Vapaa kuvaus

olen vaalea hiuksinen nainen ilonen,huumoritajuinen, joskus myös ujo etsin nettikaveria jonka kanssa voi jutella asiasta kun asiasta? olen myös kahden lapsen äiti. Suosikkibändit/artistit: Rasmus, Cheek, Jukka-poika Suosikkileffat: eläintohtori, titanic, Pähkähullu professori Lempikirjat: en ole oikee luku ihmisiä Vapaa-aikanani: Karaoke, käyn välillä uimassa, uruilla soittaminen Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, uusipäivä, Pasila Kotieläimet: Kissa En pidä: käärmeistä enkä hämähäkeistä. Parhaat matkakohteet: Kotka on todella ihana kaupunki kesällä se meri on vaa niin ihana. Ruoka & juoma: olen kaikkiruokainen mutta uudet perunat ja savustettu lohi on akia ykkönen Koulutus: Peruskoulu Koulut: Myllymäen ala-aste,Armilan ylä-aste,talouskoulu Ammatti: Muu Työskentelen: olen tällä hetkellä työtön Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Hei! luin kirjoituksesi ja olen menossa lähipäivinä suonikohjuleikkaukseen ja minulta nukutuslääkäri ainakin kysyi haluatko puudutuksen vai nukutuksen? suositteli puudutusta joten otin sen. selkäydinpuudutus kyllä puuduttaa niin ettei kivuista tarvii olla huolissaan. terv.Raili