Vapaa kuvaus

Koulutus: Ammattikoulu

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Varattu, etsin yhtä vakituista kaveruutta Seksin kera ja myös bi-utelias että cuckold jutuissa, vielä aloittava Bull.

Lapset: Ei ole, mutta toisaalta kyllä ehkä tulevaisuudessa..

Aloituksia

1

Kommenttia

64

1. En osaa sanoa miksi lisääntynyt. Jonkin verran on luonnollista että halut vaihtelee että toisaalta myös kiinnostus herää joihinkin seksuaalisesti normaalisti poikkeavaan kuten nyt ilmiönä on erään kirja sarjan ja niistä tehtyjen elokuvien myötä on kasvanut kiinnostus bdsm ja vastaavaan. Itse miehenä en naisten kokemuksia osaa kuin arvata, toisaalta myös miehetkin yllättäen osaa olla arvoituksellisia. Itse ainakin olen luonteeltaan hyvin utelias, tietämään erilaisista asioista (en kuitenkaan ole niitä kerrostalo kyyliä, vaan ihan yleisesti ottaen) olen kohta 40v ikään mennessä kokeillut seksin saralla kaikkea mahdollista, mikä on vähänkin ollut että Ei missään nimessä reaktion aiheuttanut. Asioista lukeminen, tavallisten esineiden näkeminen ja kadulla tai somessa tietyllä tavalla pukeutuneena nähtyäni haluat päästää tuon seksuaalisen halun irti. Huomenna taas vastaava on että ei herätä mitään.

Lyhyesti, jos on joku jäänyt joskus mielen päällä olemaan, tiedostaen ja yleensä tiedostamatta, se pomppaa esille myöhemmin uudelleen ja energia sen ympärillä on vastustamaton. Toisaalta olen ollut 12v suhteessa samaan henkilöön ja on ollut kausia jolloin emme ole, välttämättä edes syödä ehtineet ja toisaalta taas pitkän aikaa että yhdyntää ei ole, mutta kosketuksissa olemme silti.
  2. Postinumero