Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No onks ne palat sitte erilaisia?
Toisilla on pyöreitä ja jotkut sellaisia neliskanttisia ja kolmioita.
Noh, multa loppui jo noi muodot.
Eli teillä ei oo ku kolme poroisäntää???
mahtaa ne olla rikkaita.
Yhä edelleen ymmällään.
Jaa aasit, niitähän täällä riittää, hö, kait.
04.11.2011 10:26
Niin eiks siellä pohjoisessa harrasteta sitä erotusta poroilla.
Tajuton etelän immeinen.
04.11.2011 10:08
En ole suomalaista aasia tavannut.
Mutta Kreetalla sain hyvän kuvan.
Vanha mies ja aasi juottokaukalolla.
Siinä kuvassa niinkun monessa siellä otetussa on aito ihminen, niin ja siinä kuvassa myös se aasi.
Ja ne ihmiset tykkäs kun niitä kuvattiin.
Ei tarvinnut kun näyttää kameraa kysyvästi niin heti tuli hymy ja myöntymys.
04.11.2011 09:45
En koskaan lakkaa haaveilemasta.
Mutta ne elämänmittaiset haaveet päättyy tuohon matkaan. Silloin olen toteuttanut ne joita olen pienen elämäni aikana haaveillut.
Mutta toki minulla on niitä, voimaa antavia.
minun mielikuvituksellani ei ole rajoja joten uutta haaveiltavaa tulee.
Eilen kävin keskustelua työkaverin kanssa huonosti kohdelluista tuotanto eläimistä. ja taas tuli mieleeni että miten vois ostopäätöksellään vaikuttaa.
Ja paljon pohtimista miten ostaa, mistä ja mitä,
Mutta samalla tuli yksi ajatus siihen odotettuun lottovoittoon.
Maatila, jolla olis eläimiä joita ei ykskään teurastamo tai kauppa määrää niiden elämästä.
Ei tehotuotantoa vaan onnellisesti kasvatettuna ja ilman stressiä.
Tuskin toteutuu koskaan mutta haaveilla saa.
04.11.2011 09:23
Korpikirjailija.
Olen puolestasi iloinen, meilläkin usein siitä kiitellään :))
Elämä on ihanaa, juuri nyt.
Muuten vaan, ilman mitään kummempaa syytä.
Kiitos siitä :)
04.11.2011 09:15
Lähimmän valitsen useimmiten.
Kun kävellen käy kaupassa niin ei viitsi kovin kauas lähteä.
Välillä käyn noissa muissakin jos niissä on jotain mitä ei tuolla mun kaupassa ole tai joku tuote on parempaa.
04.11.2011 08:34
Keskisuomessa oli ihana sauna.
Ja parasta oli sen lämmittäminen. Se oli mun homma.
Töissä olin kouluavustajana ja kun tulin kotiin niin sai mennä rauhottumaan saunan lämmittämiseen.
Se puiden rätinä ja hiljalleen nouseva lämpö.
Istua siinä ihan hiljaa ja nollata se elämä korvien välistä.
Saunoja on monenlaisia mun mielessä, parhaita yleensäkin sellaiset vanhat. Yhessä oli maalattia ja muutenkin aika harvat seinät. Järven rannalla se oli.
Mutta ne löylyt oli ihanan hikiset, ei todellakaan mitään kuumaa tai kuivaa.
04.11.2011 08:26
ihana hämäryys.
puut paikoillaan paljaat.
meri hiljainen
orava ruokaa piilottaa
mahtava kahvin tuoksu
eikä minnekään kiire
---
tälläinen täällä tämä aamu
04.11.2011 08:02
Uskonto samoin kun historia oli niitä tunteja jotka mua kiinnosti eli ei ollut paha velvoite se.
Ja kyllä olen saanut valita mihin usko vai uskonko mihinkään. Meidän perheessä ei oltu "uskovaisia" vaan ihan ihan tavallisia työläisiä. Yhdessä naapurissa oli sitten "uskovaisia" ja toisessa olis taas "kommareita" ja ne ei tulleet keskenään toimeen ja lapset ei saaneet leikkiä keskenään. Minä sain kaikkien kanssa :))
Saahan täällä keskustella mistä vaan en sitä sinulta kieltanyt sanoin vaan kuinka itse ajattelen :))
03.11.2011 23:53
Eihän lapsi itse osaa päättää asioista tai ymmärrä vielä muuten mitään.
Ihan hyvä että kulkee vanhempien mukana.
Meillä kuuluttiin kirkkoon. Ruotsalaiseen seurakuntaa niin kauan kun vanhemmat oli yhdessä. Kun erosivat kuuluttiin äidin kanssa suomalaiseen seurakuntaan.
Uskoinko tai en ja mihin niin siihen ei koskaan puuttunut kumpikaan vanhempani uskoni olen saanut valita itse lapsesta lähtien.
Teet kyllä nyt ihan liian suurta numeroa asiasta. Siis minun mielestäni.
Ja lapsi joutuu joka tapauksessa riitatilanteeseen useimmiten eron kohdalla.
Vanhemmistahan se riippuu miten yleensäkin asiat otetaan.
03.11.2011 23:38
Toi nyt kuulostaa jo joltain pelkältä hokemalta.
Tai sitten se on silkkaa vihtuilua, ikään kuin ylemmältä tasolta selitettynä.
Paha mennä toista neuvomaan mutta ite kyllä sanoisin jo että haista huilu kaikkne selkeinesi, SELKEE.
Mutta kuten sanoin... tai kirjoitin en neuvo toisia kun en tiedä tilannetta. Ja pitäis tietää sun luonnettaski vähän enemmän. Kuinka paljon sitten kestät kun takaisin tulee.
03.11.2011 12:47
Mist sie et tykkää?
Miekään en tykkää monestkaan asjast.
Mutta ei voi mitään kestettävä vaan on ja miehän kestän niinkun nainen :)
Pahapaketeist ei muutes tykkää varmaan monikaan, et kyllä on ikävää jos sellaista olet saanut.
03.11.2011 12:41
Jos tammikuun reissu onnistuu niin sitten ei enää ole.
Ei elämänmittaisia, muita kyllä.
Tämä matka on vanhinta perua haaveistani, lapsuudesta lähtien.
03.11.2011 12:12
Jos voi niin sanoo vaan että tää nyt on mun linjani. Yksinkertaisesti, näillä mennään.
Noi on kans niitä kysymyksiä joihin ei voi suoraan sanoa mitään, pitäis tietää enemmän.
Mutta virkailijoiden ei ole pakko antaa hyppiä silmille.
03.11.2011 11:59
Oopperan kummitus on mun yks lempielokuvista.
Olisin halunnut nähdä sen kyllä ihan live esityksenäkin.
Löysin sumalaisen version sen musiikista ja olikin aika huikea :
http://www.youtube.com/watch?v=QgMKj4YvRf8
03.11.2011 10:55
Jos väittäisin että tulen kaikkien kanssa toimeen niin valehtelisin.
Mutta kun tulee eteen ihminen jonka kanssa en tule toimeen niin vältelen häntä mahdollisuuksien mukaan.
Enkä osaa oikein sanoa tohon vastausta että mikä ihmisessä vetoaa, mikä kenessäkin.
Minusta tämä ei ole kysymys johon on niin helppoa vastausta.
Ihmiset on kuitenkin niin yksilöitä.
Toiset on samankaltaisia ja jotkut erilaisia, erittäinkin erilaisia. Riippuu tavasta millä he esittää eriäviä mielipiteitään jne.
03.11.2011 10:02
Ei se ole halu, vaan kauhu.
Pikkutyttönä kun isän kanssa olin maailmanpyörässä ja se alkoi jättää ihmisiä ulos siinä vaiheessa kun me oltiin siellä korkeimmalla kohdalla niin hän sai pitää minusta kiinni koska aloin täristä ja vapista ja sanoin että tuntuu että on pakko hypätä alas.
Lentokoneeseen ekan kerran kun menin niin jännitin mitä tapahtuu, mutta ei siellä ollut kun se eka nousu joka oli hurjan tuntuinen mutta sitten totuin siihenkin.
Korkeanpaikan kammoa on varmaan monenlaista. Jokuhan sanoo että laivalle ei uskalla juuri korkeanpaikan kammon vuoksi. Itse taas seilalilen vaikka minkälaisella paatilla, osaanhan uida.
02.11.2011 13:01
Minua korkeanpaikan kammoista ei saa maailmanpyörään tai vastaavaan.
En mene tikkaille enkä mihinkään rotkon reunalle. Koska silloin tulee tunne että on pakko hypätä alas. Maan vetovoima on hirveän vahva noissa tilanteissa.
Jos nousen kotona tuolille on oltava paikka missä voin ottaa seinästä kiinni, pelkällä tuolilla alkaa huimaamaan enkä takaa etten tule alas sieltä kolisten.
Mutta lentämistä odotan kun taas tammikuussa pääsen koneeseen. Ihanaa istua ikkunan vieressä ja katsoa kun maa pienenee.
Koneessa on turvaalista olla kun siellä on seinät, jos ei ole paljon pilviä niin maa näyttää upealta.
Oikeastaan olen miettinyt että olis jännä päästä kokeilemaan helikopteria, kuinka kävisi. Olisko viimeinen kerta. Tulisiko siinä se tunne että on pakko hypätä vai riittäiskö seinät pitämään turvallisen tunteen.
Siinä sitä yksi haave näin alotukseen ajatellen.
02.11.2011 12:39
Mä olen kyllä omalla kohdalla huomannut että hinnat on noussut vaikka mun palkka ei olekaan.
Mä lähden nyt katsomaan tota pähkinänakkelia tonne metsään että jaksan taas illan painaa hommia.
31.10.2011 09:48
Kyllä mä luulen että sinne mennään ihan muista syistä kun rahan perään.
Ne tykkää jostain vallantapaisesta jota ne uskoo saavansa siellä.
Luulevat muuttavansa maailmaa mutta samoinhan tää pyörii.
Eikun hullummin vaan, hulluilla ideoilla.
31.10.2011 09:46
122 / 183