Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
n_kinnunen
profiilit
n_kinnunen
n_kinnunen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
siinä kympi paikkeilla
05.12.2006 21:07
Jättää nettiä ja näitä palstoja kun koskaan ei ole mitään tekemistä ? tämä on ainoa paikka missä voi olla enää :S
27.10.2006 20:44
Ainoa ihminen joka tuntee olonsa samanlaiseksi.. Minua vaivaa sama asia ujous ja ysinäisyys. Aina erossa kaikesta ei ystäviä eikä mitään. Oli ne ajat joilloin oli kavereita mutta ne on taakse jäänyttä elämää. Nyt on vain ainoastaan koira. Olen yksin kaikki viikonloput ja vapaa aikani .. puhelin soi kerran vuodessa ja puhelin lasku onkin vain se perusmaksu.. noh säästyy siinä rahaa mutta olishan se kiva soittaa jollekkin. Toivon itse että elämäni muuttuisi parempaan suuntaan mutta aika epätoivoiselta tämä näyttää. Ei jaksa enää .. tuntuu vain että kaikki on minun syytä ja että olen aiheuttanut kaikki itse, jotenkin vain tulee se itse syyllistämisen tunne mutta miksi ?
27.10.2006 20:41
pupu .. Onhan se niin, että jätetään ne raskaat työt meille miehille :P .. Mutta kyllä naisiakin on rakennuas alalla ja niitä on aika paljon vedeneristys, laatoitus, tapetti ja maalaus hommissa . Rakentaminen on todella rankkaa ja työtä tehdään niin säällä kuinsäällä. Itse opiskelen rakennus alaa ja täytyy sanoa, että ei ole mun juttu. Se on tosi hauskaa ku viime talvenaki työharjoittelussa oli pakkasta rapiat 25 ja kävi viel kova viima ja siin sitte avokäsin ni oliha se kivaa :) .. Mutta jos olet kiinnostunut ni totta kai kannattaa hakeutua rakennus alalle ja suosittelisin noita vedeneristys hommia .. ei ainaskaa tartte olla pihalla pakkasessa tai sit erikoistua taloelementtien tekoon . Siinäki saa olla sisällä ja olin minä sitäki hommaa kokemassa ja aikas helppoa se oli. Eka katella piirrustuksia ja sit tekemää . Mut onnea uralle ;)
24.09.2006 12:43
Kasvoni punoittavat koko ajan ja on aknea, mutta lääkitys menossa juuri siihen :)... Arpia ei ole paljoa mutta punoitus on valtava, myös aurinko lisää punoitusta ..
07.08.2006 13:24
Missäs päin opiskelit ?
03.08.2006 18:59
Kuinka monta vuotta pitää hankkia kokemusta suomesta ennenku kannattaa edes kuvitella tulevansa norjaan ? .. mites ielen osaaminen .. onko se pakollista ? ja kait siit jotaki maksetaan ja työ ajoista jos sais jonkun laista informaatiota ni hyva :)
22.07.2006 15:42
Mitä hommia olet ajatellut ? .. .. kyllähän se kiinnostais norjaan mennä...
22.07.2006 15:36
tunti palkkaa en osaa sanoa mutta kk palkka sellanen että sillä pärjäisi sitte .. voisin kyllä tehdä pienemmällä tuntipalkalla mmutta niitä tunteja sitten pitäisi olla riittävästi .. ainakin pellon puolella viihdyn.. ja joissakin paikoissa saa asua siinä tilan vierssä .. kuuluuko se palkkaa vai vähennetäänkö asuminen palkasta .. sekin vaikuttaa asiaan ..
22.07.2006 14:12
Itse opiskelen rakennus puolta ja ajatuksena olis tienata rahaa .. koko ajan haluan oppia lisää ja uutta ja ahkera olen .. Kun norjaan päin lähtee ni onko siin mtn paperi hommia kun menee vai voiko noi vaa mennä... pitää kö osata kieliä kuinka paljo ja ylityöt .. saako tehä nii paljo ku jaksaa vai miten .. lähtisin kyl heti koulun jälkee kuhan vain uskaltais ..
14.07.2006 20:19
1 / 1