Heippa!
Onko kukaan suunnitellut lähtevänsä töihin Norjaan ensi kesänä (sh/th)? Itse olen harkinnut tätä kovasti. Olisi todella mukava saada joku kaveriksi mukaan. Suuntana Tromssa/Lofootit. Miksi ei Kirkkoniemi/muu pohjois-Norja kävisi.
Ottakaa yhteyttä, jos löytyy samanlaisia ajatuksia, niin aletaan suunnittelemaan :))
[email protected]
Norjaan töihin
ensi kesäksi?
3
885
Vastaukset 3
- ppm_
Moi
Olisin kyllä itsekkin harkitsemassa rakennuspuolen hommia vaikka ei kokemusta olekaan siltä alalta. Mitä itse mietit? Ja osaatko palkoista sanoa?- tommerman
Vai haluat tulla tänne rakennus hommiin vaikka ei ole kokemusta?? Voin sanoa että unohda koko juttu.Tänne jos haluaa hommiin niin pitää nimenomaan olla kokemusta,Norjassa on ammattitaidotonta porukkaa omastatakaa.
Mitä hommia olet ajatellut ? .. .. kyllähän se kiinnostais norjaan mennä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1701338- 881204
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051100- 68942
- 58704
- 52573
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29494- 45487