Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
ateisti1982
Liittynyt 15v sitten
299
aloitusta ·
16298
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Missä+kohtaa+raamattu+on+totuuden+mukainen?+Käännätte+uskovat+totuuden+aina+valheeksi!+Ristiriitainen+ja+julma+teos+ei+voi+olla+koskaan+totuudenmukainen.
04.08.2018 09:52
Uskovan+rakkaus+on+samaa+kuin+suurta+vihaa+muita+ihmisiä+kohtaan!
04.08.2018 09:48
Sitäkö+sun+vanhempasi+ajattelivat+kun+tekivät+sinut+makuuhuoneessa.+Äitisi+oli+yhdynnässä+isäsi+lisäksi+sen+jumalan+kanssa?!+:D+Sitähän+olen+kuullut+että+monesti+kristityiden+piirissä+ei+lapsi+ole+välttämättä+aina+sen+isän,+joka+on+ollut+raskaaksi+tulleen+aviomies+(pyhästä+avioliitosta)+vaan+jokin+muu+jumalan+ja+naapurin+äijän+väliltä!
04.08.2018 09:46
Kyllä+se+nyt+vaan+on+uskovan+omaa+kuvitelmaa.+Muussa+tapauksessa+sä+kykenisit+osoittamaan+jumalasi+olemassa+olevaksi.+Sitäkin+on+täällä+koitettu+vaatia+että+uskova+todistaisi+jumalansa,+mutta+sellaista+on+mahdotonta+uskovan+pystyä+osoittamaan+olemassa+olevaksi,+jota+ei+ole+olemassa.
Siihen+uskova+tietenkin+väittää+että+jumala+ilmestyy+vain+niille+jotka+uskoo,+vaikka+ateisti+ei+ole+kieltänyt+milloinkaan+että+voisi+alkaa+uskomaan+jos+jumalasta+olisi+havaintoa+vai+sekö+se+onkin+se+pointti+että+uskova+uskoo+jumalaan+josta+ei+ole+itelläänkään+minkäänlaista+havaintoa.+Ostanut+uskonsa+jumalaan+sikaa+säkissä!?
04.08.2018 09:41
Eli+mahdollinen+uskoontulo+tarvii+jotakin+välikättä+tai+käännytystä.+Uskonnottomaksi+taas+henkilön+oma+järkiintulo+riittää,+eikä+se+tarvitse+välikättä+tai+käännytystä!
04.08.2018 09:33
Ateisti+tietää+enemmän+monesta+asiasta+kuin+uskoon+hurahtanut+kristitty,+joten+kyllä+ateisti+tästäkin+tietää+ettei+jumala+ole+olemassa.+Se+on+tieto+siitä+ja+havainto!
04.08.2018 09:31
"Voi+tulla+kylmää+kyytiä+nyt+kun+vain+Irlannin+kansalle+on+taattu+oikeus+elämään,+jonka+poikkeuslain+on+ratifioinut+Sauli+Niinistö."+jne.
Tämäkö+kerrotaan+raamatussa?+Lukeeko+raamatussa+jotakin+Sauli+Niinistöstä!?
04.08.2018 09:23
Jospa+se+teidän+kristityiden+jumalanne+on+se+joka+on+kuollut,+kun+siitä+ei+ainakaan+ole+minkäänlaista+havaintoa+mulla+kohta+36+vuoteen.+Ei+kylläkään+minkään+muunkaan+uskonnon+jumalasta+ole+yhtään+sen+suurempia+havaintoja.+Väittäisin+myöskin,+vaikken+lyhyen+elämäni+aikana+ole+havainnut+jumalaa+niin+tuskin+sitä+on+havainnut+ainoakaan+toinen+ihminen+koskaan+aikaisemmin.
03.08.2018 20:33
Ennemmin+nainen+alkaa+lesboksi+kuin+alkais+sun+kans+olee!
03.08.2018 20:22
"Siitä+seuraa+monet+masennukset,+mielenterveysongelmat+ja+jopa+itsemurhat.+"
Ai+että+kaikillako?+Mulla+ei+ole+ollut+kohta+36+vuoteen+tarvetta+moiselle+jumalalle,+eikä+minulla+ole+ilmaantunut+mitään+mielenterveysongelmaa...ja+tuskin+mielenterveysongelmat+tule+muutenkaan+siitä+ettei+ole+koskaan+ollut+minkäänlaista"suhdetta+jumalaan",+pikemminkin+olen+kuullut+että+monet+uskovaiset+ovat+sairastuneet+psykoosiin+tmv.+sairauteen+ja+joutuneet+mielisairaaloihin!+Olen+käynyt+ihan+vähää+aikaa+sitten+terveystarkastuksessa+ja+täysin+terveeksi+todettu!+
Olen+myöskin+kokonaan+luopunut+alkoholin+käytöstä+3+vuotta+sitten,+enkä+silti+ole+tullut+uskoon!+Tupakoinut+en+ole+myöskään+kohta+36+vuoteen+-en+ole+koskaan+edes+kokeillut!
03.08.2018 20:21
Mielenterveysongelmat+voivat+olla+monelle+sitäkin+että+uskoo+jumalaan!
03.08.2018 20:13
Niinpä+Komisario+Palmun+tutkimuksia+ei+ole+kirjoittanut+Mika+Waltari+vaan+Komisario+Palmu+itte!
03.08.2018 20:11
Pekka+Reinikainen+ei+ole+ollut+ateisti+kuin+korkeintaan+omasta+mielestään!
03.08.2018 20:10
Minkä+vuoksi+kristittyjen+ei+ole+pakko+osallistua+islamien+hartauksiin!+Miksi+uskonnottomia+Suomessa+vainotaan+yhä+edelleen!?
03.08.2018 20:07
Kuka+taho+sellaisia+maistraatin+ilmoituksia+koulussa,+kun+opettajat+tukevat+järjestäen+uskonnon+opetusta+(ellei+ole+et-opettaja)+ja+varsinkin+lapsien+osallistumista+kaikenlaisiin+uskonnollisiin+tilaisuuksiin+ja+kirkon+menoihin+samalla+sananparrella:+"Kyllä+se+hartaus+sullekin+hyvää+tekisi"..ihan+kuin+ei+lapsi+tietäisi+tai+tuntisi+sen+ahdasmielisyydestä+ja+kuinka+sietämättömältä+se+jököttäminen+ja+pakkorukoilu+vaikuttaa!
03.08.2018 20:06
Monet+uskovat+näyttävät+vaeltavan+kuitenkin+valot+pois+päältä!
03.08.2018 19:54
Paavali+olikin+"kylähullu"+siinä+missä+Jeesuskin,+jos+olivat+edes+olemassa!
03.08.2018 19:53
Mitäs+tää+tyhjänpäinen+uskonnollinen+lainaus+ja+aloitus+tekee+taas+ateismi+palstalla?!
03.08.2018 10:44
Paitsi+että+lukiossa+ja+ammattioppilaitoksissa+voi+olla+opettajia,+jotka+sanovat+että+"hyvää+se+vain+sulle+tekee+osallistua+uskonnolliseen+kevät-+tai+joulujuhlaan"+ymmärtämättä+ollenkaan+mitä+puhuu.+Suomessa+puuttuu+yhä+edelleenkin+ymmärrys+mitä+tarkoitetaan+uskonnotomuudella.+Koululaitoksien+mukaan+uskonnottomienkin+tulee+osallistua+koulun+uskonnollisiin+tapahtumiin,+koska+se+ei+ole+"tunnustuksellista".+Mitä+se+suvivirsien+tai+enkelin+taivaan+virren+lauleskelu+sitten+on,+jollei+se+ole+tunnustuksellista+ja+varsinkin+peruskoulun++joulujuhlassa+on+joka+jouluinen+evankeliumi,+jossa+joku+oppilaista+on+Maria+ja+Joosef+ja+seimessä+on+nukkena+Jeesus?!+Ei+tosiaankaan+vaikuta+miltään+"tunnustukselliselta"+juhlalta+vai!?+:D
03.08.2018 10:42
Ateismi+ei+ole+uskonto+sillä+tällöin+kaljukin+on+hiusten+väri!
03.08.2018 10:31
119 / 815