Vapaa kuvaus

Seksuaalisesti Vesimies on täynnä yllätyksiä ja salaperäistä vetovoimaa, joka juontaa juurensa hänen alitajuiseen riippumattomuuden tarpeeseensa. Vesimies vaikuttaa jollain tavalla saavuttamattomalta ja mikäpä voisi olla tehokkaampi magneetti rakkauden maneesilla. Vesimies ei kuitenkaan ole mikään suvereeni erotiikan mestari, sillä häntä kalvaa myös tällä sektorilla tietoisuus omasta erilaisuudestaan, joka valitettavan usein esittäytyy epävarmuutena ja varautuneisuutena seksuaalisessa kanssakäymisessä. Rakastunut ja kumppaniinsa luottava Vesimies hallitsee erotiikan vivahteet ja osaa varmasti ennakoida rakastettunsa salaisimmat toiveet. Kun Vesimies rakastuu niin silloin kaatuvat kaikki mahdolliset raja-aidat ja hän on valmis tekemään suuriakin muutoksia elämäänsä, mutta silloin täytyy toisenkin olla valmis heittäytymään leikkiin sata lasissa. Vesimies ei ymmärrä empimistä vaan kokee sen vakavana epäluottamuslauseena itseään kohtaan ja se taas merkitsee lorun loppua sillä kertaa.

Suosikkileffat: TSH, avatar, disneyn klassikot, fast & furious, Twilght, Ace Ventura jne. (monipuolinen maku)

Lempikirjat: fantasia, Sinuhe, hömppäromantiikka, Kymmenen riivinrautaa jne.

Vapaa-aikanani: Mitä sellanen on?

Katson tv:stä mieluiten: TWD, Olipa kerran, House, CSI, yms. sarjat ja elokuvia

Parhaat matkakohteet: Islantiin tahtoisin joskus pästää

Koulutus: Ammattikoulu

Ammatti: Terveydenhuolto

Työskentelen: Työtön

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

1

Kommenttia

79

1. Edelleen huomauttaisin etten ole enkä aio tehdä samaa virhettä kahdesti, saati useamman kerran, mutta koska olet joko tyhmä tai pidät kuntamme useita virkamies tahoja tyhmänä liitän sinulle uudestaan tuon lausunnon pätkän VANHEMMUUTENI ARVIOINNISTA tämän lapseni kanssa, joka on siis tehty 02/11-05/11 välisenä aikana:

"Äiti sitoutui tutkimus- ja arviontijaksoon. Psykologisten tutkimusten mukaan äidin vanhemmuudessa on paljon hyviä perustaitoja. Kuitenkin perheen nykyisen tilanteen vuoksi syvempi sitoutuneisuus on kateissa. Tilanne on nykyisellään vaikea parisuhteen ongelmien vuoksi (joiden korjaamisen olen myöskin ollut sitoutunut, mutta mieheni ei) ja äidin jaksamattomuuden vuoksi (johon lääkäri tai psykologi ei nähnyt tarpeelliseksi puuttua sen isommin. lisä huomautuksena: koko tämän jakson aikana taistelin myös esikoiseni auttamiseksi ja huostaanottoa vastaan ja yritin yhä saada kuntoutusta myös hänelle.). Äiti oli kantava voima perheessä jakson aikana. Hänessä havaitut vanhemmuuden taidot mahdollistivat kotiutumisen jakson päättyessä."

Miten perhetyö voi olla LASTANI varten jos he tapaavat kyseisen lapsen ensimmäisen 3kk aikana 5kertaa ja sitten eivät enää ollenkaan???

Huomauttaisin nyt vielä tästä kouluasiasta, että MINÄ pyysin sossusta lapselle apua! Lopoulta juttelin jopa päiväkodissa niin että he tekivät yhteisellä sopimuksella ilmoituksen lapsesta sossulleni, TOIMEEN ryhdyttiin kuitenkin vasta koulun EPÄPÄTEVÄN opettajan toimesta (muidenkin vanhempien puututtua asiaa kyseinen opettaja ei enää seuraavana vuonna opettanut kyseisessä koulussa) Olen muuttamassa, enkä edes pois paikkakunnalta, sillä lapseni nyt sijoitettuna täällä, että pääsisin eroon myös tästä EPÄPÄTEVÄSTÄ sossusta jonka toimia ihmettelee myös perhetyö.
    Sossun toimiin ei ole tullut muutosta USEISTA häneen kohdistuneista valituksista huolimatta. Enkä ole ainoa.. jokunen kuukausi sitten radiossa oli joku ohjelma/keskustelu tuokio näistä kuntamme sossuista ja "meidän"sossustamme tuli sinne kymmeniä soittoja, hänen hitaudestaan ja epäpätevyydestään. Onneksi on sen verran iso kaupunki että sossukin jaettu kuuteen eri alueeseen niin on vielä valinnanvaraa päästä hänestä eroon.
  2. Olen pahoillani jos ymmärsit sättimisen koskevan sinua. Osa täällä käy vain toteamassa että olen hullu ja sterilisaation tarpeessa JNE. kyllästyy siihen..

Tilanteiden rauhoittaminen on hyvä idea, yritetään.
    Nuoremmalle eli ainoalle kotona asuvalle lapselle olen sopinut hoitajaksi parhaan ystäväni, joka sattuu olemaan juurikin synnytyksenaikoihin lomalla. Tänä auttaa vielä se että kaikki lapseni ovat olleet isokokoisia, siis sekä pitkiä että painavia, joten tämäkin kuten edellinenkin tullaan käynnistämään, mikä auttaa sopimaan tuon synnyttämisen ajankohdan aika tarkkaan. Viimeksi käynnistyksestä meni meinaan alle 12 tuntia syntymään..
    Tätä se perhetyökin viimeksi käski selvittää ja sen tenkin, tosin he halusivat minun tekevän vara suunnitelmat A, B ja C myös jos tuo kaveri ei voisikaan auttaa. Minusta se vaatimus on jo kohtuuton, varsinkin kun myös ne suunnitelmat pitäisi olla niin varmoja että hyvä etteivät vaatineet minua tekemään ystävieni kanssa kirjallisia sopimuksia.. :D
    Lisäksi he pyysivät varautumaan siihen että tämä syntyisi ennenaikaisesti, epäilin tätä, mutta sanoin yhden lähihoitaja kaverini taas olevan elokuun puoleenväliin asti lomalla, että saisin varmasti hänet hälytettyä tällaisessa tapauksessa.

Toimeentuloni on paremmin turvattu kuin nyt kotihoidon tuella, sillä ennen edellisen lapsen syntymää olin töissä, ja koska näiden kahden ikä ero on alle 2 vuotta saan tästäkin työtulojeni mukaista äitiyspäivärahaa. Töihin olisin palaamassa viimeistään kun tämä pian syntyvä olisi 1½v niinkuin tein esikoisenkin kanssa ja olisin tehnyt vielä tämän nuorimmankin kanssa ellei olisi tullut tätä kolmatta tähän. Lähihoitajana noita hommia riittää, minua esim vanha työpaikka kyseli kolmesti töihin jo äitiyslomani aikana, edes päiväksi sijaistamaan. Siitä en siis kanna huolta. Kouluttautumaan en toista kertaa lähde pienten lasten kanssa, kun ei ole pakko! Sen virheen tein esikoisen kanssa, rankka oli ja opinnot venyi.

Esikoisen asioista päättää sitten se uusi sossu, joka ei ole missään tekemisissä perhetyön kanssa, joka yhä siis toimii nykyisen sossumme alaisuudessa.

Kiitoksia sinulle, tätä voisin jo sanoa neuvoksi, pystyisipä useampi mielipiteistään huolimatta samaan.
  3. Valitettavasti oli.. sen voi todistaa perhetyö ja pelastakaa lapset!
    Kun huomioi sen että jo 2009 keväällä päiväkoti pyysi sossua järjestämään kesäperheen meille mutta sellaista ei saatu. Liian myöhään lähdetty liikkeelle. Seuraavaksi kesäksi lupasi sitten pistää paperti kuntoon, lopulta ne kuitenkin päätyivät minun täytettäväkseni perhetyön kanssa 2010 huhtikuussa. Kesäkuussa soitin itse PeLA ry:hyn kun mitään ei kuulunut ja he sanoivat paikkojen jaetun jo maaliskuussa. Sossu kuitenkin oli selvitellyt asioita jo muka edellisenä kesänä!
    Pelasta sanoivat että poikani tapausta ajatellen ja minun mahdollisuuttani kuljettaa häntä, silloin TTTasiakas, kortiton ihminen, paikkoja olisi ollut jopa samasta kunnasta, mutta paperit eivät tulleet ajoissa heille! EI kai jos ne olivat liian myöhään jo minulla!

Ja kyllä voisin sellaista lastenhoito-juttua harkitakkin jos perheemme tilanne olisi edes suht normaali..