Onko kenelläkään tietoa paljonko mahtaa olla palkka kun on töissä maatilalla .. palkka n. h / kk . Avoimia työpaikkoja on tällä hetkellä jonkin verran ja itse olis aikomus mennä maatilalle hommiin.. Olen kyllästynyt lomituksen takia kun pitää vaihtaa paikkaa joka toinen päivä :) Pääsis sitte niihin aina haaveilmiin pelto hommiinkin mukaan ..
Kellään tietoa ?
4
804
Vastaukset
- metallurg
36 markkaa tunti olemattomalla työkokemuksella siihen aikaan
- tuottaja
mutta tuottajan näkövinkkelistä. Hommia kyllä olisi ainakin kiireimpinä aikoina, mutta napakan tekijän löytäminen ei niin helppoa. Ja toisaalta tuo hintakin itselle vieras, kun emme ole lisäväkeä vielä (toistaiseksi) käyttäneet. Millä hinnalla olisit innokas itse tekemään ?
tunti palkkaa en osaa sanoa mutta kk palkka sellanen että sillä pärjäisi sitte .. voisin kyllä tehdä pienemmällä tuntipalkalla mmutta niitä tunteja sitten pitäisi olla riittävästi .. ainakin pellon puolella viihdyn.. ja joissakin paikoissa saa asua siinä tilan vierssä .. kuuluuko se palkkaa vai vähennetäänkö asuminen palkasta .. sekin vaikuttaa asiaan ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798