Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

1. Anceli, demeter.
    Kyllä on vaikeeta jos miettii oikeaa tapaa elää.
    Mun siskon mies käy metsällä ja joskus hirveä saan heiltä se on hyvää.
    Niillä on hyvä kun nytkin verkot jään alla ja kananmusia saavat onnellisilta kanoilta tuttaviltaan.

Toi valoravinto tuntuis kyllä melko tyhjältä, olen itsekin siitä lukenut. Mutta se kuuluu sarjaan tulikävely, jota en usko koskaan kokeilevani.
    Mutta kaikkihan on mahdollista, kun ihminen johonkin uskoo ja ottaa koko mielenkapasiteetin käyttöön.

Mulla on ollut sellainen viikonloppu nyt että ajattelin että tämä henkinen laiskuus saa nyt loppua vähäksi aikaa.... ja mites tää sitten mihinkään kuuluu???
    No tavallaan kaikki kuuluu kaikkeen Ihminen on kokonaisuus jolla on keho, mieli ja henki. Ja oon pikkuhiljaa ajatellut että kaikkia niitä pitäis taas kuunnella enemmän, ehkä tää sairastamisruljanssikin vähenisi.

Ja nyt meen laittamaan sen kaalikeiton ilman lihaa, mutta sitten sinne tulee kyllä paljon kasviksia :))
  2. Mutta kun tää ihminen ei koskaan ihastuksissaa kattele sitä aurinkoa vaan aina aurinkolasien läpi.
    Kun tään pää ei kertakaikkiaan tykkää mistään kirkkaasta vaan se alkaa heitteleen ihmistä pitkin ja poikin kuin humalaista ja pää saa kamalia särkykohtauksia.
    Niin miksei sitten tälläisille ihmisille vois olla tuo korvan kautta menevä valo mahdollinen?
    Eka aurinkoinen päivä tänä vuonna enkä ollut laittanut laseja päähäni vaan onneksi ne oli laukussa, ettei sentään jääneet kotiin.
    Vähän matkaa käveltyäni tuli sivuaskel ja kohta toinen. Onneksi siinä kohdalla oli aita josta sain kiinni ja sitten etsin laukustani aurinkolasit ja lähdin pikkuhiljaa etenemään. Jupisin itsekseni " Kaikki on hyvin, ihan rauhalliseti nyt pieniä askelia" ja silleen sain taas kiinni suorasta ja normaalista kävelystä.
    Tää ei oo kivaa, haluu korvavalon joka toimiva.
    Nyt on niin tyyris etten ala kokeilemaan kun tuo agnostikko tässä asiassa nostaa päätään.