Sinkkujen alkoholin käyttö gallup

makke_89_

Kuinka usein juot alkoholia?
Kuinka usein juot kunnon humaltumiseen asti?
Käytkö kuinka usein baarissa?

27

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maija32v

      1. Noin kerran kuussa
      2. En koskaan
      3. Noin kerran vuodessa

    • Kohtuudella..

      1. Kerran/pari kertaa kuussa
      2. Harvemmin. En kuitenkaan mihinkään sammumispisteeseen koskaan juo.
      3. Kerran parissa kuukaudessa. Talvella harvemmin, kesällä useammin.

    • Matrix

      Nytten on ollu alun toista vuotta korkki kiinni.
      Yleensä juon vain oluen tai kaksi baarissa tai yö kerhossa tai yms.
      Reilumminkin joskus tulee otettua.
      Yleensä käyn aika usein,mutta nytten ollu homma katkolla alun toista vuotta.
      Luulen, et syksylla taas mennään ja harrastetaan urakalla yhdenyönjuttuja.

    • kaunis mies

      1. Muutamia kertoja vuodessa
      2. En koskaan
      3. Kerran vuodessa tai kahdessa

    • ...........

      1-4 kertaa viikossa.
      1-2 kertaa viikossa.
      Silloin kun keskellä yötä olen jo kännissä ja alkaa tehdä mieli lisää viinaa, eli noin kerran kuussa.

    • Teemu Milto

      En juo ollenkaan. Yksi avausmalja shampanjaa kerran parissa vuodessa. Ei mitään sosiaalista pyrkimystä.

    • A funtsi

      1.Harvoin
      2. En koskaan
      3. Harvoin ja silloinkin monesti selvin päin.

    • Meneehän sitä

      Vähintään joka viikonloppu käyn baarissa ja vedän kunnon kännin, tietysti on aloitettu ryyppääminen jo kotona. Näin tekisin useamminkin, mutta työnteko estää. Paitsi nyt alkoi kesäloma ja voi olla kuukauden putkeen koko ajan pikku hönössä, JESH!

    • Jack Dempsey

      1. Kesälomareissuilla talvisin
      2. Harrastin viimeksi 90-luvulla
      3. Ks. kohta 1

    • 1+7

      1. Todella harvoin
      2. En ole juonut enkä tule koskaan juomaankaan.
      3. Ehkä pari kolme kertaa vuodessa tulee käytyä baarissa kuskin ominaisuuksissa.

    • täysin nolla

      1. Harvemmin kuin kerran kuussa
      2. kerran 3 kuussa
      3. Kävin baarissa 2 vuota sitten viimeksi

    • Hyvin harvoin. Tässä kesällä saattaa tulla muutama kerta kyllä, kun suunnanen vielä pariin otteeseen viikonlopuksi mökille luulen...

    • "Kuinka usein juot alkoholia?"
      Hyvin harvoin. Tänä vuonna on kaksi kertaa tullut juotua lasi tai pari samppanjaa sukulaisten tilaisuuksissa. Muuten ei mitään. Muistaakseni en ole koskaan ostanut mitään Alkosta.

      "Kuinka usein juot kunnon humaltumiseen asti?"
      En koskaan.

      "Käytkö kuinka usein baarissa?"
      En käy.

    • kännissä on kivaa

      1. Joka viikonloppu
      2. Joka viikonloppu
      3. Joka viikonloppu

      Tottakai selviäkin viikonloppuja tulee joskus. Baareissa käynti loppuu ja juopottelu vähentyy aina kun löytyy nainen. Mistä tämä yleinen harhaluulo ettei baarista löydy kuin yhen illan juttuja? Baarista olen tähän mennessä löytynyt jokaisen akkani ja yksikään juttu, jos jotain on ollut, ei ole jäänyt yhteen yöhön.

    • M34

      1. Jos väkisin tarjotaan kutsuilla tms. voin juoda lasillisen, mutta käytännössä olen absolutisti.
      2. En koskaan.
      3. Joskus, kun siihen tulee sosiaalista painostusta (esim. bileet työprojektin päätteeksi), mutta en nauti siitä enkä juo koskaan alkoholia.

    • 2v3v3h3

      Juon 2-3 kertaa viikossa, aina humaltumiseen asti. Baarissa 1-2 kertaa viikossa.

      Kännissä on ihan kivaa, muuten ei paljon nappaa.

    • M36.......

      Kuinka usein juot alkoholia? En koskaan
      Kuinka usein juot kunnon humaltumiseen asti? En koskaan
      Käytkö kuinka usein baarissa? Harvoin

    • mustispeppers

      Kerran pari kuussa.
      En koskaan, jossei oteta sitä huomioon, että se lasillinenkin useinmiten riittää
      Viimeksi toissa syksynä, sitä edellinen 5 vuotta aiemmin, ei siis ihme, ettei oikein natsaa.

    • "Kuinka usein juot alkoholia?"
      - Harvoin, mitä nyt juhlapyhänä ehkä jonkin verran juon. Kuten nyt viime vk:n loppuna jussina yhden lonkero pullon join.

      "Kuinka usein juot kunnon humaltumiseen asti?"
      Jaa a edellisestä kerrasta on aikaa, viime syksynä. Muutenkin oon ollut n. kymmenisen kertaa kännissä tähän ikään mennessä, eli harvoin.

      "Käytkö kuinka usein baarissa? "
      - Selvänähän siellä tulee aina sillon käytyä kun on hyvä bändi soittamassa tai on esim. pokeri turnaus, jne.. Mut juomassa tosi harvoin. Kun tarkastellaan käyntikertoja ja otetaan nuo selvät kerrat mukaan niin reilusti satoja kertoja tulee mittariin, mut jos otetaan vain ne jolloin oon juonu niin se menee tuohon n. kymmeneen kertaan.

    • Dr Obvious

      En ole sinkku mutta vastaan silti:

      1. Joka päivä
      2. Korkeintaan kerran vuodessa
      3. En juuri koskaan

    • Nainen 28

      1. Joka lauantai
      2. Joka lauantai
      3. Joka lauantai
      Joskus valitettavasti työt estää ja sillon vituttaa =)

    • Kuinka usein juot alkoholia?
      - En ollenkaan

      Käytkö kuinka usein baarissa?
      - Ehkä 1 krt / 2 kk - selvinpäin tietenkin hyvässä seurassa :)

    • En juo alkoholia enkä käy baarissa.

    • mies 86

      1. Noin kerran viikossa.
      2. En ole ollut kunnon humalassa yli vuoteen.
      3. Noin kerran viikossa.

    • N20v.

      1. Harvoin ja vähän
      2. En koskaan
      3. Harvoin sielläkään

      Ja hyvin oon pärjännyt ilmankin. Jotkut tätä tuntuvat ihmettelevän omat ikätoverit kun ovat hieman erilaisia.. :)

    • Lilithness

      Juon ehkä kerran viikossa. Humaltumiseen asti.
      Baarissa käyn ehkä kerran kuussa tai parissa.

    • miehenkuvotus

      Hieman vaihtelee yleensä kerran tai kaksi viikossa (1-3 olutta), välillä menee kuukausiakin ilman.

      Ehkä parin kuukauden välein. Kovaa humala tulee lipsautettua ehkä pari kertaa vuodessa.

      Baarissa tulee käytyä noin kolme kertaa vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe