Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikki homovastustajat ja uskovaisetkin ovat minusta trolleja, koska eivät ole kanssani samaa mieltä. Sehän on täällä keskustelupalstalla trollin määritelmä!?
03.01.2012 12:55
Ateistit eivät puhu jumalasta vaan tahtovat uskovaisten saada ymmärtämääm ettei sellaista ole olemassakaan! Se on täysin mahdottomuus!
03.01.2012 12:49
Mitä se evankeliumin lukeminen mitään todistaa?
Voiko sitä lukea jostakin muualta kuin Raamatusta, jolloin se vois edes pienenä mahdollisuutena osoittaa faktaksi? Ei, joten siitä on olemassa vain yksi lähde ja se lukee Raamatussa (ymmärtäkää jo hyvät uskovaiset, ettei Raamattua todisteta Raamatulla). Jos jotakin pitäisi todistaa niin lähteenä tulisi olla jotakin muutakin faktaa ja kerätä niitä todisteita muistakin lähteistä. Evankeliumi todistaa vain että se lukee Raamatussa, mutta onko se totta niin se onkin täysin toinen asia. On hyvin säälittävää, että uskovainen koittaa todistaa Raamatun lauseilla Raamattua toteen.
03.01.2012 12:47
Ateismi on todiste siitä, ettei Jumalaa ole olemassa. Jos Jumala olisi olemassa niin tällöin ei olisi ateismiakaan. Raamattunnehan mukaan Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, joten tuntuu hieman kaukaiselta ajatukselta että Jumala olisi luonnut samalla ateisminkin!
03.01.2012 12:39
Minä olen itseni auktoriteetti!
03.01.2012 12:36
"Itse sinä hysteerisesti piiskaat itseäsi nurkkaan."
uskovaiset tässä saavat erityisoikeuksia ja minulta vaaditaan että minun tulisi menettää ihmisoikeuteni ja tyytyä tähän nykyiseen menoon...sellainenko on sinusta demokratia?? Vain minun kuolleen ruumiini yli!!! Minä en istu perse penkissä ja odota, minä taistelen vaikka viimeiseen mieheen asti, että tästä maasta tulis sekularinen valtio, eikä mikään helvetin sellainen jossa uskovaiset pääsevät päättämään uskonnottomien oikeuksista sillä se taho on väärä taho sellaisista päättämään, koska silloin kaikilta menisi uskonvapaudet ja kaikki muutkin vapaudet. Sen jälkeen olisi todellakin elämä sitä yhtä helvettiä!!
Sinä pakenet sinne Raamatun taakse!! Säälittävää!
"Älä mieti mitään patoja eikä kappeleita."
Minullakin on oikeus mielipiteeseeni, mutta sinulta ne tulisi evätä!!! Sinunkaltaisesi ihmiset ovat tarpeeksi jo saaneet päättää!!
"Tiedän, että sinulle voi olla traumaattista kun et osaa kantojasi järjellisesti puolustaa, etenkin kun kuvittelet olevasi uskovia älykkäämpi ja että tiede on puolellasi."
hah, en kuvittele olevani älykkäämpi uskovia vaan tiedän olevani älykkäämpi kuin uskovat!! Siinä onkin se ero!!
Mitä pahaa tiede on teille tehnyt, että sitä tulisi pilkata? Onko tiede tappanut ihmisiä? Uskonnon puolesta on tapettu tuhansia viattomia ihmisiä ja sinä väität tappamisen olleen oikeutettua, mutta abortti ei ole oikein missään vaiheessa?
"Sinulla ei pitäisi olla painetta vahdata tätä palstaa koko iltaa ja koettaa epätoivoisesti keksiä miten voit pitää puoliasi. "
Ensinnäkään se kuuluu vihonviimeisenä sulle mitä minä vahtaan ja mitä mä teen. Se ei ole sinulta pois. Voit olla jatkossakin vahtaamassa niitä elokuviasi ja pysyä täältä pois!!
02.01.2012 19:32
multinikit tulisi täältä karkoittaa helvettiin!
02.01.2012 19:16
Mikset luovu uskonnostasi...et uskalla!! Olet sinä kyl todella paska!!
02.01.2012 19:15
En luovu elämästäni. Luovu sinä uskostasi!!
02.01.2012 19:14
Uskonto on suurin uhka yhteiskunnalle!!
02.01.2012 19:12
Onko se anekdootti, joka on elämässä koettua ja havaittu mitä työkaverini on tehnyt. Taitaa kuule sinun uskosi olla vain pelkkä anekdootti, josta on kirjoitettu joku teos!!
Onko se anekdootti että moni ilmoittaa teistä UUT ry:hyn!? Mielestäni teidän tulisi saada elinkautisen vankeustuomion uskonnon harjoittamisesta sellaiselle henkilölle, joka on kerran sanonut EI! Uskovaiset pääsevät kuin koira veräjästä...minusta te olette rikollisia ja psyykoosia sairastavia nahjuksia, joista ei ole mihinkään muuhun kuin helvetillä uhkailemiseen ihmisiä. Ylimielisiä, valehtelijoita, kusipäisiä idiootteja, vajakkeja, mulkkuja jne. En yhtään ihmettele, jos jonakin päivänä jokin uskovainen saa kadulla turpaansa. Sitten kannattaa porata vain sille Jumalallenne!! Se saattaa olla ainut, joka teitä auttaa eli ei kukaan!!
Onneksi todellakin olen uskonnoton ateisti ja antiteisti, enkä ole missään tekemisissä yhdenkään uskovaisen hihhulin kanssa.
02.01.2012 19:11
Edelleenkin sä et tiedä mitään hengittämisestä, koska sellaisesta ei Raamattu kirjoita. Se kirjoittaa vain pyhästä hengestä, jonka mukaan sinä idiootti vain elät elämääsi ja muiden tulisi sinuun sopeutua. Sopeudu sinä välillä uskonnottomaan maailmankuviin. Liian kauan täällä on tuputettu ihmisille uskontoa ja just sun kaltaisia itsekkäitä kusipäitä siitä sitten tulee, koska teidän elämäänne ei kuulu mikään muu kuin se helvetin raamattu. HEITÄ SE RAAMATTU JO SAUNANPESÄÄN!! Etkö uskalla!!!?? Olet lälly!!
En yhtään ihmettele, miksi joku laittaa kirkkoja palamaan kun teistä suurin osa ahtaa ihmisiä nurkkaan...ihmisiä ahdistaa uskonnot...ja koittakaa se jo tajuta!! Ette te mulkut tajua sitä sittenkään kun kirkot palaa!!
02.01.2012 18:58
Jeesuksesta ei vain ole takeita eikä todisteita!!
02.01.2012 18:53
Uskonto on irrationaalista joka aiheuttaa yhteiskunnalle vahinkoa! Miten olisi Breivikin iskut Norjassa tästä hyvänä todisteena, että uskovainen voi seota täysin. Uskonnot tulisikin kriminalistoida kuten Mirka täällä jatkuvasti toteaa. Siis sinustahan näkee hyvin pitkälle, että kirjoittelet täällä multinikillä ja luulet olevasi muiden ihmisten yläpuolella...mutta sehän on juuri se uskovaisen merkki. suhtaudutaan asioihin ylimielisesti ja suojaudutaan sinne Raamatun taakse ja otetaan se tueksi. Mitään niin säälittävää ei olekaan kuin uskovainen!!!! Uskovainen sairastaa psykoosia...meneppä sinne lääkäriin jo!!!
02.01.2012 18:51
Sinä vain Raamatun kohtia. Niitä ei voi luokitella edes anekdooteiksi vaan sellaiseksi joka on vaaraksi ihmiselle!! Todistuksia kaipaat...riittääkö Norjan tapaus, jossa Breivik ammuskeli ja räjäytteli virastoja!
02.01.2012 18:45
minä olen olemassa, mutta Jeesus ei!
02.01.2012 18:42
Minäkö saamaton? Olen ottanut sentään selvää kotikoulusta, josta sinä et ole koskaan aikaisemmin tiennytkään, koska siinä on sinun heikkoutesi....et kykene ottamaan selvää, koska et halua mitään tietääkään vain uskoa!
02.01.2012 18:39
Mitä helvetin pyhiä? Minun elämässäni ei sellaisia ole ja niitä juuri vastustan. Mikäli pyhiä kannattaa, kannattaa työn laistamista!! Edellinen väitti olevansa ateisti ja kannattaa pyhiä! En voi kuitenkaan ymmärtää, mitä järkeä niissä on. Ihmisten asenteisiin on painettu nämä pyhät ja perinteet jne. Mitä ilmeisemmin vanhat rikkinäiset kalsarit on paremmat kuin uudet?!?
02.01.2012 18:36
Trolli taidat olla itse. Ateistikin voi uskoa ilman että siihen liittyy uskontoa! minä tiedän, ettei kuoleman jälkeistä elämää ole ja kaikki mitä te uskovaiset lässytätte on täyttä paskaa!
02.01.2012 18:32
"Et sinä ole nähnyt iso vanhempiasikaan ja silti uskot, että olet heistä lähtöisin."
Minä tiedän että olen heistä lähtöisin. Todisteena siitä on tehty sukuselvitys. Kyllä minä olen nähnyt isovanhempani kun he elivät ja todistivat minulle henkilöllisyytensä. ;) En tiedä mistä muusta näkemisestä puhut?
"Ja RAAMATTU todistaa itsensä jokaiselle joka ottaa Jeesuksen vastaan."
Hah, eli toisin sanoen Raamattu todistaa minulle jotakin kun alan uskomaan jonkun kylähullun olemassa oloon jota Jeesukseksi kutsuttiin!? Mielivikaisen uskovaisen mieli on näköjään kiero kuin korkkiruuvi!!
"Sinä vain et uskalla, tai armo ei kuulu sulle enää. Kumpi ? "
Ei kyse ole uskaltamisesta vaan pyrin periaatteen vuoksi vain ottamaan ne asiat osaksi elämääni, jotka on pitäväksi todistettu eli näin ollen en ota elämääni mitään satuja, koska elämäkään ei ole satua vaan täysin totta.
Minä elän - Aleksis Kivi. Uskovaisillahan saattaa olla vielä toinen elämä, mutta minä haluan elää nyt enkä sitten toisessa elämässä!
Jos alkaisin uskomaan Jumalaan, niin tällöin minun tulisi luopua koko elämästäni ja mä haluan elää nyt enkä sitten kun kuolen, koska siitä ei ole mitään takuita jatkuuko elämäni jossakin! Se ei ole mitään elämää, jos Raamatusta pitää katsoa mitä tapahtuu huomenna tai vuosien päästä tai pitää elämänsä asettaa sen mukaiseksi! Ei ole kahta samanlaista elämää ja siihen Raamattu haluaa pyrkiä, joten se on täyttä paskaa alusta loppuun!
02.01.2012 18:29
705 / 815