tulisilla

Aloituksia
30
Kommenttia
3657
- Hassun hauskaa joulua tontuille!Tutuille ja vähemmän tutuille. Toivoo yks täältä kaakosta :) https://www.youtube.com/watch?v=L6TAhV9K9pE0116
- Hyvää Juhannusta!Tulin toivottamaan tänne kaikille. Ja kun kerran Pate laulaa niin se on uskottava :) Ja kyllä miekii meinaan elää sen...2110
- Kevättä ja musiikkia.Tänään kävelin tuolla ulkona kovassa tuulessa ja nautin ilmasta. Peipposet laulaa jo kilpaa ja on muutenkin niin keväine19225
- Ei hyvää päivää!!!!En tykkää taaskaan uudistuksista. Aina vaan menevät huonompaan suuntaan. Profiilikin ihan outo. Tää on yhtä ihme vieritt19159
- Ajan kulutusta!Nyt kun taas on viikonloppu alkanut niin pistetään musiikkia kehiin. Mulla on nyt vähän tommoinen Eppu Normaalimainen ol25303
- Iltaa odotellessa!Tämän kappaleen pitäisi kuulua tänä iltana televisiossa Voice of Finlandissa. Muutenkin ihan viikonloppuun sopiva kappal38726
- Musaa taas!Tuure Kilpeläinen on mun suosikki. Kaikki levyt on tuolla. Tänne saa taas laittaa jos haluttaa ihan mitä vaan. En sen ku85622
- Mitä musiikkia?Tänä päivänä kaupassa käydessäni menin tieysti musiikki puolelle. Katselin kohtaa jossa luki Iskelmä, Humppa ja Valssi.1421220
- Kaikenlaista oppii!Olen nyt tehnyt sudokuja tossa kisojen aikana ja musiikkia kuunnellessa. Systerin mies kun niitä teki ja katoin vieress21304
- Taas meni hermot!!!!Kävin tuolla shoppailemassa vauvanvaatteita pikkuprinssille. No kun en ottanut niitä mitä ekaks katoin niin siinä sitä t35328
- Taas yks linkki :))Mankeli väittää että suomalainen mies on tälläinen. Ja kaikkihan se mitä mediassa kerrotaan on totta :) http://www.yout23214
- Voi, mitä kauneutta!Ihan vaan henkäilen täällä itsekseni. Maanantaihin on vaan vielä niin pitkä aika. Mutta kyllä me vielä kohdataan :) htt12199
- Sinun tarinasi!Kaikilla ei ole televisiota, ja ehkä on ihmisiä joilla se on mutta eivät ole kuunnelleet tätä. Minä kuuntelen usein kun37329
- Korvavalo!Olen ollut ostamassa korvavaloa itselleni jo pitkään, mutta en vielä löytänyt sitä mistään. Joku sanoi että apteekista l771115
- Matka unelmaan!Se on takana, matka maahan josta haaveilin koko lapsuuteni. Maahan joka on erittäin ristiriitainen. Äärimmäisen karu ja51425
- No nyt!On kortit lähetetty. Tekstiviestit ja sähköpostin kautta Jouluterveiset. Ketjukirjeinä muutama joista kyllä aina, kun lä5220
- Se tuli taas!Meinaan Kristina Cruisesin asiakaslehti. Yli sata sivua ihania risteilyjä. Ja Norjan vuonot tai Skotlanti alkoi jälleen61227
- Ärsyttävä slogan :((Pian taas joudun tilanteeseen jossa tuota sanontaa käytettiin viimeksi. "Asiat riitelee, ei ihmiset" Kyllä olen sitä m32222
- Mitä alkais purkamaan?Karjalan kunnailla tuli lause "Elämässä pitää purkaa että jotain uutta pääsisi syntymään." Ja minä olen mietiskellyt syn38216
- Puista ja vähän muustakin :)Toissapäivänä tulin kaupasta kotiin ja sain hevoskastanjan siemenestä päähän. Ja kun se kopsahti maahan niin aukesi ja s55659