Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Eihän+välttämättä+heterovanhemmatkaan+asu+yhdessä+saman+katon+alla+lapsen+kanssa+(avioero,+joka+on+myöskin+kiellettyä+katolilaisuudessa+tai+muussa+lahkouskonnossa)+ja+toisella+vanhemmallakin+voi+olla+päihdeongelmia+jotka+estävät+lasta+tapaamasta+sitä+päihdeongelmaista+isää+tai+äitiä.+Itse+olen+elänyt+elämäni+ilman+biologista+isää,+eikä+se+ole+minulta+ollut+mitenkään+pois.Noh,+kyllä+mä+näkisin+että+4+silmäparia+on+lapsen+turvallisuudenkin+kannalta+parempi+homopariskuntien+kesken+kuin+2+silmäparia+heteropariskuntien+kesken.+Homoperisuhteissa+usein+toinen+saman+katon+alla+(tai+lasta+lähellä)+asuva+lesbo+voi+olla+lapsen+äiti+ja+saman+katon+alla+(tai+lasta+lähellä)+asuva+homo+voi+olla+lapsen+isä,+joten+miten+tässä+voi+olla+mitenkään+ettei+lapsella+olisi+oikeutta+isään+tai+äitiin.Se+miten+uskovaiset+sen+oikean+perheen+näkevät+ja+kokevat+obn+harvoissa+kodeissa+mahdollinen!++Tuosta+Puolimatkan+ajatuksesta+paasasi+kansanedustaja+Niikkokin,+mutta+lopulta+yksikään+asiantuntija+ei+pitänyt+lainkaan+sitä+lapsen+oikeutta+isään+ja+äitiin+ongelmallisena++lapsen+kehityksen+kannalta+tai+minään+muunkaan+asian+kannalta.+Monista+homoseksuaalien+lapsista+on+tullut+täysin+tasapainoisia+ihmisiä,+joista+suurin+pelkokaan+ei+ole+toteutunut+että+lapsista+olisi+tullut+homokodeissa+myöskin+homoseksuaaleja+vanhempiensa+mukaan+sillä+lapsista+on+tullut+aikuisena+täysin+heteroita.
  2. Sä+et+tykkää+nauttia+elämästäsi,+mutta+muut+haluaa+nauttia+elämästään+ja+siihen+elämään+kuuluu+yhtenä+suurena+osana+seksi.Parisuhteessa+kylläkin+seksin+harjoittaminen+on+joillakin+hiipunut+niiltä+ajoilta+kun+olivat+sinkkuja.+Avioliitot+pitäisi+ihan+oikeesti+kieltää,+koska+ne+just+on+vaaraksi+tälle+heikentyneelle+suomalaisten+lisääntymiselle.+Avoliitossahan+naiset+kulkevat+enemmäkseen+maha+pystyssä+eli+hankkiutuvat+raskaaksi.Haluaisin+tietää+mitä+te+sillä+aiheuttaisitte+tai+saattaisitte+Suomelle+aikaa,+jos+vain+avioliitossa+saisi+harjoittaa+seksiä+ja+hankkia+jälkeläisiä?!+Suomen+väkiluku+ei+todellakaan+sillä+kasvaisi+nykytietojen+valossa+vaan+heikentyisi+entisestään,+joka+olisi+kaikilla+mittapuilla+hyvin+huolestuttavaa.Onneksi+tätä+ihmisten+välistä+lisääntymistä+ohjaa+biologia+(luonnollinen)+eikä+mikään+uskonto+(täysin+luonnoton)!Lestadiolaiset+hyväksikäyttäävät+omaa+vaimoansa+(tai+jopa+tyttäriään)+lapsitekotehtaana+eikä+liioin+prostituutti+esimerkiksi+kehitysvammaista+(kehitysvammainen+osaa+kyllä+päättää+itse+oman+tarpeensa)?!+Miksi+ette+paheksu+lestadiolaisia,+mutta+paheksutte+prostituuttia+ammattiharjoittajana?+Mielestäni+lestadiolaisten+hyväksikäyttö+tulisi+nähdä+ennemmin+laittomana.+Mikä+"pyhä+avioliitto"+se+on+kun+on+jo+12+lapsen+katras+ja+vaimo+kuolee+13.+lapsen+synnytyksen+jälkeen+ja+mies+hyppii+ilosta.+Lapsi+säilyy+hengissä.+Sitten+mies+ottaa+vaimonsa+siskon+panopuuksi+ja+jatkaa+perheonnea+sen+kanssa.+Ei+siinä+paljon+kumpikaan+kerkee+suremaan+kuolevia,+kun+ex-vaimon+sisko+on+jo+raskaana.+Tulisi+kieltää+lestadiolaisilta+liikalisääntyminen.+Pakollinen+kondomin+tai+muun+ehkäisyn+käyttö!+Liika+on+aina+liikaa+varsinkin+jos+siihen+liittyy+ihmisoikeus+loukkauksia+ja+naisen+aseman+heikentämisiä+kun+jokaisen+yhdynnän+jälkeen+täytyy+tulla+raskaaksi,+jollei+tule+niin+lestadiolaismies+saa+avioliiton+ulkopuolella+panna+ketä+lystää.Lestadiolaisten+vaimot+pitävät+sitä+oikeana+että+mies+pitää+häntä+"lapsentekotehtaana"+ja+välissä+mies+käy+vieraissakin.+Harvoissa+tilanteissa+vaimo+tulee+järkiinsä+ja+lähtee+pois+asumaan+muualle.+Ottaa+miehestä+eron+miehen+vastustuksesta+huolimatta+ja+saa+UUT+ry:stä+juridisia+neuvoja.Tiedän+eräitä+entisiä+lestadiolaisia,+jotka+ovat+lähteneet+perheensä+uskonnosta+pois.+Ovat+nykyisin+paikallisessa+vapaa-ajattelija+yhdistyksessä+"korkeassa+asemassa".Uskonnoista+luopumiseen+saa+kyllä+Suomessa+apua,+jos+haluaa.+"Hullu+sanoo+ei+Jumalaa+ole,+minä+teen+mitä+huvittaa.+"Eipäs+kun+hullu+näkee+jumalan+joka+paikassa+ja+joka+yhteydessä.+Ihan+samoja+merkkejä+kuin+skitsofreniaan+tai+psykoosiin+sairastuneen+harhoissa!