Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Ateistit eivät puhu jumalasta vaan tahtovat uskovaisten saada ymmärtämääm ettei sellaista ole olemassakaan! Se on täysin mahdottomuus!
  2. "Itse sinä hysteerisesti piiskaat itseäsi nurkkaan."

uskovaiset tässä saavat erityisoikeuksia ja minulta vaaditaan että minun tulisi menettää ihmisoikeuteni ja tyytyä tähän nykyiseen menoon...sellainenko on sinusta demokratia?? Vain minun kuolleen ruumiini yli!!! Minä en istu perse penkissä ja odota, minä taistelen vaikka viimeiseen mieheen asti, että tästä maasta tulis sekularinen valtio, eikä mikään helvetin sellainen jossa uskovaiset pääsevät päättämään uskonnottomien oikeuksista sillä se taho on väärä taho sellaisista päättämään, koska silloin kaikilta menisi uskonvapaudet ja kaikki muutkin vapaudet. Sen jälkeen olisi todellakin elämä sitä yhtä helvettiä!!

Sinä pakenet sinne Raamatun taakse!! Säälittävää!

"Älä mieti mitään patoja eikä kappeleita."

Minullakin on oikeus mielipiteeseeni, mutta sinulta ne tulisi evätä!!! Sinunkaltaisesi ihmiset ovat tarpeeksi jo saaneet päättää!!

"Tiedän, että sinulle voi olla traumaattista kun et osaa kantojasi järjellisesti puolustaa, etenkin kun kuvittelet olevasi uskovia älykkäämpi ja että tiede on puolellasi."

hah, en kuvittele olevani älykkäämpi uskovia vaan tiedän olevani älykkäämpi kuin uskovat!! Siinä onkin se ero!!

Mitä pahaa tiede on teille tehnyt, että sitä tulisi pilkata? Onko tiede tappanut ihmisiä? Uskonnon puolesta on tapettu tuhansia viattomia ihmisiä ja sinä väität tappamisen olleen oikeutettua, mutta abortti ei ole oikein missään vaiheessa?

"Sinulla ei pitäisi olla painetta vahdata tätä palstaa koko iltaa ja koettaa epätoivoisesti keksiä miten voit pitää puoliasi. "

Ensinnäkään se kuuluu vihonviimeisenä sulle mitä minä vahtaan ja mitä mä teen. Se ei ole sinulta pois. Voit olla jatkossakin vahtaamassa niitä elokuviasi ja pysyä täältä pois!!
  3. "Et sinä ole nähnyt iso vanhempiasikaan ja silti uskot, että olet heistä lähtöisin."

Minä tiedän että olen heistä lähtöisin. Todisteena siitä on tehty sukuselvitys. Kyllä minä olen nähnyt isovanhempani kun he elivät ja todistivat minulle henkilöllisyytensä. ;) En tiedä mistä muusta näkemisestä puhut?

"Ja RAAMATTU todistaa itsensä jokaiselle joka ottaa Jeesuksen vastaan."

Hah, eli toisin sanoen Raamattu todistaa minulle jotakin kun alan uskomaan jonkun kylähullun olemassa oloon jota Jeesukseksi kutsuttiin!? Mielivikaisen uskovaisen mieli on näköjään kiero kuin korkkiruuvi!!

"Sinä vain et uskalla, tai armo ei kuulu sulle enää. Kumpi ? "

Ei kyse ole uskaltamisesta vaan pyrin periaatteen vuoksi vain ottamaan ne asiat osaksi elämääni, jotka on pitäväksi todistettu eli näin ollen en ota elämääni mitään satuja, koska elämäkään ei ole satua vaan täysin totta.

Minä elän - Aleksis Kivi. Uskovaisillahan saattaa olla vielä toinen elämä, mutta minä haluan elää nyt enkä sitten toisessa elämässä!

Jos alkaisin uskomaan Jumalaan, niin tällöin minun tulisi luopua koko elämästäni ja mä haluan elää nyt enkä sitten kun kuolen, koska siitä ei ole mitään takuita jatkuuko elämäni jossakin! Se ei ole mitään elämää, jos Raamatusta pitää katsoa mitä tapahtuu huomenna tai vuosien päästä tai pitää elämänsä asettaa sen mukaiseksi! Ei ole kahta samanlaista elämää ja siihen Raamattu haluaa pyrkiä, joten se on täyttä paskaa alusta loppuun!