Onko kenelläkään palstan miehistä

Kysyn vaan

Naispuolisia kavereita?

21

240

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ollut

      nyt ei niitäkään

    • sosiaalivammainen

      Ei. Tosin ei ole miehiäkään kuin muutama ehkä kaveriksi laskettava.

    • .....

      Ei mulla ainakaan.

    • Yksi on

      Yksi naispuoleinen kaveri löytyy ja hänetkin olen tuntenut jo vuosien ajan. Kyllähän noita naispuoleisia kavereita enemmänkin saisi olla, niin olisi helpompi tavata niitä sinkkunaisia kun tuntuu usein etten tutustu tarpeeksi usein uusiin naisiin elämässäni.

    • täysin nolla

      Ei ole yhtään kaveria.

    • mies33v.

      exiin on hyvät välit. lasken ystävikseni

    • Vastaan vaan

      Ei koskaan.

    • Shole

      On. Teinirakkauteni ja silloinen tyttöystävä jonka kanssa seurustelin jopa 2 viikkoa. Ulkoisesti ja sisäisesti aivan älyttömän upea nainen. On löytänyt vastaavan miehen itselleen. En osaa edes olla kateellinen, vaan vilpittömästi onnellinen molempien puolesta. Olemme vaikeina aikoina olleet toistemme tukena, ja iloinneet toistemme ilosta kun on ollut aihetta.

    • palstan mies

      Olis kiva jos olis niin vois tutustua naisten ajatusmaailmaan. Mutta ei ole.

    • ascccccc

      Ei.

    • En oikein tiedä onko sellaisia kavereita montaa, mutta tuttavia on aika paljo. Ehkä pari kolme voin nykyisin laskea sellaisiksi joiden kanssa olen ollut enemmän tekemisissä. Onhan niitä ollut huomattavasti muitakin ennen nykyisyyttä, mutta niitä kavereita yleensä tullee ja menee elämäntilanteiden muuttuessa. No joo se on vaan elämää.

    • jfgfgg

      Monta on. Ihan vaan kavereina useita, osan kans ollu jotain sutinaa.

    • M-23v

      Opiskelen erittäin naisvaltaisella alalla, joten minulla on enemmän naispuolisia- kuin miespuolisia kavereita. Oman arvioni mukaan kaveripiiristäni noin 75 % on naisia.

      Valitettavasti kuulun niihin miehiin, jotka kelpaavat naisille ainoastaan kaveriksi.

    • Naisasialooseri.

      Onhan noita toistakymmentä.

    • mies 86

      Aistin sarkasmia... onhan noita lähemmäs parikymmentä kertynyt. Eihän se, että tällä palstalla hengailee automaattisesti tarkoita sitä, etteikö ymmärtäisi mitään naisten päälle.

    • safasdfasdfsdafasdfs

      Ei koskaan. Edes pienenä lapsena alle kouluikäisenä minulla ei ollut koskaan tyttöjä kavereina. Veljelläni oli alle kouluikäisenä tyttöjä kavereina ja samoin siskoillani poikia.

    • g3v2c2

      Olisihan se mainiota jos olisi naisia edes kavereina.

    • vain ja ainoastaan

      panokavereina.

    • Rottweil

      Ysävystyn jostain syystä helpommin naisten kuin miesten kanssa, eli naispuolisia ystäviä mulla on jopa enemmän kuin miespuolisia. Miesten kanssa ystävystyminen on hitaampaa ja se jää yleensä harrastuskaveriasteelle.

    • Nurmen päällä vielä

      Tosimaailmassa ei tällä hetkellä varsinaisesti ole, netin puolella muutama. Aiemmin on ollut useitakin, tosin vaihtuvuus on ollut aika suurta. Pari sellaista jotka ovat pysyneet pidempään.
      Kavereina oleminen ei tarkoita että naisia olisi elämässä muuten. Tosin jos omaa laajan naispuolisen kaveripiirin niin varmaan sitä kautta voi tutustua naisiin myös siinä toisessa mielessä.

    • yksin kotona

      Ei ole nais eikä mies kavereita ollut vuosiin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1879
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1074
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      907
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      906
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      794
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      766
    Aihe