihin lumensa laittaa. Minä tein niin. Varmistin vielä kaavan, että ei tarvitse moista ruveta pohtimaan ja riitelemään.
07.12.2005 11:53
1 / 1