Tämä on viimeinen

-Sheila-

kerta, kun kirjoitan tänne.

Toivotan kaikille hyvää jatkoa. Itse olen melko uupunut yksinäisyyteeni, mutta välillä saan taas sen sijaan toivonkipinän itseeni. Riippuu niin päivästä. Ja hetkestä. :)

Etsikää hyvät ihmiset tätä kautta toisia ihmisiä mailinvaihtoon ja kavereiksi, mutta älkää lukittautuko tälle palstalle, kuten minä olen tehnyt. Mielummin lukekaa vaikka kirjoja kuin olkaa toistamiseen täällä. Tästä ei ole nimittäin mitään hyötyä.

Voimia!

T: kertaakaan seurustelematon, ystävätön, 20-vuotias Sheila.

12

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viesteistäsi

Ne olivat todella mukava luettavaa, Sheila. :) Mutta että tästä ei ollut mitään hyötyä..? Eikö siitäkään, että sait kuitenkin kertoa tarinasi täällä ja sait siihen jopa vastakaikua? :(

• Draw

kiitän viesteistäsi. Sinä olit yleensä se joka nopeiten ja varsinkin ajatuksella viesteihin vastasi. Noh, foorumi menettää taas osan siitä miksi täällä edes jaksaa pistäytyä.

Onnea jatkoon toivottaa toinen 20v, joka ei ole koskaan seurustellut. Olkoon seuraava auringonnousu kauniimpi.

• valittavat liikaa

Enemmän kyl näkisin hyödylliseks jos tyypit vaikka chattaisivat reaaliajassa tai sitten jättäisivät emailossia ja yrittäisivät tutustua toisiinsa, mutta yleensä näistäkin ehdotuksista seuraa vain narinaa ja hampaiden kiristystä kun kukaan ei uskalla tehdä aloitetta tai muuten halua tutustua. Jotkut sanovat sen olevan turhaa (vaikka olevinaan niitä ystäviäkään ei pahemmin ole) ja toiset taas muuten eivät halua ryhtyä mihinkään toimenpiteisiin.

Mitä järkeä on myöskään suunnitella mitään tapaamista, jos tyypit eivät millään tavalla tunne toisiaan? Tänne vain laitetaan jokin viesti "Tavataan huomenna meidän makuuhuoneessa. Kaikki halukkaat tulkaa paikalle". Eihän kukaan nyt tule noin epämääräisiin tapaamispaikkoihin tai ylipäätään jos ei tiedä tuleeko ketään muuta.

http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=736&gid=0

Ainakin itse pitäisin tätä chattia parhaimpana chattina muiden keskustelijoiden kanssa. Olen joskus aikaisemminkin ehdottanut tätä asiaa mutta silloin vastaukset oli tyyliin "Ei yksinäisyys ole mikään sairaus jne.".

Ei uusavuttomuuskaan ole mikään sairaus ja nimelläkään ei pitäisi olla väliä, mutta joillekin sillä tuntuu olevan.

Onhan tätä palstaakin ihan mukavaa lukea ja vaikka en nyt itse etsisikään suoranaisesti seuraa, niin on ihmeellistä kun samat tyypit valittavat päivästä toiseen yksinäisyyttä ja täälläkin keskustelevat mutta eivät tee mitään aloitetta ottaakseen yhteyttä esim. muihin kirjoittajiin.

• LonelySoul*

Harmi vaan että toi terveys chatti on melkein aina tyhjillään. Että sinne todellakin pitäisi sopia jokin tapaaminen. Siellä itseasiassa kerran olikin, mutta suurin osa oli aika "hiljaisia". Porukka poistui aika nopeasti ja loput meni privaattiin juttelemaan. Kaipa ihmiset täällä vaan jotenkin häpeää sitä yksinäisyyttään, etteivät kehtaa edes chattiin tulla myöntämään sitä ja että kavereita olisi kiva olla. Kyllä täälläkin porukkaa käy, mitä nyt katsoo lukijamääriä keskusteluissa.

• failure

ahaa että hyvästien paikka. hyviä tekstejä lykkäsit kuitenkin :)

itsekin tuli varmaan syksyn angstit suurelta osin taas kirjoiteltua joten keskityn ryypiskelemään ja "hällä-väliäseeraamaan" siihen asti että jouluangstit iskevät tai kaipuun kaljakori kilisee marraskuussa.

T. joskus muinoin mahdollisimman huonolla menestyksellä säätänyt 21v. failure.

• anna-

Vaikka hassuahan tähän on vastata jos se viimeinen viesti oli. No, kumminkin. Minusta olet aika oikeassa siinä että johonkin vertaistukihommiin tai muihin vastaaviin voi juuttua liikaa (jos sitä tarkoitit). Joskus ongelmasta puhuminen voi mennä siihen että huomio keskittyy liikaa ja väärällä tavalla ongelmaan.

Juu, yritetään kokeilla kaikkea, tai en varmasti kokeile kaikkea mutta jotakin uutta kumminkin.

Sitä kun voi jotenkin ihastuakin omiin ongelmiinsa... vaikea selittää mitä tällä tarkoitan. Kärsin siitä että olen yksin mutta saan jotain kieroutunutta mielihyvää kun pidän yhden hengen mielenosoitusta (yleisönä minä itse) jonain juhlapyhänä jonka vietän itsekseni ryypiskellen.

Mutta... niin ei ole hyötyä juuttua eikä jauhaa samaa nuivaa juttua viikosta toiseen... toisaalta sinun teksteihisi moni paneutui ja eläytyi; ehkä hyödyn rooli oli tässä se että näki kuinka ihmisillä onkin kykyä empatiaan ja myötäelämiseen.

Sheila on hitti!

• olenkin ...

paatunut naistenvihaaja niin sympatiat ovat sinun puolella

• Katkera mies

Palstat ovat minunkin kavereitani. :)

Minulla on pari kaveria, mutta niistäkin näen toista aika harvoin, koska asutaan eri kaupungeissa. Toista näen useammin, mutta nykyään se seurustelee, eikä me siks ehditä näkemään usein. Lisäksi mun pitäisi keskittyä opiskeluihin koko ajan.

Kun ei ole kavereita eikä tapaa paljoa niitä paria, jotka on, niin se masentaa. Ja kun ei ole tyttöystävää, niin se masentaa. Sitten taas kun masentaa, ei saa opiskelluksi siihen tahtiin kuin kuuluisi. Sitten masentaa lisää. Ja kun masentaa niin paljon, on ihan turha yrittääkään etsiä naista - oli sitten opiskelupaikasta tai nettideiteiltä- koska naiset eivät tykkää masentuneista miehistä. Ja taas masentaa yhä enemmän. Noidankehä on valmis.

Palstat ovat parhaat kaverini. Ja petollisimmat kaverini.

• Katkera mies

Niin sellainen Sheilalle, että olit luomassa tästä palstasta ainakin minun kaveriani. (kts. edellinen kommentti :)

• H.R.

Ei kai tänne lukittaudutakaan. Mä käyn joka päivä kumminkin lukemassa uusimmat keskustelut ja aloitan ehkä oman, tai vastaan jollekin toiselle. En mä kerran päivässä käymistä pidä lukittautumisena. Ihan hauskaahan se on käydä lukemassa muiden juttuja ja vastaamassa niihin. Mä kun en pelkästään käy täällä yksinäisyys osastolla. Ei tämän tarvitse olla sunkaan viimeinen kertasi täällä kirjoittamassa. Ollaanhan me täällä sun ystäviä ja jos vaikka saisi sun sähköpostiosoitteen, niin varmasti kirjoittelijoita löytyisi. Sun pitäisi yrittää päästä siitä pelosta että sä muka sanoisit jotain ns. tyhmää toiselle, tai loukkaisit huomaamattasi. Älä anna menneiden kummitella liikaa. Missä muuten asut ja oletko jo muuttanut omillesi?

• nancycallahan

oli kiva kyllä lukea piristäviä viestejäsi, mutta jos todella HALUAT "jättää" meidät muut yksinäiset tänne niin siitä sitten vaan!

Hyviä jatkoja ja pärjäile! :D

• Jättää nettiä ja näitä palstoja kun koskaan ei ole mitään tekemistä ? tämä on ainoa paikka missä voi olla enää :S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      92
      1193
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      33
      1179
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      281
      1031
    4. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      952
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      916
    6. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      93
      906
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      13
      888
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      48
      845
    9. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      791
    10. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      161
      778
    Aihe