Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Minkä takia uskovaiset ovat aina tarjoamassa niitä raamatun kohtia, joilla haluavat todistaa jotakin ateisteille?
  2. "Mutta se ei tarkoita etteikö minun kuvaani tästä maailmasta liittyisi mahtavuutta, vaikka olen saanut kuulla että ilman jumalaa maailman taustalla on olemassaolo onnetonta."

Et ole ainut ateisti, joka on sattumalta kuullut joltakin "kaikki_tietävä_teistiltä" moista ja se on ihmetellyt kun olet melkein tukehtunut nauruusi. :) Väittänyt vielä jopa että ateistina joudut helvettiin, jollet rupee uskomaan.

Itse olen n. 30v ja olen saman verran elänyt ilman jumalaa..jollei nyt kastetilaisuuttani, osallistumista peruskoulun uskonnon tunteihin ja rippileiriä lasketa jne. Sen ikäisenä ihminen on vielä puolustuskyvytön ja kyseenalaistamaton ja tällöin on paljon todennäköisemmät mahdollisuudet käännytyksille, joita valtio ja kirkko yhdessä nimenomaa tekee ylläpitämällä yhteiskuntaa ei-sekulaarisena.

Alle 18-vuotiaana ihmisellä on vähemmän ihmisoikeuksia kuin aikuisiällä....vanhemmat saavat päättää alaikäisen lapsensa kasvatuksesta ja määrätä kuuluuko lapsi kirkkoon. Usein uskovaisten lapset kuuluvat kirkkoon.

Lapsellista on sekin väite uskovaisilta, että lapsesta tulee takuuvarmasti huumeiden käyttäjä/näpistelijä tms. rikollinen, jollei lapsi saa uskonnollista kasvatusta. No, itse en ole ikinä polttanut tupakkaa tai käyttänyt huumeita (pidän jopa disperiiniäkin huumeena) ja paheksun fyysistä väkivaltaa jne. Uskovaisia toki on hauska kiusata näin netin välityksellä ja pohtia, kuinka alas ihminen voikaan vajota Raamattu kirjoineen!
  3. "Se on muuten jännä juttu, että ateismi ja seksuaalinen vapautuminen tuntuvat kulkevan aika erikoisesti yksi yhteen."

Voi voi niitä lähituttavien miesten marinoita, joiden vaimo koittaa elää seksistä hyvin pidättäytyvää elämää. Kerran kuussa korkeintaan saavat seksiä. Sekö sitten on hyväksyttävää, että miehet käyvät vieraissa hoitamassa tarpeitaan? Sitten välillä käydään jossakin uskovaisten avioliittoleirillä hoitamassa suhdettaa...ihan kuin siellä selvisi se mistä parisuhteessa on kysymys...kauan jatkuvasta seksittömästä elämästä kun ei siellä leirillä saa seksistä puhuminen on kielletty!!

Seksi on miehelle vähän sama kuin ravinto.

Miksi ihmisten tulisi elää parisuhteessa, jossa ei ymmärretä toisen tarpeita vaan halutaan ihan oikeasti vaarantaa parisuhteen seksittömyydellä. Ihan kuin raamattu opettaakin: kärsimys, kurjuus, kitumus ja lopuksi kuolema jne.

Uskovaiset harrastavat seksiä vain silloin kun se on tarpeellista eli hankkivat lapsia!!
    Älkää hankkiko lapsia...hankkikaa elämä!