Vapaa kuvaus

Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.

Aloituksia

11

Kommenttia

2376

  1. "Kuinka usein juot alkoholia?"
    - Harvoin, mitä nyt juhlapyhänä ehkä jonkin verran juon. Kuten nyt viime vk:n loppuna jussina yhden lonkero pullon join.

    "Kuinka usein juot kunnon humaltumiseen asti?"
    Jaa a edellisestä kerrasta on aikaa, viime syksynä. Muutenkin oon ollut n. kymmenisen kertaa kännissä tähän ikään mennessä, eli harvoin.

    "Käytkö kuinka usein baarissa? "
    - Selvänähän siellä tulee aina sillon käytyä kun on hyvä bändi soittamassa tai on esim. pokeri turnaus, jne.. Mut juomassa tosi harvoin. Kun tarkastellaan käyntikertoja ja otetaan nuo selvät kerrat mukaan niin reilusti satoja kertoja tulee mittariin, mut jos otetaan vain ne jolloin oon juonu niin se menee tuohon n. kymmeneen kertaan.
  2. "käyvätkö muut ihmiset todella kahvilla/syömässä/leffassa -treffeillä, kuten elokuvissa tehdään???"
    Vastaan vaikka olen mies niin kyllä tuollaisilla treffeillä on tullut käytyä jossa minä joudun maksumieheksi... no ei sillä itsehän olen neidot pyytänyt lähteen deiteille, muttei niistä ole sitten muutamia tapaamisia isompia tullut.

    Mutta siis suorana vastauksena kysymykseen on että kyllä niin vaan tehdään.